Skrevet av Emne: trapz???  (Lest 2413 ganger)

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: trapz???
« #15 : 30. april 2005, 13:44 »
Då har eg vel fjerna alle innlegg som ikkje var relevante for emnet, dvs 2/3 av svarene er borte. Hold dykk til emnet folkens. Og det er sjølvsagt lov å spørre om kva trapezius er når emnet handler om trapezius Wink

Signerer denne.  Smiley Små, korte spørsmål som er innenfor topic er selvfølgelig greit, og forstyrrer tråden mye, mye mindre enn diskusjoner som tar helt av som denne Bamse Bjørn har ryddet opp i.  Wink (Hvis noen medlemmer derimot gjentatte ganger starter egne topics med banale spørsmål som de lett kunne søkt opp svar på selv, vil de få PM fra oss, da dette også kan virke forstyrrende på forumoversikten.)

Det er ikke verre enn av man svarer at det er den muskelen på oversiden av overarmen... Den som trekker seg sammen når man løfter noe... Dette er ett forum hvor det er ment at vi skal diskutere, få svar, svare og få veiledning. Hadde ikke vært noe poeng med forumet om man ikke fikk svar her...! Eller hva?
Om det er noe ikke noen på forumet vet må man jo selvfølgelig søke på nettet, men det må da være grenser, Slux! Når man vet svaret, svarer man... Og så mange medlemmer vi er på dette forumet, tror jeg at folk her inne vet det meste...

Signerer denne også.  Smiley


Så til topic: Mange bra tips her om utvikling av traps, spesielt markløft, shrugs og styrkevendinger. Static holds er også en fin øvelse for traps (holde oppe en tung stang så lenge du orker), med eller uten straps. Gjøres best i power-rack.  Smiley

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: trapz???
« #16 : 30. april 2005, 13:59 »
Jeg beklager at jeg var med på å spore av topic. Neste gang skal jeg svare, men jeg oppfordrer likevel alle til å søke når det er enkle spørsmål som det der. Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Alexick

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Seeing is believing.
SV: trapz???
« #17 : 30. april 2005, 14:15 »
Jeg beklager at jeg var med på å spore av topic. Neste gang skal jeg svare, men jeg oppfordrer likevel alle til å søke når det er enkle spørsmål som det der. Smiley

Jess, back to topic Smiley




Signerer denne.  Smiley Små, korte spørsmål som er innenfor topic er selvfølgelig greit, og forstyrrer tråden mye, mye mindre enn diskusjoner som tar helt av som denne Bamse Bjørn har ryddet opp i.  Wink (Hvis noen medlemmer derimot gjentatte ganger starter egne topics med banale spørsmål som de lett kunne søkt opp svar på selv, vil de få PM fra oss, da dette også kan virke forstyrrende på forumoversikten.)



Signerer denne også.  Smiley


Så til topic: Mange bra tips her om utvikling av traps, spesielt markløft, shrugs og styrkevendinger. Static holds er også en fin øvelse for traps (holde oppe en tung stang så lenge du orker), med eller uten straps. Gjøres best i power-rack. Smiley

H

Helt enig med deg der, HIT!
Om man starter tråder for å finne ut av ting som det finnes lett tilgjengelig informasjon for allmenn mennesker burde man få seg en liten advarsel om at det ikke er så populært på forumet... Prøv heller å finn en tråd med lignende innhold og legg inn ett spørsmål, send PM til en av moderatorene, eller grav litt på nettet Smiley
Det er bedre å være tjukk enn tynn... problemet er bare at jeg er tynn... Smiley

ML: 4x160
KB: 5X150
BP: 1X130

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!