Skrevet av Emne: kennyos cardioverden, og tilværelse som småbarnsfar :)  (Lest 279979 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Kongsvinger blir nok for langt sør til at det blir effektivt nok for oss. Men det finnes jo flere overganger lenger nord. Det skal være en i nærheten av Hamar (men jeg frykter at denne går inn på noen små drittveier før Mora), og så har vi Drevsjø lenger nord og Røros enda lenger oppe. Jaja, vi finner vel ut av det. Frem kommer vi nok i alle fall som sagt.  Wink

Det er den ved Hamar, eller strengt tatt vel Elverum, jeg tenker på, med da får du en lang tur ned igjen fra Lillehammer. Veiene der er ikke superdupre, men de går.

Frem kommer man alltid, selv om hun svenske dama kan forvirre en skikkelig. Men kanskje hun er flinkere enn vanlig når hun endelig kommer "hjem" til Sverige ? Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Vi har faktisk en norsk budeie inni der (Garmin), så kanskje det motsatte skjer?  Huh Testet litt på viamichelin.fr (bibelen Wink ), og når jeg tvang den til å velge Gjøvik først fikk jeg forslag om å ta rv3 til Røros og inn i Sverige der. Men så var det disse bobilene da...  dry På den annen side, er vi ikke veldig A4 på tidspunktene vi kjører på, så jeg vil tro at det kun er et par trailere og kriminelle som er på veiene samtidig heldigvis (?)....  Grin

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Nå har jeg sjekket med en Trønder her på jobb, og han mente at overgangen ved Røros nok ville være bedre. Men da må du inn i Østerdalen og jeg tror at de veiene over dit ikke er av beste kvalitet.

Løsningen er enkel. Kjør en annen vei hjem enn du kjører til. Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Takker for tips, honnør gitt deg. Men det hadde vært fint om du kunne gitt den videre til trønderen (bergenser gir honnør til trønder, hva blir det neste?! Dette må jo være nestekjærlighet på høyt plan! Grin )

Vi kjører C5, så veikvaliteten er i utgangspunktet ikke noe problem.  Grin Å joda, vi skal nok sikkert ta en annen vei hjem igjen. Da har vi bedre tid til litt saigtsiing i gamlelandet. Mulig vi kjører ned over Møre/Sognekysten, time will show.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Dere kjører ned over møre! End of discussion!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
ai ai ai for en ord delings feil av Explo ..... woot
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Nei, man kjører ned gjennom Gudbrandsdalen, eller over valdresflya.... eventuelt ned over Mørekysten!?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Kjører man ikke nedover Mørekysten ? 

Har jeg sparka meg selv i balla igjen nå......  Ohmy
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Nå har jeg sjekket med en Trønder her på jobb, og han mente at overgangen ved Røros nok ville være bedre. Men da må du inn i Østerdalen og jeg tror at de veiene over dit ikke er av beste kvalitet.

Løsningen er enkel. Kjør en annen vei hjem enn du kjører til. Grin

Trønder med stor bokstav, UaC? Hva har KK betalt deg?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Var bare min måte å hedre en hjelpende kollega egentlig. Men for en boks magnesium skal jeg se på hva jeg kan klare på permanent basis.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Man kan kjøre nedover mørekysten også. Smiley

Jeg tror "ned over" er et litt for muntlig uttrykk til å være korrekt norsk, så du har sikekrt rett, UAC. Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784


Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Ned over? nesten det samme som under over det vel?  Grin

Anyway: Vi får se hva vi finner ut av og får lyst til. Tar returruta litt på sparket. Men sveler på fergå frister jo selvsagt!  Grin

Godt at det ikke bare er meg som slietr med for sotre finrge til tasaturet.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Oppsummering tur:

Ingen trening og masse mat! Ble vartet opp så det holdt der borte. At de bor i skauen med rifle og fri tilgang til bl.a. elg merket vi for å si det sånn.  Grin Alt hjemmelaget, alt i store mengder, og det inkluderte kaker.  Grin Kajsa gjorde det godt egentlig. Siden hun er den eneste av de 6 søsknene som ikke trener jakt til vanlig, var det grunn til å være fornøyd med 4. av 6. plass i den meget uhøytidelige "working-testen". Apportering av vilt gikk som en drøm, men da hun skulle apportere dummy etter skudd avfyrt og kastet av markør ble hun usikker på om hun skulle gå etter markøren (grunnet redningshundtreningen) eller dummyen. Hun valgte rett til slutt, etter å ha grundig sjekket begge to først.  Grin

Bilen gikk som en drøm og vi hadde bedre tid bortover enn beregnet. Så vi la ruta via Sognefjell med overnatting i Lom første dagen, og en tur innom Røros andre dagen før vi fortsatte til Östersund derfra. Hjem igjen ble det Mørekysten som planlagt. Stopp i Molde og overnatting i Ørskog, et utrolig vakkert fjellområde, der det ble en liten times fjelltur om kvelden. Må si at det frister med tur til M&R igjen med formål flotte fjellturer (og svelespising, det var digg!)!  Cheesy Så ble det et lite besøk i Ålesund og en "liten svipptur" utom Stadt (20 mil ekstra...) før vi kjørte videre hjemover via Førde.

Summa sumarum: Elendig kosthold (som ventet) og nada trening, med unntak av en times tusling i fjellet.

Mulig det har hatt innvirkning på formen, for gårsdagens tur i Stoltzekleiven gikk på 16:56, nesten 1 minutt dårligere enn sist. Hadde med meg begge hundene samtidig, noe som kanskje kan forklare noen av sekundene. Men langt fra alle... Spanderte meg en strafferunde på en times ekstra tid ned igjen.  Grin


Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

04.07.2007:

Trening:

Cardio:
-Tusletur med hundene: 60 min. rolig tempo.
-Fjelltur, 2 timer. Puls snitt / max: 98 / 160
Styrke:
-Benkpress i apparat: 12 x 50, 10 x 60, 10 x 60
-Nedtrekk i apparat: 10 x 60, 10 x 60, 10 x 60
-Pulley: 10 x 40, 10 x 40, 10 x 40
-Bekkenløft med sidebevegelse på beina i terapimaster: 10 x 3
-"Roing" med bredt grep i terapimaster: 10 x 3

Kost:

-Frokost: 1 skål havregryn, 1ss lettsyltetøy, skummetmelk.
-Etter styrketrening: 4 grovbrødskiver med fiskekaker, lettsyltetøy, brunost. Skummetmelk.
-Mellommåltid: 1 iskrem
-Middag (etter fjelltur): 2 kyllingfileter (marinerte), ca. 3 store poteter, 1/3 broccoli. Eplejuice.
-Kvelds: 1 skål jordbær, 4 små pizzastykker. Lettbrus.



Godt med en liten styrkeøkt igjen. Skal på kurs i noen dager, så det blir atter en gang begrenset med trening. Men noe skal jeg da få til.  Wink
 

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!