Skrevet av Emne: Anne en pensjonert Strongwoman.  (Lest 160998 ganger)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1305 : 18. desember 2007, 11:46 »
Heia Gullet!  biggrin

Godt du får trent litt, selv om det er lett. Synd med den andre skuldra di. Håper den roer seg, slik at du "bare" sloss med ei....

Jeg gikk her i forgårs og tenkte på julemat; nellikflesk, syltelabber, ribberull og sylteflesk. Plutselig fikk jeg for meg at sylteflesk bare var noe mitt hode hadde spunnet opp, så gjett om jeg ble glad da jeg leste om det her! blush
Jeg er forresten oppvokst med riskake jeg også, men da ikke i forbindelse med jula. Lagde det her for ei stund siden, men det falt ikke nevneverdig i smak. Underlige møringer!

Gratulerer med pers til #2! Det er dessverre ikke noe aktivt styrkeløftmiljø på dine kanter. Den nærmeste aktive klubben er i Kristiansand. Men jeg vet det er endel i Arendalsområdet som holder på med det, så ta kontakt med gutta i KAK for å bli henvist videre. Om du vil kan jeg se om jeg klarer å få tak i noen telefonnummer til deg.

Må hive meg inn på Tvedestrandsposten nå. Må jo selvfølgelig stemme Jan fram! Hilse ham (og de andre) neste gang dere prater med dem.

Vilja sendte julekort til dere i går.  biggrin

PS
Forresten skjønner jeg pinglefaktene dine. Det frister ikke mye å trene på låven der vi har utstyret nå... *grøss*
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1306 : 18. desember 2007, 12:04 »
Hjemmelaget sylteflesk er jo et must !!
De som man kjøper smaker jo ingenting så godt som.

Nei jeg hadde vel en ide om at det ikke var noen styrkeløftsklubb i nærheten. Har hørt om en gjeng på Saltrødsområdet, og så er det vel noen i Froland. Men setter pris på hvis du vet om noen.

Vi skal feire Nyttårsaften sammen med resten av gjengen som vanlig. I år så blir det hos Knut og Gretchen på gården. Blir vel et ymse nattbad i bassenget hvis han får fyrt det opp  Grin

Skal hilse til de i hvertfall, alle har huet opp og beina ned så alt er vel  Smile

Hilse Vilja fra Fadder Anne da, gleder meg til julekort.
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1307 : 18. desember 2007, 12:31 »
Skal leite opp litt i papirer her, Anne, så sender jeg deg ei melding med nummer.  Smile

Det derre fadderbarnet ditt løper rundt her med en kald kotelett i hånda.... av alle ting å sjeske på, liksom! Og så har hun lært seg å telle, så alt er "en, to teeeee!" Ganske fornøyelig.

Vi skal til Grimstad i jula, men vi blir så kort tid at jeg er redd vi ikke får tid til å være sosiale med andre enn familie. Vilja og jeg kommer ned igjen i slutten av februar, så vi får heller ta det igjen da. Og så kommer Egil ned til showlift'en, så da får han vært litt sosial. Jeg er fortsatt usikker på showlift'en, men regner vel egentlig med at jeg står over i år. Det blir for mye farting, rett og slett, med tanke på Vilja. Men... vi får se. Kommer både Josefin og Esther så spørs det.

Nå skal vi ut i kulda. 5-6 minus er kaldt, det!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1308 : 18. desember 2007, 12:39 »
Du skal bare kose deg med familien Kikki, vi treffes igjen når dere har bedre tid.

Du trenger konkurranseerfaring, så det hadde ikke vært dumt å være med. Men det spørs på hva slags planer du har fremover. Ting skal jo planlegges.
Hvem er Esther ??

Kaldt ja, Jesus Mathilde, vi har hatt 10 minus i flere dager nå, helt forferdelig.
Søstra som bor i Kirkenes har hatt +, det er jo helt på trynet og veldig urettferdig. Hørte du det Elin !! Forbaska greier, jeg som alltid mobber henne fordi hun på død og liv må bo der oppe i gokk. biggrin

Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1309 : 18. desember 2007, 12:48 »
HUSK Å STEMME PÅ JAN !!

Til dere som ikke har fått med dere hva dette betyr, glo på innlegget på toppen av denne siden.

Har vel aldri vært slik en tøff og uredd ordfører her i denne byen noen gang. Han legger ikke to fingre i mellom og sier ting AKKURAT som det er, ingen primadonnainnpakning på ordene sine ligsom.
Så er han jo en snill og jovial bamse  biggrin og en flink Strongman.
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1310 : 18. desember 2007, 12:58 »
Esther er ei hollandsk strongwoman jeg prøver å overtale å stille på en konkurranse her i Norge. Hun vurderte konkurransen nå i desember lenge, men det ble for tungt for henne.

Jeg ringer deg i kveld, om det passer deg. Kan skravle litt om mine planer framover da. Smiley

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1311 : 18. desember 2007, 15:44 »

Kaldt ja, Jesus Mathilde, vi har hatt 10 minus i flere dager nå, helt forferdelig.
Søstra som bor i Kirkenes har hatt +, det er jo helt på trynet og veldig urettferdig. Hørte du det Elin !! Forbaska greier, jeg som alltid mobber henne fordi hun på død og liv må bo der oppe i gokk. biggrin



Hihi, i går var det 9 plussgrader her oppe i finnmarska. Rene sommertemperaturan! Cheesy


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1312 : 18. desember 2007, 21:37 »
Gutten din er jo like sterk som meg i benken nå. Smiley
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1313 : 30. desember 2007, 21:49 »
Ja han kommer seg Jan Arthur, det er morro og se den fremgangen de har i den alderen.
Han har tross alt ikke holdt på så lenge. Men nå er guttungen nesten 1,90 og veier gode 100kg. i en alder av 15.

Ellers så vil jeg bare ønske kjente og ukjente Godt Nyttår !!
Håper dere for oppfylt ønsker og drømmer i året som kommer.
Selv er jeg blitt så gammel og kjedelig at alt jeg ønsker meg er god helse og at alt går bra med ungene mine  biggrin
Selvfølgelig skulle jeg ønske at jeg kunne transformere meg til et monster som hadde slått beina under div. konkurrenter i en forestående konkurranse. Menneeeeehh.... !! thats in my dreams.  woot

Godt nyttår fra lille me  Smile
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1314 : 30. desember 2007, 23:44 »
Titter litt innom mellom ammingen jeg for å si takk for det gamle. Og takk for mange veldig fine innlegg på den "gravide" loggen min Wink

Ha en flott kveld imorgen og alt det beste for det nye året!! biggrin
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1315 : 04. januar 2008, 10:08 »
Takk for det Metteflette.
Nyttårsaften ble som forventet den. Masse god mat, drikke, latter, grisevitser og strongmanprat selvfølgelig.
Stakkars de to gjestene Knut og Gretchen hadde utenom oss vanlige, de må jo tro vi er gale  woot

Har tellt varer til den store gullmedalje, så nå er det å finne priser på alt som gjenstår + litt annet dill.

Skal på Kampsportsenteret i dag og begynne på å kvitte meg med de 1,7kg som skvatt på meg i juleuka.
Det er jo Roy sin feil som propper meg med all den gode maten, himmalaya.
Nyttårsforsetter er en teit ting, for nå kommer Kampsportsenteret til å være belgfullt av mennesker en måneds tid fremover  Undecided Menmen det roer seg jo ganske greit ned.

Ellers så ha det bra da. Smile

Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1316 : 05. januar 2008, 13:23 »
Ja nå holder vi på å snø ned i år som i fjor  Tongue
Har hatt tre kunder i dag siden klokken 9, det er "bæd bissniss " dette her, den saken er klinkende klar.

Må få tatt meg sjøl i nakken for å komme i gang med å få ført en skikkelig treningslogg igjen.
Blir litt gildere å skrive inni her au da, sjøl om det ikke er de helt store resultatene for tiden.

Var på kampsporten i går og rekti nok, det var en del folk der som jeg ikke har sett der før.
Håper de holder lengre enn 1 måned, halvparten av de i hvertfall. DanseTone og kickboksing Jan Aksel
var bak disken, blide som solstråler begge to. Er alltid så koselig å komme opp trappa til dem.
Er en litt grynten så for de humøret opp på en de to der.
DanseTone klaget over at hun hadde lagt på seg i jula hun også og viste meg, i hennes øyne, en slags valke. Himmel og hav, det var en tynn liten hudfold hun brettet mellom fingrene  Grin
Jaja, jeg holdt min valke for meg selv, det er greiest da.

Begynte med å ta sol, det er jo litt deilig og så blir kroppen så god og varm, rekti klar for litt krumspring i salen. Som bestod av dette:

Stepping middels 10 minutter

Magen på tvers over benken
30
30
26  Tongue

Rygg
nedtrekk bak nakke
30kg. x 12
40kg. x 12
50kg. x 8
50kg. x 8
50kg. x 8
Dette har jeg ikke kunnet gjøre på gud vet hvor lenge pga. den ene vonde skuldra, så det var deilig.

nedtrekk forran, smalt
40kg. x 12
50kg. x 12
60kg. x 8
60kg. x 8
60kg. x 8

Rygghev
meg selv 4 x 12

Biceps
Hammer med bøylestanga
30kg. x 12
30kg. x 12
30kg. x 12
30kg. x 12
Lett lett på tå.

Biceps med smal stang i cabelcrossen
30kg. x 12
40kg. x 12
50kg. x 8
50kg. x 8
50kg. x 8

Så steppet jeg 15 minutter på middels til slutt, klokken var over 20 og vi måtte hjem til sjåførvirksomhet for våre to damebedårere  biggrin

Nå skal jeg hjem og rydde vekk en million nisser  Smile
 
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1317 : 05. januar 2008, 14:03 »
Flinke anne!! honnør til deg for at du skriver igjen, for det er koslig å lese om styggeværet og djevelskapen dere opplever!! Vi unner dere alt styggevær og alle problemer dere får der sør!! rofl

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1318 : 06. januar 2008, 21:00 »
Takker for det Egil, skal få litt mer inn her etter hvert, ikke bare sladder og vissvass, vaffal noe lurt.

Vi stod opp og var ute klokken 10 i dag og begynte og måke og frese.
Strømmen forsvant klokken 2400 i går kveld og kom  ikke tilbake før 1330 i dag. Heldigvis hadde jeg strøm i butikken  min som er ett minut herfra. Så jeg fikk laget kaffe der oppe før måkinga.
Roy gikk inn klokken 14 for å lage verdens beste middag mens jeg fortsattte ute. 1530 var jeg ferdig, og da mener jeg ferdig i ordets beste forstand. Fytti helsiken sier jeg bare, det var helt jevlig.
Guttungene var med i et par timer + kjæresten til han ene. Det var helt grusomt masse snø og søkkavåt.
Verandaen vår er ca 30 m2 og den var full til over bristepunktet. Det var så våt snø at fresen klarte det ikke og vi måtte spa den for hånd.  Så etter all måking var det inn og ha verdens deiligste middag med ertesuppe på salt svinekjøtt, lam og kalkun. Det var helt deilig. Etterpå oppvasken gikk jeg og Roy tur ned til brygga og opp igjen på en vei som var dårlig brøyta. Skikkelig bra for beina og flesket det der. Nå skal vi ut og bade, dyppe oss i snøen og opp i badet igjen før nattinatti. Grin

I morgen kampsporten med bryst og skuldre. Haha !! det blir noe jevlig dårlig greier etter i dag. Er gørrsliten etter all måkinga med skuffa og holde den jevla fresen på sporet uten og stå og spinne.
Har aldri banna så mye og vært så forbanna på lenge som i dag  Smile
Men nå er jeg mett og god og det er fyr på peisen, livet er deilig da himmel og hav, hehe.
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget Rebecca

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 697
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 697

Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1319 : 06. januar 2008, 21:10 »
Godt Nyttår, Anne:)
The future is now, forget the past.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!