Skrevet av Emne: hva ville dere ha gjort?  (Lest 50507 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #60 : 27. august 2008, 18:30 »
Ei venninde av meg hadde en type en gang i tiden som gjorde ting mot henne som ikke egner seg på trykk. Ca 2 år etter det var slutt prøvde han å få henne tilbake igjen. Da spurte hun meg om ikke jeg kunne hjelpe henne, og såklart gjorde jeg det Ikke helt det samme saken, men noen likhetstrekk har de.

Slik løste vi det:


Hun ringte han og spurte om han kunne kommer over. Det gjorde han. Ca 20min etterpå kom han, uvitende om at jeg var tilstede. Gjemte meg frem til han stilte seg på kjøkkenet, da kom jeg ut av et lite rom ved siden av, med nunchaku rundt halsen og kniv som jeg "rensa" bort møkk under fingerneglene med. I skikkelig gangster film-stil. Sa ingenting, bare så jævla forbanna ut.

Fyren pissa på seg(helt bokstavelig), og han begynte å beklage seg for alt som hadde skjedd osv. Si det til hu (venninda mi), sa jeg, før jeg gikk rolig ut av døra med en søpplepose. Nå hadde den daværende typen hennes kommet ut for å passe på at ingenting skjedde mens jeg var ute. Jeg gikk å kasta søpla før jeg begynte på bilen hans. En splunk ny SUV som sikkert kosta noen kroner. Skjærte opp alle dekka hans med kniven, før jeg sparket istykker utvendige speil og litt annen morro. Går inn  igjen og etter litt krangling begynner fyren å hisse seg opp å truer meg med et glass-askebeger. De to andre stikker ut, idet jeg gir han et rapp over nesa/kjeften med nunchak`un. Hadde tatt av polstringa, så blodet rant ganske godt. Veksler et par ukvemsord og lovnad om tøffere behandling dersom han skulle finne på noe liknende igjen.

Etter dette har hun ikke hørt noenting, og det er nå bortimot 2 år siden.


Nå er nok ikke dette den beste løsningen på alle slike saker, men i noen tilfeller (bl.a som overnevnte) er det absolutt nødvendig for at det skal gå gå opp et lys for visse. Nå kjenner ikke jeg det tilfellet ditt mer enn hva du har skrevet, men her har du jo et forslag.


Hmm, hvorfor strulla du ikke bare øra hans på kinoen?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget thode

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #61 : 27. august 2008, 18:39 »
Kan noen fortelle meg hva det er å strulle ørene på folk?

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #62 : 27. august 2008, 19:05 »
Og du ble ikke annmeldt eller noen ting?


Det vet jeg ikke Smiley Aldri hørt noe hvertfall.
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #63 : 27. august 2008, 19:06 »

Hmm, hvorfor strulla du ikke bare øra hans på kinoen?


Var ingen bra filmer som gikk da  Angry
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #64 : 27. august 2008, 21:20 »
nå har d seg sann at jeg fant ut faktisk idag, at kjæresten min som jeg har vært sammen med i 7 mnd nå, har vært utro med en kar som går på samme skole som meg.

Og da vil jeg høre fra publikum hehe, hva ville dere gjort i en slik situasjon, for å si d mildt blei jeg temmlig forbannet der jeg satt, når jeg fikk vite det! og endte opp med å ja.......slå hull i døren på romme mitt.

og da før jeg gjør noe skikkelig ille, hva ville dere ha gjort?    Angry
¨

Storm huset hans å hiv han i bilen å kjør ut til en skog å få han til å grave et hull mens du holder en hagle rettet mot han. Etter det tror jeg ikke noen vil se på dama du er sammen med engang;P

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #65 : 27. august 2008, 21:25 »

men seriøst så er det ikke så mye du kan gjøre,dump dama og kom deg videre.
det dummeste du gjør er å prøve å banke han fyren eller ta hevn på dama.
hev deg heller over det hele selv om det er tøft til å begynne med.

helt enig.. er i hvertfall ikke no vits å denge løs på han typen for det er jo dama de som er problemet..

kutt all kontakt.. å hvis at du klarer deg fint uten ei sånn dritt dame!

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #66 : 27. august 2008, 21:29 »
Sviket til kjæresten er uendelig mye større enn han som bare plutselig fikk mulighet til å få seg  dame, husk det. Som alle de andre later til å mene (heldigvis); kvitt deg med henne. Adjø, ser deg aldri igjen. Når noen uker er gått er du nok glad for at du gjorde det.
Vet at brudd er jævlig uansett da, brøt selv med samboer gjennom 1.5 år nå i sommer, det hele hadde vært enklere om jeg hadde grunn til å være sint på henne.
Utnytt sjansen din, hun har vist hvem hun er og du har gratisbillet ut av et forhold med en svikefull person. Bruk den billetten!  Wink

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: hva ville dere ha gjort?
« #67 : 28. august 2008, 16:32 »
¨

Storm huset hans å hiv han i bilen å kjør ut til en skog å få han til å grave et hull mens du holder en hagle rettet mot han. Etter det tror jeg ikke noen vil se på dama du er sammen med engang;P
Godt mulig han ikke får sett på dama selv ,da han sannsynligvis er for opptatt med å ikke miste såpa i dusjen et visst sted..
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget magz88

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #68 : 28. august 2008, 18:24 »
fasit: 1. fortsett forholdet som før og si at du tilgir henne.
        2. finn ei dame som er keen på deg på skolen og klin med hu midt i gangen mens hu kommer forbi! Cool

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #69 : 28. august 2008, 22:09 »
runk på katten hennes.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #70 : 28. august 2008, 22:52 »
Ei venninde av meg hadde en type en gang i tiden som gjorde ting mot henne som ikke egner seg på trykk. Ca 2 år etter det var slutt prøvde han å få henne tilbake igjen. Da spurte hun meg om ikke jeg kunne hjelpe henne, og såklart gjorde jeg det Ikke helt det samme saken, men noen likhetstrekk har de.

Slik løste vi det:


Hun ringte han og spurte om han kunne kommer over. Det gjorde han. Ca 20min etterpå kom han, uvitende om at jeg var tilstede. Gjemte meg frem til han stilte seg på kjøkkenet, da kom jeg ut av et lite rom ved siden av, med nunchaku rundt halsen og kniv som jeg "rensa" bort møkk under fingerneglene med. I skikkelig gangster film-stil. Sa ingenting, bare så jævla forbanna ut.

Fyren pissa på seg(helt bokstavelig), og han begynte å beklage seg for alt som hadde skjedd osv. Si det til hu (venninda mi), sa jeg, før jeg gikk rolig ut av døra med en søpplepose. Nå hadde den daværende typen hennes kommet ut for å passe på at ingenting skjedde mens jeg var ute. Jeg gikk å kasta søpla før jeg begynte på bilen hans. En splunk ny SUV som sikkert kosta noen kroner. Skjærte opp alle dekka hans med kniven, før jeg sparket istykker utvendige speil og litt annen morro. Går inn  igjen og etter litt krangling begynner fyren å hisse seg opp å truer meg med et glass-askebeger. De to andre stikker ut, idet jeg gir han et rapp over nesa/kjeften med nunchak`un. Hadde tatt av polstringa, så blodet rant ganske godt. Veksler et par ukvemsord og lovnad om tøffere behandling dersom han skulle finne på noe liknende igjen.

Etter dette har hun ikke hørt noenting, og det er nå bortimot 2 år siden.


Nå er nok ikke dette den beste løsningen på alle slike saker, men i noen tilfeller (bl.a som overnevnte) er det absolutt nødvendig for at det skal gå gå opp et lys for visse. Nå kjenner ikke jeg det tilfellet ditt mer enn hva du har skrevet, men her har du jo et forslag.

Nei så mandig å banke noen med slagvåpen. Burde strengt tatt vært noe som het anti-honnør her på forumet.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #71 : 28. august 2008, 22:56 »
Han fortjente det vel da!

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #72 : 28. august 2008, 23:06 »
Det første man tenker er jo selvsagt hevn i form av en knyttet neve og deretter en god omgang verbal kjeft når vedkommende ligger for dine føtter, og at dama skal få så mye kjeft at hun vil gråte seg i søvn til hennes dager er talte, men dette løser ingenting. En ting er hva andre mener og synes om deg, men det viktigste er selvrespekten. Det beste er jo å takke for seg og ønske henne alt godt for framtida, og dermed håpe at hun forstår hvor dårlig dømmekraft hun faktisk har. Viser du deg som en skikkelig kar etter et slikt brudd og ikke går bananas vil du komme best ut av det på sikt.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: hva ville dere ha gjort?
« #73 : 29. august 2008, 09:57 »
Nei så mandig å banke noen med slagvåpen. Burde strengt tatt vært noe som het anti-honnør her på forumet.

Du ville gjort det med nevene du da? Smiley
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget nilster

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

  • AlbAlbAlb
Sv: hva ville dere ha gjort?
« #74 : 31. august 2008, 00:59 »
Nei så mandig å banke noen med slagvåpen. Burde strengt tatt vært noe som het anti-honnør her på forumet.
Vist han har gjort noe fryktelig så er det fan meg det samme, slagvåpen eller ikke. Uansett lærer han bedre av slagvåpenet, fordi det gjør enda litt vondere.
Blablabla

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!