Skrevet av Emne: HHHH - Yoke film s.86 :P  (Lest 220558 ganger)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: HHHH - Strongman in the USA
« #1230 : 14. april 2011, 23:21 »
6 rep på ca 35 sek? Med litt roligere vendinger og mer pust i bakken så tar du 8 på konken.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: HHHH - Strongman in the USA
« #1231 : 14. april 2011, 23:27 »
Jeg ble helt skjelven av stokkpressene dine - Følte for å løfte tungt med en gang, rått!  Weightlifter

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH - Strongman in the USA
« #1232 : 14. april 2011, 23:37 »
6 rep på ca 35 sek? Med litt roligere vendinger og mer pust i bakken så tar du 8 på konken.

Vi får satse på det Smiley Alt over 6 tar jeg vel i mot. Tar jeg 8 så blir jeg godt fornøyd.

Jeg ble helt skjelven av stokkpressene dine - Følte for å løfte tungt med en gang, rått!  Weightlifter

Ble skjelven av de jeg også Tongue Er bare å finne en stokk eller et dekk eller noe, er veldig utfordrende og slitsomt - men på en motiverende måte Smiley

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH - 4. i Motor City's Strongest Man s.83
« #1233 : 17. april 2011, 18:54 »
MOTOR CITY'S STRONGEST MAN - 16. April

Write-Up

Yes yes.. Godt å være ferdig. Jeg meldte meg på i super heavyweight klassen, 265lbs+ (over 120kg), fordi jeg ville ha de litt tyngre øvelsene. Det var 4 klasser, -200lbs, 200-232lbs, 232-265lbs og 265+. Tror det var 40 stk påmeldt. 9 stykk i min klasse men et par som røyk ut etter dekkvelt med avriving i biceps.

Dagen startet kl 0730, en kjapp frokost og pakke bagen, så bar det i vei kl 08. Etter en times kjøring var vi fremme, og vi fikk føle litt på utstyret som skulle brukes. Jeg var selvsagt litt slapp og tilbakeholden, forferdelig å løfte tungt på mårran. Fikk prøvd dekket, og det kjentes helt greit ut - og var øvelse nr 1.

Øvelse 1: Dekkvelt over 100 fot (maks 1 minutt).

Dette var et traktordekk (!) og ikke et dumperdekk. Så det var godt grep på det, men det hadde en tendens til å begynne å "woble" så en måtte være flink med å flippe det beint. Det latterlige var at dette dekket som var til alle i HW og SHW klassene veide 591lbs og var altfor lett.

Grunnen til at jeg vet at det veier akkurat 268,6kg er fordi det er hans gamle dekk, og han og kjæresten (!) brukte å flippe det i lag. Det ble selvsagt sagt at det veide 700lbs.... Jeg var likevel skeptisk til at jeg komme til å være kjørt, det var jo tross alt 11-12 flipp eller noe, og var tilbakeholden på de første flippene. På slutten, de siste 3 flippene, så skjønte jeg at dette gikk bra og tok faktisk godt i. Gjorde det overraskende bra her i forhold til de andre, 3. plass tror jeg blant feitingene.

Øvelse 2: Stokk, 250lbs for reps 1minutt Jeg grugledet meg til denne. Hadde høye forventninger til meg selv. Alt over 6 hadde jeg vært godt fornøyd med, 6 hadde vært så som så. Kjente på stokken, og den var litt annerledes enn stokkene jeg har brukt før. Innskjæringene til der håndtakene er var kraftigere, slik at den ble litt mer utsødig til tider.

Det gikk ikke særlig bra. Husker ikke helt hva som skjedde, men den ene reppen ble jeg ustødig på og stokken var bak meg. Måtte bare legge den ned igjen. I tillegg prøvde jeg på den siste reppen, og da holdt jeg på å tryne bakover med stokken over meg så jeg måtte bare hive den fremover for å prøve å treffe mattene den skulle treffe (og ikke ødelegge gymgulvet deres). Klarte ikke treffe mattene, men jeg ga i alle fall maks innsats. 6 reps. Skuffet over at jeg ikke har trent nok med tidtaking. 4. plass her tror jeg.

Øvelse 3: Bus tyre deadlift Kattskitøvelse. Skulle egentlig være 18" over gulvet, men det ble høyere enn det. Vi i tungvekt skulle løfte 630lbs (286kg) for reps, mens lettvekterne løftet 23kg mindre. Idiotisk laget, måtte få både nedsignal og oppsignal. Så det ble en kardio-bingoøvelse som ikke målte markstyrke i det hele tatt. Fikk 16 reps, og det var 2. plass blant feitingene tror jeg. Måtte gi meg fordi bakside lår var gåen på slutten.

Etter dette var jeg rimelig kjørt av all denne kardioen. Jeg lå utstrakt på gulvet og ventet på neste øvelse. Prøvde å drikke litt energidrikk og vann, men måtte bare prøve å holde meg fra å spy.

Øvelse 4: Farmers hold Denne øvelsen gjorde jeg det ikke så bra på. Grepene var mindre enn de jeg var vant med, så jeg tror de glapp fortere nedover i hånda. Enten det eller så glemte jeg å "overgrip" før jeg løftet - altså at jeg tar tak overdrevent rundt håndtaket slik en skal gjøre. Fikk bare 25 sek. 5. plass her og falt ned på listene etter at jeg lå på 3. plass i klassen før denne øvelsen.

Øvelse 5: Sekkebæring 3 sekker, 57kg, 80kg og 90kg sekker som skulle bæres frem og tilbake over 7 meter på tid. Dette var heller ikke et mål på styrke, men mer hurtighet. Gjorde det bra her, 2. plass blant feitingene.

I min klasse, 120kg+ fikk jeg så vidt fjerde plass. Tror poengene gikk 28, 26, 25 og 24 (meg). Blant alle heavyweights (105kg+) så fikk jeg også fjerde plass, slik at jeg da slo en av de jeg kom bak i 120kg+ klassen. Ikke så værst det, han var 140kg og 190cm, uten å være feit.

Skal poste videoer når det kommer. Har ikke noen selv, selv om dama satt med kameraet i salen. Hun antok visstnok at jeg ville ha bilder og ikke film  Huh typisk.

Utlogget Biffmaister

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

  • Real men lift stones!
Sv: HHHH - 4. i Motor City's Strongest Man s.83
« #1234 : 17. april 2011, 19:45 »
Meget bra å komme på 4. plass!  Gratulerer så mye. Satser på dette ga mersmak så du kan klatre videre oppover.
Norgesmester i grep 2011
Norgesmester i grep 2012
3. Plass Ironmind Grip Classic
Norgesmester Rolling Thunder 2013
Norgesmester Farmers Walk 2013

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: HHHH - 4. i Motor City's Strongest Man s.83
« #1235 : 17. april 2011, 19:48 »
Gratulerer så mye med fjerde plass! Men du virker temmelig misfornøyd med opplegget? Håper du tar det videre slik at arrangøren kan forbedre seg Smiley

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH - 4. i Motor City's Strongest Man s.83
« #1236 : 17. april 2011, 19:52 »
Meget bra å komme på 4. plass!  Gratulerer så mye. Satser på dette ga mersmak så du kan klatre videre oppover.

Takk takk Smiley Joda, får lyst til å bite fra meg flere ganger Smiley Tror jeg kunne gjort det bedre om jeg hadde turt å satset mere på noen øvelser, men det må vel læres det også.

Gratulerer så mye med fjerde plass! Men du virker temmelig misfornøyd med opplegget? Håper du tar det videre slik at arrangøren kan forbedre seg Smiley

Takk takk Smiley

Opplegget var jo litt latterlig da, men ikke sånn at jeg er direkte misfornøyd egentlig. Syns bare at noen ting var litt teit, men det er visst litt av meningen på dette stevnet. Det er derfor det kommer så mange og deltar, øvelsene ligner på gymøvelser og det er ikke så tungt. Så det er et fint nybegynnerstevne.

Men litt teit å ha tatt markløft i en konkurranse, og det kjentes ikke ut som jeg hadde tatt mark i det hele tatt etterpå Tongue

Jeg har jo uansett bare godt av kondisøvelsene Tongue

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: HHHH - 4. i Motor City's Strongest Man s.83
« #1237 : 17. april 2011, 20:16 »
Meget bra. Dog bleik og langhåret utøver, foreslår skinhead og dreamtan til neste konk Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH - 4. i Motor City's Strongest Man s.83
« #1238 : 17. april 2011, 20:20 »
Meget bra. Dog bleik og langhåret utøver, foreslår skinhead og dreamtan til neste konk Grin

Haha. Ja, meget langhåra og bleik no. Må opprettholde Viking-imaget Wink

Utlogget Lizarella

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 44

  • I believe in good:)
Sv: HHHH - 4. i Motor City's Strongest Man s.83
« #1239 : 18. april 2011, 20:45 »
Skal poste videoer når det kommer. Har ikke noen selv, selv om dama satt med kameraet i salen. Hun antok visstnok at jeg ville ha bilder og ikke film  Huh typisk.

Hahaha  Cheesy Kvinnfoilk vettu. Du må snakke T Y D E L I G A R E, slik at individet du sikter til forstår kva du tenker... dry

*smask*
Sikt mot stjernene!
om ein landar på månen er det kanskje ikkje så ille likevel..Wink

Elisablog

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: HHHH - 4. i Motor City's Strongest Man s.83
« #1240 : 18. april 2011, 21:32 »
Grattis med 4 .pl Smiley

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH - 4. i Motor City's Strongest Man s.83
« #1241 : 18. april 2011, 21:33 »
Hahaha  Cheesy Kvinnfoilk vettu. Du må snakke T Y D E L I G A R E, slik at individet du sikter til forstår kva du tenker... dry

*smask*

Ok Tongue Skal skrive lapp neste gang Grin

Grattis med 4 .pl Smiley

Takk takk Smiley

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH - 4. i Motor City's Strongest Man s.83
« #1242 : 19. april 2011, 18:49 »
Logg 17.04.11

Benk med stopp
4x8x110kg

Flyes med stopp
...diverse...

Logg 18.04.11

Knebøy uten belte (sakte, med stopp)
4x5x170kg

Leggpress
3 sett

Kommentar: Eneste jeg har kjent etter konkurransen er stramhet i forskjellige deler av hofta, og noen små låsninger/stramhet i korsryggen. Vi får se hvordan jeg legger opp markløften. Kan hende jeg tar den etter helga eller i helga.

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH - 4. i Motor City's Strongest Man s.83
« #1243 : 22. april 2011, 21:26 »
Logg 21.04.11

Pushpress
8x3x250lbs (113,6kg ca)


Kommentar: Pushpress var uvant igjen, så det ble en del sett på litt lettere enn planlagt. Har noen små låsninger/knuter etter konkurransen som sitter på siden i korsryggen fortsatt. Ingenting skummelt, men plagsomt.

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH - 4. i Motor City's Strongest Man s.83
« #1244 : 25. april 2011, 17:57 »
Logg 23.04.11

Sirkushantel
...litt vas på 60(?)kg

Logg 24.04.11

Mark uten belte
2x1x616,2lbs (281kg)

Halvmark
2x3x300kg


Kommentar: Har vært i elendig form hele forrige uke. Ikke sovet noe særlig, bare noen urolige timer hver natt, og spist enda mindre. Stressa en del med et prosjekt på "jobb". Tok derfor bare hantel den ene gangen, noe jeg aldri har prøvd meg på noe særlig. Fin den hantelen Dave har, den er mer lik de hantlene som brukes her på konkurranser. Der fyller du endene med noe - vi bruker blypellets - og regulerer vekta slik. Det som er inni vil da flytte på seg, men føler ikke at det er så mye mer utfordrende fordiom.

I mark så forventet jeg å være svak, og det var jeg. 280kg var blytungt. Fikk ikke brukt noe god teknikk på reppene heller. Den første ble tyngst, jeg var like tent da som på en søndagstur for å plukke blåbær. På den andre så fant jeg ut at det var tungt,  så da ble jeg litt mer tent og den ble lettere.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!