avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 294757 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1185 : 04. november 2010, 21:04 »
ser "gunsa" ja;)

bra armer! we girls like;)

Kommer til å bli bra dette:)
ser "gunsa" ja;)

bra armer! we girls like;)

Kommer til å bli bra dette:)
Thænk ju  Kiss

Relativt til hva jeg startet med er jo alt bare helt kanon, etter litt mer slanking utpå våren blir det drittbra Smiley Hjertelig for komplimenter, jeg blir nesten flau gitt!!!

M0: 10g BCAA
M1: 40g protein, 150g havregryn (200kcal + 550kcal) (40g + 16,5g)
M2: 6 x rundstykkegreier + 1/2 pk philadelphia hvitløk (960 kcal + 155kcal) (36g + 8g)
M3: 150g havregryn (550kcal) (16,5g)
M4: 300g kylling m/salsa (300kcal) (75g) [todo]

Gikk ned en brus i sta = 660kcal
+ 1l lettmelk = 440kcal

10+40+16,5+36+8+16,5+75+35= 237g protein
40+200+550+960+155+550+300+660+410=3825 kcal

Drøyt mye kalorier i dag, kunne med fordel spart meg for brusen. Men den hadde jeg veldig lyst på, så sånn er det med den saken. Spist er spist. Legger som regel proteininntaket på ca 200g, ble visst litt mye mat i dag gitt!!!

Drøyt lite fett i dag også ifh. hvordan jeg pleier å gjøre det. Regner heller aldri så nøye som dette (klikker bare mongis og går helt ortorektisk på diett), men når jeg først skal kose meg med litt logging, kan jeg jo gjøre det skikkelig!

Good life Smiley

Lite spørsmål til dere IFere: tisser dere mye om natten? Har slitt med det en goooood stund nå, husker ikke om det begynte før IF. Har prøvd å kuttet ut å drikke etter kl 8-9, men det fungerer dårlig. Må fortsatt opp og tisse om natten, og jeg legger meg typ 23-24. Tips? Ekstremt lenge siden jeg har hatt en natt uten å måtte stå opp for å tisse.

Utlogget KatD

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 73

Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1186 : 04. november 2010, 21:09 »
Jeg kan jo svare på den siste som IF'er; jeg har gitt opp Tongue
Har ikke funnet en måte å få i meg nok drikke (får kjapt migrene om jeg drikker for lite) og samtidig ikke måtte opp om natta.. Positiv tilbakemelding fra meg altså! Tongue

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1187 : 04. november 2010, 21:16 »
Jeg kan jo svare på den siste som IF'er; jeg har gitt opp Tongue
Har ikke funnet en måte å få i meg nok drikke (får kjapt migrene om jeg drikker for lite) og samtidig ikke måtte opp om natta.. Positiv tilbakemelding fra meg altså! Tongue
Hehehehee... migrene er null stress, har aldri hatt det.

Tisser som fem hester på superdiuretika på dagen, renner bokstavelig talt rett gjennom. På kvelden roer det seg litt ned. Kutter jeg vann (høres ut som fjeldseth nå) på kvelden slipper jeg å tisse så mye, men det kommer ut på natta samme hvordan jeg gjør det..... BLÆ

Kanskje jeg drikker for mye vann! To digre kopper te går som regel ned iløpet av en dag, 1-1,5l vann på trening, + den obligatoriske literen med melk som går ned iløpet av et døgn.

Er seff overkommelig, men veldig irriterende!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1188 : 04. november 2010, 21:23 »
Hehehehee... migrene er null stress, har aldri hatt det.

Tisser som fem hester på superdiuretika på dagen, renner bokstavelig talt rett gjennom. På kvelden roer det seg litt ned. Kutter jeg vann (høres ut som fjeldseth nå) på kvelden slipper jeg å tisse så mye, men det kommer ut på natta samme hvordan jeg gjør det..... BLÆ

Kanskje jeg drikker for mye vann! To digre kopper te går som regel ned iløpet av en dag, 1-1,5l vann på trening, + den obligatoriske literen med melk som går ned iløpet av et døgn.

Er seff overkommelig, men veldig irriterende!

Har nøyaktig samme problemet. Prøver nå å drikke bare 2 liter væske de dagene jeg ikke trener. Men da blir jeg tørst..
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1189 : 04. november 2010, 21:28 »
Har nøyaktig samme problemet. Prøver nå å drikke bare 2 liter væske de dagene jeg ikke trener. Men da blir jeg tørst..
Hjelper det da? Er ikke spess keen på å begrense vannet også

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1190 : 04. november 2010, 21:33 »
Sykt, jeg drikker minst 3 liter væske hver dag - og jeg har meget gunstige og normale tissevaner!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1191 : 04. november 2010, 21:35 »
Hjelper det da? Er ikke spess keen på å begrense vannet også

Hjelper litt. Kanskje det går bedre hvis man spiser karbs nært kvelden for å binde opp væske, men nå gjetter jeg.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1192 : 04. november 2010, 22:39 »
Villt. Jeg drikker relativt mye væske under trening og gjennom en vanlig dag generelt gjennom mat og drikke, men storeCube holder seg i sjakk gjennom natta. Håper det ordner seg Stian, da å måtte våkne flere ganger om natta for å pumpe ut væske ikke er så veldig gunstig for nattesøvnen.
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1193 : 04. november 2010, 22:48 »
Villt. Jeg drikker relativt mye væske under trening og gjennom en vanlig dag generelt gjennom mat og drikke, men storeCube holder seg i sjakk gjennom natta. Håper det ordner seg Stian, da å måtte våkne flere ganger om natta for å pumpe ut væske ikke er så veldig gunstig for nattesøvnen.
Løser seg vel neppe av seg selv, i og med at det har holdt på siden midten av sommeren eller så. Kanskje før, husker ærlig talt ikke.

Sliter med å sovne om kvelden i tillegg, så det suger litt ekstra og bli avbrutt midt på natta for å måtte tisse, for så å legge seg igjen etter endt dobesøk, litt småstressa og redd for at en ikke skal sovne raskt igjen. Er liksom ikke bare å "stresse ned".

StoreCube er vel forøvrig et skikkelig monster (går det rykter om på diverse nettfora), så situasjonen din er nok ikke akkurat overførbar til oss menneskelige
Sykt, jeg drikker minst 3 liter væske hver dag - og jeg har meget gunstige og normale tissevaner!
I envy you!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1194 : 04. november 2010, 22:57 »
Hjelper litt. Kanskje det går bedre hvis man spiser karbs nært kvelden for å binde opp væske, men nå gjetter jeg.
Har vært inne på tanken selv, men hvem spiser vel karb helt tørt uten drikke til? Den binder isåfall bare den væsken du spiser sammen med måltidet, om ikke det engang..? Synser jeg også.

ELLER så har jeg urinveisinfeksjon!!

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1195 : 04. november 2010, 22:59 »
Er det ikke slitsomt, Stian? Er oppe hver natt selv og når jeg våkner om morgenen er blæra så full at det gjør vondt.. hehe. Har de siste dagene økt saltinntaket mitt da jeg har forstått at det er veldig lavt, skal bli spennende å se om det har noen effekt Cheesy
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1196 : 04. november 2010, 23:02 »
Er det ikke slitsomt, Stian? Er oppe hver natt selv og når jeg våkner om morgenen er blæra så full at det gjør vondt.. hehe. Har de siste dagene økt saltinntaket mitt da jeg har forstått at det er veldig lavt, skal bli spennende å se om det har noen effekt Cheesy
Dritslitsom! Vet akkurat hvordan du har det. Full om morgenen her også.

Salt ja, kanskje det hadde vært noe. Kan vel ikke skade å teste?

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1197 : 04. november 2010, 23:48 »
Nettopp begynt å trene guns litt mer aktivt, så nå skal de bli større også. Here goes:

Bra guns, litt tynn rygg/brystkasse (eller er det bare det at du har lang overkropp, og at du har boxer'n ganske langt ned som gjør det?). Omtrent motsatt av meg; spaghettiarmer, men tykkere rygg og brystkasse. Har en del masse rundt magen også, men det er ikke så mye kvalitetsmasse :p

Utlogget highalldatyhme

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1198 : 05. november 2010, 09:33 »
Hva syns du om fitness xpress?  Kokk
"Pour cristal in the blender, make a protein shake" - 50 Cent

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1199 : 05. november 2010, 10:30 »
Bra guns, litt tynn rygg/brystkasse (eller er det bare det at du har lang overkropp, og at du har boxer'n ganske langt ned som gjør det?). Omtrent motsatt av meg; spaghettiarmer, men tykkere rygg og brystkasse. Har en del masse rundt magen også, men det er ikke så mye kvalitetsmasse :p
Har bokseren ganske langt nede, men er vel generelt ganske tynn på ryggen og kassa. Økt jevnt i mark gjennom hele sommeren, så jeg liker å tro at ryggen har blitt bittelitt bedre, men har gått frem og tilbake i benken i, tja.. ca et år nå? Mark og bøy er stort sett de eneste jeg har økt i på en goood stund, så har begynt å gi litt beng i alt av press. Litt dumt! Men det skal snus. Setter pris på all kritikk!
Hva syns du om fitness xpress?  Kokk
Helt greit, og drittbillig, så jeg klager ikke! Men må innrømme at jeg liker meg bedre på litt mindre sentre Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!