Skrevet av Emne: For mye proteiner  (Lest 4707 ganger)

Utlogget frøkenSørland

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 31

SV: For mye proteiner
« #45 : 18. april 2005, 15:50 »
Arrogant fyr det her! Kanskje ikke så rart du må imponere med musklene dine på byen for at det skal bli noe på deg Big A...  Kiss

Utlogget bigarms

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

  • Coming soon...MEEEEEEEEE!!!
SV: For mye proteiner
« #46 : 18. april 2005, 16:03 »
bahh...jeg var forsidegutt for 6 år siden, og jeg er feedup på våte beibs som bare er ute etter en ting og som vil briefe blant veninner med hvor kjekk deiten er...
Jeg bruker sjekkeanalogien som metafor i mine innlegg fordi trenden absolutt er reell for mange her inne...
Nei, nå er jeg lei jenter....the name of the game is mucles og jeg er glad jeg ikke ser slik ut lengre....

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
SV: For mye proteiner
« #47 : 18. april 2005, 16:03 »
Jeg må nesten komentere denne tråden også ettersom jeg komenterte tråden "Stellander har pinglearmer". Det virker som om mange tror bigarms er en fyr som poster forvrengte bilder og bare vil drive gjøn. Vil derfor presisere at han allerede i 1996 var den største fyren jeg hadde sett kanskje foruten noen ekstremt få byggere på NM i kroppsbygging. Han har også tatt 335 kg i markløft med reimer (+/-). Dette er den fjerde tyngste markløften tatt på trøndersk jord siste ti år etter hva jeg vet (1.plass Sturla Davidsen, 2.plass Roy Holte, 3.plass Olaf Dahl). Som en annen her inne prøvde å hinte frampå så er han også suveren i sjakk. Blant Trondheims elite i sjakk også. Det er en god kombinasjon!  Smiley

Han er morsom og skriver på en spesiell måte, men han er ikke en hvilken-som-helst. Er nok  endel ironi og selvironi ute og går, men han har mange flere ord i behold enn oppfatningen til de fleste her inne virker å ha.

Bare til informasjon  Cool
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget bigarms

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

  • Coming soon...MEEEEEEEEE!!!
SV: For mye proteiner
« #48 : 18. april 2005, 16:07 »
Jeg må nesten komentere denne tråden også ettersom jeg komenterte tråden "Stellander har pinglearmer". Det virker som om mange tror bigarms er en fyr som poster forvrengte bilder og bare vil drive gjøn. Vil derfor presisere at han allerede i 1996 var den største fyren jeg hadde sett ....

brothers...

Utlogget HOTSHOT

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 166
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 166

SV: For mye proteiner
« #49 : 18. april 2005, 16:27 »
 Offtopic
Can you feel the pump ?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: For mye proteiner
« #50 : 18. april 2005, 17:03 »
Jeg må nesten komentere denne tråden også ettersom jeg komenterte tråden "Stellander har pinglearmer". Det virker som om mange tror bigarms er en fyr som poster forvrengte bilder og bare vil drive gjøn. Vil derfor presisere at han allerede i 1996 var den største fyren jeg hadde sett kanskje foruten noen ekstremt få byggere på NM i kroppsbygging. Han har også tatt 335 kg i markløft med reimer (+/-). Dette er den fjerde tyngste markløften tatt på trøndersk jord siste ti år etter hva jeg vet (1.plass Sturla Davidsen, 2.plass Roy Holte, 3.plass Olaf Dahl). Som en annen her inne prøvde å hinte frampå så er han også suveren i sjakk. Blant Trondheims elite i sjakk også. Det er en god kombinasjon! Smiley

Han er morsom og skriver på en spesiell måte, men han er ikke en hvilken-som-helst. Er nok endel ironi og selvironi ute og går, men han har mange flere ord i behold enn oppfatningen til de fleste her inne virker å ha.

Bare til informasjon Cool


Ikke en dårlig blanding det Smiley Håper det med torpedogreien var tull Wink Har du noen bilder fra "glansdagene"?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: For mye proteiner
« #51 : 18. april 2005, 17:45 »
Som en annen her inne prøvde å hinte frampå så er han også suveren i sjakk. Blant Trondheims elite i sjakk også. Det er en god kombinasjon! Smiley


 Huh Hmmm, dette og den torpedo-posten...

Kan denne saken ha en sammenheng?
Sjakkmester fikk brett i hodet - Dagbladet.no

 Grin
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: For mye proteiner
« #52 : 18. april 2005, 17:51 »
Vil derfor presisere at han allerede i 1996 var den største fyren jeg hadde sett kanskje foruten noen ekstremt få byggere på NM i kroppsbygging. Han har også tatt 335 kg i markløft med reimer (+/-). Som en annen her inne prøvde å hinte frampå så er han også suveren i sjakk. Blant Trondheims elite i sjakk også. Det er en god kombinasjon! Smiley


Ja, personlig trekker jeg ikke noe av dette i tvil.
Men den morsomme måten å skrive på som du refererer til, gjør at enkelte dessverre KAN oppfatte ham som  sprøyte gal og/eller kriminell. Jeg kan forsikre dere om at dette har avstedkommet mange forskjellige reaksjoner. For min egen del synes jeg han er en meget imponerende løfter, og at deler av det han har skrevet her inne har vært utrolig morsomt (det siste gjør at jeg sjøl har valgt en ditto tone i mine innlegg her). Når det gjelder det siste er det mange som ikke ser den samme (unorske) humoren som jeg mener å se, og det er ikke nødvendigvis slik at alle synes det er morsomt med en fyr som sier han skal knuse Stellander og som poster bilder av seg sjøl "før han skal ut på jobb som torpedo" (Huh??)

Utlogget bigarms

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

  • Coming soon...MEEEEEEEEE!!!
SV: For mye proteiner
« #53 : 18. april 2005, 20:27 »
cooln da...jeg har trappa seriøst ned på de greiene der...max et par-tre ganger i året...MAX...og her i byen er kompiser kompiser, du lar ikke gutta i rennesteinen, heller ikke boltrer du deg inne og skrur av mobilen dersom en av gutta ikke får igjen penga sine...vet ikke hvilke kompisforhold dere har i oslo jeg men her er det en for alle og alle for en...jeg er hard, men fair...alle får en real sjanse før sterkere lut settes inn...fatter ikke at detta skal være så vanskelig???.

yngve

  • Gjest
SV: For mye proteiner
« #54 : 18. april 2005, 20:34 »
Grin Morsom kar, du... Smiley

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: For mye proteiner
« #55 : 18. april 2005, 21:33 »
jeg har et opdrag til deg.. hvis du har tid, i mellom all treningen, bok skrivingen og alle de andre torpedo oppdragene dine. Jeg lover deg det er godt betalt Smiley
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget bigarms

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

  • Coming soon...MEEEEEEEEE!!!
SV: For mye proteiner
« #56 : 18. april 2005, 21:39 »
send me the file....

Utlogget A.Berge

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 585
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 585

  • Hverdagstrening
SV: For mye proteiner
« #57 : 18. april 2005, 21:47 »
kan ikke du(eller noen andre)  slenge ut et bilde av de a bigarms, tror alle venter spent på et bilde her...

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: For mye proteiner
« #58 : 19. april 2005, 01:30 »
eventuelt et videoklipp?
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: For mye proteiner
« #59 : 19. april 2005, 14:34 »
Ja det var six packen sin det. Og likte spesielt det bildet med alle de kuttene på brystet som du fikk når du var i KOFOR styrkene.
Med den drar du nok bøttevis med smårips.Wink
Og fra nå av skal jeg bare gå rundt å skryte på meg alt mulig, og kanskje jeg skal gi Arnold en omgang juling? Det er vel slikt man blir stor av?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!