Skrevet av Emne: Ivrig Pingle bør satse på? Bilder s.1,4,5,6,7, 8,11,12 og 13  (Lest 43582 ganger)

Utlogget Partyboy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

Når jeg ser slike bilder av deg lars så kan ikke august komme kjapt nok  Wink
alle vil hoppe på vogna men bommer og hopper foran

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Bra size på deg Smiley Ser ut som du har antydning til gyno.. Stemmer det?

Tror ikke det stemmer, men har benkpressbryst med for høy fettprosent. Står nok også å flexer litt på bildene. Og det er sant som de sier: you can`t flex fat  Undecided


Gyno har vel litt andre kjennetegn enn bare store nipples, om ikke jeg bommer helt...? Har faktisk sett det i levende live Grin

Ontopic: Du har helt klart bedre bryst og rygg en på bildene fra 07, du er også vanvittig bred over skuldrene. Så det er noe å være stolt over Smiley Bra å se at det fortsett finnes folk med hår på brøstet også!  Cool

Det var bra  Cheesy
Noe bedring er det, er i alle fall blitt sterkere i bryst og rygg siden 07 Smiley
Hårene på brystet blir nok der, et helvete å få det vekk  Wink


Nokka så sinnsyke skuldre, mildt sakt imponert!

Takk takk  Smiley
Tror den øvrige rammen, med tynne håndledd og generelt spinkel beinbyggning bidrar litt til inntrykket av at skuldrene er massive. Er ikke grove nok. På langt nær  Cool
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Når jeg ser slike bilder av deg lars så kan ikke august komme kjapt nok  Wink

Trenger du vente til august da Wink
Jeg er på lillehammer førstkommende lørdag  Cool
 
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Gud bedre, kommer nok til å våkne med feber igjen...
Sinnsykt brent på ryggen. Nok en gang  :Smiley

Malt hus og skulle smøre min egen rygg, fikk i alle fall et morsomt mønster bak der  Tongue
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Haha, been there done that. Men du ser ikke så brent ut som jeg var, jeg klarte ikke engang å trene med benkøvelser der jeg lå på ryggen.

Få på noe aloe vera, ellers flasser du nok som f etterhvert Smiley

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Haha, been there done that. Men du ser ikke så brent ut som jeg var, jeg klarte ikke engang å trene med benkøvelser der jeg lå på ryggen.

Få på noe aloe vera, ellers flasser du nok som f etterhvert Smiley

Ble brent en del mer enn dette for 2 år siden. Lå i baugen på en småbåt og pilsa hele dagen. Har mistet pigmentene på øvre del av skulder, så tror ikke jeg vil bli brun igjen der noen gang   Tongue
Har smurt meg bra nå i dag og i går Smiley
Og unngår sola  Tongue
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Gud bedre, kommer nok til å våkne med feber igjen...
Sinnsykt brent på ryggen. Nok en gang  :Smiley

Malt hus og skulle smøre min egen rygg, fikk i alle fall et morsomt mønster bak der  Tongue

Om ikke annet så får du et veldig godt bilde av hvor god/dårlig mobilitet du har i skuldrene.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Om ikke annet så får du et veldig godt bilde av hvor god/dårlig mobilitet du har i skuldrene.  Grin

Ja det kan se ut som om det mangler litt  Grin
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Om ikke annet så får du et veldig godt bilde av hvor god/dårlig mobilitet du har i skuldrene.  Grin

Skulle ønske jeg hadde en slik mobilitet! Sad
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget neXurN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 53

heldig med sola, bra rygg stå på! Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Ble brent en del mer enn dette for 2 år siden. Lå i baugen på en småbåt og pilsa hele dagen. Har mistet pigmentene på øvre del av skulder, så tror ikke jeg vil bli brun igjen der noen gang   Tongue
Har smurt meg bra nå i dag og i går Smiley
Og unngår sola  Tongue
Visste ikke det gikk an å miste pigmenter engang jeg! I hvert fall ikke av å bli brent Tongue Har du ikke blitt brun der siden? Rart, kanskje du bør gå til lege, kan jo hende det kan fikses. Hvem vet Tongue

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
heldig med sola, bra rygg stå på! Smiley

Sol er alltid kos Cheesy
Takker, skal prøve å skjerpe tryne på trening. Kanskje det blir litt muskler på meg og etterhvert

Visste ikke det gikk an å miste pigmenter engang jeg! I hvert fall ikke av å bli brent Tongue Har du ikke blitt brun der siden? Rart, kanskje du bør gå til lege, kan jo hende det kan fikses. Hvem vet Tongue

Har i alle fall hvite flekker øverst på ryggen nå, som synes når jeg begynner å bli litt brun  Tongue
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Så liten du var da. Spis mer tunfisk og drikk opp melken din gutt.
IRONI


Du har rå rygg, hadde vært tøft å se et bilde av deg redigert som Hulk, grønn farge og all de greiene Wink
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

satse på?

paradise hotel 2010.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Så liten du var da. Spis mer tunfisk og drikk opp melken din gutt.
IRONI


Du har rå rygg, hadde vært tøft å se et bilde av deg redigert som Hulk, grønn farge og all de greiene Wink


Takk takk, skal få litt mer biff på den fremover Smiley
Kanskje gir jeg f... i 90 kg klassen... Wink
Da hadde nok skaperne av Hulken snudd seg i graven  Shocked



satse på?

paradise hotel 2010.

Jeg kommer ikke med, Bo Bergan bruker opp styrkeløft kvota Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!