Hmm da så. Ja det ligger mye psykologisk bak vannlating. En grei måte å avsløre det på er å se hvor mye som kommer ut når du går på do. En full blære rommer ca 500ml. så om du føler at du holder på å pisse på deg og det bare kommer 2-3dl ut kan du anta at det er psykisk så lenge du vanligvis har plass til ca 500ml. Går an å trene både de psykiske sidene, i tillegg til at det går an å tøye blæren som er dekket av muskulatur. Begge deler er allikevel slitsomt. Finnes og medisiner, problemet er at du kan bli rimelig tørst som bivirkning, så da er du like langt

Et prolaps fra lumbalregionen kan og gi vannlatingsproblemer, men det er sikkert ikke så aktuelt i ditt tilfelle.
Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Latterlig takk skal du ha for tips

Om ikke annet, så finner jeg i hvertfall ut hvor mye det er, og det kan jo som du sier være til hjelp
Leit at du fortsatt sliter med dette, Stian. Har du forhørt deg med legen?
Ikke forhørt meg med lege nei, alt annet er liksom i tipp topp stand. Jeg sier hele tiden til meg selv at jeg skal "ta meg en tur når jeg har litt penger til overs", men det blir som regel til en tur på byen istedet.. Sunn ungdom

Har blitt ganske vant til det dog. Men de få gangene (typ en gang i måneden kanskje) jeg ikke tisser om natten, føles det som om jeg har sovet i tolv timer og er HELT uthvilt, når jeg kanskje bare har sovet 7.
Er det nå jeg ikke skal si at jeg har spist:
- 200 Gram melkesjokolade
- 1 pose godt&blandet
- 1 pose M
- 4 kollenwieners m/sprøstekt løk + fint brød + sennep og ketchup
De siste 2 timene? Gleder meg til diett btw!
Morsom? Ville heller sagt HALLA DIABETES!! og HALLA ATHEROSKLEROSE om jeg var deg, men meg om det
eller HALLA ÅRETS BOMMERT, for det er altfor tidlig til at jeg kan bli lei meg av det oppgulpet der! Driti ut ass. Slo dessuten håret helt ut i går og koste meg med fettfri, svidd saus og.. HALLA: pepsi max.. såe. sorry kompis, du bomma der
Så slem du er!