Skrevet av Emne: Anne en pensjonert Strongwoman.  (Lest 161064 ganger)

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1410 : 31. januar 2008, 21:28 »
Hmm. hva skjer ??
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1411 : 31. januar 2008, 21:29 »
Det var fint, litt harry, men ok å kjøre.
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Studenten

  • Gjest
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1412 : 31. januar 2008, 22:48 »
Ja det er sant, men du, så du mitt tidligere spørsmål, kan du uttale deg og Osebergskipet angivelig bygd i Aust Agder. Er nysgjerrig.

Joda, så spørsmålet  Smiley Jeg kan ikke på stående fot uttale meg om det. Men jeg skal prøve å huske å sjekke litt rundt forbi, så skal jeg si fra  Wink

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1413 : 01. februar 2008, 19:37 »
OK !!
Ingen trening i dag, for mye annet tull og tøys, men det går sikkert greit. biggrin

Det var trist og stå opp i dag og ikke høre logringen i buret som vanlig, men når vi tenkte på hvor syk hun var så gikk det greit.
Masse telefoner og mas på jobben i dag, gudskjelov  biggrin, så var det hjem og gjøre småtteri, før skiboks ble plassert på taket på bilen og klær er pakket til i morgen.
Da reiser jeg og Roy, nr. 1 og 2 + kjærestene biggrin til Oslo og bordrer Color Magic, det skal bli morro.
Ungene gleder seg vanvittig, skal ha egne lugarer  Azn, så det blir vel toppers tenker jeg.
Jeg skal på denne turen bare sitte og glo på mennesker som passerer forbi, handle litt, samt muligens ta ei økt på gymmen de har der hvis jeg gidder  Grin
Det skal bli godt med fri, gleder meg til maten jeg da.
Håper ved Gud at det blir blikk eller noe i den duren, jeg blir grønn i fjeset bare jeg ser en bølge  Tongue

God helg fra meg til dere da  Smile
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Studenten

  • Gjest
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1414 : 05. februar 2008, 20:14 »
Ja det er sant, men du, så du mitt tidligere spørsmål, kan du uttale deg og Osebergskipet angivelig bygd i Aust Agder. Er nysgjerrig.

Professor Per Holck ved Universitetet i Oslo har foretatt analyser av beinrester fra Oseberggraven og han har kommet fram til følgende:

"Nye analyser av skjelettrestene fra Oseberghaugen sannsynliggjør at det er Halvdan Svartes mor, Dronning Åsa, som er begravd i gravhaugen. Det forteller professor Per Holck ved Universitetet i Oslo til Schrödingers katt.

Han har analysert strontium-nivået i beinrestene og har konkludert med at den døde kvinnen levde sitt liv i Agder."
(http://www.nrk.no/programmer/tv/schrodingers_katt/1.3405117)


Wikipedia har blant dette å si:

"Osebergskipet er et klinkerbygget skip nesten utelukkende av eik. Dendrokronologiske analyser viser at skipet ble bygget rundt år 820 e.Kr. Disse undersøkelsene forteller også at skipet ikke er bygget i Danmark, og heller ikke i Skåne. Det spekuleres nå på om skipet er bygget på Agder, i følge nyhetsinnslag i NRK Sørlandet 23.8.2007. Foreløpig har man ikke komplette dendrokronologiske skalaer for eik fra Agder, slik at dette kan bekreftes."
(http://no.wikipedia.org/wiki/Osebergskipet)

Dendrokronologi er forøvrig datering ved hjelp av treets årringer.

Håper dette gir deg et lite svar i hvertfall  Smiley

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1415 : 06. februar 2008, 22:15 »
Honnør til deg over her, er litt spennende dette. Takk for det.

Turen i helgen gikk flott som snus. Lørdag reiste vi innover i et forykende snøvær, og det blåste friskt da.

Båten var fantastisk for ungene i hvertfall, jeg syntes første kvelden gikk flott, så fikk jeg litt "klaus", blir litt kjedelig og oppbevare seg slik i to døgn. Men som sagt, ungene hadde det gildt og det var det viktigste.
Lørdag var det bra sjø, men det har skjedd noe, jeg har blitt en sjøulke av dimensjoner. Folk spydde litt her og der, men pyttsan, det gjorde ingenting.
Mens ungene satt grønne rundt middagsbordet på lørdagskvelden, så satt jeg og koste meg med mat og vin ut i de små timer. Ungene gikk fint og la seg, men vi traff kjentfolk og holdt det gående til 0200.
Så var det opp neste morgen og spise frokost før vi la til land i Kiel.

Så vart det jo hjem og noe roligere på returen. Helt topp tur, masse god mat og samvær oss i mellom alle sammen, det er viktig.

I går var vi på trening, i kveld skikkelig gåtur, det samme i morgen, og så trening på fræddaen igjen.
Gikk bra på gymminga i går, bryst og skuldre, kjørte sammen med Roy og en bekjent av han, guttungen var klein. Kjørte tyngre enn bekjenten, og det skulle bare mangle, er jo ikke helt pinglefanten enda.

I den vonde skuldra har det vokst opp en skikkelig kul, virker som beinet inni der har bare vokst og blitt helt hovent, merkelig. Er ikke vond å trøkke på da, det er jo flott  Smile

Godnatt, nå ut og boblebade før senga.


Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1416 : 06. februar 2008, 22:20 »
Du.. e kåmmå te de neste helj å trenå øvelså å pratå skid!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1417 : 08. februar 2008, 20:57 »
Du.. e kåmmå te de neste helj å trenå øvelså å pratå skid!

Haha !!............ den e god.
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1418 : 10. februar 2008, 21:07 »
Jaja, dette har vært en usedvanlig deilig og litt avslappende søndag.

Fikk kaffe og bløtkake på senga i dag morges, det er bankers hver morsdag  biggrin
Så opp til speilegg og bacon, liten porsjon for lille meg da.
Så gjorde jeg reint i huset, ut med sofaputer og banket de noe dugelig og det vanlige greiene mens Roy stelte med hønene  Cheesy og raket plenen, var 9 grader ute.

Så var det duket for familebesøk og kalkunmiddag og nå sitter vi her med magen i været.
Roy ville ut og gå, men det gadd jeg ikke nå altså.

Var en trivelig tur til Fitnessmessa i går da, fikk ikke pratet så mye med kjentfolk om ting og tang som jeg hadde lyst til, men det var hinsides mye folk rundt forbi der.
Fikk et par ord med noen da, traff min fetter Geir og hans skjønne fitnessdame Caroline samt noen ord med Thommi og hans spreke dame. Thommi er skikkelig i siget igjen nå  Smile Alltid trivelig og slå av en prat med han, husker han som ivrig 16 åring på gamle Studioet her i Tvedestrand.

Reiste hjemover etter Strongman konkurransen vi da, siden vi hadde tre timer på veien hjem.
Nå gleder jeg meg til Showliften, den skal bli artig.


Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1419 : 10. februar 2008, 22:13 »
Tusen takk for at dere passet sinnataggen min i går! Fikk aldri takka deg for det i går, for da konkurransen var over var du borte...

Jeg titter innom butikken på vei til Grimstad tirsdag eller onsdag jeg.

Klem
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1420 : 12. februar 2008, 18:42 »
No problemas, ja vi stakk rimelig fort etter showet, hadde lang vei hjem vet du. Dere var så opptatt også så tenkte det var greit og snakkes senere.

I morgen kommer salgssjefen for grossisten min, men jeg kan jo alltids lempe han ut når du kommer  Grin

Det går vel greit, du er vel forbi senere enn han muligens, snakkes da  Smile
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1421 : 12. februar 2008, 19:27 »
Jaja, dette har vært en usedvanlig deilig og litt avslappende søndag.

Fikk kaffe og bløtkake på senga i dag morges, det er bankers hver morsdag  biggrin
Så opp til speilegg og bacon, liten porsjon for lille meg da.
Så gjorde jeg reint i huset, ut med sofaputer og banket de noe dugelig og det vanlige greiene mens Roy stelte med hønene  Cheesy og raket plenen, var 9 grader ute.

Så var det duket for familebesøk og kalkunmiddag og nå sitter vi her med magen i været.
Roy ville ut og gå, men det gadd jeg ikke nå altså.

Var en trivelig tur til Fitnessmessa i går da, fikk ikke pratet så mye med kjentfolk om ting og tang som jeg hadde lyst til, men det var hinsides mye folk rundt forbi der.
Fikk et par ord med noen da, traff min fetter Geir og hans skjønne fitnessdame Caroline samt noen ord med Thommi og hans spreke dame. Thommi er skikkelig i siget igjen nå  Smile Alltid trivelig og slå av en prat med han, husker han som ivrig 16 åring på gamle Studioet her i Tvedestrand.

Reiste hjemover etter Strongman konkurransen vi da, siden vi hadde tre timer på veien hjem.
Nå gleder jeg meg til Showliften, den skal bli artig.



Rake plena faktisk... Det gjør vi til 17.mai.....

Tror jeg så deg på fitnessmessa faktisk-men på motsatt side i klyngen av strongmanentusiaster.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1422 : 14. februar 2008, 12:14 »
Ja, jeg var jo der og hoia på de som deltok vet du  biggrin
Du så nok et krøllete bustehue innimellom folk der og det var nok mitt. Vel og merke ikke rosa  woot

Jeg har jo trent da, mandag var det skuldre og bryst. I går var det bein. Kjørte hekkskvåtten i går jeg.
Det var slettes ikke dumt for min lille smekre .......hekk  Azn
Tenkte at nå er livet inni en fase av litt forandring fryder, så bytta ut knebøy med denne, mycket fint.

I morgen er det rygg og bicepsa, så får vi se hva grusomt spennende man kan få til da rett og slett.
Kikki skal være med, er redd denne gangen er hun sterkere enn meg i forhold til sist gang vi var sammen på Kampsportsenteret  Grin

Jaja, det gjør ingen ting, er jo i ferd med og bli en liten rosin allikevel.

Til lørdag skal jeg ha med kamera og få tatt bilder nede på Valhalla, slik at dere kan glede dere til litt rå æksjnbilder her etter hvert gitt.  biggrin
Lange Leiv, NKS, Kikki og andre muligens væffal.
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1423 : 14. februar 2008, 16:27 »
Synes du så ut til å være i god form på messa, i allefall ike en liten rosin. hehehe
Toillkjærring som dattera mi sier!
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Anne en pensjonert Strongwoman.
« #1424 : 14. februar 2008, 22:10 »
Takk for den da du, jeg er veldig glad i å høre sånne greier altså  Azn  biggrin
Men jeg har jo skrumpet 10 kg. siden i fjor på denne tid, så det er jo litt det vet du.

I ettermiddag var jeg ute og prøvekjørte med nr. 1. Gudene skal vite at han trenger det stakkars.
Men han blir ikke 18 før i desember, så vi har jo litt tid.
I dag terpet vi på bakkestart, og start i det store og det hele  Grin
Det er jo en liten vitenskap dette med pedalføling og håndbrekk, Jesus Mathilde !!
Men vi tar det litt utenfor de mest trafikkerte strekninger da, i motsatt til faren som synes det er best og bare hive de ut i alvorlighetene med en gang  Tongue

Da jeg skulle ta lappen på sykkel var det likeens. Ingen kjære mor, neida, rett ut i helvetet med en gang, og jeg hadde kun kjørt en gammal puckmoped i min glade pure unge ungdom da jeg var 14.
Jeg sleit noe dugelig med samarbeidet mellom høyre og venstre hånd på styret og hadde noen durabelig resne turer ut av kryss, en guds lykke at jeg ikke tok livet av oss egentlig.
Men det hjalp ikke hvor forferdelige utkjørlser det var, det var ingen nåde fra Herr Sonesen.
Men så ble jeg etter hvert dugelig god til å manøvrere da, den saken er bare helt klinkende klar.


Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!