Skrevet av Emne: Anmeldelse av MRM Metabolic Whey (Jordbær/banan) ASPARTAMFRITT  (Lest 2382 ganger)

Utlogget propellen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 227
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 227

MRM Metabolic Whey, jordbær/banan smak.

Kvalitet:
Pulveret er en blanding av WPI og WPC, og stiller seg da i samme klasse som ON 100% whey. MRM er et anerkjent merke som står for kvalitet. I forhold til MRM's tidligere Massive Whey serie, så inneholder Metabolic Whey mindre karbs og mer protein!

Smak:
Jordbær og banan er en glimrende kombinasjon som gir en frisk og god smak! Smaken er søt. Dette er helt klart en av mine favoritter på smak! Kan blandes med både vann og melk og vil gi god smak i begge tilfeller. Tips: Skummet melk, pulver,isbiter, og frosne jordbær i en hurtiggmikser.
Vurdering: 10/10

Konsistens:
Løser seg opp veldig godt i både vann og melk. Kan fin røres ut med teskje og gi et godt klumpfritt resultat. Allikevel anbefaler jeg å riste det ut i en vanlig shaker.
Null klumper,null luftbobler i drikken, og veldig lite skum som ligger på toppen. Etter min mening helt perfekt.
Vurdering :10/10 PØRF!

Fordøyelighet:
I og med at det er en blanding av WPI og WPC er fordøyeligheten mye bedre enn et rent WPC pulver.
For alle dere som er opptatt av kunstige tilsetningstoffer, så vil du finne ut av dette er et produkt som ikke inneholder aspartam. Pluss i margen til MRM!
Vurdering: 10/10

Totalvurdering:
10/10 Jeg er i utgangspunktet veldig fan av MRM produkter, og dette skuffer meg ikke. Top notch protein powder!

Utlogget propellen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 227
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 227

SV: Anmeldelse av MRM Metabolic Whey (Jordbær/banan)
« #1 : 07. februar 2005, 08:48 »
Sitat
INNHOLD PR. SERVERING ( CA 29GR ) AV PROTEIN, FETT OG KARBOHYDRAT:
PROTEIN: 22 gr
CARBOHYDRAT 3 gr
FETT 2,5 gr

Med METABOLIC WHEY får du:
• 22 Gram kvalitets protein per servering.
• 77 serveringer i én bøtte..
• 100% whey protein.
• Aspartam fri..
• Inneholder over 4g B.C.A.A pr. servering!
• Vunnet pris for sin utmerket og delikate smak

Ingredients:
MASS-Pro (Ultrafiltered, Low Temperature Processed Whey Protein Concentrate, Cross Flow Microfiltration & Ion Exchanged Whey Protein Isolate, L-Glutamine & NitroZyme), Natural & Artificial Flavors, Fructose, Maltodextrins, Sodium Chloride, Silicon Dioxide & Sucralose.
hentet fra www.power-sport.no

Utlogget athlex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

Fikk MRM metabolic whey med sjokoladesmak i går, og jeg kan ikke si jeg er spesielt imponert over smak og konsistens

Smak: kunstig! meget sådann og dette er sjokoladesmak! Ikke det verste jeg har smakt, men langt unna f.eks Star Nutrition's Whey 100 som er min personlige favoritt.
Nå skal det påpekes at smaken er "rich chokolate" som bidrar til den kraftige søte smaken

7,5/10

Konsistens: Oppløselig på linje med MWA, klumper desverre litt. Tykkelsen er derimot ok, nesten overrasket over hvor tykt det var når jeg blandet med vann, tilnærmet Dalblads Gainer Explosion faktisk. I tillegg er det små porsjoner - ca 22g pr serv. Tar gjerne dobbelt.
6/10

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Merkelig det der.
Proteiner med under 70% protein bruker som regel å være veldig gode på smak (fett og karbo smaker bedre enn protein som folk flest vet)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!