Skrevet av Emne: kennyos cardioverden, og tilværelse som småbarnsfar :)  (Lest 280383 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Ser du nevner du er tjukk - noe du umulig kan være med så mye aktivitet Wink Mulig å få noen stats på kroppsformen?

Forøvrig kult med en cardiologg Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Skulle gjerne opplyst om fettprosent, midjemål osv, men har det ikke akkurat nå. Skal se om jeg ikke kan få i alle fall en av delene inn i loggen en gang Smiley Sånn generelt er jeg 176 høy og veier rundt 90 kg. For å sitere min samboer så er det noe sånt som: "Hadde du vært like veltrent over beltet som under (dette får tolkes som man ønsker Wink), kunne du sikkert lagt langt oppe på resultatlistene". Har et stk. ølmage, selv om den er en del mindre nå enn før og er generelt svak i armer og skuldre. Husk at mye aktivitet = mye apetitt. Og jeg er ikke den som lar et pizzastykke ligge igjen selv om jeg egentlig er mett  Grin

Sykling fra jobb i dag:

Tid: 37min
Distanse: 13,5 km
Snittfart: 21,8 km/h
Maxfart: 48,0 km/h
Puls snitt/max: 149(76%)/166(85%)

Km-status: 2592,0


Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Haha. Jeg tror jeg brukte lengre tid ned fra Ulriken enn du brukte opp  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sitat
For å sitere min samboer så er det noe sånt som: "Hadde du vært like veltrent over beltet som under (dette får tolkes som man ønsker ), kunne du sikkert lagt langt oppe på resultatlistene".

Ikke for å være slem, men Grin
Smiley

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Haha. Jeg tror jeg brukte lengre tid ned fra Ulriken enn du brukte opp  Grin

Godt å høre. Nå ble jeg nesten litt glad  Grin

Ikke for å være slem, men Grin

Det var åpent for fri tolkning ja...  Grin

Dagens: Moderat tur på Løvstakken med hundene. Ingen pulsmåling, men pratetempo hele veien. Værmessig var det tørt, men vinden minnet mest om en dag i slutten av oktober... Glad jeg tok på meg vindtett jakke... ca. 2 timer totalt gikk med.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

To travle arbeidsdager uten trening, men i dag ble det to økter. Først totimers fjelltur med hundene på Arnanipa av alle steder (greit med litt forandring, og det var en finfin tur Smiley) i rolig til moderat tempo. Så spinning, 45 min. Puls snitt/max: 151(77%)/183(94%). Masse trøkk i beina, og i morgen blir det antakelig en god økt på sykkel om alt går etter planen Smiley

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Hard og lang økt på offroad i dag. Droppet Totland pga Klosterrittet og prøvde meg i stedet opp Tarlebøveien for første gang i år og videre over Rundemanen, ned Munkebotn, bort Fjellveien og videre på en del flater og en god bakke til før jeg gav meg etter drøye 6 mil. Var spent på hvor langt opp jeg kom før jeg måtte av sykkelen. Det lovet godt et styke oppover, men på den lille broen et par-hundre meter før demningen var det beint stopp. Begynte å bli svimmel, så da var det bare å ta en liten pause og gå videre. Var mest av, men også litt på sykkelen resten av veien opp til Rundemanen. Vi snakker her om ca 400 høydemeter på rundt 3 km om jeg ike husker feil. Jeg er blitt fortalt at snittstigningen opp dit er 18%, så dette er røffe greier Wink Alt i alt en knallgod økt til Birken og antakeligvis den siste lange jeg rekker Smiley

Tid: 3t 38min
Distanse: 62,0 km
Snittfart: 18,0 km/h
Maxfart: 59,4 km/h
Puls snitt/max: 153(78%)/183(94%)

Km-status: 2654,0

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sykling fra jobb i dag. Valgte en rute som er 1 km kortere enn den vanlige, men den fungerer til gjengjeld fint som en tilnærmet 4 x 4 intervalløype. Beina stivnet før jeg fikk pulsen høyt nok opp, men jeg gjorde det beste jeg kunne ut av det.

Tid: 37min
Distanse: 12,5 km
Snittfart: 20,1 km/h
Maxfart: 55,0 km/h
Puls snitt/max: 155(79%)/175(90%)

Km-status: 2666,5

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Bannade!  Angry Jeg skal liksom ikke få noen god oppkjøring til Birken jeg. Hadde planlagt noen økter denne uka, men nå er jeg jaggu blitt syk... Det er vel bare en ting å gjøre: Ta det helt piano og bli bra igjen så fort som mulig. Ingen vits i å trene og ødelegge en oppygging av overskudd.  Angry


Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Bjørn Dæhlie pleide også bli syk uken før store konkurranser, bare så det er sagt. Bare å hvile seg i form, og ikke få panikk. Du bygger ikke formen opp ved å trene denne uken likevel, men du kan ødelegge mye ved å stresse og kave. Tell alle de gode kilometrene du har syklet, og sørg for å få i deg passelig med drikke i løpet av uken så blir nok Birken fin for deg. 
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Ikke at styrkeløft og terrengsykling er det samme, men jeg visste jeg var i form i forkant av et stevne når jeg begynte å bli syk like før stevnet, da ble det alltid bra resultat Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Takk for gode ord til dere begge!  Cheesy Formen er litt bedre i dag etter å ha svettet meg gjennom natta (nei, ikke sex. Bare feber), men kommer til å ta det helt piano. Mulig jeg tar meg et par rolige økter om jeg får tid før rittet, men da skal jeg ha vært symptomfri i noen dager først. Prioriterer hvile nå Smiley

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Det var god medisin å bare ta det helt med ro, for allerede kvelden etter var jeg nesten bra igjen. Holdt meg i ro helt til i dag, da jeg tok en økt på offroaden. Lå mest i sone 1, men kjørte et bakkedrag mot slutten. Klarte for sikkerhets skyld å slå bakhjulet skeivt på en kant. Irriterende når man ikke kan skylde på andre enn seg selv Wink Godt at Birken skal sykles på en annen sykkel i alle fall, så får jeg levere denne inn på verksted senere i høst Smiley Beina kjentes fine ut hele veien Smiley

Tid: 2t
Distanse: 46,0 km
Snittfart: 23,1 km/h
Maxfart: 53,3 km/h
Puls snitt/max: 145(74%)/178(91%)

Km-status: 2712,5

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Håper du blir helt frisk Wink

Ha en finfin dag Grin
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

To dager til start, og det henger bare litt småhoste igjen, så det går nok bra  Smiley Ser at mange dumper billettene på finn, antakelig etter å ha sett værmeldingen for helgen. Alvorlig talt: Har du meldt deg på et ritt, får du jaggu tåle det som måtte komme av vær! Jeg deltar for 5. gang i år, og var med både i '09 og '10, så det er fullt mulig å komme seg helskinnet gjennom løypa selv om det er bløtt (famous last words...  Grin). Kanskje noen er redd for å skitne til sykkelen sin...  :Smiley Når det er sagt, skulle jeg gjerne sett at forholdene endelig skulle være bra igjen. Det er både triveligere og tryggere å sykle da. Men været får man ikke gjort så mye med. Pakker tørt ulltøy i sekken og stiller til start på lørdag!  Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!