Skrevet av Emne: Hjelp! Det har tilta for naboen.  (Lest 7275 ganger)

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Hjelp! Det har tilta for naboen.
« : 05. februar 2009, 18:12 »
Skjedde i dag, syns det hele er såpass drøyt at jeg må bare skrive det ned.

Okei, jeg/vi (samboer og 2 barn) bor i en leilighet i en liten blokk på Grorud. Under oss bor det en forbanna idiot. Forbanna arbeidsløs hippifaen som knapt kan ta vare på seg selv.

Vi har jo som sagt 2 barn. Alder 4 og 1 år. Disse leker jo av og til av naturlige årsaker og hender rett som det er at de kan miste små biler o. l ting i gulvet. Slik at det kommer et lite "donk".

For mange år sia begynte han å si ifra at han sliter med å få sove når dunker gulvet vårt. Tenkte jo ok, fair enough vi skal gjøre det vi kan vi. Gjorde dette men han har fortsatt med jevne mellomrom å klage.

Etterhvert som vi har blitt flinkere med å dempe lyden, legge tepper på barnerom (redusere lyd) og få de til å leke mer på barnerommet så fortsetter han å klage med jevne mellomrom fortsatt.

I løpet av det siste året har vi blitt mer og mer overbevist om at han er noe spesiell... vi kan miste en gaffel på gulvet i stua og han begynner å hamre i radiatorrøra med engang. Eller hvis et av barna grater. Dette greier som ale døgnets tider, innenfor når barna er våkna. 0700 til 1900 sånn ca.

I dag kom han på døra vår og hamra og slo. Skjelte oss ut og sa at vi måtte vise hensyn og holde orden på "skrikerungene" våres. Han kom jo opp i underbuksa så han var jo på vei ned igjen og fikk slengt ette han noe som "du får flytte på skauen da hvis du ikke tåler å bo i nærheten av andre mennesker".

20 minutter senere på vei til trening møter jeg på ham på trappa utenfor og han sier at vi møtte slutte å TERGE ham hvis ikke så tilta det for han snart... og hvis det skjedde så LEVDE IKKE BARNA VÅR LENGER... jeg sier bare "Hva faen? Kommer du med drapstrussler?"

Så begynner han å si jeg ikke bør ha så mye selvtillit bare fordi jeg boler dagen lang. Da ler jeg og sier... "øøøøh javel... hvis du ikke hadde sitti og tatt stoff dagen lang så kanskje du sov bedre" Da sier han "Det var en grov anklagelse" "Ja det samme kom du med" sier jeg.

Etter mye piss og drittslening om hvor idiot han er og hvor idiot jeg er som hadde barn som med hans ord hadde "kromosfeil" så sier jeg "bare fortsett... denne krigen kan ikke du vinne uansett hvor mye du er overbevist om dette selv" og avrundet det med noe som "du kan jo prøve for en gangs skyld å legge deg til normal tid sånn i tolv tiden på en hverdag istedet for spille heavy metal for full guffe klokka 3 om natta, så slipper lyder av folk som går i trappa klokka 12 om formiddagen forstyrre deg" Så gikk vi vært til vårt.

Jeg er blir så himmla forbanna. Spesielt når han står forran meg og teknisk sett drapstruer barna mine rett forran meg. Hadde jeg helt vanlig selvkontroll så hadde jeg slått ham rett ned. Men jeg er altfor beherska av og til. Han sa tilogmed ordrett "Jeg tar livet av de jeg! En dag så tilter det for meg og da gjør jeg det!"

Har snakka med andre i blokka om ham før, og han sies å være ekstremt spesiell og han har måtte ha flytta før pågrunn av nabokrangel.

Jeg har så innmari lyst til å annmelde ham, gått å tenkt litt på det i dag. Hadde vært så kult om snuten kom på døra hans spesielt fordi han med engang hadde skjønt hvem det var som sørga for at de kom på døra hans.

Hva syns dere?

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Hjelp! Det har tilta for naboen.
« #1 : 05. februar 2009, 18:15 »
Anmeld ham. Så enkelt som det.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hjelp! Det har tilta for naboen.
« #2 : 05. februar 2009, 18:15 »
Kommer nok ikke langt med å anmelde ham i dagens samfunn. Men så bør man jo ikke ta saken i egne hender heller. Hadde anmeldt ham på flekken. Er jo et lite håp om at han tar hintet og flytter ut?
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget holrun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 661
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 661

Sv: Hjelp! Det har tilta for naboen.
« #3 : 05. februar 2009, 18:18 »
Hørtes ut som en spessiellskrue ja! Annmeld han, eller slå han ned Tongue

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Hjelp! Det har tilta for naboen.
« #4 : 05. februar 2009, 18:20 »
Hørtes ut som en spessiellskrue ja! Annmeld han, eller slå han ned Tongue
hvis du først skal skade han bør du drepe han(nej ikke anbefalt, just sayin).. hva faen hjelper det å slå ner en ustabil narkis? han reiser seg opp og ringer vell de han kjenner i miljøet og si de skal få stash vis de fikser et problem.. Vips har du espen lie på døra eller någe sånt..

Ta heller og snakk med (funker sikkert ikke) eller ta og ring politi. Eller ring Espen Lie før han:P

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Hjelp! Det har tilta for naboen.
« #5 : 05. februar 2009, 18:22 »
Slå ham ned? Tidenes forslag. Tongue
Anmeldelse er nok veien å gå. Skal jo kanskje ikke mer til enn at politiet tar en telefon til ham..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Hjelp! Det har tilta for naboen.
« #6 : 05. februar 2009, 18:23 »
Takk for tips/støtte så langt!

PS: Faen å mange skrivefeil jeg har :O

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Hjelp! Det har tilta for naboen.
« #7 : 05. februar 2009, 18:24 »
PS: Han er sikkert ikke narkis da... men han ser jo helt satt ut... ut.

Halvlangt pistrette hår og ser egentlig ut som han aldri har vært ute i sollys.

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Hjelp! Det har tilta for naboen.
« #8 : 05. februar 2009, 18:26 »
jaja mentalt ustabilt er faen ikke så langt unna narkomane.. de henger med sine egne spessiele folk (vis de i det hele tatt henger me noen) og du kan ikke forutsee hva de skal gjøre.. helt seriøst DCStroyer du burde ta det litt mer alvorlig at noen har drapstruet familien din(nå vet ikke jeg 100% hvor satt ut du er men...).. Nå har ikke jeg barn men hadde noen sagt at de skulle drepe lillebroren og lillesøstera mi hadde jeg gjort noe med engang.. Enten det var politi eller annet.. Hadde ikke klart å slappt av før jeg visste problemet var løst

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Hjelp! Det har tilta for naboen.
« #9 : 05. februar 2009, 18:27 »
Vondt skal vondt fordrive!!!!!!!!!
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Hjelp! Det har tilta for naboen.
« #10 : 05. februar 2009, 18:30 »
Er du sikker på at han tar stoff? Anmeld han for både drapstrusler mot barna dine og at han er en fare for alle som bor rundt han siden han tar stoff, men det er jo kanskje ikke sikkert han gjør.

edit: hadde ikke lest siste innlegget ditt..
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Hjelp! Det har tilta for naboen.
« #11 : 05. februar 2009, 18:31 »
Betal en annen narkis til å tømme leiligheten hans. Da har han noe annet å bruke tiden på.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hjelp! Det har tilta for naboen.
« #12 : 05. februar 2009, 18:31 »
anmeld drapstruselene øyeblikkelig, og KREV at politiet kommer og tar en prat med ham!

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
Sv: Hjelp! Det har tilta for naboen.
« #13 : 05. februar 2009, 18:32 »
Anmeld han tvert! Bør ikke få lov til å drapstrue familien din!


Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Hjelp! Det har tilta for naboen.
« #14 : 05. februar 2009, 18:35 »
Mest sannsynlig ringer jeg politiet i morra. Og spør iallfall om hva jeg kan gjøre. Han sa det heller ikke i en bisetning heller lissom. Han sto og bekreftet seg selv om at han faktisk kunne tilte å gjøre det.

Man må kanskje være far eller mor selv, men når noen står og truer barna mine, altså det kjæreste jeg i noen sinne er i stand til ha, så hjelper det ikke hvor snill eller godtroende man er til vanlig. Man ser bare rødt og du føler du kunne ha tatt livet av en hel bataljon kun på ren viljestyrke og gitt F hvordan det gikk med deg selv.

Helt utrolig at jeg ikke slo han faktisk, når jeg tenker etter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!