avstemning
Spørsmål: Blir det vaskebrett på stiansoftcore til neste sommer?
Ja
Nei
Dust, du er russ i mai 2010

Skrevet av Emne: klein logg! BARE overanalysering  (Lest 294910 ganger)

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1200 : 05. november 2010, 20:19 »
Setter pris på all kritikk!

Det jeg skrev om at det ikke var så mye kvalitetsmasse rundt magen, handlet ikke om deg, men om meg, bare så du vet det =)

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1201 : 05. november 2010, 20:38 »
Helt greit, og drittbillig, så jeg klager ikke! Men må innrømme at jeg liker meg bedre på litt mindre sentre Wink

Fitness xpress er jo bra til å være dritbillig da Wink Ikke noe store greier å utsette på stedet annet en ekstreme folkemengder i de mest "populære" tidsrommene Tongue
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1202 : 05. november 2010, 21:13 »
Det jeg skrev om at det ikke var så mye kvalitetsmasse rundt magen, handlet ikke om deg, men om meg, bare så du vet det =)
Hehe, skjønte såpass. Er ikke så nærtagende heller, så hadde neppe blitt lei meg!
Fitness xpress er jo bra til å være dritbillig da Wink Ikke noe store greier å utsette på stedet annet en ekstreme folkemengder i de mest "populære" tidsrommene Tongue
Mye folk ja. Har de tak på hvor mange medlemmer de har der? Blitt ekstremt mye nå i det siste, synes jeg.

Eneste som er irriterende for min del er alle folka som du nevner, og at apparater og benkpress/knebøydingser er i samme, store rom. Må liksom på andre siden av senteret for å lete etter 5kg skivene HVER gang.

Bare bagateller med prisen i bakhodet seff, men en klarer jo alltids å irritere seg over småting uansett hvor lav prisen er... Smiley

M1: 4 brødskiver med random pålegg
M2: Pizza (500g chicken, 300g cheese)

Gidder ikke regne over kalorier i dag, første gang på lenge. And it feels gr8!!!!!!!!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1203 : 05. november 2010, 21:28 »
Jeg drikker vann. Ca. 4-6 dl 45 til 30 min før jeg legger meg. Dermed pisser jeg før eller etter jeg har pusset tennene, som er det siste jeg gjør før bosoa venter. Slik unngår jeg å måtte stå opp midt på natta. Om jeg glemmer av tiden og ikke drikker, da må jeg opp midt på natta Smiley

Eventuelt kan du gå til anskaffelse av tissepotte og sette den under senga Wink
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1204 : 05. november 2010, 21:52 »
Mye folk ja. Har de tak på hvor mange medlemmer de har der? Blitt ekstremt mye nå i det siste, synes jeg.

Eneste som er irriterende for min del er alle folka som du nevner, og at apparater og benkpress/knebøydingser er i samme, store rom. Må liksom på andre siden av senteret for å lete etter 5kg skivene HVER gang.

Bare bagateller med prisen i bakhodet seff, men en klarer jo alltids å irritere seg over småting uansett hvor lav prisen er...

Det vet jeg faktisk ikke, men hadde jo vært kult å høre om de hadde noe styr på antall medlemmer. Og det er vel alltids småting å irritere seg over uansett hvor man trener Tongue Oooog det er jo meningen at du skal fly halve senteret rundt etter disse 5kg skivene hver gang, du er jo på trening, da skal du jo bevege på deg Wink hehe, neida!

Eventuelt kan du gå til anskaffelse av tissepotte og sette den under senga Wink

æsssssh! Tongue
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1205 : 05. november 2010, 23:34 »
Jeg drikker vann. Ca. 4-6 dl 45 til 30 min før jeg legger meg. Dermed pisser jeg før eller etter jeg har pusset tennene, som er det siste jeg gjør før bosoa venter. Slik unngår jeg å måtte stå opp midt på natta. Om jeg glemmer av tiden og ikke drikker, da må jeg opp midt på natta Smiley

Eventuelt kan du gå til anskaffelse av tissepotte og sette den under senga Wink
Drikke en halv liter en halvtime før du legger deg? Det gjør så du ikke tisser om natten? Tongue
Det vet jeg faktisk ikke, men hadde jo vært kult å høre om de hadde noe styr på antall medlemmer. Og det er vel alltids småting å irritere seg over uansett hvor man trener Tongue Oooog det er jo meningen at du skal fly halve senteret rundt etter disse 5kg skivene hver gang, du er jo på trening, da skal du jo bevege på deg Wink hehe, neida!

æsssssh! Tongue
Cheesy

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1206 : 05. november 2010, 23:46 »
Thænk ju  Kiss

Relativt til hva jeg startet med er jo alt bare helt kanon, etter litt mer slanking utpå våren blir det drittbra Smiley Hjertelig for komplimenter, jeg blir nesten flau gitt!!!

M0: 10g BCAA
M1: 40g protein, 150g havregryn (200kcal + 550kcal) (40g + 16,5g)
M2: 6 x rundstykkegreier + 1/2 pk philadelphia hvitløk (960 kcal + 155kcal) (36g + 8g)
M3: 150g havregryn (550kcal) (16,5g)
M4: 300g kylling m/salsa (300kcal) (75g) [todo]

Gikk ned en brus i sta = 660kcal
+ 1l lettmelk = 440kcal

10+40+16,5+36+8+16,5+75+35= 237g protein
40+200+550+960+155+550+300+660+410=3825 kcal

Drøyt mye kalorier i dag, kunne med fordel spart meg for brusen. Men den hadde jeg veldig lyst på, så sånn er det med den saken. Spist er spist. Legger som regel proteininntaket på ca 200g, ble visst litt mye mat i dag gitt!!!

Drøyt lite fett i dag også ifh. hvordan jeg pleier å gjøre det. Regner heller aldri så nøye som dette (klikker bare mongis og går helt ortorektisk på diett), men når jeg først skal kose meg med litt logging, kan jeg jo gjøre det skikkelig!

Good life Smiley

Lite spørsmål til dere IFere: tisser dere mye om natten? Har slitt med det en goooood stund nå, husker ikke om det begynte før IF. Har prøvd å kuttet ut å drikke etter kl 8-9, men det fungerer dårlig. Må fortsatt opp og tisse om natten, og jeg legger meg typ 23-24. Tips? Ekstremt lenge siden jeg har hatt en natt uten å måtte stå opp for å tisse.

Tar du proteinshake før du legger deg?
You know I like your style, I really do.

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1207 : 05. november 2010, 23:58 »
Jeg slet også mye med det, men aldri om natten... Blitt klok på hva det egentlig kommer av? Er det bare karb mangel?

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1208 : 06. november 2010, 00:15 »
Tar du proteinshake før du legger deg?
Nope. Siste måltid minimum 2 timer før jeg legger meg, det gjelder all drikke også. Drikker ikke engang etter jeg har børstet ferdig tannebissene engang.
Jeg slet også mye med det, men aldri om natten... Blitt klok på hva det egentlig kommer av? Er det bare karb mangel?
Vet ikke for sikkert, men er vel kanskje litt fucked up vannbalanse pga. IF. Spiser mer karb enn jeg har gjort på en god stund nå om dagen, trodde kanskje det ville gi seg. Men det har ikke gitt seg ennå.

Kan jo evt. prøve noen dager med litt cleanere diett, kanskje det har noe å si. Synsing på høyt nivå dog!

Utlogget OerikO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1209 : 06. november 2010, 08:51 »
Hei Stian!
Var tilfeldigvis innom tråden din da jeg så at du sliter med akkurat det samme som meg. Jeg er oppe hver eneste natt 2 - 4 ganger og tisser. Dette har nesten pågått i et år nå (!), og jeg hadde gjort mye for å få 8 timers søvn i strekk!

Jeg dro til legen og fant ut at jeg mest sannsynlig har Diabetes Insipidus. Jeg sa til legen at dette kan ikke stemme at jeg har diabetes, for jeg spiser veldig bra og aldri noe søtt. Men denne Diabetesen må ikke sammenlignes med sukkersyke, søk opp på google så finner du mer info Wink

Jeg har enda ikke fått fikset problemet, for det tar jævlig lang tid med sånt her i Norge. Men det kan altså fikses med medisin daglig, noe som jeg ser på som mye bedre enn å måtte se etter nærmeste do hver halvtime. Hehe  Tongue

Håper svaret var til hjelp og at det løser seg for deg!

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1210 : 06. november 2010, 09:05 »
Tenkte jeg skulle fortelle litt om hvordan det var gått etter at jeg økte saltinntaket i maten. Startet med det på tirsdag og i natt var jeg faktisk ikke oppe en eneste gang, blæra var heller ikke så full som den bruker å være da jeg våknet, det var den heller ikke i går tidlig. Kan jo være saltet så jeg fortsetter og ser hvordan det går Smiley
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1211 : 06. november 2010, 10:41 »
Tenkte jeg skulle fortelle litt om hvordan det var gått etter at jeg økte saltinntaket i maten. Startet med det på tirsdag og i natt var jeg faktisk ikke oppe en eneste gang, blæra var heller ikke så full som den bruker å være da jeg våknet, det var den heller ikke i går tidlig. Kan jo være saltet så jeg fortsetter og ser hvordan det går Smiley
Normalt vanninntak? Vekten øker? Kanskje det er verdt et forsøk.. Er ikke så altfor glad i salt mat, men kan jo prøve med noen TS ekstra med salt i døgnet.
Hei Stian!
Var tilfeldigvis innom tråden din da jeg så at du sliter med akkurat det samme som meg. Jeg er oppe hver eneste natt 2 - 4 ganger og tisser. Dette har nesten pågått i et år nå (!), og jeg hadde gjort mye for å få 8 timers søvn i strekk!

Jeg dro til legen og fant ut at jeg mest sannsynlig har Diabetes Insipidus. Jeg sa til legen at dette kan ikke stemme at jeg har diabetes, for jeg spiser veldig bra og aldri noe søtt. Men denne Diabetesen må ikke sammenlignes med sukkersyke, søk opp på google så finner du mer info Wink

Jeg har enda ikke fått fikset problemet, for det tar jævlig lang tid med sånt her i Norge. Men det kan altså fikses med medisin daglig, noe som jeg ser på som mye bedre enn å måtte se etter nærmeste do hver halvtime. Hehe  Tongue

Håper svaret var til hjelp og at det løser seg for deg!
Nå ble jeg rimelig nervøs. Men jeg har jo konsentrert urin om morgenen, det er stort sett bare når jeg ikke spiser/etter og under trening jeg tisser helt blankt.

Kan jo evt. lese litt mer om det. Er det forskjell på pris på legetimer? Har ikke byttet fastlege ennå, så er usikker på om det er noe dyrere i Oslo?

EDIT: Kan jo også legge til at jeg aldri har gått så mye som 4 ganger på do iløpet av en natt. Og drikker normalt ikke særlig mer enn 4 liter væske per dag. Som jo virker ganske vanlig for for folk som trener?

Hadde også en hjemmehelg for noen mnd. siden fra torsdag til søndag hvor jeg ikke tisset én gang før på søndagen. Voldsomt kcal overskudd, og ca 0g proteiner. Så jeg tror det er mer sannsynlig at det har noe med makroer/saltinntak å gjøre. Men bare synsing, som vanlig Smiley

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1212 : 06. november 2010, 13:41 »
Sitat
Normalt vanninntak? Vekten øker? Kanskje det er verdt et forsøk.. Er ikke så altfor glad i salt mat, men kan jo prøve med noen TS ekstra med salt i døgnet.

Vil tippe at jeg drikker rundt 3-4 liter vann om dagen, inkl. det jeg drikker på trening. Vekten har gått ned hele uka men så ligger jeg jo i et solid underskudd. Helsedirektoratet anbefaler et daglig inntak av salt på 3-4 g hver dag, jeg målte det opp og syns det var fryktelig mye. Som deg er jeg ikke spesielt glad i salt mat men har forsøkt å spe det litt utover dagen, litt på egg, litt på grønnsaker, kjøtt osv. Også har jeg begynt å spise litt ansjos Cheesy
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1213 : 06. november 2010, 14:04 »
Vil tippe at jeg drikker rundt 3-4 liter vann om dagen, inkl. det jeg drikker på trening. Vekten har gått ned hele uka men så ligger jeg jo i et solid underskudd. Helsedirektoratet anbefaler et daglig inntak av salt på 3-4 g hver dag, jeg målte det opp og syns det var fryktelig mye. Som deg er jeg ikke spesielt glad i salt mat men har forsøkt å spe det litt utover dagen, litt på egg, litt på grønnsaker, kjøtt osv. Også har jeg begynt å spise litt ansjos Cheesy
Er ille mye salt i ferdigmat da, som mange spiser. Men det har ikke jeg råd til, så blir stort sett mat fra scratch er i huset:)

Er vel ikke verre enn å ha litt salt og vann i et glass og så drikke det? Tongue

Synes igrunn ikke 3-5g per dag hørtes spess mye ut, men skal måle opp og sjekke!

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: softcore: førstebulk med 531 og studentbudsjett
« #1214 : 06. november 2010, 14:35 »
Drikke en halv liter en halvtime før du legger deg? Det gjør så du ikke tisser om natten? Tongue:D

Jepp, for da må jeg på do før jeg legger meg Smiley Er da verdt et forsøk. Du kan ikke tape på det Wink
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!