Skrevet av Emne: UpAndComming - marathon completed!  (Lest 487180 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: UpAndComming - den lange veien mot den lange veien
« #6150 : 06. desember 2008, 20:20 »
Bra du ikke er veganer. Hvis du i tillegg ikke hadde spist tamasic foods så hadde blitt faste.
 
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: UpAndComming - den lange veien mot den lange veien
« #6151 : 07. desember 2008, 10:06 »
Enkelte har merket at ribba er i ovnen, og forventer å få en smak....  biggrin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: UpAndComming - den lange veien mot den lange veien
« #6152 : 07. desember 2008, 12:28 »
Dagens første unnagjort. 1 time vabbing i snøen med truger. En noget uvant bevegelse, men de funker. Bikkja satte også pris på å bli brukt litt, men så lite fugl...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: UpAndComming - den lange veien mot den lange veien
« #6153 : 07. desember 2008, 16:13 »
Dagens løpeøkt. Langtur, 9 km i greit og rolig tempo. Dog var det -12 og det er i kaldeste laget for å gampe rundt ute. Dagens observasjon er at 9 km overhodet ikke var vanskelig å gjennomføre rent fysisk og jeg kunne fint ha gjennomført betydelig lenger. Så selve utholdenheten lar seg fort trene opp, det er ikke veldig lenge siden jeg hadde ledd av tanken på å løpe 9 kilometer sammenhengende.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: UpAndComming - den lange veien mot den lange veien
« #6154 : 07. desember 2008, 18:57 »
Det "minimåltidet" fra i går, er det kun det du spiser den dagen, eller har du flere måltider? Må jo si at det var noe mer enn hva jeg trøkker i meg på et måltid, uansett hvor sulten jeg er.  Grin

Og hvordan er det å løpe i så ekstrem kulde som -12? Prøvde å guffe på i -10 en gang, med lungebetennelse som resultat...  Angry Siden den gang nekter jeg å trene ute i temperaturer lavere enn +3.

For the record, så er alt under +10 jævlig kaldt, og alt under 0 ekstremkulde i kennyo's verden.  Wink *lengter etter sommeren*

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: UpAndComming - den lange veien mot den lange veien
« #6155 : 07. desember 2008, 19:21 »
-12 her er jo nesten for varmt å regne på vinterstid. Indre østland som her betyr som regel -20 eller kaldere, og det er vel først da jeg begynner å slite litt vinterstid, men det går greit det også. Men jeg regner jo med at du referer til Bergentemperatur noe som normalt sett betyr at du kan trekke i fra 10 grader i hvert fall for å komme til min temperatur. Mye av det samme kan sees til Oslo da differansen her og Oslo fort kan være 10-15 grader på vinterstid  når det blir som kaldest her. Luftfuktigheten har litt å si. Det blir en vane... what

Når det gjelder måltidet i går så var det middagen det. Riktignok delte jeg den med kjærringa altså, men det er ikke akkurat slik at hun spiser tilsvarende som meg... Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: UpAndComming - den lange veien mot den lange veien
« #6156 : 09. desember 2008, 19:19 »
Nok en dag med intervaller. 8x2 minutt, 1 minutt pause. Fin økt.

Satser på en kort løpetur i morgen og fredag, langtur i helga. Lover bra, med mindre det blir for kaldt. Kulda kommer krypende nå.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: UpAndComming - den lange veien mot den lange veien
« #6157 : 10. desember 2008, 19:29 »
1 times rolig tur i dag. Intet verre. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: UpAndComming - den lange veien mot den lange veien
« #6158 : 11. desember 2008, 18:05 »
-12 her er jo nesten for varmt å regne på vinterstid. Indre østland som her betyr som regel -20 eller kaldere, og det er vel først da jeg begynner å slite litt vinterstid, men det går greit det også. Men jeg regner jo med at du referer til Bergentemperatur noe som normalt sett betyr at du kan trekke i fra 10 grader i hvert fall for å komme til min temperatur. Mye av det samme kan sees til Oslo da differansen her og Oslo fort kan være 10-15 grader på vinterstid  når det blir som kaldest her. Luftfuktigheten har litt å si. Det blir en vane... what

Når det gjelder måltidet i går så var det middagen det. Riktignok delte jeg den med kjærringa altså, men det er ikke akkurat slik at hun spiser tilsvarende som meg... Grin

Ang. tempen har du et godt poeng. Var i midten av Sverige en gang i -18 grader, og selv om jeg ikke skal påstå at det var varmt, kjentes det mer ut som -5 i Bergensvær. Må vel bare konkludere med at jeg er en "sommerperson". Har dårlig samvittighet for tiden, siden jeg nå bruker bil til jobb. Men det frister liksom ikke å sykle i minusgrader, selv om jeg forsåvidt har gode nok sykkelklær til det.  Undecided Men så blir det jo desto mer og mer variert trening på gymmet.  Smiley

Får da ikke håpe at din bedre halvdel inntar like mye som deg, nei.  Grin!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: UpAndComming - den lange veien mot den lange veien
« #6159 : 11. desember 2008, 20:50 »
40 minutt tusletur i dag kun - kun for å komme meg ut i naturen. -6, snø overalt og nesten skyfritt gjorde nesten hodelykta overflødig. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: UpAndComming - den lange veien mot den lange veien
« #6160 : 12. desember 2008, 19:18 »
5 km løpetur i dag. Tempoet var fint. Turen gjør meg seriøst ingenting nå.

Dessuten - bestilt litt saker til min egen lille julegave for i år. Den begynner på elefant og slutter på ørse.... Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: UpAndComming - den lange veien mot den lange veien
« #6161 : 12. desember 2008, 19:23 »
Nydelig bilde av .....eeeeh... Juni eller Nora. blush

Dere har forresten mitt drømmekjøkken!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: UpAndComming - den lange veien mot den lange veien
« #6162 : 12. desember 2008, 19:27 »
Det er Nora som er den som har funnet ut at stoler - ja det kan da virkelig hun sitte på også. Og ikke minst er hun blitt god på å vente - leeeenge... biggrin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: UpAndComming - den lange veien mot den lange veien
« #6163 : 12. desember 2008, 19:30 »
Jeg burde jo sett at det er Nora ... Juni ville bare vært en strek på bildet siden hun ikke er i stand til å stå stille når det lukter mat ... hehe
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: UpAndComming - den lange veien mot den lange veien
« #6164 : 14. desember 2008, 13:03 »
Ny dag i skogen i dag, og lille Nora - hun skuffer ikke! Knappe 5 minutt etter slipp, hadde jo ikke engang fått fyr på bålet, så braket det løs. Haren først - bikkja etter...  biggrin. Og slik gikk det videre med stadige gjentak, skrik og hyl og losen gikk.... Frøkna gir seg jo heller ikke når det først løsner, så jeg måtte til slutt lokke henne inn med god mat - da kom hun noe motvillig. Prøvde først med smultringer - det ga hun blanke i, haren var viktigere....  Grin

Hvem skulle tro at en så liten søt frøken kan bli et lite "villdyr" så fort hun kjenner lukta av hare. Dette lover bra for vårsessongen og ikke minst neste høst!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!