Skrevet av Emne: Soje etter NM 2010  (Lest 283339 ganger)

Utlogget Atletix Jørn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 204
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 204

SV: Soje's profil! OPPDATERT: 8.mai 2005
« #1320 : 31. mai 2005, 14:25 »
Grattis Sondre.

Vi fikk desverre ikke sett siste delen, men vi hadde jo en anelse. Kickass
Vi får prates når vi har litt bedre tid en annen gang, men den lille praten var jo hyggelig.
Du så klart bedre ut når du fikk på litt mere olje/dreamtan. Jeg må jo bare si at jeg tippet deg som nr 1 på symetien, Nr 2 tippet jeg han som kom på andre ( litt små bein ) og Trond på tredje (litt store bein til fitness synes jeg, men kanoon overkropp). Det var gøy å se den lange klassen siden den lave ble en klar nedtur.

Du må si ifra hvis du skal en tur til Sørlandet i sommer.
1.pl AF  Nordisk 2008
1.pl AF -180 NM 2008 og Overall Vinner
1.pl AF -180 Nordisk 2007
1.pl AF -180 NM 2007 og Overall Vinner
1.pl AF  Oslo GP 2007
1.pl FF  Sandefjord Open 2007
6.pl AF -180 Nordisk 2006 (Ryggproblemer)
1.pl AF -180 NM 2006 og Overall Vinner
5.pl AF -180 Oslo GP 2006 (Syk og dårlig deffa)
2.pl AF -180 NM 2003 (Debuterte)

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Soje's profil! OPPDATERT: 8.mai 2005
« #1321 : 31. mai 2005, 14:47 »


Masse forvirring om de begrepene der, men som du sier er det mer harmoni en ser etter. I AF er det seff det litt kompliserende at en i tillegg skal dra ned på størrelse.
Den suverent mest harmoniske utøveren på lørdag var vel Trond Sandslett, men han fikk nok lide en del for at han er mer pakket med muskler enn det resten av startfeltet var. Men når han var såpass rå som han tross alt er så kom han nå brukbart ut av det lell dah.....

Nr to var også utrolig harmonisk selv om framsiden av låra nok kunne vært noe større. Han ble nok edget ut av Sondre på at Sonder hadde noe bedre lår..... Ække lett dette her....... Men AF er nå en gang AF, og da må en nok leve med en del forvirring - mye mer straight forward med bygginga kan man si  Wink

Jeg kjenner en dommer som egentlig ikke gidder og dømme i AF pga mye kjeft i fra deltagerene og uklare regler. Han sier også at han liker og dømme BB mye bedre pga klare rettningslinjer å dømme etter.
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Soje's profil! OPPDATERT: 8.mai 2005
« #1322 : 31. mai 2005, 15:07 »


Jeg kjenner en dommer som egentlig ikke gidder og dømme i AF pga mye kjeft i fra deltagerene og uklare regler. Han sier også at han liker og dømme BB mye bedre pga klare rettningslinjer å dømme etter.

Kan faktisk være litt slitsomt akkurat det der, men jeg for min del synes nå de fleste deltagerne oppfører seg som menn (og kvinner) mht plasseringene de gis. Men jeg skjønner jo at det kan være ganske så frustrerende særlig for de deltageren som vipper over mot å være for "store", men som tross alt er i knallform både på den ene og andre måten (les Trond og Edmund....)......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Soje's profil! OPPDATERT: 8.mai 2005
« #1323 : 31. mai 2005, 15:19 »


Kan faktisk være litt slitsomt akkurat det der, men jeg for min del synes nå de fleste deltagerne oppfører seg som menn (og kvinner) mht plasseringene de gis. Men jeg skjønner jo at det kan være ganske så frustrerende særlig for de deltageren som vipper over mot å være for "store", men som tross alt er i knallform både på den ene og andre måten (les Trond og Edmund....)......

Jeg har synes synd på Trond mange ganger pga han er har fått trekk i symetri runden pga at han har være for stor. (han har også sikkert fått litt trekk pga at ikke har greid tidligere og bli kvitt vannet i beina) Men jeg mener at han har fått alt for mye trekk pga størrelse. Det er jo bra det er kommet BF Smiley
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Snurre

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 87

SV: Soje's profil! OPPDATERT: 8.mai 2005
« #1324 : 31. mai 2005, 23:50 »
Det er sykt å se hvordan du har forrandret deg i forhold til f.eks bildene på denne siden:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=2334.0

Veldig bra jobbet Soje! 2thumbsup

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Soje's profil! OPPDATERT: 8.mai 2005
« #1325 : 01. juni 2005, 07:23 »
Det er sykt å se hvordan du har forrandret deg i forhold til f.eks bildene på denne siden:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=2334.0

Veldig bra jobbet Soje! 2thumbsup

hehe. morsomt å se igjen disse gamle bildene, og hvor stor utvikling man kan ha dersom man jobber målrettet mot det. du er uten tvil en inspirasjonskilde til mange, sondre!!

Utlogget FreakAleash

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 72

SV: Soje's profil! OPPDATERT: 8.mai 2005
« #1326 : 01. juni 2005, 09:13 »
Hva? Hadde du trent i 9,5 år og så sånn ut? Hva skjedde? Og hva har skjedd i de siste åra?

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Soje's profil! OPPDATERT: 8.mai 2005
« #1327 : 01. juni 2005, 09:24 »
hehe, han trente vel for å løfte tungt og tenkte ikke så veldig mye på fettprosent, det er mitt tips. For hvis jeg husker riktig så løftet vel soje relativt tungt på den tiden? og de siste par årene har han vel bestemt seg for at nok ar nok og for å gå ned i vekt.


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Soje's profil! OPPDATERT: 8.mai 2005
« #1328 : 01. juni 2005, 22:22 »
Soje: Hvorfor svarer du alle andre, men ikke meg?
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Soje's profil! OPPDATERT: 8.mai 2005
« #1329 : 02. juni 2005, 08:42 »
Soje: Hvorfor svarer du alle andre, men ikke meg?

True or False?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Soje's profil! OPPDATERT: 8.mai 2005
« #1330 : 02. juni 2005, 09:03 »
Soje: Det brystet ditt er utrolig massivt og garantert din beste muskelgruppe. Hvordan trener du det egentlig?

Gratulerer så mye foresten. Dette har du fortjent. =)

Ikke meningen å ikke svare deg True. Har rett og slett ikke fått med meg sitat fra innlegget ditt når jeg har tittet over alle de innleggene som hadde kommet fra sist jeg sjekket profilen min.

Jeg trener ikke brystet på andre måter enn resten av kroppen, bortsett fra siste året da. Da har jeg kuttet ned på treningen på brystet til ca 1/3 av det det har vært tidligere.

Nå om dagen får brystet trening fra Dips, liggende press i kabel og stående flyes i kabel. Totalt 6-9 set i uka. Ligger mellom 6-12 reps stort sett.

Soje

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Soje's profil! OPPDATERT: 8.mai 2005
« #1331 : 02. juni 2005, 09:43 »
Jeg kan SE!  Du kan ikke unngå å legge merke til at brystet hans er for stort i forhold til alt annet! Han har bryst som en på over 100 kg, men resten av overkroppen er som en på 80 kg.

Soje: Kan ikke du sette opp måla dine?
Sikker på at det ikke er 100kg's gutta som har bryst som en på 85kg da Wink

Neida, jeg vet jeg vet, har også fått den kommentaren fra en av de største byggrene her i Norge.
Her er måla mine fra da jeg veide 90kg tidligere i våres.

Bryst/Rygg: 123cm
Hofte: 85cm
Midje: 81cm
Rumpe: 104cm
Lår: 64cm
Legg: 42cm
Armer: 42cm

Soje

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Soje's profil! OPPDATERT: 8.mai 2005
« #1332 : 02. juni 2005, 10:09 »
Symmetri er forholdet mellom høyre og venstre side. Hvordan de forskjellige musklene står i forhold til hverandre er harmoni. Smiley

Har ikke tenkt på det sånn før jeg. Så uttrykket symmetri har jeg selvfølgelig brukt om Høyre i forhold til venstre side, og hvordan de forskjellige muskelgruppene står til hverandre.
[...]jeg skjønner jo at det kan være ganske så frustrerende særlig for de deltageren som vipper over mot å være for "store", men som tross alt er i knallform både på den ene og andre måten (les Trond og Edmund....)......
For å være litt kvikk i kommetaren her: De har jo et valg da. Enten kan de bygge seg litt ned og være perfekte i forhold til størrelse i AF, eller velge andre grener som bygging eller nyervervede BF. Nå så vi jo i NM i fjor at Edmund hadde klart nettopp dette veldig bra da  2thumbsup Uansett så er det jo ikke veldig lett for folk å kvitte seg med muskelmasse som de har jobbet veldig hardt for.

Hva? Hadde du trent i 9,5 år og så sånn ut? Hva skjedde? Og hva har skjedd i de siste åra?
Hehe.....les Cain sitt innlegg.

Jeg har alltid vært og kommer alltid til å være VELDIG glad i mat   Spise
For å gjøre en lang historie kort:
Jeg har alltid vært litt lubben, men høsten 2003 veide jeg 108kg og var dritt lei kroppen min som den var da. Jeg tok et oppgjør med meg selv og bestemte meg for nå måtte noe gjøres. Begynte på en egenkomponert diett med mye fett mye protein og velidig lite karbs og gikk ned 9kg fra september til desember i 2003. Før jul veide jeg altså 99kg. Spiste og koste meg i jula det året og startet på ny på diett 2.januar 2004 med vekten 100kg.
Fikk dietthjelp fra Arnstein Mathisen og gikk på diett frem mot 1.mai hvor jeg hadde bestemt meg for å delta. Gikk ned til 83.5kg før Sandefjord Grand Prix og fikk en 2.plass der og fikk delta i Nordisk 15.mai som en del av det norske landslaget i det stevnet. Veide da 83kg. Jeg spiste og koste meg med god samvittighet fra kvelden 15.mai -04 og gikk fort opp til 98kg i løpet av 14 dager  Food Bestemte meg for å trene meg opp et år og delta til våren 2005 igjen og det lønnte seg tydeligvis.

Soje


Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Soje's profil! OPPDATERT: 4.juni 2005
« #1333 : 04. juni 2005, 10:31 »
Lokalavisa var visstnok littinterssert i hva som hadde skjedd i mai så her er et lite intervju de ville ha:

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050604/SPORTEN/221576486

Soje

Utlogget willy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 375
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 375

SV: Soje's profil! OPPDATERT: 4.juni 2005
« #1334 : 04. juni 2005, 15:42 »
vanvittig bra soje...

ha kroppsmåla forandra seg noe nå i det siste da:-)

kult med bilde i frækstad bla å.... hehe

ps: leste at du og marianne skulle til alania i sommer, når da.. skal dit vi å se:-)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!