Skrevet av Emne: Pent brukt fotballspiller (angriper) selges rimelig!  (Lest 1122 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Teknisk finslepen spiller med få kilometer i beina selges til innkjøpspris da han har vist seg å være latere enn hva lovlig er. Han er født i 1981 og har mange år igjen på fotballbanen, og han har ved en rekke anledninger blitt kåret til Bulgarias beste spiller (uten at det egentlig sier så mye). Han kan finne på det mest spektakulære og glede en fotballentusiast nå og da. Man kan også beregne relativt lave kostnader mtp trøyevask da han sjeldent løper nok til å svette, men lønnskravet kan nok skremme en del.

Han ble kjøpt for omkring 310 millioner, men ved nærmere ettertanke kan jeg være villig til å gå ned 100 millioner ved rask handel. Kan evt. byttes i Karim Benzema eller David Villa.



Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Bytte mot Benzema eller Villa....hahaha  rofl
Jeg trodde ikke du drakk Kim?!  Huh
Men om jeg hadde vært united fan i dag, så tror jeg faktisk jeg hadde drukket jeg også...
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Bytte mot Benzema eller Villa....hahaha  rofl
Jeg trodde ikke du drakk Kim?!  Huh
Men om jeg hadde vært united fan i dag, så tror jeg faktisk jeg hadde drukket jeg også...

Det er da lov å prøve seg, er det ikke? Grin

Menne, du er jo Tottenham-fan og dere kjøper jo alt av rask og ræl som er tilgjengelig! Kjøpte jo Robbie Keane tilbake og tar sikkert imot Berbatov også hvis dere får ham for like mye som vi betalte! Gi oss rundt 300 millioner for ham så kan vi finne andre og sannsynligvis mer hardtarbeidende alternativer. Jeg ønsker meg fortsatt Benzema eller Villa og aner ikke hvorfor vi kjøpte Berbatov...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Det er da lov å prøve seg, er det ikke? Grin

Menne, du er jo Tottenham-fan og dere kjøper jo alt av rask og ræl som er tilgjengelig! Kjøpte jo Robbie Keane tilbake og tar sikkert imot Berbatov også hvis dere får ham for like mye som vi betalte! Gi oss rundt 300 millioner for ham så kan vi finne andre og sannsynligvis mer hardtarbeidende alternativer. Jeg ønsker meg fortsatt Benzema eller Villa og aner ikke hvorfor vi kjøpte Berbatov...

Robbie spiller med hjerte utenpå drakten  Cheesy
Fantastisk god i Tottenham!
Meget forståelig at han ønsket å oppfylle guttedrømmen og spille for storklubben Liverpool. Men godt vi tjente noen kroner der  Grin
Jeg burde vel ikke si vi, for jeg følger latterlig dårlig med i disse dager  Tongue

300 millioner... du forstår av markedsverdien hans nå er en smule mindre?!  Wink
Faktisk tror jeg fansen i Spurs synes Steffen Iversen ville vært et bedre kjøpt enn Berba , han har i alle fall sentimetal verdi hos klubben Wink

Benzema har jeg ønsket meg til England lenge, han vil sette farge på ligaen tror jeg.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Er det nå jeg skal legge ut annonse med salg av:

Godt brukt grinete tjukkas
Litt rund i kantene, men kan trygt plasseres i vinduskarmer eller på andre flate overflater! Særdels kritisk og selektiv, med mange timer bak tastaturet. Selges til høystbydene over en snickers og en twist.
Han er av en riktig god årgang fra 1985 og har blitt en rekke ganger kåret til kongen av curl.
Finner på det meste fra skrotpussing til skopussing. Rimelig i drift og enkel og vedlikeholde.

Kan eventuelt byttes inn i en lada.


"

 Smile
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Robbie spiller med hjerte utenpå drakten  Cheesy
Fantastisk god i Tottenham!
Meget forståelig at han ønsket å oppfylle guttedrømmen og spille for storklubben Liverpool. Men godt vi tjente noen kroner der  Grin
Jeg burde vel ikke si vi, for jeg følger latterlig dårlig med i disse dager  Tongue

300 millioner... du forstår av markedsverdien hans nå er en smule mindre?!  Wink
Faktisk tror jeg fansen i Spurs synes Steffen Iversen ville vært et bedre kjøpt enn Berba , han har i alle fall sentimetal verdi hos klubben Wink

Benzema har jeg ønsket meg til England lenge, han vil sette farge på ligaen tror jeg.

Joda, dere tjente noen kroner og Robbie jobber om ikke annet betydelig mer enn Berbatov. Jeg forstår selvsagt at Berbatov ikke er like ettertraktet, men jeg forstår som sagt ikke heller hva Ferguson så i ham. Joda, mange ekstreme kvaliteter (bl.a. fantastisk ballkontroll og finslepen teknikk), men akk så lat og lite arbeidsvillig. Fotballsmart? Lat sier jeg...

Benzema kan være en mann som kan gjøre det veldig bra i England, men hvis han er urealistisk kan jeg godt tenke meg å prøve Lisandro fra Porto og. Kan godt bytte Berbatov mot ham når som helst. Han vil jo sikkert ikke jobbe mindre... Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Er det nå jeg skal legge ut annonse med salg av:

Godt brukt grinete tjukkas
Litt rund i kantene, men kan trygt plasseres i vinduskarmer eller på andre flate overflater! Særdels kritisk og selektiv, med mange timer bak tastaturet. Selges til høystbydene over en snickers og en twist.
Han er av en riktig god årgang fra 1985 og har blitt en rekke ganger kåret til kongen av curl.
Finner på det meste fra skrotpussing til skopussing. Rimelig i drift og enkel og vedlikeholde.

Kan eventuelt byttes inn i en lada.


"

 Smile

Oi, din skitne kujon - det er et gammelt bilde hvor jeg kun veide 72-73kg, mens jeg pr idag veier rundt 79! Så forsåvidt feitere ut da, men det er nå en annen sak. Grin

Når vi først er inne på salg kan jeg bidra med nok en mulighet. Vi snakker her om en ung mann på rundt 24 år som ofte har rare ønsker mtp mat og gjøremål og som har en fysikk som tidvis kan krangle litt. Han er, om mulig, enda bedre enn undertegnede i curl, men i øvelsene som faktisk betyr noe (les: bøy, benk og mark) har han enda til gode å vise sin storhet. 

Han krever ikke stort her i livet, men blir glad for en ny singlet nå og da samt noe erotisk materiale til eget bruk når han måtte være alene. Dessverre er det ikke mange bilder av ham på nett, men undertegnede har fått tillatelse til å bruke følgende bilde.

Gis bort så fort som mulig og helst til noen som bor i nærheten av Bouvetøya.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
for å være ærlig syns jeg berbatov har innfridd sånn ca ca, han spilte like bedritent i spurs men viser til tider glimt. Tror vi skal vente en sesong eller to før vi vraker han nettopp fordi han har endret innstilling, jobber mer enn før og samarbeider bra med resten av laget. Neste sesong vil han nok bøtte innpå med mål Smiley
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Han burde satt den headingen han fikk på slutten der, var jo midt på hodet .. Neinei .. Lær av Messi sier jeg ..
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
for å være ærlig syns jeg berbatov har innfridd sånn ca ca, han spilte like bedritent i spurs men viser til tider glimt. Tror vi skal vente en sesong eller to før vi vraker han nettopp fordi han har endret innstilling, jobber mer enn før og samarbeider bra med resten av laget. Neste sesong vil han nok bøtte innpå med mål Smiley
Det er bra du er positiv. Det kommer en dag i morgen også, nye sjangser og blanke ark fra neste sesong. Lykke til på eksamen i morgen. Wink
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!