Skrevet av Emne: DNG - 5x5  (Lest 258094 ganger)

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: DNG bygger igjen!
« #450 : 10. juli 2006, 22:53 »
Synes loggen er finfin jeg Smiley Med til kostholdet ditt, proteinpulver gjør underverker!!! Er du redd for å legge på deg og sånt er jo proteinpulver mitt i blinken da du vet at så mye proteiner som tok er det du får, ikke noe særlig mer karbs eller fett Smiley Veldig kjekt om du har dårlig tid også!
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget thomasan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Spartaner
SV: DNG bygger igjen!
« #451 : 10. juli 2006, 23:53 »
Ja proteinpulver er slett ikke dumt. Det er kanskje litt lett for å få i seg en del fett og karbohyderater dersom man blander pulveret med melk, derfor pleier jeg å bruke 50% vann og 50% melk. Smaker like godt Wink
Det ER en skam å snu!

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
SV: DNG bygger igjen!
« #452 : 11. juli 2006, 02:21 »
Vel, kostholdet er jo like viktig som treningen. Dersom du ikke har lyst å legge på deg for mye så kan du jo prøve å følge deff-dietten din og legge på litt mer carbs (brødskiver f.eks) og pittelittegrande mer fett? Smiley Blir sikkert litt kjedelig i lengden, men det gir iallfall resultater Cheesy

Syns logginga di er helt grei jeg Smiley Ser ut som du er sterk i tricepsen. Keep going! Wink
Sant det. hehe, det er jo et bra tips da, men vettu jeg orker ikke noe slavisk opplegg nå Tongue Kan heller prøve og skaffe meg noe proteinpulver også roer jeg ned litt på carbsen, heller det synst jeg Smiley

Det var kjekt og høre Cheesy Takk for det !


Synes loggen er finfin jeg Smiley Med til kostholdet ditt, proteinpulver gjør underverker!!! Er du redd for å legge på deg og sånt er jo proteinpulver mitt i blinken da du vet at så mye proteiner som tok er det du får, ikke noe særlig mer karbs eller fett Smiley Veldig kjekt om du har dårlig tid også!
Ja proteinpulver er slett ikke dumt. Det er kanskje litt lett for å få i seg en del fett og karbohyderater dersom man blander pulveret med melk, derfor pleier jeg å bruke 50% vann og 50% melk. Smaker like godt Wink

E9g Wink Har lite cash for tiden men jeg skal vel klare og skaffe meg noe prottis pulver, noen tips forresten?

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: DNG bygger igjen!
« #453 : 11. juli 2006, 10:27 »
90 basic fra tn.no så får du mye for pengene synes jeg 90g proteiner per 100g. men smaker sjokolade"lake" Tongue går jo ned da.
100% whey fra proteinfabrikken.no er billig og greit, 76g proteiner per 100g mener jeg. men det smaker til gjenjeld godt!
Smiley
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: DNG bygger igjen!
« #454 : 11. juli 2006, 14:30 »






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
SV: DNG bygger igjen!
« #455 : 12. juli 2006, 02:46 »
Var og sjekka litt på Basic'en fra tn.no, var jo igrunn mye for penga det pulveret der. Men kanskje litt for "dyrt" for min lommebok, får se, må høre med fattern først iallefall Tongue

Takk for linken Sluxie boy Cheesy




Og btw, Dagens trening:


45min nattspinning Gull haha, njydli! Gotta keep the waste tight ya'll headbang

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
SV: DNG bygger igjen!
« #456 : 12. juli 2006, 16:51 »
Morgenvekt: 72.2Kg

Dagens trening:

Biceps/Bein

Hantelcurl:
15kg x 8
15Kg x 8
15Kg x 8

Bicepscurl m/ez stang:
30kg x 10
30kg x 10

Konscurl:
20kg x 1x6 + 1x6

Knebøy:
85kg x 5
90kg x 2 x 5
95kg x 5

Beinstrekk:
40kg x 3 x 10

Biceps var tungt idag, men ellers så var det greit. Hadde vel noe med at jeg hadde bare spist 1 gang før jeg trente også Tongue Grei økt Smiley

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: DNG skal begynne på sheiko bog på mandag
« #457 : 14. juli 2006, 17:48 »
Ja, mat har mye å si!! Må spise jevnt og trutt for å holde glykogenlagrene fulle sånn at du kan prestere max på trening! Et tips for litt ekstra boost på trening: spiseskje peanutsmør før trening Wink
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
SV: DNG skal begynne på sheiko bog på mandag
« #458 : 14. juli 2006, 17:51 »
Ny runde med Sheiko ja?? Hva satser du på/målcellen da?
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: DNG skal begynne på sheiko bog på mandag
« #459 : 14. juli 2006, 17:57 »
Hvorfor ikke heller følge programmet til den norske styrkeløfttreneren som har laga program tilpassa for ikke dopa utdøvere?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget thomasan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

  • Spartaner
SV: DNG skal begynne på sheiko bog på mandag
« #460 : 14. juli 2006, 18:05 »
Sant det. hehe, det er jo et bra tips da, men vettu jeg orker ikke noe slavisk opplegg nå Tongue Kan heller prøve og skaffe meg noe proteinpulver også roer jeg ned litt på carbsen, heller det synst jeg Smiley

Det var kjekt og høre Cheesy Takk for det !


E9g Wink Har lite cash for tiden men jeg skal vel klare og skaffe meg noe prottis pulver, noen tips forresten?

Orker ikke? Do I have to make you my bitch? Tongue Nei da, det er jo forståelig etter den knallharde deffen du kjørte. Du gjør som du føler for vettu. Man bør ikke føle at man MÅ noe som helst når man trener. Gjør det fordi du vil, hvis ikke er hele poenget borte. Men det er jo min oppfatning Smiley Og som sagt, prøv å holde carbsa litt under normalt og proteinene på topp, så legger du ikke på deg SÅ mye selv om du bulker.

Selv bruker jeg pro-80 whey fra basicen til tn.no. Syns dette smaker helt herlig jeg Smiley Drikker mye heller dette enn sjokomelk f.eks Tongue Vet ikke hvordan "kr/gram protein"-forholdet er i forhold til pro-90 isolatet som er der, men jeg er fornøyd iallfall Smiley Viktig med kosthold når du skal kjøre Sheiko fremover. Lykke til med det Cheesy

Skal forresten veie meg igjen imorra Wink Spennende!

Hvorfor ikke heller følge programmet til den norske styrkeløfttreneren som har laga program tilpassa for ikke dopa utdøvere?

Hva er en utdøver? :Smiley
Det ER en skam å snu!

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
SV: DNG skal begynne på sheiko bog på mandag
« #461 : 14. juli 2006, 22:00 »
Ja, mat har mye å si!! Må spise jevnt og trutt for å holde glykogenlagrene fulle sånn at du kan prestere max på trening! Et tips for litt ekstra boost på trening: spiseskje peanutsmør før trening Wink
Jeg vet, ble bare en litt tidlig trening den dagen Undecided Peanutsmør altså? Hørtes litt rart ut Tongue Hva slags boost er det snakk om da? Bedre pump, mer energi, tell me honey Grin

Ny runde med Sheiko ja?? Hva satser du på/målcellen da?
Jepp Wink Nei skrev inn 105 i målcellen, tror jeg er god for 95kg i benken per dags dato. Gikk ned endel i styrke på deffen vettu Sad

Hvorfor ikke heller følge programmet til den norske styrkeløfttreneren som har laga program tilpassa for ikke dopa utdøvere?
Because..Sheiko Bog funka som F forrige gang jeg prøvde det Cheesy Fikk en schterk styrkeøkning i benken! Hvorfor forandre på noe som funker? Wink

Orker ikke? Do I have to make you my bitch? Tongue Nei da, det er jo forståelig etter den knallharde deffen du kjørte. Du gjør som du føler for vettu. Man bør ikke føle at man MÅ noe som helst når man trener. Gjør det fordi du vil, hvis ikke er hele poenget borte. Men det er jo min oppfatning Smiley Og som sagt, prøv å holde carbsa litt under normalt og proteinene på topp, så legger du ikke på deg SÅ mye selv om du bulker.

Selv bruker jeg pro-80 whey fra basicen til tn.no. Syns dette smaker helt herlig jeg Smiley Drikker mye heller dette enn sjokomelk f.eks Tongue Vet ikke hvordan "kr/gram protein"-forholdet er i forhold til pro-90 isolatet som er der, men jeg er fornøyd iallfall Smiley Viktig med kosthold når du skal kjøre Sheiko fremover. Lykke til med det Cheesy

Skal forresten veie meg igjen imorra Wink Spennende!

Hva er en utdøver? :Smiley

Oh Yeah, pleasure me Ironfist Grin haha! Ja det er det som teller, orker bare ikke noe supa seriøst akkurat for tiden. Helt e9g med deg Smiley Jepp, prøver og holde proteininntaket noenlunde høyt og carbsen sann passe Tongue heheh..blir ofte litt for mye carbs da, men jeg må bare kontrollere meg og være hard.

Høres digg ut den der da, visst den er såpass god at du bytter den ut med sjokomelk liksom Grin Janei, sliter med penger for tiden så det blir vel ikke noe innkjøp rett enda..Men, jeg skal på jobb-intervju i morgen :O Håper jeg får jobben! Det hadde vært knall Cheesy Takk for det Wink

Ohh Cheesy Nice! I'll hope u loose that goddamn weight baby Cool Skal titte innom i loggen din om jeg husker på det Wink


Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
SV: DNG skal begynne på sheiko bog på mandag
« #462 : 14. juli 2006, 22:07 »
Morgenvekt 71.7Kg

Dagens trening:

Skråbenk m/hantler:
22.5Kg x 10
22.5Kg x 10
22.5Kg x 10

Skråflies:
17.5kg x 10
17.5kg x 10

Millitærpress:
42.5kg x 5
42.5kg x 5
42.5kg x 5
42.5kg x 5
42.5kg x 5

Hantelpress:
17.5kg x 8
17.5kg x 7 Oh, i missed one rep Huh

Sidehev:
10kg x 10
10kg x 10

Chins:
bw + 10kg x 5
bw + 10kg x 5
bw x 5
bw x 5

T-bar roing:
45kg x 10
45kg x 10
45kg x 10

Jedda Wink Bra trening dette. Hadde elendig energi idag, kosten var som et svidd rævhår!

Sheiko Bog, here i come!! I Love You

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
SV: DNG skal begynne på sheiko bog på mandag
« #463 : 14. juli 2006, 22:15 »
Kommer til og kjøre 5x5 Sheiko Bog, samme som sist gang.

Dere må lagre bildet på maskinen deres for at dere kan se det skikkelig.

Her er programmet jeg skal følge fremover:



Og her er øvelser osv:



Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: DNG skal begynne på sheiko bog på mandag
« #464 : 14. juli 2006, 23:26 »
Ok, men hva med å prøve det ekte Sheiko programmet? Som er for hele kroppen Wink






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!