Skrevet av Emne: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4  (Lest 27677 ganger)

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #75 : 31. januar 2008, 21:32 »
Råe bilder! ståpå, gleder meg til og se framgangen Smiley Lykke til
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget tOREEE

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 124
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 124

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #76 : 31. januar 2008, 21:57 »
Looking very good!:D Fin kropp!
I am back!

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #77 : 31. januar 2008, 22:09 »
Looking very good!:D Fin kropp!
Og enda en gang kommer det en sånn idiotkommentar.. tydeligvis ikke til å komme unna. Det er ikke deiligst.no.

Utrolig irriterende å bruke energien sin på kikke rundt etter interessante ting på forumet, så ser man totalt uinteressante ting som dette
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #78 : 31. januar 2008, 22:57 »
Heia. Sitter og spiser boller og surfer litt på nett. Finner bildet av magen din og blir kjempe inspirert! Hiver fra meg bollen og skal snart ut for å gå en tur. Tenker tilbake da jeg var nede i 54 kg (1 år siden) og elsket det.( Nå 35 år, 168 cm og 59 kg feit! Ekkelt. ) For en deilig følelse å kunne sprade i klær uten å være redd for valker. Noe jeg hater!  Sett videre på bildene dine og synes det ser bra ut. Ønsker meg selv slanke bein, da jeg har ganske mye fett på beinan. Rundt 4 kg som har plassert seg på magen rumpe og bein. 

Trener 3-4 ganger hver uke men har vært sløv den siste tiden og ikke tattt skikkelig i. Men får håpe at innleggene dine har gitt meg den inspirasjonen som jeg trenger.

Lykke til og får håpe at til sommeren så kan jeg og være stolt av min flotte kropp, har vært der en gang og skal nok klare det igjen:-)

så trivelig å "høre" at jeg inspirerte deg til å hive fra den den bollen Cheesy  Lag deg bildedagbok du og da! så kan vi motivere hverandre mot sommern vett Wink

en ting jeg dog ikke skjønner er hvordan du kan være "feit" med 59kg fordelt på 168cm!?   65kg på 164cm her! virker spess, men jo! ang fett så er mitt på innsiden og tsiden av lårene og knærne mine er litt brutale syns jeg pluss muffintop av den mindre typen Wink

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #79 : 31. januar 2008, 22:59 »
Råe bilder! ståpå, gleder meg til og se framgangen Smiley Lykke til

hjertelig! ja bare følg med Grin har du en tråd da? skal sjekke den ut isåfall Wink

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #80 : 31. januar 2008, 23:01 »
Looking very good!:D Fin kropp!

takk! sjæl! ser forskjell på deg, spess skuldre og armer Wink blir bra!

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #81 : 31. januar 2008, 23:06 »
Og enda en gang kommer det en sånn idiotkommentar.. tydeligvis ikke til å komme unna. Det er ikke deiligst.no.

Utrolig irriterende å bruke energien sin på kikke rundt etter interessante ting på forumet, så ser man totalt uinteressante ting som dette

skjønner at den kommentaren sikkert var uinteressant for deg, men jeg syns det var trivelig Smiley er jo kritikk man er ute etter iallefall en del og man prøver jo å ta imot både negative og positive ting. jeg liker skryt jæh Wink (sjokk!) hoho

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #82 : 31. januar 2008, 23:54 »
skjønner at den kommentaren sikkert var uinteressant for deg, men jeg syns det var trivelig Smiley er jo kritikk man er ute etter iallefall en del og man prøver jo å ta imot både negative og positive ting. jeg liker skryt jæh Wink (sjokk!) hoho

Selvfølgelig, men så synes jeg også hele bildeprofilen din bærer preg av dette. For all del, jeg gråter ikke tunge tårer over dette, men jeg synes faktisk poenget med treningsforum skal være treningsrelatert og ikke 110% utseende og skjønnhet. Det går fint an å gi komplimenter på en måte som inkluderer treningsaspektet også.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #83 : 01. februar 2008, 09:35 »
det tar jeg personlig! så jeg får vell bare si at det er ikke det jeg har ment med bildene. vil ikke diskutere det mer når det ikke stemmer.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #84 : 01. februar 2008, 12:02 »
Etter å ha lest gjennom denne tråden er det to ting som slår meg;

1: du er ekstremt lite villig til å ta til deg det andre skriver her, så sant det ikke er skryt over hvor fantastisk flott du er. Wink

2: du har absolutt ingen grunn til å syte over "klypeflesket" ditt. Med annet enn at du vil bli ekstremt tynn skal det mye til å bli kvitt dette du kaller klypeflesk på innsiden av lår og på hofter. Og hvorfor skal du bli kvitt det? Det er jo feminint og vakkert, så sant det ikke er overdimensjonert. Og det er det absolutt ikke på deg.

Hvorfor så negativ til styrketrening? Du vil ikke bli stor og klumpete ved normal trening og normalt kosthold. Kroppen din har godt av styrketrening, hodet ditt har godt av det, det er bra med tanke på at du skal ha kroppen din resten av livet,  ved rett kosthold og styrketrening vil fettprosenten din bli lavere og kroppssammensetningen din vil bli bedre. Det er bare pluss med styrketrening.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Slakteren

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #85 : 01. februar 2008, 12:18 »


2: du har absolutt ingen grunn til å syte over "klypeflesket" ditt. Med annet enn at du vil bli ekstremt tynn skal det mye til å bli kvitt dette du kaller klypeflesk på innsiden av lår og på hofter. Og hvorfor skal du bli kvitt det? Det er jo feminint og vakkert, så sant det ikke er overdimensjonert. Og det er det absolutt ikke på deg.



Hvorfor er du så negativ og demotiverende Kikki? Hvis hun ønsker å bli kvitt fett så er vel det hennes valg? ( Selv om jeg er enig i at hun var veldig fin sånn som hun er Wink )

Alle har forskjellige mål med treningen vettu. Noen vil bli sterke (deg Kikki) og noen vil bli mer definerte (henne).

Jeg vil hvertfall si: Stå på så klarer du det du vil klare! Smiley

Og til Toggen's forargelse vil jeg legge til at du har en dritdeilig kropp Wink
BILDEPROFIL OG LOGG
 
"Without struggle, there is no progress"

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #86 : 01. februar 2008, 12:21 »
Hvorfor er du så negativ og demotiverende? Hvis hun ønsker å bli kvitt fett så er vel det hennes valg? ( Selv om jeg er enig i at hun var veldig fin sånn som hun er Wink )

Alle har forskjellige mål med treningen vettu. Noen vil bli sterke (deg) og noen vil bli mer definerte (henne).

Jeg vil hvertfall si: Stå på så klarer du det du vil klare! Smiley

Og til Toggen's forargelse vil jeg legge til at du har en dritdeilig kropp Wink

Jeg var da slettes ikke negativ og demotiverende. Jeg har jo fortalt henne at hun har en flott kropp, at hun er feminin og vakker og at fettprosenten hennes vil bli lavere med rett kosthold og rett trening.. Wink

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #87 : 01. februar 2008, 12:31 »
Det er forskjell på konstruktiv kritikk og ondsinnet nedrakking. Kikki kommer med gode råd, og man må strengt tatt tåle såpass. Dersom j88 føler seg støtt og ikke ønsker at folk kommer med annet enn hyllester kan hun si dette selv. Forøvrig er jeg enig i at disse trådene har begynt å bli pinlige speilbilder av deiligst.no sine kommentarfelt.

Jeg har forøvrig en klar formening om hva som er mest behjelpelig av gode råd og type "du har en dritdeilig kropp". Selv om sistnevnte også kan være hyggelig og motiverende er det trist at de skal prege 90% av innleggenes innhold. Jeg regner med at jenta er klar over at mange medlemmer synes hun har en fin kropp, det ha jo blitt smurt utover hele emnet, men det er påfallende at denne tendensen kun finnes i emner hvor trådstarter er jente. Dersom disse trådene ikke skal ha annen hensikt enn å fungere som en påminnelse om at "jente på internett = hawt" må det være lov å komme med råd også. Selv om de ikke alltid er rene hyllester til kost, trening eller kropp.

Utlogget Slakteren

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #88 : 01. februar 2008, 14:14 »
Jeg var da slettes ikke negativ og demotiverende. Jeg har jo fortalt henne at hun har en flott kropp, at hun er feminin og vakker og at fettprosenten hennes vil bli lavere med rett kosthold og rett trening.. Wink



Da er vi enige!  Smiley
BILDEPROFIL OG LOGG
 
"Without struggle, there is no progress"

Utlogget Slakteren

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #89 : 01. februar 2008, 14:22 »
Det er forskjell på konstruktiv kritikk og ondsinnet nedrakking. Kikki kommer med gode råd, og man må strengt tatt tåle såpass. Dersom j88 føler seg støtt og ikke ønsker at folk kommer med annet enn hyllester kan hun si dette selv. Forøvrig er jeg enig i at disse trådene har begynt å bli pinlige speilbilder av deiligst.no sine kommentarfelt.

Jeg har forøvrig en klar formening om hva som er mest behjelpelig av gode råd og type "du har en dritdeilig kropp". Selv om sistnevnte også kan være hyggelig og motiverende er det trist at de skal prege 90% av innleggenes innhold. Jeg regner med at jenta er klar over at mange medlemmer synes hun har en fin kropp, det ha jo blitt smurt utover hele emnet, men det er påfallende at denne tendensen kun finnes i emner hvor trådstarter er jente. Dersom disse trådene ikke skal ha annen hensikt enn å fungere som en påminnelse om at "jente på internett = hawt" må det være lov å komme med råd også. Selv om de ikke alltid er rene hyllester til kost, trening eller kropp.

"Ondsinnet nedrakking?" Hehe Smiley  Kikki er virkelig en flott bidragsyter på dette forumet, ingen tvil om det. Men jeg må vel få lov til å kommentere hennes innlegg for det om? Tror hun tok det på en grei måte selv.

Når jeg kommenterer en manns BILDEPROFIL pleier jeg ikke å skrive at han er deilig. Det har du helt 100% rett i. Det føles bare ikke naturlig for meg. Beklager. Skal gå i meg selv å jobbe med dette problemet.
BILDEPROFIL OG LOGG
 
"Without struggle, there is no progress"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!