Skrevet av Emne: Smerter i venstre skulder  (Lest 1098 ganger)

Utlogget nybegynnerJente

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Smerter i venstre skulder
« : 22. januar 2006, 02:46 »
Hei
Jeg har lenge(flere år) vært plaget med smerter i venstre skulder. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare disse smertene, men det er vel en slags "tretthetsverk". Kan ikke si at det er sånn kjempevondt, men det er vel mer plagsomt vondt dersom dere skjønner. Smiley

Smertene kommer når jeg går mye, eller ved jogging(må av og til avbryte joggingen pga av smertene før jeg evt blir sliten i pust etc). Av og til kan jeg også merke det når jeg sitter lenge fremfor f.eks. PCen. De går også som regel over etter ei lita stund etter avsluttet gåing/jogging etc..

Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Er det en slags betennelse? Ved en betennelse burde jeg jo har blitt værre med årene? Kanskje belastningskade av noe slag?

Jeg synes selv jeg er litt skjev i skuldrene. Altså, at høyre skulder er litt "lenger ned" enn venstre. Vet ikke om dette er kan være skjevet i skuldrer, rygg eller bekken/hofte??

Kan vel sies at jeg har trent på treningssenter i ca 3 mnd nå, så smertene har vært der lenge før jeg begynte der. Har vel heller ikke merket noe forbedring eller forværring(dårlig ord kanskje...) etter jeg begynte å trene styrke.

Ville blitt glad dersom noen har noen synspunkter på dette?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!