Skrevet av Emne: **Ontologisk styrke**  (Lest 389051 ganger)

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
SV: **Ontologisk styrke**
« #315 : 30. mai 2005, 23:12 »
Reist Hjem?Huh?

Du kan jo ikke det! Det er jo du må legge siste finpussen på NM-formen....

Jeg savner deg jo allerede Cry
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: **Ontologisk styrke**
« #316 : 30. mai 2005, 23:15 »
Reist Hjem?Huh?

Du kan jo ikke det! Det er jo du må legge siste finpussen på NM-formen....

Jeg savner deg jo allerede Cry

Håper det er en viss sarkasme i undertonen her (hvem er det jeg snakker med??), men skulle helst hatt oppladningen i kr.sand ja, får ikke håpe alt går i dass på disse 2ukene her...Smiley

Re:så hotmailen, det er gode gamle Leiv Kiss Grin
Du skulle vært me opp du også, blir ikke "swung" over KAK uten Biffboy...
Finn fem feil.

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: **Ontologisk styrke**
« #317 : 02. juni 2005, 21:18 »
Torsdag 02.06.05

Biceps manualer:
3x10x32

Rygg nedtrekk:
3x10x90 fremme

Stangroing:
2x8x100

Biceps curl:
2x10x55

Lår press:
4x8x35 (tyngre maskin)

Mage;
...

Mølla:
5min

Mage:
...

Tja. Afro
Finn fem feil.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: **Ontologisk styrke**
« #318 : 12. juni 2005, 19:23 »
Takk for besøket!!  Dance  Gull
Slo opp på ordet "Kjernekar" i ordboka, og sannelig var det ikke bilde av deg under forklaringen!?  Grin

Hilse fra Kikki og nevøen "Heineken"

Mesterinne

  • Gjest
SV: **Ontologisk styrke**
« #319 : 12. juni 2005, 19:53 »
Hyggelig å hilse på dere fra Kristiansand, synd dere begge ble stående uten resultat. Dere får hive dere med på en del konkurranser utover, så dere blir litt mer rutinerte. Styrken er det ikke noe å si på  Wink

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: **Ontologisk styrke**
« #320 : 13. juni 2005, 01:03 »
Synd du røk ut david!
Kan hende du åpnet for lavt kanskje  what
Så ikke ut som du traff banen i det hele tatt!
Det var hyggelig å hilse på deg  Smiley
Trodde virkelig ikke du kunne veie under 90 kg, du er jo mildt sagt svært solid bygd  2thumbsup
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: **Ontologisk styrke**
« #321 : 14. juni 2005, 21:16 »
Min Fadese av ett første første NM i benkprss:

Jeg bodde hos egil (Expedite ) og Kikki, de er mye bedre i virkeligheten enn man kan få intrykk av på en skjerm  I Love You  Vil bare takke så mye for oppholdet igjen, det var helt topp  Grin

Når det gjelder løftinga på fredag, så er det riktig som Åsmund sier, de spolerte alt, med å holle det høylytte lystige lag til kl.4, når jeg skulle prøve og sove i rommet rett under   furious  Neida, jeg sovna heldigvis før 2... Skal ikke produsere en masse unnskyldninger for hvorfor det gikk som det gikk, men ett par ting må nevnes, som kanskje ikke akkuratt hadde positiv innvirkning på prestasjonen.

Åsmund påpekte at jeg kanskje burde begynne oppvarmingen, men jeg hadde satt med godt til i stolen, og hevdet at det var go tid.. Så når jeg endelig går og skifter og begynner å forbrede litt oppvarming, hører jeg på høytaleren at det er min tur om 3-4 løftere (jeg satt faktisk og så på de som løftet i min egen pulje... Embarrassed )
Så min oppvarming ble 10reps på stanga 10reps på 50 10 reps på 60 og ett par på 80,
ikke fikk jeg tatt noe prøveløft med skjorta, det ble ett hastverk uten sidestykke, Åsmund og Birger bare dro på skjorta i en fei, plastikk og alt bare stakk til alle kanter...Det var så vidt jeg rakk det første løftet, måtte springe ut og hive meg på benken.

1.Løft
Kjente når jeg skulle legge meg i spenn, kjente jeg at det knaket i ryggen, for jeg hadde ikke fått varmet opp, selve løftet bommet jeg på, og var ganske frustrert når jeg regnet med at 200 var lett match uansett forbredelse.-3røde

2.Løft
Måtte prøve på 200 igjen da, husker ikke helt hva som var galt, tror det var skeiv utrettning-3.røde

3.Løft
I det siste løftet var jeg veldig bevisst på at jeg skulle gjøre det overdrevent riktig, for jeg vill få ett fjerdeløft, som jeg ville prøve meg på 220+
Trodde selv at jeg hadde fått det godkjent, men når jeg så det på video etterpå, var det litt for lite stopp. Når jeg løftet, kjentes det ut som stanga var nede, men det var den altså ikke helt...Hadde jeg vært lur, skulle jeg gått opp til 210-220 i tredje løftet, da tror jeg faktisk jeg kunne funnet banen bedre enn jeg gjorde i helga.

Men når alt kommer til alt, så er det mitt eget ansvar og være klar til løtfing når det er min tur, og man bør ha trent en del teknikk med skjorte, for å få godkjente løft på ett NM..Smekk til meg, det var urutinert og rett og slett dumt...

Hadde 10 min med tung depresjon rett etter løftinga, da jeg ikke trodde det var mulig og bomme tre ganger på skarve 200kg, men jeg er ikke den som gir meg med ett slikt begredelig resultat, skal gå for å rette opp intrykket, da jeg har funnet ut at jeg faktisk er junior ett år til... 2thumbsup

PS. Hønnør til alle som hjalp til på stvnet, det var utrolig proff gjennomføring. Bow
Hyggelig og møte noen av de som er profilert her på forumet..  Wink
Finn fem feil.

Mesterinne

  • Gjest
SV: **Ontologisk styrke**
« #322 : 14. juni 2005, 21:29 »
Håper du benytter tiden framover til å delta på mange stevner, så går neste års benk NM som en lek  Dance

Hva med styrkeløft? Du skal vel ikke bare løfte benk?

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: **Ontologisk styrke**
« #323 : 14. juni 2005, 21:40 »
Håper du benytter tiden framover til å delta på mange stevner, så går neste års benk NM som en lek Dance

Hva med styrkeløft? Du skal vel ikke bare løfte benk?

Hehe, vet ikke om jeg har noe å stille opp med der, men jeg skal begynne mer regemessig med mark, knebøy er ett smerte hellve*e for meg, er stram som en fiolinstreng i brystet, må holde hendene på vektene viss jeg skal ta bøy...(det er vel krav for hvor man skal holde på stanga regner jeg med...)
Har litt lyst og hive meg på strongamn enkeltøvelser viss det blir arrangert i kristiansands området, vi får se, jeg har ikke lagt opp noe mål for høsten enda...
Finn fem feil.

Mesterinne

  • Gjest
SV: **Ontologisk styrke**
« #324 : 14. juni 2005, 21:42 »
Vel, jeg er sikker på at du klarer å mykne opp hvis du tøyer litt. Wink
Husk også å trene bakside skuldre, vi benkpressere har en tendens til å bli litt for sterk på framsiden i forhold til baksiden (host, må huske å trene bakside selv).

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: **Ontologisk styrke**
« #325 : 14. juni 2005, 21:43 »
David .... det var utrolig koselig å ha besøk av deg i helga! Lett å like, lett å bli glad i er du! Vi gleder oss til å hilse på deg ved første og beste anledning! (regner du er ute på øya di når vi kommer ned i juli/august?)
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: **Ontologisk styrke**
« #326 : 14. juni 2005, 21:51 »
Synd du røk ut david!
Kan hende du åpnet for lavt kanskje what
Så ikke ut som du traff banen i det hele tatt!
Det var hyggelig å hilse på deg Smiley
Trodde virkelig ikke du kunne veie under 90 kg, du er jo mildt sagt svært solid bygd 2thumbsup

Det var noe mose i uglen ja, skulle sett litt næremre på opptak, da kunne kanskje noen med litt mer ekspertise enn meg lokalisert hvor problemet lå...(du hadde den feteste syden historien jeg har hørt på lenge, "så sovna jeg i ett sånn derre parkiringshus eller nò, å våkna av en søppel bil som kom kjørene"... rofl
Finn fem feil.

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: **Ontologisk styrke**
« #327 : 14. juni 2005, 21:53 »
David .... det var utrolig koselig å ha besøk av deg i helga! Lett å like, lett å bli glad i er du! Vi gleder oss til å hilse på deg ved første og beste anledning! (regner du er ute på øya di når vi kommer ned i juli/august?)

Like måte!!
Jeg her ute på halvøya mi ja, svømmer litt rundt og koser meg med Guds frie natur...Smiley
Finn fem feil.

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: **Ontologisk styrke**
« #328 : 14. juni 2005, 21:58 »
Vel, jeg er sikker på at du klarer å mykne opp hvis du tøyer litt. Wink
Husk også å trene bakside skuldre, vi benkpressere har en tendens til å bli litt for sterk på framsiden i forhold til baksiden (host, må huske å trene bakside selv).

Du er ikke den første jenta om har sagt at jeg må "mykne opp"...ikke så lett det der...men selvsagt bør det være mulig viss man bare bestemmer seg for å klare det...Skal jeg begynne må jeg bare finne motivasjon først, så må jeg være så ærlig, at jeg liker ikke å være med på ting jeg ikke har en sjangs til å vinne...Men da har vi jo mitt ordtak som jeg fant opp akkuratt nå-"du kan ikke vinne alt, men alt kan vinne deg".
Finn fem feil.

Mesterinne

  • Gjest
SV: **Ontologisk styrke**
« #329 : 15. juni 2005, 08:57 »
Nå har jeg så godt som null talent i bøy selv da, men det gjør bare utfordringen større. Har alltid fått det til i benk, så det hadde blitt litt kjedelig å konkurrere bare i benk.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!