Skrevet av Emne: Er du interessert i FMA (Filipino Martial Arts)?  (Lest 3099 ganger)

Utlogget agandhjin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

  • Eating u alive
Er du interessert i FMA (Filipino Martial Arts)?
« : 02. januar 2004, 15:46 »
Er du interessert i FMA (Filipino Martial Arts)?
Sjekk den nye PROMO'en til Dog Brothers

www.dogbrothers.com

Trykk på den -blå/røde- logoen i bunnen av siden Smiley
Dog Fighting. Knall bra:)

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

Re:Er du interessert i FMA (Filipino Martial Arts)?
« #1 : 02. januar 2004, 16:24 »
foretrekker mer kontrollerte former for slossing som mma. amerikanere altså....
sjokk og vantro

Utlogget agandhjin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

  • Eating u alive
Re:Er du interessert i FMA (Filipino Martial Arts)?
« #2 : 02. januar 2004, 16:58 »
Hehe... ja.. det er litt vilt... Men da vet du iallefall at du har prøvd det som finnes.. lol Smiley

Vi har iallefall t-skjorter på oss i klubben vår. Gir liten beskyttelse... men vi får ut alt det vi har testoseron, og krefter...!

Utlogget Socrates

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Re:Er du interessert i FMA (Filipino Martial Arts)?
« #3 : 04. januar 2004, 04:34 »
Det er akkurat det du blir når du trener sånn. En hund.

Utlogget agandhjin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

  • Eating u alive
Re:Er du interessert i FMA (Filipino Martial Arts)?
« #4 : 04. januar 2004, 04:40 »
Jau, det kan godt være Smiley Noen ganger føles det godt! Ikke alle er typen til slikt. Noen bare ser på. Mens det finnes de som syntes det er helt usmakelig, og vil ikke se på engang (kremt.... dama mi?)

Men jeg ser utfordring og testing av grenser Smiley Om det blir for mye, så sier jeg stopp...
Alt er verd ett forsøk!!

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

Re:Er du interessert i FMA (Filipino Martial Arts)?
« #5 : 04. januar 2004, 11:44 »
det ser jo gøy ut. Men jeg vil ikke risikere å få knust kneskåla mi som han ene stakkaren i videoen.
sjokk og vantro

Utlogget roninx

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Re:Er du interessert i FMA (Filipino Martial Arts)?
« #6 : 04. januar 2004, 14:05 »
I forhold til Dog Brothers synes jeg det ville være spennede å teste mine ferdigheter under slike forhold. Men synes kanskje de går litt langt da det virker som målet av og til er å få de feteste skadene. Hva er vitsen med å trene på den måten hvist skadene vil begrennse videre trening i lang tid fremover. Men smagen e som bagen Smiley

Utlogget Socrates

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Re:Er du interessert i FMA (Filipino Martial Arts)?
« #7 : 04. januar 2004, 14:27 »
Det er slike "idretter" som beviser at vi stammer fra apene.

Å skade seg sånn er jo helt umennesklig.

Utlogget agandhjin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

  • Eating u alive
Re:Er du interessert i FMA (Filipino Martial Arts)?
« #8 : 05. januar 2004, 01:36 »
I mine øyne ser ikke dere poenget.. Det jeg ser, er personer i videoen som prøver å bevise at det de gjør er ekte. Og dersom du ikke er "on-the-edge" så får du smekk.

I klubben min har vi softsticks, og det like hardt for seg (Bare med softsticks seff..) Det vi opplever som en smak av realisme. Jeg må si meg enig om at slike skader ikke er noe særlig med tanke på videre trening.

Men samtidig, så kunne jeg tenke meg å ha en slik erfaring, slik at jeg har erfart(og overlevd) noe slikt... OG klarer å hoppe inn i det igjen, etter healingen er over. Forsikring og testing av Psyken.

Jeg tror at jeg, personlig, er en fighter. Ting som jeg redd for "smaker" jeg på, og smaker det surt, så stemmer nok det. Da får jeg respekt for situasjonen.

Men av og til, så smaker det søtt, og jeg får mersmak, redsel går over til kontroll og jeg "vokser". Ikke alle passer det til det, ikke alle forstår det. Men slik er det for meg.

Noen andre syn på det?



Utlogget agandhjin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

  • Eating u alive
Re:Er du interessert i FMA (Filipino Martial Arts)?
« #9 : 05. januar 2004, 01:41 »
Socrates!
Er du en filosof? Kanskje du ønsker å være en filosofisk person. Men syntes jeg at du burde vite at kamp, er ett overlevelseinnstinkt. Og mange av filosofene snakker om ur instinktet vårt. Er det mulig vi blir mer mennesklige dersom vi undersøker ur-instinktet vårt?

Og vi stammer virkelig fra apene? Var dette det virkelige beviset du trengte? Var du usikker før? Om du undersøker litt om DogBrothers, så sier de en ting:
"There is only one rule, everyone shake hands afterwards"
Det hørtes ikke så primitivt ut for min del? Det hørtes ut som en høyt sosialt utviklet situasjon, utsatt for tester.

Utlogget Jero

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

  • To live is to die. How is up to you...
Re:Er du interessert i FMA (Filipino Martial Arts)?
« #10 : 05. januar 2004, 23:17 »
Det er klart det at hvis du kommer på en av våre treninger og ser noen som denger løs på hverandre så blir du kanskje litt skremt for å trene hos oss, men det første vi gjør når vi kommer inn døre er ikke å løpe trynet på hverandre heller. Og er man ikke lysten på å kjøre "dog-style" så trenger man ikke det. Det er ikke noe krav, men noe vi gjør for de som har lyst til det. Vi er alle voksne nok til å vurdere det selv på våre treninger.

 Jeg har selv fått erfare at nakken har fått en smell eller to, og da tar man det enter mer med ro, eller tar det som kommer. Og vil man ikke oppleve det uhellet en gang til, så vet man at man må væ relitt mer forsiktige. Vi lar ikke alle nybegynnere gjøre dette, men de fleste som trener hos oss har trent før og klarer å vurdere dette.

 Jeg personlig liker å vite at det jeg trente i kveld var virkelig og at personen jeg trente med gav tilbake, så det ikke blir som å kaste eller knuffe på en tøyfigur. I JJ når man skal kaste en person, så står som regel personen og venter på å bli kasta.

 Ikke missforstå, for jeg sier ikke at vi gir 100% på treningene, for vi er da mennesker og klarer å holde tilbake, men hvis vi merker at noen gjør en teknikk feil, så står vi imot slik at den vi trener med merker at denne teknikken ikke fungerte riktig...

    Nå ble det veldig mye meg og oss, men jeg trener MMA, liker den måten å trene på, så derfor blir mine uttalelser ut i fra det..

 "To live is to die. How is up to you..."

Utlogget roninx

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Re:Er du interessert i FMA (Filipino Martial Arts)?
« #11 : 06. januar 2004, 00:51 »
Hei Jero du sier du trener MMA og bor i arendal hvilke klubb trener du i kunne vært spennede å komme i kontakt siden jeg er lysten på å begynne med shootfighting selv. Huh Smiley

Utlogget agandhjin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

  • Eating u alive
Re:Er du interessert i FMA (Filipino Martial Arts)?
« #12 : 06. januar 2004, 01:41 »
Roninx!

Kom innom netcafen (Planet X-Pec). Så kan jeg forklare litt om hvordan vi trener,og hvor vi trener. (Havnå & Kajakk-klubben)

Reach out Smiley And you shall be found!


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!