Skrevet av Emne: Anne en pensjonert Strongwoman.  (Lest 161107 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Annes Strongwomantrening sånn ca.
« #675 : 29. mars 2007, 10:37 »
Styr?? hvilket styr?

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Annes Strongwomantrening sånn ca.
« #676 : 29. mars 2007, 20:33 »
Jobb, jobb, møter og kurs + litt til jobbing. Planlegging av nytt varesortiment som skal inn i butikken etter oppussing. 4 håndverkere som flyr rundt til mennesker vi pusser opp for. Varer som skal inn til disse jobbene, telefoner fra mennesker, kunder i butikken som skal ekspederes, varer som skal bestilles. I tillegg til det fakturering av jobber, anbudsregning hehe, våren er i anmarsj for å si det sånn.

Når jeg i tilleg skal deale med mennesker som ikke skjønner en faens døyt av ting
AAAAAAArrrrrrggggggggggghhhhhhhh !!
For å ta et eksempel.......for en måned ca. ringte det en dame og sa at det belegget vi la på kjøkkenet hennes for 6 år siden var noe dritt. Javel sa jeg og smilte hyggelig og sa at jeg skulle sende en håndverker for å se på dette.
Han kommer inn etterhvert og sier at belegget hadde en revne i seg fordi hun hadde skullet flytte på et kjøleskap og klart selvfølgelig å ødelegge dette. Han forklarte for henne at det var noe hun selv hadde påført belegget og det var ikke noe vi kunne lastes for. Dette var et vanlig bra boligkvalitetsbelegg.
I går kom hun inn sur som ei potte fordi vi ikke hadde kommet og lagt nytt belegg for henne. Jeg sa da som håndverkeren vår sa at dette var selvforskylt og at det ikke hadde noe med oss som håndverkere eller dårlig kvalitet på belegget å gjøre.
Jo sa hun det var et drittbelegg og det hadde ALLE sagt til henne. Så svarer jeg at hvis du kjører bilen din inn i et tre og lager en bulk i den, er det da fordi det er en bil med ytterst dårlig kvalitet eller er det din feil ??
Nei hun ville ikke høre og mente at vi skulle legge et nytt gratis  :Smiley Tongue

Det hjalp og få lira av meg litt, men sånn går nu dagan som Heidi sier.
Det er fryktelig mange hyggelige kunder da, har fått blomst og skryt i avisa også som har vært veldig koselig og rørende. Så det er blanda drops.

Det var dette jeg mente med styr Egil, blir litt bedre til høsten,huff, da savner jeg alt dette igjen.
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Annes Strongwomantrening sånn ca.
« #677 : 29. mars 2007, 21:06 »
Se på det positive, vennen!
-Vi sees snart-
-Espen har ordna god oppføring for butikken i ditt distrikt. Han var veldig glad for å kunne gjøre det.
-Vilja vokser og kommer til å bli en kjempefan av fadderen sin som er mammaens verste konkurrent.
-Vi kommer ned i April, nevnte jeg det? Smiley og i sommer.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Annes Strongwomantrening sånn ca.
« #678 : 29. mars 2007, 21:13 »
Ref damen med gulvbelegget, her er noe jeg lærte i en "brun" bar engang. En dame bestilte vin  woot og fikk følgende beskjed:

"Hold kjeften på deg, forbannede fxxxekjerring. Her får du det vi har, og her har vi øl."

Og nei, det var ikke på min jobb, men det var godt sagt  >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Annes Strongwomantrening sånn ca.
« #679 : 29. mars 2007, 21:29 »
Nå har jeg spist, grillet flintstek og salat. Vi var og la belegg til klokka 1930.
Spiste frokost 0800, lunsj 1230 , to kjeks 1600 og middag nå 2100, det er helt toppers for en strongwoman  Tongue

Ellers takk for et trøsten ord gutter.
Egil !! Roy har gått ned fra 112kg. til 99.
Snart må jeg leite etter han mellom sofaputene  woot Og ja, det skal bli koselig å treffes
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget Zuul

Sv: Annes Strongwomantrening sånn ca.
« #680 : 29. mars 2007, 21:39 »
Pølse: Tre ganger tre pølser for dagen. Pluss mat. Så årner det seg Grin

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Annes Strongwomantrening sånn ca.
« #681 : 30. mars 2007, 10:42 »
PØLSE !!!
Det spiser han i så tilfelle når jeg ikke ser på. Det er utrolig sjelden i hvertfall.
Jeg derimot kan spise det når han ikke ser på for da slipper jeg en masse dilldall preik.

Men det skal sies at det skjer veldig sjelden her i gården også  når jeg tenker meg om
Azn

Veide 80,7 i dag morges i tilfelle noen lurer skrekkelig på det  Smile
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Annes Strongwomantrening sånn ca.
« #682 : 30. mars 2007, 10:55 »


Veide 80,7 i dag morges i tilfelle noen lurer skrekkelig på det  Smile

PINGLA!!

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Annes Strongwomantrening sånn ca.
« #683 : 30. mars 2007, 11:25 »
Siden jeg faktisk sitter her og savner deg litt så får jeg bruke litt plass i loggen din til litt skitpreik.  biggrin

Ungene og jeg skal straks avgårde og trene, og etter som jeg har skjønt på min penere halvdel så blir dette den siste ordinære treninga på ei stund. Hører hyggelige rykter om strongmantrening i påska, og det gjør meg lykkelig!  biggrin

Når jeg tenker etter så trenger jeg ikke så mye mer enn ett dekk å flippe på, ei tønne å løpe med, ettpar farmerslodd å snuble i for å være lykkelig... jeg er en enkel sjel.

Skulle egentlig sette meg ned her ved pc'n for å sette opp ei liste over det som skal gjøres med huset de nærmeste månedene. Er mye som skal gjøres, og jeg gleder meg til å komme i gang. Vi starter nå i påska med å snekre platting ved inngangspartiet, og etter det kommer det til å gå slag-i-slag. 

Innimellom skal vi nok få litt tid til å farte også, og nå i første omgang så er det bestemt at Vilja og jeg kommer ned den siste uka i april. Kanskje vi klarer å få til ei lita økt på Valhalla - selv om det er tett inntil KSO? Jeg håper så jeg klarer å få prøvd meg på en stein før konkurransen!

Gleder meg til å se dere igjen, både deg, den tynne mannen din og de flotte ungene dine!

Klem fra me.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Annes Strongwomantrening sånn ca.
« #684 : 31. mars 2007, 10:37 »
PINGLA!!




Ja e vett !!! Men e dridår i det, e e bærre lækker snart hehe.
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Annes Strongwomantrening sånn ca.
« #685 : 31. mars 2007, 10:46 »
I dag skal jeg endelig ha meg ei Strongwoman økt, hoho. Hvis dere ikke hører noe om det så gikk det sikkert fisføyka. Grin

I går hadde jeg en litt ekkel oppdagelse med meg selv. Den ene skuldra er blitt synlig mindre enn den andre, himmel og hav.
Kommer av at jeg ikke får brukt den ordentlig pga. problemene som jeg har med den.
I går da jeg satt og laget salat så skulle jeg strekke meg etter nettopp en salattust, så klarte jeg i den vinkelen jeg holdt armen i ikke å løfte den opp !! Tongue
Dette er helt begredelig altså. Nettop derfor er jeg spent på stokkløfta jeg skal prøve på i ettermiddag.
Planen er å prøve litt på de fleste øvelsene til Showliften. Dunkepinnenpåhverandre har vi ikke så det får jeg ikke øvd på. Jeg blir nok lett match her med mine stakkars ynkelige kg. hvis jeg blir satt opp mot den digre berta fra oppifra vestfra (ikke nevnt noe navn)  biggrin  Tralalala........

Ja du Kikki, du kan bare komme her før Showliften så skal jeg vise deg steinløft, du bør prøve minst en hel dag  Smile  Azn

Klem tilbake fra me au  Smile
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Annes Strongwomantrening sånn ca.
« #686 : 31. mars 2007, 10:50 »
... den digre berta?  Huh

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Annes Strongwomantrening sånn ca.
« #687 : 31. mars 2007, 10:59 »
 biggrin Jaaaaaaaa.......... Kiss
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Annes Strongwomantrening sånn ca.
« #688 : 31. mars 2007, 11:12 »
Hei Anne:

Jeg lurte egentlig bare litt jeg. Ser dere logger og snakker her inne . Det jeg undrer meg er ; er det mye skader dere får av strongwoman trening/konkurreringen ? Eller er skadene fraandre ting?

Vi vet jo at dere løfter ugudelig tungt ( Valhall hadde vært overlykkelig over slike sterke Gudinner Wink ) .
Jeg syns det går mye igjen med skuldre og prolapser hos dere, og hos byggerne går det i prolapser og muskelrykninger ..

Eller tar jeg feil ?  Huh

Nann-Rosita
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Annes Strongwomantrening sånn ca.
« #689 : 31. mars 2007, 11:18 »
Nann; jeg kan kun svare for meg selv (og er så frekk at jeg gjør det i Anne sin logg.. Wink )

Jeg har ikke opplevd en skade siden jeg begynte med denne typen trening/konkurrering, og jeg har tro på at om man trener/løfter med vett så unngår man å skade seg.

Smertene i kneet mitt kan spores tilbake til den gangen jeg var ung og dum og holdt på med step og aerobic, eventuelle smerter i rygg spores tilbake til ryggskaden min som igjen stammer fra helt andre ting enn trening.

Under sist konkurranse fikk jeg en brist i noen muskelfibre i høyre biceps, men det kunne likegodt skjedd under markløften på trening, f.eks.

Smiley
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!