Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2961192 ganger)

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: Fasiten
« #13770 : 28. september 2011, 22:08 »
I går hendte noe morro som jeg må fortelle. Jeg har en spinninginstruktør ansatt hos meg på Nidarø Trreningssenter. For en stund tilbake så ønsket jeg å ringe henne, men hadde ikke telefonnummeret hennes. Sendte derfor melding til vennninna hennes som også er instruktør hos oss. Fikk da tilbake kontaktinformasjonen jeg trengte som et visittkort. Med bilde og hele pakka.

Da jeg satt og spiste middag i forrigårs så ringte telefonen min. Det var denne dama jeg tidligere hadde forsøkt å ringe. For et øyeblikk trodde jeg da at det ikke var min telefon jeg hadde for når hun jenta ringte dukket bildet av henne opp på telefonen. Det var som om jeg hadde en helt annen bakgrunn på telefonen enn jeg egentlig hadde. Dagen etter, altså i går, så fortalte jeg dette til denne jenta som så skulle få se hvilket bilde jeg snakket om. Jeg tenkte ikke noe over det men før vi rakk å komme så langt til å finne bildet av henne så fikk hun sett det som egentlig er bakgrunnsbildet på mobilen min ; et bilde av Fru Gilberg. Naken. Joda, det er bare puppene som såvidt vises. Og det er bare uskyldig og småerotisk, men det ble en ganske artig hendelse.

En time etterpå så skulle jeg på do og blæsetå bæljen. Jeg skulle drite. Vi har et par personaltoaletter på treningssenteret der vi først går inn en dør for så å bli møtt av to andre dører hvorav den ene går inn til herretoalettet og det andre til dametoalettet. Når jeg er på jobb så er det jo egentlig alltid bare meg selv på jobb så jeg lukker den første døren og lar døren inn til selve toalettet stå åpen for bedre luft og mindre klaustrofobi. 1x1 meter et er ikke noe særlig for 150 kg vann og fett. Etter å ha dratt buksa ned på knærne så satte jeg meg ned på skåla. Og akkurat i dét jeg satte meg så hørte jeg et opptrekk. "Ka faen?", tenkte jeg, "kom jeg borti opptrekks-spaken?". Jeg er jo ikke helt klar i hodet om dagene. Jeg dupper rett som det er og har mange tanker i hodet. Så dette var nesten som i en drøm der alt er logisk. Det var imidlertid ikke logisk at jeg skulle høre at et do ble trukket opp, når jeg satte meg ned. Hadde jeg reist meg opp hadde det vært mer sannsynlig. Samtidig så glemte jeg at det var et toalett nummer to der inne. Så mens jeg satt og fiklet med tissen for å få plass til den nedi doskåla og uten at pissestrålen skulle gå til alle mulige kanter som en vannslange sluppet løs på en gressmatte, så så jeg skyggen av denne jenta jeg pratet om, spinninginstruktøren, som kom ut av den andre doen. Og jeg hørte: "Eiiiiiiiinnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!" med en tydelig oppgitt stemme. Jeg lukket døra i samme sekund. Og lo. Hun selv prøvde å fortrenge synet, uforståelig nok. Hun hadde nå sett bilde av begge de voksne i familien Gilberg. Og hun hadde tydeligvis sett nok for dagen.

Nice Grin

Lykke til! 200 kg i benken har du inne nå!

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Fasiten
« #13771 : 28. september 2011, 23:35 »
LYKKE TIL I HELGA!!!!

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Fasiten
« #13772 : 29. september 2011, 15:50 »
Jeg skal ta med meg tynn arma og tynn kroppen å komme å se på deg i helga Smiley Forventer store løft Smiley

Studenten

  • Gjest
Sv: Fasiten
« #13773 : 29. september 2011, 21:48 »
Lykke til! Håper du får et stevne som går på skinner  Smiley

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #13774 : 30. september 2011, 18:11 »
Takk for lykkeønskninger til alle de "siste" også Smiley Jeg begynner å bli klar. Tror jeg. Planen er å klare å legge meg 21 i dag, men klokka blir vel 22 før jeg havner i seng. Målet er å stå opp 05, 05.30 eller senest 06. Skal spise frokost, dusje, ta på meg klær, møte opp og prøve å få en tidlig innveiing slik at jeg kan spise uten å stresse og ha nerver. Det er det verste med hele stevnet for min del ; tidspresset. Jeg kunne hatt stevner hver dag, jeg, om tre dommere hadde kommet på gymmen min og sagt: "Hei Einar, nå er det stevne! La meg se deg gjøre en bøy, en benk og en mark". Enkelt. Jeg kunne gjort nakenbøy også. Uten forberedelser. Nå når stevnet starter 10 om morgenen, sannsynligvis 10.30 -10.45 for min del, så må alt være klart til da.

Jeg skal nå spise kveldsmat og har da bare et måltid igjen. Etter kveldsmaten må jeg begynne å lage lunsjen til i morgen. Det skal være pasta med kylling nuggets. Dessuten må jeg helle nedpå en Mutant Mass, halv liter, for å gi ekstra trykk og vedvarende energi. Har med to Red-Maxer og satser på kiosk-salget om jeg trenger mer enn vann og proteinsjokoladen jeg tar med.

Artig at så mange ser ut til å komme og se på. Det setter jeg pris på. Jeg har til og med en kompis som bor i Molde som tok turen for å se på meg, samt min venn Mr.Trening, Hingsten, Amerikaelskeren Per Rommetveit, Gutten som elsker Sandra, som har tatt turen fra Oslo for å komme og se.

Nå kan jeg ikke svikte. På samme tidspunkt i morgen så skal jeg kunne lykke øynene og vite at det er blitt gjort. Nye perser er tilfelle. Kroppen er fortsatt fin og jeg kan sikte på enda høyere tall. Først må jeg bare igjennom en 400 meter med Vebjørn Rodal som hare og så ønsker jeg å gjøre comeback i sjakken ved å spille hver torsdag samt spille en helgeturnering i slutten av måneden. Muligens må jeg da, i så fall, trene tidlig på jobb torsdag, komme hjem og spise og dusje, for så å dra igjen. Det er akkurat dette jeg ikke liker, ofre familietiden, men jeg savner sjakken også nå.

Det jeg imidlertid lengter mest etter er pers i bøy. Det er 12 mnd siden sist nå. Og de siste 30 ukene har jeg trent veldig hardt. Hardere enn noensinne og resultatene har vært bedre enn noensinne også. Teoretisk sett skal jeg kunne gjøre minst 310 nå, men styrkeløft er en idrett der ting må gjøres i praksis. Og alt kan skje, men uansett hva som skjer så skal jeg stå i mot og få minst 310 i bøy. Jeg SKAL ha de kiloene. Og så får resten av stevnet bli som det blir, men jeg tror det skal bli mer enn et OL-gull!

Takk. Og vel møtt!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Tom2k

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 318
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 318

Sv: Fasiten
« #13775 : 30. september 2011, 19:47 »
Lykke til Gilberg, jeg vet du klarer bøyen Smiley

Utlogget Sigbjørn

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 065
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 065

Sv: Fasiten
« #13776 : 30. september 2011, 22:00 »
Blir bra imorgen Einar. Lykke til!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Fasiten
« #13777 : 30. september 2011, 22:12 »
Lykke til Cheesy Kjør på Wink

Utlogget Ncz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 160
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 160

Sv: Fasiten
« #13778 : 30. september 2011, 22:19 »
Lykke til! Cheesy
I don't eat for taste, I eat for function!

Utlogget Nanbrødeksperten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 138

Sv: Fasiten
« #13779 : 30. september 2011, 22:26 »
Lykke til!
PSMF:

30.05.2011    101,6
06.06.2011      96,1
11.07.2011      89,5

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Fasiten
« #13780 : 30. september 2011, 22:39 »
Lykke til i morgen Einar!!!! For svært mange styrkeinteresserte her inne er dette årets begivenhet!!! Jeg skammer meg egentlig over at jeg ikke er tilstede, men flere omstendigheter gjorde at det ble umulig å reise oppover....noe jeg er veldig skuffet over. Jeg gleder meg enormt til å høre resultatene!
For meg er dette stevnet årets begivenhet når det gjelder styrkeidrett!

Gilberg hei! Gilberg hei! Gilberg hei hei hei!!!! JEEEE!!!!
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Tetra

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 980
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 980

  • Ain't got time for percentages
Sv: Fasiten
« #13781 : 01. oktober 2011, 05:31 »
Masse lykke til!

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Fasiten
« #13782 : 01. oktober 2011, 08:57 »
Gilberg er kongen uansett!

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Fasiten
« #13783 : 01. oktober 2011, 11:01 »

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Fasiten
« #13784 : 01. oktober 2011, 11:12 »
Wow! Go Gille Smiley Kongen av bøy!
Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!