Skrevet av Emne: kennyos cardioverden, og tilværelse som småbarnsfar :)  (Lest 278437 ganger)

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

 rofl

Er da for pokker ikke 42!  Angry

Skal vi se, ut fra denne meget informative artikkelen (  :Smiley )har følgende skjedd:

1. Bililst svinger av foran syklisten (mest sannsynlig bryter han her vikeplikten, men det trenger faktisk ikke være slik. Stort forbehold)
2. Syklist får en nær-døden opplevelse, blir forbanna og sparker i bilen
3. Bilisten tar hevn og kjører ned syklisten.

Kennyos konklusjon: Jævla tullinger begge to! Bilisten fortjente bulken og syklisten fortjente skrubbsårene. Snipp snapp snute og alle levde lykkelig i halve kongeriket med ti fugler i hånden.  Grin

*Forbehold om vikeplikt og andre forhold som ikke Dagbladet har fått med selvsagt. Anyway har vel begge brutt grunnregelen om å "opptre hensynsfullt, aktsomt og varsomt".  Smiley

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Fritt etter barnesangen: "Det var en ...., det var en kjempe.... Å fysj og æsj, det var en kjempe...."

http://www.aftenposten.no/kul_und/article1826404.ece


"Dette sier nok mer om de som får disse assosiasjonene enn om kunstverket"

Kanskje det, men hva assosierer HAN det med da? Det står det ingenting om... Min første assosiasjon var en røyksky etter et bombenedslag (ser jeg for mye nyheter kanskje?), men etterhvert må jeg si meg mer og mer enig med "folket" her.  Grin

Edit: Skryt til HIØ for at de pakker den inn i plast i alle fall! Akkurat som vi hundeeiere (i alle fall de flinke) gjør!  Grin

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

11.06.2007:

Trening:

-Spinning, 45 min. høyintensiv (som instruktør). Puls snitt / max:

(Har jeg lyst til å ha spinningtime innendørs i dag (= ca. 30 grader og sol ute, 35 grader uten sol inne...)? Not so much!  Wink

Kost:

-Frokost: 1 dobbel grovbrødskive med kyllingskinke, 2 0,1% yoghurt. Vann.
-Lunch: 1 skål salatblanding med tunfisk, cottage cheese, mais, agurk, pasta. 1 grovbrødskive. Vann.
-Middag: 1 boks tomatbønner. Vann.
-Etter trening: 500gr. ferdigrett med poteter, laks, erter, kremet saus. Vann.
-Kvelds: Popcorn, 0,33l øl.

Oppsummering av helgen:

Trening har bestått av 2 små turer med hundene på til sammen ca. 2 timer. Ellers: Malemalemalemale. Fyttigrisen så lei jeg er av den forp... malingen!  Angry Knallvær og helst ville jeg gjort alt annet! Ingen Stoltzen, ingen sykling, ingen fjellturer, kort sagt: Ingen skikkelig trening i det hele tatt! Men jeg får trøste meg med at det ikke er så fryktelig mange arbeidstimer igjen nå med maling. Dessverre ryker 8 for dagen med til jobben min, men sånt kan jeg jo ikke klage på.  Wink Dersom været holder, ser jeg for meg at det bør bli ferdig i løpet av uke. DERSOM været holder altså.... Da sitter vi igjen med kun sørveggen, som ikke har så mange m2 med treverk, heldigvis. Kostholdet har bestått av alt mulig slags søplemat gjennom hele helgen, så det skal bli spennende å se hvordan neste tid i Stoltzen blir. Dette helsikes malearbeidet er pokker meg ikke sunt for verken kropp eller sjel!  Angry

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Jeg må bare innrømme, at jeg klarer ikke å syntes synd på deg..... biggrin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Ikke bittelitt en gang? Tenk deg hvor forferdelig det er:

Her bor jeg altså i Bergen. Har ikke statistikken foran meg nå, men antall dager med sol og pent vær kontra regnværsdager er noe mer i "feil" favør enn andre steder i landet.  Wink Og maling utendørs kan jo ikke utføres i regnvær. Her må det da forresten være noe for malingsprodusentene å gjøre? Tenk reklameeffekten av maling som kan påføres i regn! "Nå kan du bruke penværsdagene til noe annet enn å male!"  Grin Og det er akkurat det som er problemet! I tillegg til at jobben er gørrkjedelig og supergrisete, "bruker jeg opp" de fine dagene til annet enn flott ute-trening!  Angry

Grmpf!  Angry

*Jaaaa! Tsjitt-tsjætt: Midt inne i malearbeidet, måte jeg ha meg et par timer på obligatorisk brannvern-kurs ifm. spinning-jobben. Må jo si at jeg var noe bekymret og fikk stygge bilder på netthinnen av følgende: Jeg driver å maler og besudler meg da med maling over hele kroppen (ja, jeg griser noe fryktelig når jeg holder på...). Når jeg da enten er ferdig eller skal ha meg en pause, må jeg da vaske meg i white spirit. Dette er brannfarlig. Selv om jeg vasker meg med såpe etterpå, kunne jeg likevel ikke slå meg helt til ro med at det skulle være veldig trygt å sysle med brannslokking med white spirit marinert hud...  woot

Fikk heldigvis gjennomført kurset uten å være levende fakkel likevel.  Smiley

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

12.06.2007:

Trening:

-Tvilsomt, blir vel malamalemalemale i dag og. Kommer an på været.  Undecided
Edit: Ble malemalemale ja...

Kost:

-Frokost: Som i går
-Lunch: Som i går
-Middag: Takeout mat. Scampi med ris, salat og en eller annen merkelig saus...
-Kvelds: Diverse godteri ifm. skravlebesøk.  Wink

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

13.06.2007:

Trening:

-Luftings med hundene, 45 min. moderat tempo.
-Spinning, 45 min. høyintensiv pulsspinn (som instruktør)

Kost:

-Frokost: Som i går.
-Lunch: Som i går
-Middag: 250gr. svinekljøttdeig m/tacokrydder, 3 pitabrød, en god dæsj salat, litt ost og tacosaus. Vann.
-Etter trening: 0,33l øl, 1/4 vannmelon, 1 proteinshake.


*Begynner å se enden på maleprosjektet nå. Skal bli så deilig med et normalt liv igjen! Savner skikkelig mat og trening! Får bare håpe været fortsatt holder seg sånn noenlunde, slik at vi kan få midlertidig (sørveggen med ca. 5 m2 trevirke står igjen til terrassen er montert. Lite å gjøre med det nå...) ferdigstilt jobben. Men det er fortsatt en god dæsj arbeidstimer med griseri igjen.  Undecided

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

14.06.2007:

Trening:

-Nope...

Kost:

-Frokost: Som i går
-Lunch: Som i går.
-Middag: Skal vi se: Forrett: Andebryst med litt tilbehør. Hovedrett: Kveite, poteter, grønnsaker og masse digge greier. Dessert: Multer med snadder tilbehør. 1 øl, 1 rødvin (!)
-Kvelds: 1 øl.

Middag med jobben på en meget bra restaurant! Namnam!  Grin

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

15.06.2007:

Trening:

-Blir maling igjen gitt...  Undecided

Kost:

-Frokost: Som i går

*Resultat gårsdagens tannlegebesøk: 0 hull!  buttrock


Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
I all verden, er du ikke ferdig med å male enda ??  biggrin

Hehe, nei du, det tar alltid lengre tid enn man tror. De fleste venner forsvinner som dugg for solen når man trenger dem som mest også.
Siden du begynner å bli en racer på å male så har jeg et hobbytips til deg.
Sett opp stakittgjerde rundt hele eiendommen, da vil du aldri oppleve dautid på noen som helst måte.  woot
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.

Sett opp stakittgjerde rundt hele eiendommen, da vil du aldri oppleve dautid på noen som helst måte.  woot

Kan du komme hjem til oss og forklare min bedre halvdel akkurat det der ? Hun maser stadig om stakittgjerde og at det er så fint. Hun kan male deg også sier hun, men vi vet jo alle hvordan det sikkert ender og hvem som må male det greiene der år etter år etter år...... dry
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Hehe, jeg tror faktiskvi har et verre gjerde enn stakitt å male!  Shocked

Det er omtrent slik: _______
                             ======
                             ======
                             ======

Innimellom sprinklene er det skikkelig kjeipete å komme til, så gjerdet er et stort prosjekt i seg selv! Nei, hva gjerde angår, anbefaler jeg å kjøre en "Midtøsten-variant": Betong og/eller piggtråd! Solid og tilnærmet vedlikeholdsfritt!  Grin

Hva huset angår, er det nå heldigvis ferdig, med unntak av sydveggen som vi ikke kan ta før terrassen er montert (kommer i forrige uke.... Jadda, håndverkere og tider...  :Smiley ) Og så blir det vel en liten omgang med en tynn pensel å flikke litt, dersom det skulle være noen "hull" (eller "helligdager" som vi kaller det). Har også igjen litt på garasjen og takterrassen på den. Men ser vel for meg at jeg skal få det meste der ferdigstilt i løpet av helgen. Dessuten skal naboen få ta sin del av denne også, så "min" del er vel snart gjort ja, og vel så det!  Smiley

Ååååh, så jeg savner livet mitt! Myser opp på byfjellene mens jeg står og maler. I miss you so much! Og styrketrening har jeg snart glemt hva er...  Cry

Når det gjelder venner, har de stilt opp så det holder hele veien faktisk! Vi har hjulpet dem masse med sitt oppussingsprosjekt, og de hjelper oss masse med malingen! Sånn sett er vi veldig heldige! Hadde knapt vært halvveis om det ikke hadde vært for dem!  Cheesy                     

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Gjerder er et helvete, om det er på terasse eller rundt ei tomt..... Angry

Apropo skogen og ormer. En oppdretter vi kjenner fikk denne her på besøk inne og fikk tatt et bilde. Den er 105 cm (!!!) lang og bildet er tatt inne. Riktignok bare en snok, men fytti helvete da.... woot Jeg ante ikke at den kunne bli så svær en gang jeg.

Han fikk ikke lukket døra skikkelig når han skulle inn, fordi denne her satt i dørsprekken... Grin

La oss bare håpe at denne her ikke har en pappa også....... 
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

 woot

"Hvem er det som snoker på kjøkkenet?"  :Smiley

Steike for et dyr! Skvetter litt til når noe slikt plutselig dukker opp ja... Har enda til gode å møte orm her i år, men sjansene må jo sies å være store. Dog er det dårlig med snoker, men desto mer hoggorm...  Undecided Pluss noen reptiler fra tropene som har rømt fra hjemmet sitt da...  Angry

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Isj, for en ekkel sak på det bildet da! *grøss*
Jeg har en stor fobi, og det er slike ormesaker - det inkluderer faktisk meitemark også. Trøster meg med at vi bor på ett sted med svært lite orm, så sjansen for å treffe en når jeg går tur i skogen er liten...

Stakittgjerde er så fint, forresten!  biggrin
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!