Skrevet av Emne: Rasisme blandt eldre (Kvinnediskrimineringsdebatten)  (Lest 15090 ganger)

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Rasisme blandt eldre
« #15 : 05. juni 2009, 15:54 »
jeg skjønner god fremmed frykten dems.
men du sitter å skriver at vi må få dem til å forstå at vi trenger innvandrerne, vi har forskjellige meninger, selv om de er gamle og har et litt annet syn (som du sier) har de fortsatt stemme retten og sine egne meninger. selv mener jeg at vi ikke trenger noen fler av dem, tenk på alle de norske som ikke har jobb. er jeg også en del av den eldre bølgen siden jeg stemmer FRP(jeg fyller snart 18), men ikke bare på grunn av innvandrer politikken dems, men selv syntes jeg andre partier også burde tørre å stå frem å få litt tanker fra FRP angående innvandrings politikken.

vi tar inn alt for mange av dem, vet at det bare er ca 10,6% innvandrere her i landet, men fy faen så godt de syntes....
Les litt nøyere! Jeg er ikke for fri innvandring, men å importere arbeidskraft! Kast alle som ikke gjør noe godt for seg ut for min del.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Rasisme blandt eldre
« #16 : 05. juni 2009, 21:45 »
Les litt nøyere! Jeg er ikke for fri innvandring, men å importere arbeidskraft! Kast alle som ikke gjør noe godt for seg ut for min del.

okei, beklager, men trenger vi virkelig å importere så mye mer arbeids kraft? tenk på alle de norske som ikke får seg noen jobb, prøve å gi dem den jobben i stede?

helt enig med deg at vi kan kaste alle som driver faen skap eller ikke gjør noe godt ut av seg på hode og rævva ut fra landet Smiley

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Rasisme blandt eldre
« #17 : 06. juni 2009, 01:56 »
okei, beklager, men trenger vi virkelig å importere så mye mer arbeids kraft? tenk på alle de norske som ikke får seg noen jobb, prøve å gi dem den jobben i stede?

helt enig med deg at vi kan kaste alle som driver faen skap eller ikke gjør noe godt ut av seg på hode og rævva ut fra landet Smiley
Akkurat nå i disse øknomiske nedgangstider trenger vi kanskje ikke så mye arbeidskraft nei, men det kommer en tid etterpå også.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Rasisme blandt eldre
« #18 : 06. juni 2009, 04:43 »
Les litt nøyere! Jeg er ikke for fri innvandring, men å importere arbeidskraft! Kast alle som ikke gjør noe godt for seg ut for min del.
...mens jeg er i mot abort; hadde ikke folk vært så innmari uansvarlige hadde vi da hatt folk nok. Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Rasisme blandt eldre
« #19 : 08. juni 2009, 16:10 »
Akkurat nå i disse øknomiske nedgangstider trenger vi kanskje ikke så mye arbeidskraft nei, men det kommer en tid etterpå også.

vi kan ivartfall ikke fortsette å ta inn innvandrere på den måten vi gjør i dag. vi må bli mer forsiktig med hvem vi tar inn og vi må oppfølge dem vi tar inn....

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Rasisme blandt eldre
« #20 : 08. juni 2009, 16:12 »
vi kan ivartfall ikke fortsette å ta inn innvandrere på den måten vi gjør i dag. vi må bli mer forsiktig med hvem vi tar inn og vi må oppfølge dem vi tar inn....
FRP Smiley
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Rasisme blandt eldre
« #21 : 08. juni 2009, 16:21 »
okei, beklager, men trenger vi virkelig å importere så mye mer arbeids kraft? tenk på alle de norske som ikke får seg noen jobb, prøve å gi dem den jobben i stede?

helt enig med deg at vi kan kaste alle som driver faen skap eller ikke gjør noe godt ut av seg på hode og rævva ut fra landet Smiley
Det er da ikke bare å "gi folk jobb". NAV kaster jo omtrent jobber etter folk. Selv har jeg en mor som klager på dårlige knær, og har vært sykemeldt i mange år nå. Men hun prøver ikke engang å finne seg en ny jobb.

Jeg har også en kusine i Sverige som er "syk" og lever på trygd. Hun flyttet til Sverige for noen år siden, og koser seg der. Men er hun interessert i jobb? Nei. Hun får jo penger av bare å sitte på ræva og trøkke i seg svensk sjokolade.

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Rasisme blandt eldre
« #22 : 08. juni 2009, 16:40 »
FRP Smiley

helt klart, selv om FRP har en del absurbe meninger også Tongue

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Rasisme blandt eldre
« #23 : 08. juni 2009, 16:43 »
Det er da ikke bare å "gi folk jobb". NAV kaster jo omtrent jobber etter folk. Selv har jeg en mor som klager på dårlige knær, og har vært sykemeldt i mange år nå. Men hun prøver ikke engang å finne seg en ny jobb.

Jeg har også en kusine i Sverige som er "syk" og lever på trygd. Hun flyttet til Sverige for noen år siden, og koser seg der. Men er hun interessert i jobb? Nei. Hun får jo penger av bare å sitte på ræva og trøkke i seg svensk sjokolade.

det syntes jeg blir helt feil å gjøre.
men her i hamar er det i hvertfall fler som henger på nav døgnet rundt omtrent som prøver å få seg jobb, men som ikke får....

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Rasisme blandt eldre
« #24 : 08. juni 2009, 16:45 »
helt klart, selv om FRP har en del absurbe meninger også Tongue
Å? Nevn noen er du grei, så jeg ikke går i FRP fella ved neste valg.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget marielle

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 138

Sv: Rasisme blandt eldre
« #25 : 08. juni 2009, 16:50 »
Jeg vil ta opp et tema som bekymrer meg litt. Det virker for meg som om fremmedfrykten blant eldre er stor. Er det flere som er av denne oppfatningen?

Ja, jeg er enig med deg Smiley Ser det særlig innen helsevesenet. Ikke altfor sjeldent jeg blir FLAU over eldre som "spyr ut" rasistiske og krenkende kommentarer når det kommer helsepersonell av utenlandsk oppfinnelse for å hjelpe dem.  Imidlertid er storparten av de eldre mer tolerante bare de får mulighet til å bli litt kjent med dem:)

Og folkens, er det noen som trenger jobb er det bare å melde seg i div. omsorgsyrker, du får jobb på dagen. I denne sektoren hadde ikke hjulene gått rundt per i dag hadde det ikke vært for innvandring. Så slutt å syte, det er jobb for alle som vil og gidder ;p
Jeg er glad i mennesker - det er bare folk jeg ikke kan fordra!

Utlogget marielle

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 138

Sv: Rasisme blandt eldre
« #26 : 08. juni 2009, 16:51 »
Sorry, ble "sitat" hele veien der folkens. Ikke meningen, lol;p
Jeg er glad i mennesker - det er bare folk jeg ikke kan fordra!

Utlogget david.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: Rasisme blandt eldre
« #27 : 09. juni 2009, 13:17 »
Det meste som kommer ut fra fremskrittspartiets munn er helt absurd.

50 mrd. i skattelette, ingen bompenger, og likevel vil de bygge vei som ingen andre. Sier det ikke seg selv at disse folka er en gjeng populister?

Noe som gjør meg forbanna er at FRP vedtok å uttryde ulven. Hvor hensynsløs går det an å være! Som dyrevenn mener jeg man må være fullstendig følelsesløs for å stemme FRP!

Også snakker Siv om likestilling - haha! -  Frp har aldri rørt dette temaet, og når Siv likevel nevner under partiets landsmøte flere utelandske kvinner som kjemper for likestiling mellom kjønnene burde hun nevne at disse ikke er like høyreorienterte som hun tror, men like venstreorienterte som resten av "kvinnekampen" gjennom alle år. Og Siv er ikke bare imot alle såkalte virkemidlene vi har for å skape likestilling, partiet vil også fjerne likestillinsloven og legge ned likestillingsombudet.

Ringer det ingen bjeler når alle de andre partiene er uenige i det meste FRP tar opp? FRP er ingen liberalistisk parti som mener at alle skal behandles likt som de fleste tror, men et svært konservativt parti og det vil nok folk snart gjennomskue. Heldigvis er demokratiet til for å bli kvitt de dårlige partiene, og mens arbeiderpartiet har en lang historie i norsk politikk og vil rask komme tilbake på bane igjen, vil FRP forbli et utskudd i det norske samfunnet som har verdens beste velferdsstat. Et velferdsstat som aldri vil fungere under FRP. Husk at også Albert Einstein var sosialist folkens.  ; )
17 år.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Rasisme blandt eldre
« #28 : 09. juni 2009, 13:25 »
Det meste som kommer ut fra fremskrittspartiets munn er helt absurd.

50 mrd. i skattelette, ingen bompenger, og likevel vil de bygge vei som ingen andre. Sier det ikke seg selv at disse folka er en gjeng populister?

Noe som gjør meg forbanna er at FRP vedtok å uttryde ulven. Hvor hensynsløs går det an å være! Som dyrevenn mener jeg man må være fullstendig følelsesløs for å stemme FRP!

Også snakker Siv om likestilling - haha! -  Frp har aldri rørt dette temaet, og når Siv likevel nevner under partiets landsmøte flere utelandske kvinner som kjemper for likestiling mellom kjønnene burde hun nevne at disse ikke er like høyreorienterte som hun tror, men like venstreorienterte som resten av "kvinnekampen" gjennom alle år. Og Siv er ikke bare imot alle såkalte virkemidlene vi har for å skape likestilling, partiet vil også fjerne likestillinsloven og legge ned likestillingsombudet.

Ringer det ingen bjeler når alle de andre partiene er uenige i det meste FRP tar opp? FRP er ingen liberalistisk parti som mener at alle skal behandles likt som de fleste tror, men et svært konservativt parti og det vil nok folk snart gjennomskue. Heldigvis er demokratiet til for å bli kvitt de dårlige partiene, og mens arbeiderpartiet har en lang historie i norsk politikk og vil rask komme tilbake på bane igjen, vil FRP forbli et utskudd i det norske samfunnet som har verdens beste velferdsstat. Et velferdsstat som aldri vil fungere under FRP. Husk at også Albert Einstein var sosialist folkens.  ; )
Albert Einstein var sosialist? So what? Hva har det med saken å gjøre Tongue? At du ikke liker FRP får stå for din regning, om de ville fungert eller ikke vites ikke før de eventuelt kommer til makta. Noe jeg tror vil skje med tiden, FRP fikk i alle fall flesteparten av stemmene på de fleste skolevalgene her i Stavanger.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget david.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: Rasisme blandt eldre
« #29 : 09. juni 2009, 13:55 »
Hvem stemmer FRP?

De på gulvet. De som er lei avgifter, ufaglærte arbeidere, folk uten høyere utdanning, funksjonærer fra privat sektor og arbeidsløse. Hvorfor stemmer ikke sjefer og hovedsakelig folk med høyere utdanning FRP? Fordi de vet at selv om FRP kutter ned på alle disse avgifter vil mye av det som nå er offentlig og gratis bli privatisert og altså - igjen - avgiftsbelagt på en annen måte.
17 år.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!