Skrevet av Emne: Fotball keeper  (Lest 1199 ganger)

Utlogget eirik5

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Fotball keeper
« : 10. oktober 2006, 20:14 »
Jeg er en gutt på 14 år som trener middels mye. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre for å bli en best mulig keeper?

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
SV: Fotball keeper
« #1 : 10. oktober 2006, 20:18 »
trene reaksjonsevne, spenst, hurtighet, eksplosiv styrketrening, og spesifikk keeper trening.
Alt det her kan trenast på fotball bana, er sikkert trenarar som har slik kompetanse der som du kjem ifrå.
Gjerne prøve deg på treninger hos dei som er litt eldre enn deg, for å tilpasse deg eit høgare nivå.
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Bob The Builder

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 275

  • Training is pain for pleasure
SV: Fotball keeper
« #2 : 10. oktober 2006, 20:28 »
Jeg er en gutt på 14 år som trener middels mye. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre for å bli en best mulig keeper?

Fä med deg den kompis. Still deg i mälet slik at du stär mot nettveggen. Sä fär du med deg en kompis som sier JA FOR FAEN! Sä skal du snu deg, og med det samme du snur deg, sä skal kompisen din skyte. Da gjelder det ä vaere kjapp, og volla sä har du trent refleks evnen din.

Noe annet du kan gjöre er og legge deg pä ryggen med en liten böy i knaerne. Sä passer kompisen din ballen, og med det samme han passer ballen, sä skal du komme deg fort opp pä rompa og ta ballen i fast grep. Fä kompisen din til og variere fart og höyde pä plasseringene han gjör. Pä denne mäten sä laerer du og komme deg kjapt som faen opp fra bakken hvis du evt skulle ha gitt en retur etc.

Froske hopp rundt omkring pä banen med 3-5 minutters intervaller er ogsä en fin övelser. (Gi faen i hvor dumt det ser ut Wink )
Bob have spoken.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!