Skrevet av Emne: DNG - 5x5  (Lest 253767 ganger)

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Dagens:

Benkpress:
100kg*5 Max!
95kg 2*5
90kg 2*5

Skråbenk m/manualer:
28kg*10

Skråflyes:
18kg 2*10

Franskpress:
30kg 3*10 Lett!

Pushdowns:
50kg 2*10

Pushdowns m/tau:
30kg*10

Kommentar:
Flott å komme skikkelig i gang igjen! Smiley Øker vektene hver uke. Gleder meg! Lean mean musclemachine Grin

Utlogget ole-idole

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 98
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 98

Godt jobbet :->
God sommer..
Mål:

<< deff fram til juni >>

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Godt jobbet :->
God sommer..

Takk for det!
Ha en fin sommer du også Smiley

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Dagens Cardio:

4x3 Intervaller på mølle

4x3 @ 6km/t
4x3 @ 12km/t
3 min cooldown
2% skråning
271kcal

En deilig og svett trening Grin Kjipt det ikke har kommet speil i garderoben på senteret ennå, fikk ikke flexet noe etter jeg var ferdig Embarrassed

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Hva heter gymmet? Får man en gratistime 1. gang, eller prøvetime som det heter? Tongue
Hva er mndpris der borte?
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Det heter Aktiv Trening og ligger i Nørvegata mellom Esso og Kolvikbakken, rett ovenfor innfartsveien. Det var gratis trening hele forrige uke, men that was it. Tongue Månedsprisen tror jeg var på 329,- pr mnd for student + innmeldingsavgift på 300,- om jeg ikke husker helt feil. Kan sjekke det opp nærmere på torsdag når jeg skal på jobb igjen hvis du lurer? Smiley Er forresten bare å ta seg en tur innom Wink

Utlogget holrun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 661
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 661

Gratulerer med pers og en kjempe bra gjennomført deff Wink

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Takker så mye for det holrun! Cheesy Selv om jeg ikke ble helt fornøyd med deffen dah, fikk ikke helt inn sommerformen føler jeg! Derfor blir det muuligens en liten mini-deff 2 uker før sydenturen den 13 juli Grin

Skal se om jeg ikke får slengt inn noen ferske bilder etter treningen i morgen.

Utlogget holrun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 661
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 661

Hehe, misunner deg greit mye egentlig for den formen der.Her har jeg vært på deff siden april (rikitignok en litt useriøs deff) men allikevel ikke oppnådd halvparten så bra resultat. Sad Allikvel er det veldig motiverende å se på andre som klarer det. Smiley Hvor mange kcal har du inntatt per dag da?

Utlogget Espenn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 219
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 219

Trene på Aktiv i morgen?  Wink
Giske Styrkeløftklubb

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Hehe, misunner deg greit mye egentlig for den formen der.Her har jeg vært på deff siden april (rikitignok en litt useriøs deff) men allikevel ikke oppnådd halvparten så bra resultat. Sad Allikvel er det veldig motiverende å se på andre som klarer det. Smiley Hvor mange kcal har du inntatt per dag da?

Må jo takke for det Smiley Åh? Hm, hvordan ser mat-inntaket ditt ut da? Kanskje du hadde fått en del bedre resultat om du gikk skikkelig inn for å gjennomføre en diett? Vær streng og vis deg selv mye selvdisiplin!

Jeg begynte vel på ca 2500kcal og endte opp på 2100.

Den så slik ut på slutten:

KL 06:40 -- 70gr havregryn + 2dl melk + 1ss tran + 1ss raps                  P:20       K:50        F:25
KL 09:30 – 1 Wasa Havre                                                                      P:6         K:10        F:1
KL 12:30 – 0.5L melk                                                                            P:16       K:25        F:7
KL 15:45 -- Tunfisk 140gr + 2egg + 2 Wasa Havre                                  P:52       K:20        F:12
KL 19:00 – 1L extra lettmelk + 1 banan                                                  P:33       K:70        F:7
Kl 20:00  –  Tunfisk 140gr                                                                     P:36       K:0          F: 0
KL 23:00 – 4 egg (hvorav 3 kun eggehviter + 1ss tran                            P:24       K:0          F:16   
   
188gr protein = 752kcal = 30%
175gr carbs = 700kcal = 38%
69gr fett = 684kcal = 31 %
Totalt: 2136kcal

Ganske enkelt og greit satt opp, ikke noe rakettforskning akkurat, men det trenger det ikke å være heller. Det eneste jeg savnet på denne dietten var proteinpulver. Er så mye enklere da Tongue
Men alt du trenger er en god diett og mye selvdisiplin så er du på mer en god vei Wink

Trene på Aktiv i morgen?  Wink

I byen? Tja, det kunne jo tenkes. Wink Når er du fri?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Det heter Aktiv Trening og ligger i Nørvegata mellom Esso og Kolvikbakken, rett ovenfor innfartsveien. Det var gratis trening hele forrige uke, men that was it. Tongue Månedsprisen tror jeg var på 329,- pr mnd for student + innmeldingsavgift på 300,- om jeg ikke husker helt feil. Kan sjekke det opp nærmere på torsdag når jeg skal på jobb igjen hvis du lurer? Smiley Er forresten bare å ta seg en tur innom Wink

Bare ett lite PS: Ingen innmeldingsavgift første måneden!

Når det gjelder trening der (Espen og andre interreserte) er mandager og spesielt torsdager kjempebra dager, right DNG? Grin






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Bare ett lite PS: Ingen innmeldingsavgift første måneden!

Når det gjelder trening der (Espen og andre interreserte) er mandager og spesielt torsdager kjempebra dager, right DNG? Grin

Bra du påpek dette kjære kollega!

U got that right Grin Men jeg vil si at tirsdager er enda bedre enn mandager :Smiley

Fikk også skryt av Arna pga kostholdet mitt i dag Grin Syns jeg var veldig flink biggrin Slå den du!

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Det heter Aktiv Trening og ligger i Nørvegata mellom Esso og Kolvikbakken, rett ovenfor innfartsveien. Det var gratis trening hele forrige uke, men that was it. Tongue Månedsprisen tror jeg var på 329,- pr mnd for student + innmeldingsavgift på 300,- om jeg ikke husker helt feil. Kan sjekke det opp nærmere på torsdag når jeg skal på jobb igjen hvis du lurer? Smiley Er forresten bare å ta seg en tur innom Wink
Åh, lurte bare ja, jobber jo inn på fitnesscenteret jeg vettu. Kan hende jeg og Joakim tar oss en tur de nærmeste dagene ja     Wink
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
  Wink

Sikker på at det ikke var denne du skulle ha:  Weightlifter3 Grin

Når kommer bøystativ på Aktiv?
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!