Skrevet av Emne: dicamillo- fra 74 kg til 104 kg på 1 år | UPDATE s. 6  (Lest 16597 ganger)

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Blitt svær jo! Cheesy
jeg starta helt likt som deg på 74 kg, nå er jeg 98 kg og har trent i 8 månder. så blir spennende å se om jeg klarer å komme like langt opp som deg.. Wink

har du prøvd laser behandling mot kvisene?
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Prøvd alt mulig, brukt mange titusener på behandling etc. Men nå tar jeg siste utvei, kjører roaccutan denne vintern, så blir nok alt bra.

Beklager om jeg stller et spørsmål stilt tidligere, men hva slags behandlinger har du vært igjennom og hvordan ser kostholdet ut ?
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget dicamillo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Ekstrem økning!

NB! Husk at det du spiser er med på å bestemme kvise-"utsondringa". Må være ekstravarsom med dritt-maten du desverre :/

Spist helt rent siste året, ikke merka noe bedring på kvisefronten. Mulig proteinpulver ikke er det beste, men.

Blitt svær jo! Cheesy
jeg starta helt likt som deg på 74 kg, nå er jeg 98 kg og har trent i 8 månder. så blir spennende å se om jeg klarer å komme like langt opp som deg.. Wink

har du prøvd laser behandling mot kvisene?

Jepp prøvd laser, n-lite, hudpleiebehandling, B5-vitaminer, antibiotika, all slags hudrensingsprodukter, bakteriedrepende salver. Listen er lang.. så nå blir det roaccutan igjen. Ikke det beste for kroppen, men jeg orker ikke gå flere somre uten å kunne ta av meg tskjorten.

Beklager om jeg stller et spørsmål stilt tidligere, men hva slags behandlinger har du vært igjennom og hvordan ser kostholdet ut ?

Se svaret over. Angående kostholdet så har jeg spist veldig rent det siste året med havregryn, tunfisk, kylling, ris, MASSE frukt og grønt, proteinpulver, nøtter etc.
still bulking! - eller ikke så mye nå lenger da :/

Utlogget Remi-Femi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 135

Fy fader! Når jeg ser forskjellen på bildene så tenker jeg at det er 2 forskjellige gutter! Tongue
Bra fremgang!  Cool
"En helt ny start, med en helt ny giv"

Utlogget susanne

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 048

Dæven, for en forskjell!!

Honnør!!  Bow
Juniorløfter -84kg klassen Smiley


  Min treningslogg

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Spist helt rent siste året, ikke merka noe bedring på kvisefronten. Mulig proteinpulver ikke er det beste, men.

Jepp prøvd laser, n-lite, hudpleiebehandling, B5-vitaminer, antibiotika, all slags hudrensingsprodukter, bakteriedrepende salver. Listen er lang.. så nå blir det roaccutan igjen. Ikke det beste for kroppen, men jeg orker ikke gå flere somre uten å kunne ta av meg tskjorten.

Se svaret over. Angående kostholdet så har jeg spist veldig rent det siste året med havregryn, tunfisk, kylling, ris, MASSE frukt og grønt, proteinpulver, nøtter etc.

Når begynte problemene å komme? Har du prøvd å forandre på kostholdet etter at problemet oppstod? Eventuelt rett og slett kuttet pulver en periode feks ? Jeg er tilhenger av pulver brukt riktig, men jeg får uten tvil litt ekstra kviser eller "nupper" av det selvom jeg aldri har vært spesielt plaget med det. Kanskje det er noe annet i kostholdet du reagerer på.
Jo mer jeg selv lærer om kosthold jo mer respekt får jeg for det og ikke bare med tanke på bygging av muskler.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget dicamillo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Fy fader! Når jeg ser forskjellen på bildene så tenker jeg at det er 2 forskjellige gutter! Tongue
Bra fremgang!  Cool
Dæven, for en forskjell!!

Honnør!!  Bow

Thanks Cheesy

Når begynte problemene å komme? Har du prøvd å forandre på kostholdet etter at problemet oppstod? Eventuelt rett og slett kuttet pulver en periode feks ? Jeg er tilhenger av pulver brukt riktig, men jeg får uten tvil litt ekstra kviser eller "nupper" av det selvom jeg aldri har vært spesielt plaget med det. Kanskje det er noe annet i kostholdet du reagerer på.
Jo mer jeg selv lærer om kosthold jo mer respekt får jeg for det og ikke bare med tanke på bygging av muskler.

Hatt kviser siden jeg var en 14-15 år. Mer eller mindre. Verst i trynet da jeg var en 17-18 år, så begynte jeg på roaccutan. Var vekke i 1 år før det kom gradvis tilbake, og denne gangen slo det ut på ryggen, men mindre i fjeset. Det er nok ubalanse i hormonnivåene som gjør at jeg får alle kvisene, samt at jeg er genetisk disponert for det. Jeg merker jeg får litt mer kviser av at jeg trener tungt, spiser mye proteiner og tar kreatin - sånne ting som påvirker hormonene. Hadde jeg tatt bol i tillegg tør jeg ikke tenke på hvordan ryggen min hadde sett ut, sikkert ett stort kjøttstykke hele greia Cheesy

Har lest og lært veldig mye om hud og kviser i denne perioden, og pratet med mange hudleger - det er en bred enighet om at kostholdet ikke skal ha så mye å si. Jeg tror det har litt å si grunnet kostholdets evne til å påvirke/forstyrre hormonnivåene, men i mitt tilfelle så er jeg såpass alvorlig angrepet at jeg tviler på at kostholdet ville ha tatt knekken på det. Har også prøvd å kutte ut proteinpulver og melk i en periode uten at det hjalp. Roaccutan tar imidlertid knekken på alt.. kjipe bivirkninger men det må tydeligvis til :/ . 70 % blir helt kvisefri etter 1 kur, 90 % etter 2 kurer. Så får jeg håpe at jeg faller i gruppe nr. 2.

Ellers så har jeg fått hjelp av en konkurrerende kroppsbygger med diettoppsett, så håper deffen skal gå bra!
still bulking! - eller ikke så mye nå lenger da :/

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Må nesten takke for utfyllende svar. Lykke til videre.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
selv får meg kviser på skuldre og i trapz området når jeg stresser mye og sover lite over lengre tid, og de blir der en stund. men går bort etter en stund.. feks: har hatt litt en stund nå, imårrest var alt borte, alt av rødhet.. digg Smiley
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!