Kan jo logge litt igjen
Dietmar mengde uke 3 dag 1 (tredagers program)
Styrkeløftknebøy80kg x 8
85kg x 6
90kg x 5,5,5 (belte)
Nordic hamstrings3x6 m/hjelp
Skråbenk m/stopp35kg x 5,5,5,5
PushupsKV x 7,7,7,7,7
Stiffleggmarkløft60kg x 8,8,8
Frontpress stang32.5kg x 6
35kg x 10,10,8
RygghevKV + 15kg x 12,12
PlankenX sex x 2
Var ganske tungt i toppsett i bøy, litt redd for å nå full dybde, men dette kommer seg. Merker det blir lettere teknisk gang for gang, men jeg har flinke folk som retter på meg, så jeg føler heldigvis aldri at jeg gjør noe særlig riktig når jeg gjør det. Men jevnt over har jeg vel blitt flinkere

Gøy å bruke belte også. Denne økten drepte meg nesten i forrige uke, så det var moro at den gikk ganske lett i dag. Startet uke 3 på nytt igjen pga. noe tull med dagene
Resten var helt flott, bortsett fra nordic hamstrings som ikke akkurat var helt rått. Er ganske svak i den, så de blir ganske halvveis for å si det mildt!!
---
Hvordan jeg spiser om dagen vet jeg ikke om folk er så interessert i å lese om, men jeg kan jo skrive for å ha oversikt over de forskjellige epokene i treningskarrieren min (min karriere som notorisk deffer er jeg forresten ferdig med, inntil videre).
Gått ganske bortifra å trene fastende, da det passer seg særdeles helt på trynet hvis man kombinerer det med disse mengdeøktene (spesielt på onsdager), så da blir det som regel ~150g havregryn m/helmelk ca 30-40min før trening, gir meg ca 1000 kalorier. Middag blir som regel 5-600g kylling+smør+løk+paprika+tomat+50g ost, etterfulgt av iskrem eller kake. Sper så på med litt frukt, og skviser ned litt havregryn før jeg spiser en to scoops proteinpudding før jeg legger meg. 1l helmelk glir ned per dag sånn ca. Spiser fortsatt ala leangains, men spiser selvfølgelig mat midt på dagen hvis jeg blir tilbudt mat, eller hvis jeg virkelig føler for å spise.
Spiser ganske "rent" (som man gjerne kaller det) på fridager, men treningsdager er mer skitne. Prøver å få til positiv kaloribalanse på treningsdager og motsatt på fridager, netto vedlikehold og stabil kroppsvekt, men er ikke så veldig nazi på det. Gått opp et par-tre kg siden juni tenker jeg.
Makroene er sånn ca 200g protein og resten karbohydrat og fett!! Tidvis kommer alkohol seg inn i ligningen, men det blir vanligvis ikke mer enn en gang i måneden når jeg er hardest på flaska.