Skrevet av Emne: Dop er for tapere  (Lest 115899 ganger)

Utlogget prriii

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 458

  • Hvis Voltige var lett,ville det blitt kalt Fotball
SV: Dop er for tapere
« #270 : 27. juli 2006, 23:32 »
dere er virkelig uvenner her dere??  Undecided
hmmm.....
im back Nå er det full skjerpings biggrin

Jeg vil, jeg tør og jeg kan -sitat Frank Beck

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Dop er for tapere
« #271 : 27. juli 2006, 23:33 »
Det STIKKER nok ikke så dypt...

tttttttog du'an?? rofl

natta!

Utlogget prriii

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 458

  • Hvis Voltige var lett,ville det blitt kalt Fotball
SV: Dop er for tapere
« #272 : 27. juli 2006, 23:35 »
hehe... skikkeli galgen humor  Grin fniis....
im back Nå er det full skjerpings biggrin

Jeg vil, jeg tør og jeg kan -sitat Frank Beck

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: Dop er for tapere
« #273 : 27. juli 2006, 23:36 »
hhahahaha...din dritt... jeg tok akkurat en kald dusj for å kjøle meg ned så jeg skulle få sove så kommer du med det der...
begynte å svette pga lattern
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

WannaBeHuge

  • Gjest
SV: Dop er for tapere
« #274 : 27. juli 2006, 23:36 »
Mente å huske han sa han ikke BRUKTE, men da tenkte ikke jeg på forskjellen bruker/har brukt :Smiley

At han ikke bruker er vel ganske åpenlyst.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Dop er for tapere
« #275 : 27. juli 2006, 23:36 »
Mitt syn i denne saken er,det virker på meg som "bolærne" på dette forumet ikke har det helt klart hva som skjer i vårt langstrakte i forbindelse med trening og styrke.Det virker som det er et must at alle boler,hvorfor det?
Er det så vanskelig å godta at det finnes noen som har tatt valget med å være ren?
Det er heller ikke slik at vi ønsker å være bolere heller,selv om dere ønsker at vi hadde tenkt den tanken hele tiden.
Personangrep er også en meget dårlig måte å løse en konflikt på,tar meg selv i nakken ofte selv om at jeg ikke er den verste.
Alle har sine positive og negative sider,det kommer ihvertfall klart frem i denne tråden.

Nei nå er jeg trøtt,skriver bare uten mål å mening her.GO NATT!!
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget affair

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

SV: Dop er for tapere
« #276 : 27. juli 2006, 23:36 »
Like saklig som Oddie som mente jeg var 16, løfta 50 i benken, jeg har bare maveruter pga lav fettprosent. Og etter som jeg fikk med meg var det tydelig at Oddie hadde tatt aas, men om jeg tar feil. Sorry

Du kan virkelig ikke si noe konstruktivt du eller? slike innlegg får meg til å se rødt og fristelsen for å komme med vanvittig mye piss er svært høy

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

SV: Dop er for tapere
« #277 : 27. juli 2006, 23:39 »
Samtlige som har postet i denne tråden burde lese:

§2 - Ufornuftige innlegg
Ethvert innlegg som er av støtende, angripende, ærekrenkende, fornærmende, rasistiske og truende karakter er strengt forbudt. Søk å vise respekt for menneskers egenart og identitet, privatliv, rase, nasjonalitet og livssyn. Debatten blir bedre uten nedsettende kommentarer om andre. Du forplikter deg til ikke å krenke privatlivets fred. Hold det seriøst, unngå drittkasting og mobbing. IP-adressen din registreres i alle innlegg og kan bli benyttet ved et brudd på disse betingelsene. Alvorlige forhold kan bli politianmeldt.

§3 - Debatter
Ethvert innlegg i debattene som har til hensikt å lage kvalm og hvor det bare er drittkasting er strengt forbudt. Vennligst kom med konstruktiv kritikk i debattene. Vær oppmerksom på at det kan være vanskelig å oppfatte ironiske innlegg over Internett og tenk deg om før du poster om hvorvidt ditt ironiske innlegg kan få uheldige svar/diskusjoner.

For disse er blitt brutt flere ganger...


Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Dop er for tapere
« #278 : 27. juli 2006, 23:41 »
Samtlige som har postet i denne tråden burde lese:

§2 - Ufornuftige innlegg
Ethvert innlegg som er av støtende, angripende, ærekrenkende, fornærmende, rasistiske og truende karakter er strengt forbudt. Søk å vise respekt for menneskers egenart og identitet, privatliv, rase, nasjonalitet og livssyn. Debatten blir bedre uten nedsettende kommentarer om andre. Du forplikter deg til ikke å krenke privatlivets fred. Hold det seriøst, unngå drittkasting og mobbing. IP-adressen din registreres i alle innlegg og kan bli benyttet ved et brudd på disse betingelsene. Alvorlige forhold kan bli politianmeldt.

§3 - Debatter
Ethvert innlegg i debattene som har til hensikt å lage kvalm og hvor det bare er drittkasting er strengt forbudt. Vennligst kom med konstruktiv kritikk i debattene. Vær oppmerksom på at det kan være vanskelig å oppfatte ironiske innlegg over Internett og tenk deg om før du poster om hvorvidt ditt ironiske innlegg kan få uheldige svar/diskusjoner.

For disse er blitt brutt flere ganger...



Enig... tar til meg det som i de paragrafene er vettugt, og hvor jeg selv har spasert på kanten.. håper dine moderatorer også setter seg inn i disse paragrafene, og er i stand til å ta samme selvkritikk som jeg nå gjør.

Beklager, og natta! Smiley

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #279 : 27. juli 2006, 23:42 »
Han har malt seg selv inn i et hjørne, men det tillater ikke at forumet skal brukes som offentlig gapestokk.
Tar ikke i denne tråden med ildtang lenger, da jeg burde lært å holde meg unna tråder som omhandler doping og benkpress skjorter.
Nesten utrolig at jeg kaster bort tiden min på dette, når jeg kan bruke den til mere fornuftige ting som å redigere en video av Kjell "Murer'n" Furesund. 
Bow

Til alle som bitcher, lær dere forskjellen på fortid og nåtid Wink
Og hva med å feie foran egen dør Effair...
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
SV: Dop er for tapere
« #280 : 27. juli 2006, 23:45 »
Stakkars Oddie som bruker dop og enda ser slik ut.

På tide antidop-ekstremistene skjønner hvor langt ut på jordet de egentlig er. Den typiske brukeren av steroider er ikke en "strongman" eller "kroppsbygger" med 60 cm i overarmer. Den typiske brukeren er ubetydelige, ordinære, tilsynelatende helt vanlige norske gutter og jenter som du ikke engang ville tenkt den tanken om i det hele tatt. Argumentene for hvorfor disse menneskene har benyttet dette er sikkert mange. Cluet er likevel at antidoping-korstoget er så rævkjørt som det går ann å bli for tiden. Idrettens antidopingproblem er minimalt samfunnsmessig i forhold til alt det som foregår utenfor NIF.

At Stig Styrkeløfter hiver i seg noen steroider, bryr jeg meg mindre om. Han blir hengt ut i avisen, får kjeft av treningskollegaene sine, ADN viser muskler og det er det. Idretten har mekanismer som begrenser dette. Alle fjortisene som ukritisk og med minimal bakgrunnskunnskap hiver i seg hormonelle preparater ... vel disse blir fullstendig glemt. Både i volum og alvorlighetsgrad er dette et mye større problem enn hva doping innen idretten noensinne vil bli. Potensielle skadevirkninger (som burde være kriterie nr #1 for å bekjempe bruken av disse preparatene) er også definitivt størst i denne gruppen (igjen både i volum og alvorlighetsgrad).

Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
SV: Dop er for tapere
« #281 : 27. juli 2006, 23:46 »
Samtlige som har postet i denne tråden burde lese:

§2 - Ufornuftige innlegg
Ethvert innlegg som er av støtende, angripende, ærekrenkende, fornærmende, rasistiske og truende karakter er strengt forbudt. Søk å vise respekt for menneskers egenart og identitet, privatliv, rase, nasjonalitet og livssyn. Debatten blir bedre uten nedsettende kommentarer om andre. Du forplikter deg til ikke å krenke privatlivets fred. Hold det seriøst, unngå drittkasting og mobbing. IP-adressen din registreres i alle innlegg og kan bli benyttet ved et brudd på disse betingelsene. Alvorlige forhold kan bli politianmeldt.

§3 - Debatter
Ethvert innlegg i debattene som har til hensikt å lage kvalm og hvor det bare er drittkasting er strengt forbudt. Vennligst kom med konstruktiv kritikk i debattene. Vær oppmerksom på at det kan være vanskelig å oppfatte ironiske innlegg over Internett og tenk deg om før du poster om hvorvidt ditt ironiske innlegg kan få uheldige svar/diskusjoner.

For disse er blitt brutt flere ganger...

Det interessante er at en av moderatorene har vært en av hovedmennene. Kan dere forvente at medlemmene skal følge reglene når han gir faen?
listefyll returns

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #282 : 27. juli 2006, 23:47 »
På tide antidop-ekstremistene skjønner hvor langt ut på jordet de egentlig er. Den typiske brukeren av steroider er ikke en "strongman" eller "kroppsbygger" med 60 cm i overarmer. Den typiske brukeren er ubetydelige, ordinære, tilsynelatende helt vanlige norske gutter og jenter som du ikke engang ville tenkt den tanken om i det hele tatt. Argumentene for hvorfor disse menneskene har benyttet dette er sikkert mange. Cluet er likevel at antidoping-korstoget er så rævkjørt som det går ann å bli for tiden. Idrettens antidopingproblem er minimalt samfunnsmessig i forhold til alt det som foregår utenfor NIF.

At Stig Styrkeløfter hiver i seg noen steroider, bryr jeg meg mindre om. Han blir hengt ut i avisen, får kjeft av treningskollegaene sine, ADN viser muskler og det er det. Idretten har mekanismer som begrenser dette. Alle fjortisene som ukritisk og med minimal bakgrunnskunnskap hiver i seg hormonelle preparater ... vel disse blir fullstendig glemt. Både i volum og alvorlighetsgrad er dette et mye større problem enn hva doping innen idretten noensinne vil bli. Potensielle skadevirkninger (som burde være kriterie nr #1 for å bekjempe bruken av disse preparatene) er også definitivt størst i denne gruppen (igjen både i volum og alvorlighetsgrad).
Bow Dagens beste! Honnør Wink
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
SV: Dop er for tapere
« #283 : 27. juli 2006, 23:50 »
Tar ikke i denne tråden med ildtang lenger, da jeg burde lært å holde meg unna tråder som omhandler doping og benkpress skjorter.

Det er vel meg du sikter til. Hvis vi skal snakke om "prestasjonsfremmende" hjelpemidler (som av en eller annen merkelig grunn har hatt presedens i argumentrekken for hvorfor idrettsutøvere ikke skal benytte steroider), så stiller jo benkeskjorten og steroidene i samme kategori, all den tid de gjør deg sterkere enn hva du reellt sett er. Mest fair ville det gjerne vært med styrkeløft uten noen form for prestasjonsfremmende hjelpemidler overhodet?

Vås? Tull? Greit, du har selvsagt rett til å mene hva du vil om den saken, så mener jeg mine ting ... og så er vi i det minste enig om at vi er uenig.

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
SV: Dop er for tapere
« #284 : 28. juli 2006, 00:00 »
Det interessante er at en av moderatorene har vært en av hovedmennene. Kan dere forvente at medlemmene skal følge reglene når han gir faen?

En skal selvsagt holde seg for god til å komme med personangrep. I den grad en selv ønsker å bli tatt seriøst, så må en også holde innleggene sine seriøse (både i form og språk).

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!