Skrevet av Emne: UpAndComming - marathon completed!  (Lest 487161 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Har dessverre ikke så god peiling på den slags, annet enn å anbefale en tur innom en butikk som kan sko. Gjerne Løplabbet om de har noe i nærheten av deg, de har nemlig også sko for nettopp det å gå.

Skal straks innom Løplabbet selv for et-to par nye sko. 
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Joda, jeg skal innom der, men tenkte bare om du hadde funnet et favoritt merke Wink

Synes du er kjempeflink med denne løpingen din, jeg hater å løpe, så jeg er nesegrus av beundring Smile
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Må innrømme jeg egentlig alltid har vært en Assics fan, men nå løper jeg rundt i et par Adidas som jeg i grunn er veldig fornøyd med. Er vel en under-pronerer av rang, men disse virker å fungere bra.

Å løpe handler bare om å stille inn hjernen har jeg funnet ut - det tar tid, men er av og til ganske så moro, særlig når formen kommer og man bare kan ligger der å kose seg. Men hvem skulle tro at jeg skulle begynner med det igjen... Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

De fleste sko er vel "made in China" uansett, så jeg tror ikke merkene har så mye å si. Tror det handler om å finne rett modell til rett person og bruk egentlig. Henger meg på anbefalingen av Löplappet.  Smiley

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Trening i går, og trening i dag - skyting vel og merke. Moro når det går bra, som her....

5 skudd, 100 meter. Fortsetter dette blir det en artig sommer....  >Cheesy
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Blitt sjuk... Sad
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Morgenvekt i dag var 86,5 kg. Så lite har jeg ikke veid på i hvert fall de 4 siste årene.... Grin.

Egg og bacon til frokost i dag!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Brenn!  furious

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Du får trene mer kardio..... Grin Erter
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Hehe, eller kanskje begynne å telle kalorier igjen. Går nå i alle fall ikke OPP i vekt, det skal jeg ha. Men med et daglig kaloriforbruk på 4 - 4500 i snitt i det siste og stand by vekt, med opp mot 50 treningstimer i måneden, er det vel noe som sier at inntaket ikke er heeeelt bra. Men jævlig godt da!  Grin

Mmmm, pizza.  Food

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Da begynner det å slippe litt, men det er klart at pollen ikke bidrar til å gjøre ting bedre i hvert fall. Men ingen feber i dag i det minste, det er da noe. Håper derfor på en liten løpetur i morgen om formen tillater det. Det kribler... Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Antar det er flere enn meg som sliter med pollen på østlandet i dag? Seriøst kan jeg ikke huske sist gang jeg har vært som nå - bortsatt fra de dagene jeg har glemt å ta piller. Håper det er en ille dag, og at det ikke er jeg som er blitt verre... Sad

Uansett, planen fremover nå er å gå litt inn for å droppe vekta litt ekstra. Har vel i grunn funnet ut det at for hver ekstra kilo jeg bærer på skal jeg flytte den 42195 meter, og kutter jeg vekta mi med 10 % så bør det blir 10% letter også. Enkel matematikk... Grin

80 kg innen slutten av juni bør være mulig. Kanskje. Håper det...


NOTAT til meg selv. Når man blodtrimmer en beagle og man selv blir syk, da blir resultatet en beagle som prøver å løpe maraton. Inne i stua.....  woot
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
En liten løpetur i dag - bare måtte. Beina veldig lette å fine, men pollendritten gjør at jeg høres ut som en gammel Miele støvsuger, blodtrrimmet - men med hull i posen....

5 fine kilometer ble det dog i tjukkeste skauen og med bra fart. Under 7 uker igjen nå, så begynner faktisk å kunne kjenne på dette nå. Regner med å få ca. 30 mil i beina frem til da i hvert fall.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Ble en kort tur i dag også, 5 km på litt flatere sti enn i går. Tempo litt roligere med hensikt. Fint temp å løpe ute i også nå, ca. 15 grader i skyggen.

I morgen er det siste innspurt skytemessig før det skjer litt større ting på den fronten også, så får vi se fremover hva som skjer.

Forøvig bestilt meg pulsklokke med GPS - gadgets er moro ja... Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Antar det er flere enn meg som sliter med pollen på østlandet i dag? Seriøst kan jeg ikke huske sist gang jeg har vært som nå

Ånei??

Jeg har akuratt kommet over en sykdomsperiode med høy feber. Allergien har hele tiden liggi på lur og slått til innimellom. For meg vil si igjennklistra øyer, nese som er tetta med byggeskum, pustevansker og en hodepine utav en annen verden. Blande det med over 40 i feber så får du en litt artig blanding. Jeg har fått predison nå( i tillegg til kortison-sprøyte tidligere), som gir store røde kløende utslett på mage, armer og ben. Også har jeg antageligvis dratt på meg prolaps.

Jeg savner tiden hvor allergi var virkelig plagsomt...
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!