Skrevet av Emne: Dop er for tapere  (Lest 115994 ganger)

Utlogget Alexick

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Seeing is believing.
SV: Dop er for tapere
« #240 : 27. juli 2006, 01:56 »
Det er ingen på det norske styrkeløftslandslaget pr. dags dato som har testet positivt tidligere, men tidligere er det mange som har løftet på landslaget som har dopet. De nåværende løfterne er imidlertid de jeg går god for.

Skal man delta i styrkeløft må man være medlem av Norges StyrkeløftsForbund. NTF, som i Norges TreningsstudioForbund trenger man ikke være medlem av nei Smiley

Mente Norges Styrkeløft Forbund. Kunnskapen min imponerer stadig. Hehe  Embarrassed
Nå tar jeg kveld, så får jeg satse på at jeg er litt mer våken i morgen. Wink
Det er bedre å være tjukk enn tynn... problemet er bare at jeg er tynn... Smiley

ML: 4x160
KB: 5X150
BP: 1X130

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Dop er for tapere
« #241 : 27. juli 2006, 03:40 »
til number 1.

istedetfor å bry deg om noen få dop-relaterte setninger i denne tråden, kunne du kanskje ryddet opp i bilder på forumet ?

Intervjuene med diverse bilder på forsiden av treningsforum kan umulig være annet enn "etter bilder av dop-kurer".

men ups - om man tar bort dette, kanskje man får mindre sponsorer?`

*slår seg i hodet*

la oss bare konstantere at dobbelt-moralen har kommet for å bli.

forøvrig et bra forum du har laget, noe jeg vil gjenta og gjenta til det kjedsomlige. Smiley


Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #242 : 27. juli 2006, 16:57 »
Det var voldsomt med personangrep mot meg... prøver å svare på et par...

Jeg begynner og svare en halvfeit styrkeløfter  Wink
1) Oddi er ca like tung som halvparten av det ene låret til Coleman, det at han prøver å fremstå som en 50-åring med livserfaring som kan gi gode råd til 16-18-åringer blir bare for dumt.

2) Oddi når ikke medlemmer som Hans Høyhet og HITman til skolissene engang når det gjelder kunnskap om AAS, likevel skriver han innlegg som om han hadde en doktorgrad i medisin kombinert med en doktorgrad i anvendt kjemi..

Er det noen som ser at dette skurrer litt..? Spesielt når man kan se at Oddi har en veldig "grei" unnskyldning til enhver tid.. "jeg trener ikke for styrke jeg".. vel, trener du for størrelse da? Det er derfor du har oppnådd den imponerende størrelsen du har i dag? Wink

1. Hvorfor skulle jeg prøve å fremstå som noe annet når samtlige på tf vet både hvem jeg er og hvor stor jeg er, det er jo bare å kikke i bildeprofilen min.

2. Har du noe som helst grunn til og si noe slikt? Hva med å ta en grundig titt i den nyeste versjonen av Anabolics bøkene av Dr.William Llevellyn, også kalt bibelen. Jeg sier aldri at jeg kan verken mer eller mindre om aas enn Hitman og Hans Høyhet men kunnskapsnivået mitt ligger langt over gjennomsnittet her på tf, spør noen av dem som kjenner meg.

3. Det er ikke unnskyldninger, ja jeg trener for størrelse (men ikke størst mulig) men en kropp som en gang i fremtiden kan være god nok til å stille i fitness. Og isteden for å rakke ned på fysikken min kan du vel bare melde deg på TF Open så kan vi se hvem som plasserer best! Eller skal du bruke en unnskyldning selv nå, du er styrkeløfter, du bulker, du orker ikke deffe, du har ingen interresse av tf open... Stiller du i TF Open og plasserer bedre enn meg skal jeg aldri mer skrive et eneste innlegg i en antidoping debatt, og du skal få en honnør, Lykke til  Wink

Så en liten svak styrkeløfter Wink
Oddiboddy: Du sa at i mine øyne så finnes det ikke bolere i styrkeløftsporten, eller dopere om du vil. Når har jeg sagt det? Vet de finnes bolere, jeg er jo ikke blind! Russerne og ukrainerne er jo stinne i doping! Hvorfor legge ord i min munn?


Ps: oddiboddy, når du skryter over å være dobbelt så sterk som meg så bør du ihvertfall bevise det, så på din siste økt- hadde ikke hatt store problemer med å klare noen av de vektene i samme repitisjon og set antall Smiley Er faktisk noe av det jeg har trent på nå i det siste når jeg har trent for å ha overskudd (i enkelte øvelser)
Og jeg er en liten men ren pingle, akkurat hårfint på 70kg og 15 år. What does that make you?

1. Jeg snakket Nasjonalt, du tror vel ikke det finnes nasjonale styrkeløftere som doper seg?

2. Hvor mye er det dobbelte av 60kg i benkpress? og 75kg i knebøy? (120, 150)
Det eneste jeg ikke slår dobbel din styrke er markløft da 215kg ikke går opp.
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget vannvakten

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 466
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 466

  • muscleraw.com
SV: Dop er for tapere
« #243 : 27. juli 2006, 17:27 »
120kg i benkpress og 150kg i knebøy som godkjente løft trur eg ikkje du hadde fått te Oddibody  Tongue
<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=39072.0" target="_blank">Min treningslogg[/url]

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=43288.0" target="_blank">Min bildeprofil[/url]

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #244 : 27. juli 2006, 17:34 »
120kg i benkpress og 150kg i knebøy som godkjente løft trur eg ikkje du hadde fått te Oddibody Tongue

Har allerede 120 og 150 som godkjente løft Wink
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Dop er for tapere
« #245 : 27. juli 2006, 17:40 »
hva har antall kg med saken å gjøre i det hele tatt?

alt er jo relativt og kommer ann på talent, og antall år med trening og hvordan man har trent!

Utlogget Liemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

SV: Dop er for tapere
« #246 : 27. juli 2006, 17:41 »
Har allerede 120 og 150 som godkjente løft Wink

We want proof! Neida, stemmer nok det. Smiley Smell opp en film der du beviser det da vettu. Smiley

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Dop er for tapere
« #247 : 27. juli 2006, 17:59 »
Det var voldsomt med personangrep mot meg

Når du slenger rundt personangrep på alt og alle kommer det fort noen tilbake...
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: Dop er for tapere
« #248 : 27. juli 2006, 22:20 »
Det må så absolutt ikke trekkes inn dopbeskyldninger i styrkeløft i Norge-jeg har full forståelse for at enkelte ikke tror det er mulig å løfte over 200 i benk uten dop, men det er masse trening over mange år som står bak disse resultatene.  De fleste på landslaget til Norge i styrkeløft er rundt de 30, og har trent opp kroppen sin RENT igjennom mange år. 
Jeg vet det finnes styrkeløftere idag som har brukt dop før, men disse er  ikke på landslaget lenger.  Der er det testing hele året og ett miljø som utelukker all form for dop.  Garantert!

I bygging er det jo lovlig med dop, da det ikke er under NIF.  Jeg synes forsåvidt de da får drive med dette, det eneste jeg ikke liker med det er rekruteringen for unge som ønsker en fin kropp.  Disse kan fort bli revet med av slike som oddibody, men som nevnt tidligere så tror jeg at de fleste er såpass oppegående at de skjønner at det ikke lønner seg i lengden.  De som ikke skjønner det er antageligvis dømt til bruk allikevel. 

Redigert av 2strong...



”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Dop er for tapere
« #249 : 27. juli 2006, 22:45 »
Misforstå meg rett... det er ABSOLUTT ikke en viss moderators meninger om doping som fikk meg til å skrive det jeg skrev... Wink

MENINGER kan jeg respektere... mangel på folkeskikk, IQ, perspektiv og høflighet derimot, DET har jeg værre for å respektere. Wink

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #250 : 27. juli 2006, 22:47 »
Misforstå meg rett... det er ABSOLUTT ikke en viss moderators meninger om doping som fikk meg til å skrive det jeg skrev... Wink

MENINGER kan jeg respektere... mangel på folkeskikk, IQ, perspektiv og høflighet derimot, DET har jeg værre for å respektere. Wink

Okey, men da kan du vel sende den aktuelle moderatoren en PM heller Wink
Selv om sikkert de fleste andre synes at den han kranglet med fortjente det han fikk...
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Dop er for tapere
« #251 : 27. juli 2006, 22:49 »
fortjente det han fikk?? trod du virkelig det pisset fra moderator var noe å snakke om?? Ingen "fikk" noen ting jo... Modden bommer jo fullstendig i hvert eneste innlegg, og han ser det ikke selv en gang... fullstendig patetisk...

Og at jeg velger å uttrykke min MENING, får du bare takle... like mye som du sa vi måtte tolerere at moderatorer hadde andre meninger??!! Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Dop er for tapere
« #252 : 27. juli 2006, 22:51 »
Har redigert og slettet noen innlegg...
Greier dere ikke å holde dere unna personangrep i denne tråden, så stenger jeg den. 
så ikke denne før nå... sorry.. skal la gutten i fred...

Sendte en PM til #1 i steden.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: Dop er for tapere
« #253 : 27. juli 2006, 22:53 »
Skal du redigere innleggene mine så kan du like godt slette de 2strong.  Det er måte på hvor strengt det skal være når det endelig er en frisk diskusjon her.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget prriii

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 458

  • Hvis Voltige var lett,ville det blitt kalt Fotball
SV: Dop er for tapere
« #254 : 27. juli 2006, 22:54 »
jeg enser agressivitet i denne tråden....  skal vi ikke alle sammen bare bli venner å plukke blomster istedet??  :Smiley :Smiley
im back Nå er det full skjerpings biggrin

Jeg vil, jeg tør og jeg kan -sitat Frank Beck

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!