Skrevet av Emne: Neste mål, NM i håndbak.  (Lest 395148 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #345 : 22. juni 2006, 16:08 »
Er du ikke redd for å bli tatt i laserkontroll da?  Shocked
Vanskelig det når jeg sitter her hjemme.. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #346 : 23. juni 2006, 23:33 »
I dag har jeg gjort noe som jeg aldri har gjort før..
Jeg skoftet treningen og tok med familien på tur hjem til mine foreldre i stedet,for å feire St.Hans.Her ble det megabål og grilling,selv om været ikke var det beste var det stort sett opphold.Vi kosa oss skikkelig. Smiley
Nordisk mester i håndbak 2014.


nann-rosita

  • Gjest
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #347 : 23. juni 2006, 23:35 »
Har du bare godt av , nemlig litt familiekos over grillen.
[size=06pt]
(Skulle å grille vi og, men jeg tøffa meg på gymmen , og trente med feber... Så grillinga avlyst. )[/size]

Ang treninga så kan du jo ta den igjen i mårra da, ikke sant!!!

All work , and no play... you know!  >Cheesy

God grillmat håper jeg  Grin

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #348 : 23. juni 2006, 23:36 »
I dag har jeg gjort noe som jeg aldri har gjort før..
Jeg skoftet treningen og tok med familien på tur hjem til mine foreldre i stedet,for å feire St.Hans.Her ble det megabål og grilling,selv om været ikke var det beste var det stort sett opphold.Vi kosa oss skikkelig. Smiley

Well done majt Cheesy

Jeg er så ekstremt misunnelig på alle de som fikk feiret St.hans.. i morgen skal jeg ut på biltur i faen meg 11 timer bare pga et stevne.. men livet er tøft ;p Mens du ofrer trening for St.Hans, ofrer jeg St.Hans for stevne (trening)!
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #349 : 23. juni 2006, 23:38 »
Har du bare godt av , nemlig litt familiekos over grillen.
[size=06pt]
(Skulle å grille vi og, men jeg tøffa meg på gymmen , og trente med feber... Så grillinga avlyst. )[/size]

Ang treninga så kan du jo ta den igjen i mårra da, ikke sant!!!

All work , and no play... you know!  >Cheesy

God grillmat håper jeg  Grin
Det er dårlig med treningsmuligheter her,blir vel mere strongmanrelatert hvis man skal trene.Men tar fri i helga.. Cool
I morgen skal jeg ordne pil og bue til lillejenta,det var visst høyt ønsket.Da får vi en liten skogatur også.. Cheesy
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #350 : 23. juni 2006, 23:40 »
Well done majt Cheesy

Jeg er så ekstremt misunnelig på alle de som fikk feiret St.hans.. i morgen skal jeg ut på biltur i faen meg 11 timer bare pga et stevne.. men livet er tøft ;p Mens du ofrer trening for St.Hans, ofrer jeg St.Hans for stevne (trening)!
Jo da,har ikke gjort dette hvis det var midt oppi en konk.forbredelser,men tar ikke dette så tungt nå.

Du får ha lykke til Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


nann-rosita

  • Gjest
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #351 : 23. juni 2006, 23:41 »
Det er dårlig med treningsmuligheter her,blir vel mere strongmanrelatert hvis man skal trene.Men tar fri i helga.. Cool
I morgen skal jeg ordne pil og bue til lillejenta,det var visst høyt ønsket.Da får vi en liten skogatur også.. Cheesy
Pil og bue!!  Cheesy

Jeg vil også! Huska jeg elska leke cowboy og indianer som barn og jeg likte pil og bue best jeg ..hihi  

kos dere i helga da.
Skal på grilling i morgen på Partner gym jeg da, så st.hansfeiringen tar jeg i morgen   Wink

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #352 : 23. juni 2006, 23:42 »
Pil og bue!!  Cheesy

Jeg vil også! Huska jeg elska leke cowboy og indianer som barn og jeg likte pil og bue best jeg ..hihi 

kos dere i helga da.
Skal på grilling i morgen på Partner gym jeg da, så st.hansfeiringen tar jeg i morgen   Wink
Gleder meg,skal lage en til meg og.Den blir sikkert megastor kjenner jeg meg rett... Shocked

P.S.trening med feber er ikke lurt  No no
Nordisk mester i håndbak 2014.


nann-rosita

  • Gjest
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #353 : 23. juni 2006, 23:44 »
Gleder meg,skal lage en til meg og.Den blir sikkert megastor kjenner jeg meg rett... Shocked

P.S.trening med feber er ikke lurt No no

nei oppdaga det , tenk!!
Så faren nå er jo at grillinga i morgen også går til helvete, og jeg som tenkte sjekke opp... ja, du vet.. søta bror på den festen  Grin ... Men spørs å mye "oppsjekking" han lar seg om jeg kommer feberhet og syltet og snørra henger.. ikke akkurat særlig sexy  , tror jeg  rofl HAHAHA!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #354 : 23. juni 2006, 23:50 »
nei oppdaga det , tenk!!
Så faren nå er jo at grillinga i morgen også går til helvete, og jeg som tenkte sjekke opp... ja, du vet.. søta bror på den festen Grin ... Men spørs å mye "oppsjekking" han lar seg om jeg kommer feberhet og syltet og snørra henger.. ikke akkurat særlig sexy , tror jeg rofl HAHAHA!
Med febernedsettende innabords og hvitløk i hvert nesebor blir dette nærmest klimaks og regne.. rofl

Du får ha lykke til i morgen da. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


nann-rosita

  • Gjest
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #355 : 23. juni 2006, 23:54 »
Med febernedsettende innabords og hvitløk i hvert nesebor blir dette nærmest klimaks og regne.. rofl

Du får ha lykke til i morgen da. Wink

febernedsettende er inntatt .. Grin

Men hvitløk holder jeg meg unna. Da blir det ihvertfall IKKE noe sjekking av søta bror,  kan jeg love.  Da er det nærmeste jeg noen gang kommer sjekking marken som spiser meg opp etter at kista har råtna.. For Frøken Sigurdsen er Kronisk allergisk mot hvitløk. Jeg kan faktisk ikke kysse en som nettopp har spist hvitløk!

Vi håper på det beste... Kos deg i helga , husk at man skal være forsiktig med pil og bue ( mamma skulle yppe seg da vi var små , med hjemmelaga pil og bue, og spiss var pila, og fadern klarte ikke sitte på et par uker...   Grin )

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #356 : 23. juni 2006, 23:57 »
Har min dose overtøff jeg også,det var en gang da det var tøfft med spikerspiss på pilene.Den ene stod fast i leggen til meg etter at vi hadde hatt krig.. Grin
Nordisk mester i håndbak 2014.


nann-rosita

  • Gjest
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #357 : 24. juni 2006, 00:00 »
Har min dose overtøff jeg også,det var en gang da det var tøfft med spikerspiss på pilene.Den ene stod fast i legge til meg etter at vi hadde hatt krig.. Grin

AUAUAU!! hørtes ikke bra ut....
Prøvde alltid prøve vri meg unna slike "Jeg er flinkere enn deg" greier. Men unger er og blir unger..
Men skar opp handa med kniv , under en knivkastekonkurranse.. Har arr ned halve tommelen og ned til handleddet.. Var jo ingen som hadde fortalt meg at den kniven var så skarp jo!!
Husker blodet sprutet og brodern som var fem år yngre std å nigrein, fordi han hadde hørt at man døde av å skjære seg i handleddet  Huh "søster dør , søster dør". mamma kom jo ilende til, og hadde jo panikk!! HUFF HUFF

Var jo skikkelig Kunstner også da jeg var seks år: Malte fetteren min som Paul stanley i tryne med bunntjære!! Tok en måned før han klarte slite det av... OOPPS!! Unger!! ( håper ingen forteller dette til ungene sine ; BAD BAD Nann)

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #358 : 24. juni 2006, 00:03 »
Jeg blir utsatt for slikt ufrivillig jeg.. som sa legen i forsvaret kuttet opp operasjonssåret etter en blindtarmoperasjon noen uker før med skalpell for å få ut puss.. uten å si ifra først OG uten å bruke lokalbedøvelse.. Tongue
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #359 : 24. juni 2006, 00:03 »
Nå er det min tur til å være voksen,men det går ikke helt etter oppskriften bestandig.Det er rett som det er at kona må hente meg inn,tar av ennda sjø...
Guttungen er ikke borte ennda. Grin
Gleder meg til i morgen,det blir moro med indianer igjen.. >Cheesy
Nordisk mester i håndbak 2014.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!