Skrevet av Emne: Neste mål, NM i håndbak.  (Lest 394922 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #2310 : 30. mars 2008, 00:49 »
Einar nevnte viss noe med Masterplan i loggen sin for noen dager siden. Her kommer en nattasang fra dem med Jørn som vokalist med V.

http://www.youtube.com/watch?v=P67f0Wc0D7o&feature=related
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #2311 : 30. mars 2008, 18:41 »
Litt søndagsmusikk.  Cheesy

http://youtube.com/watch?v=DR2DpgV8fPw

Og litt fra en meget bra film. Musikken kommer fra den siste i rekken.
http://youtube.com/watch?v=7U-7DJFgooU
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #2312 : 30. mars 2008, 21:36 »
Ja her sitter jeg å tenker på hva morgendagen bringer. Har de siste 8 dager hatt en jævel nederst i ryggen. Har ikke trent skikkelig på over en uke. I går trente jeg skikkelig igjen, men tok det ganske piano da spesielt i markløft. Etter dobble på 210 kg skulle jeg hatt drakt, men i dag er jeg glad for at jeg droppet den i går.
Ryggen stivnet til sånn 5 - 10 minutter etter jeg var ferdig med markløften i går og ble stadig værre utover dagen/kvelden. Jeg kjente litt til den jævelen jeg har kjent den siste uken både under bøyen og marken, men ikke mye.
Jeg kan si at i dag kjennes den ihvertfall. Ryggen er helt mongo. Helt hjelpesløs akkurat nå. klarer verken å sitte eller å stå. Ligge på siden med en liten pute under armen det går så vidt. Klarer ikke å bøye meg fremover og knapt til siden hvis jeg må plukke opp ting fra gulvet. Går som den omvendte banan nå. Ryggen er helt låst i smertehelvete som jeg ikke har hatt tidligere. Har slitt med smerter i ryggen før også, men ikke i denne størrelsesorden. Heldigvis kjennes det ikke ut som det stråler ned i beina, men kjenner det stråler ned i korsrygg hvis jeg klemmer rett under venstre skulderblad på latsen. Har mange muskelknuter der.
Ja bekymret nå ja..  Undecided

Edit: Skal på ryggbrekking i morgen. Ingen tvil om noe annet.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Hyyyl

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 39

  • Spenstig!
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #2313 : 30. mars 2008, 21:38 »
0_0

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #2314 : 30. mars 2008, 21:41 »
Ai..dette suger jo.  God bedring mann!
Sa brura

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #2315 : 30. mars 2008, 22:03 »
Ja her sitter jeg å tenker på hva morgendagen bringer. Har de siste 8 dager hatt en jævel nederst i ryggen. Har ikke trent skikkelig på over en uke. I går trente jeg skikkelig igjen, men tok det ganske piano da spesielt i markløft. Etter dobble på 210 kg skulle jeg hatt drakt, men i dag er jeg glad for at jeg droppet den i går.
Ryggen stivnet til sånn 5 - 10 minutter etter jeg var ferdig med markløften i går og ble stadig værre utover dagen/kvelden. Jeg kjente litt til den jævelen jeg har kjent den siste uken både under bøyen og marken, men ikke mye.
Jeg kan si at i dag kjennes den ihvertfall. Ryggen er helt mongo. Helt hjelpesløs akkurat nå. klarer verken å sitte eller å stå. Ligge på siden med en liten pute under armen det går så vidt. Klarer ikke å bøye meg fremover og knapt til siden hvis jeg må plukke opp ting fra gulvet. Går som den omvendte banan nå. Ryggen er helt låst i smertehelvete som jeg ikke har hatt tidligere. Har slitt med smerter i ryggen før også, men ikke i denne størrelsesorden. Heldigvis kjennes det ikke ut som det stråler ned i beina, men kjenner det stråler ned i korsrygg hvis jeg klemmer rett under venstre skulderblad på latsen. Har mange muskelknuter der.
Ja bekymret nå ja..  Undecided

Edit: Skal på ryggbrekking i morgen. Ingen tvil om noe annet.

Dette blir bra det. Du blir bra igjen i god tid før NM, og så løfter du helt kanon der. Tenk deg at smellen er universets måte å si ifra at du må ta det mer med ro før NM...

Har selv fått meg noen skikkelig hekseskudd noen ganger som ligner på det du beskriver, så jeg kjenner meg igjen. Det er ikke moro. Nesten umulig å trekke pusten uansett hvilken stilling man ligger/sitter/står i, og bare det å forsøke å forflytte seg noen få cm gjør ulidelig vondt. TAkke seg til store doser med paralgin forte + noen glass rødvin.

Forøvrig så hender det at akupunktur kan virke glimrende på slike akutte problemer. Ref det jeg skrev på aktivitetens logg.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #2316 : 30. mars 2008, 22:53 »
God bedring og velkommen i klubben.....
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #2317 : 30. mars 2008, 23:07 »
Meld dere inn i AK Fryktløs. Det hjelper.
Gloria in Excelsis Deo


Studenten

  • Gjest
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #2318 : 30. mars 2008, 23:37 »
Ja her sitter jeg å tenker på hva morgendagen bringer. Har de siste 8 dager hatt en jævel nederst i ryggen. Har ikke trent skikkelig på over en uke. I går trente jeg skikkelig igjen, men tok det ganske piano da spesielt i markløft. Etter dobble på 210 kg skulle jeg hatt drakt, men i dag er jeg glad for at jeg droppet den i går.
Ryggen stivnet til sånn 5 - 10 minutter etter jeg var ferdig med markløften i går og ble stadig værre utover dagen/kvelden. Jeg kjente litt til den jævelen jeg har kjent den siste uken både under bøyen og marken, men ikke mye.
Jeg kan si at i dag kjennes den ihvertfall. Ryggen er helt mongo. Helt hjelpesløs akkurat nå. klarer verken å sitte eller å stå. Ligge på siden med en liten pute under armen det går så vidt. Klarer ikke å bøye meg fremover og knapt til siden hvis jeg må plukke opp ting fra gulvet. Går som den omvendte banan nå. Ryggen er helt låst i smertehelvete som jeg ikke har hatt tidligere. Har slitt med smerter i ryggen før også, men ikke i denne størrelsesorden. Heldigvis kjennes det ikke ut som det stråler ned i beina, men kjenner det stråler ned i korsrygg hvis jeg klemmer rett under venstre skulderblad på latsen. Har mange muskelknuter der.
Ja bekymret nå ja..  Undecided

Edit: Skal på ryggbrekking i morgen. Ingen tvil om noe annet.

Undecided 

God bedring!

Utlogget Store Mage

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 725
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 725

  • SDVV SC
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #2319 : 31. mars 2008, 08:53 »
God bedring, håper ting ordner seg i tide.
Sølv NM benkpress 2011 og 2012
Stevneperser: 255 - 180 - 230

Konkurrerende utøver - styrkeløft - Røros SK



Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #2320 : 31. mars 2008, 09:57 »
Prøvde å komme meg på jobb i dag. Ryggen kjentes mye bedre ut enn i går, men den ble fort værre etter jeg kom på jobb. Fikk bare bestillt time til ryggbrekking kl. 1130. Så får vi se hvor dette ender etter den timen.
Nå er jeg ihvertfall 100 % arbeidsufør og nesten totalt hjelpesløs. Sad
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #2321 : 31. mars 2008, 10:29 »
Prøvde å komme meg på jobb i dag. Ryggen kjentes mye bedre ut enn i går, men den ble fort værre etter jeg kom på jobb. Fikk bare bestillt time til ryggbrekking kl. 1130. Så får vi se hvor dette ender etter den timen.
Nå er jeg ihvertfall 100 % arbeidsufør og neste totalt hjelpesløs. Sad

Du får uføretrygde deg og kjøpe dobbel parabol..
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Zuul

Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #2322 : 31. mars 2008, 11:02 »
Ai. Dette er et landskap du ikke vil oppholde deg i. Hilsen en som bor der med ønske om god bedring

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #2323 : 31. mars 2008, 12:22 »
Da var jeg hjemme igjen. Det tok meg 10 minutter å i det heletatt å komme meg inn i bilen. Kom på kontoret til ryggbrekkeren mer eller mindre skadeskutt, men han gjøv på med full kraft. Har visst en av tidenes største muskelknuter. Den går fra under gluteus og opp til nakken.
Etter en behandling kan jeg begynne å bevege meg litt mere normalt og kan si jeg har allerede blitt 50% bedre enn det jeg var. Skal prøve å få tøyd litt senere i dag, så litt benkpress i kveld som restitusjon.
I morgen blir det jobb igjen. Nytter ikke å sitte hjemme. Er jo allerede gal etter bare noen timer. Angry
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Svetlana

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 245
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 245

  • Pump it up!
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #2324 : 31. mars 2008, 14:43 »
Så lenge jobben din ikke er stillesittende så burde det gå bra.
Bevegelse er alfa og omega for vonde rygger, men det vet du sikkert fra før.
God bedring i allefall!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!