Skrevet av Emne: RAW FOOD - Den ALTERNATIVE Livsstilen!  (Lest 136327 ganger)

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #30 : 10. juni 2009, 21:51 »
Leser på forumet deres nå, alle sammen spiser soya, er det råvegansk? De spiser peanøttsmør og baker poteter i microen. GIkk en del proteinbarer også.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #31 : 10. juni 2009, 22:20 »
fy faen så gal.. beklager utrykket..

Noe sier meg at du faktisk mener det du sier, i og med at du skriver det, noe som igjen antyder at du har sjans til å fjerne det om du ikke mente å skrive det Wink hehe, så jeg får litt blanda signaler her må jeg innrømme!

Hvem var (antagelig) de største, sterkeste krigerne? Vikinger!
hva spiste vikinger?:O

Mener du at vikingene var de største og sterkest menneskene på denne planeten liksom?? Eller har jeg misforstått? Smiley

Man får da kreft av alt mulig rart nå for tida uansett.. man lever alikevell lenger nå enn man gjorde før.. adskillig lengre.
å en ting til, hvordan vet man hvor mange som døde av kreft for lenge siden? eg tipper man bare trodde de døde. så statestikker kan man putte i rævva spør du meg.

Vi har IKKJE samme fordøynings prosess som aper eller gorillaer. Eg var forresten svært interissert i dyreprogram når eg va liten! aper spiser kjøtt de også, hvis det er mest praktisk å få tak i.
Dessuten er ikkje vi aper, så å gjøre som dem er IKKJE naturlig for oss. uansett hva du måtte tro. mennesker har tatt ett steg videre, det kalles evolusjon. mange mener mennesker har utviklet intellekt fra å koke kjøtt faktisk (betviler selv denne teorien da men). Så om du bare har spist raw-mat så kan det jo være en forklaring på dette.

Jeg er en afrikansk ape, uansett hvor mye kjøtt jeg har spist i mitt liv, så er og forblir jeg en ape. Selvom mennesket har tatt et steg videre og tatt i bruk ild i matlaging, så betyr ikke det at mat er ment for å varmes/stekes i min mening. Akkurat som at tobakk ikke er ment for å røykes, da dette er svært helseskadelig. Vi mennesker misbruker naturen i mine øyne. På tide å vende tilbake til den naturlige måten å leve på slik som alle andre dyr her på planeten. Jeg vet ikke hva din siste kommentar skulle bety, men håper du kan utdype den litt mer for meg Smiley


Tilbrede mat er en del av det som har gjort mennesket til det som det er i dag. øverst over alt annet på jord. Og til og med kaaansje i universet. Hvorfor da betvile på at evolusjonen har gjort det feil? ulogisk.

Hvor lenge levde ''mennesker'' før de begynte å tilbrede mat? 30 år?

Vi mennesker kommer til å bli vår egen undergang om vi ikke forandrer oss nå. Det som er det mest fantastiske og det mest brutale på en og samme gang, er at evolusjonen ikke har noen formål eller mening, den bare er. At vi mennesker har utviklet oss slik vi har, kommer til å utrydde oss og alt liv på jord. Men evolusjonen kommer til å fortsette uten oss.

Hvem bryr seg om kjendiser forresten? de er vanlige mennesker de og, bare litt galere(!), og litt mer syke etter oppmerksomhet.. Og eg tviler på at alle de der ER raw-spisere, men de har sikkert prøvd det en gang i tiden i ett desperat forsøk på å slanke seg.

Ja, du har helt rett i at kjendiser er vanlige mennesker, jeg nevnte dem for å vise til at jeg ikke var den eneste som levde rått, men at folk kunne få vite om mennesker de faktisk kjenner til gjennom media også. Ang. dine mistanker om at de er syke etter oppmerksomhet eller at de ikke er råveganere på fulltid og at det det bare var et forsøk på å slanke seg, ja det kan jeg hverken bekfrefte eller avkrefte, da jeg ikke har snakket med dem personlig. Smiley

Du kan godt fortsette å argumtere på denne tråden om vidunder kosten din for min del, men eg kan love deg at du kommer ikkje til å overbevise noen her.

Beklager om innlegget er noe krasst, men eg syns det blir for dumt å prøve å vende andre mennsker over til slikt pjatt.

Min intensjon er ikke å overtale eller prakke på noen som helst. Om folk ikke er interessert i å lære/bli informert om denne type livsstil, så er de hjertelig velkommen til å ikke delta Cheesy 
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #32 : 10. juni 2009, 22:24 »
Leser på forumet deres nå, alle sammen spiser soya, er det råvegansk? De spiser peanøttsmør og baker poteter i microen. GIkk en del proteinbarer også.

Det forumet er ikke et råvegansk forum, men et vegansk. Jeg som råveganer spiser rå soyasaus. Men ingen av dem spiser kjøtt eller animalske produkter slik som folk her gjør. Jeg ville bare vise en annen side av bodybuilding der disse typiske animalske protein-kildenene ikke ble tatt i bruk Smiley 
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #33 : 10. juni 2009, 22:30 »
Jeg kikket en del rundt der og fant ingenting om proteinpulver for raw-veganere..? Derimot så var tipset spirer av belgfrukter, hvilket ikke er så dumt (raw eller ikke) for veganere.

Utifra det jeg kan se så har spirer mindre karbohydrater enn bønnen men bevarer proteinnivået, gjetter på at spiren bruker av karbohydratene for å vokse.

Beste jeg fant foreløpig var spirer av kidneybønner, veldig god aminosyreprofil, 100g har 4.2g protein, 4.1g karbo, og 0.5g fett. Så for å få i meg 200g proteiner må jeg ty til 4.7 kg bønnespirer  (1381kcal). Da får jeg i meg 193g karbo og 24g fett.

Med litt olje etc. for å få jekket dette opp til ~1900kcal så går det an å deffe på en raw-diett! Dog, forutsetter at man spiser 5kg bønnsspirer pr. dag. Smiley

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #34 : 10. juni 2009, 22:46 »
Dyr behandler ikke maten sin fordi de ikke KAN behandle maten sin. De er for dumme.
Slutt å sammenligne oss med aper og bikkjer, vi er mennesker, vi er smartere enn dem. Derfor steker vi maten vår i masse gode oljer så den blir bedre Wink


mmmhyeee


Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #35 : 10. juni 2009, 22:47 »
Du sier det at vi må

Jeg er en afrikansk ape, uansett hvor mye kjøtt jeg har spist i mitt liv, så er og forblir jeg en ape. Selvom mennesket har tatt et steg videre og tatt i bruk ild i matlaging, så betyr ikke det at mat er ment for å varmes/stekes i min mening. Akkurat som at tobakk ikke er ment for å røykes, da dette er svært helseskadelig. Vi mennesker misbruker naturen i mine øyne. På tide å vende tilbake til den naturlige måten å leve på slik som alle andre dyr her på planeten. Jeg vet ikke hva din siste kommentar skulle bety, men håper du kan utdype den litt mer for meg Smiley
Hmm, lenge siden sist jeg så en løve spise poteter Sad
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #36 : 10. juni 2009, 23:03 »
Kjære trådstarter, dette funker ikke. For det første er dette treningsforum, et forum der det sitter masse menn på over 100kg kroppsvekt som har et kaloribehov på 3-4000kcal om dagen for å gå i null. Er du klar over hvor mye grønnsaker man må spise, og hvor mye proteiner man trenger når man trener seriøst med vekter?

Hei igjen Smiley jeg anbefaler deg til å titte innom det forumet jeg linket til litt lenger opp, samtidig som at du/dere gjerne også kan titte innom denne linken for å lese mer http://www.sunwarrior.com/team-sun-warrior.html Der finnes noen av topp-ernærings ekspertene i verden innen helse og ernæring som fremmer Raw Food. Pluss idrettsutøvere og bodybuildere.  "changing the world, one warrior at a time" er SunWarrior sitt motto. Cheesy

Denne råkost dietten din er ekstremt kontroversiell, og EKSTREMT lite vitenskapelig. Her på forumet kan man ikke slenge ut påstander og referere til Hollywood-kjendiser og youtube-klipp. Her kreves det at man refererer til forskning. Du får gå inn på pubmed eller AJCN og se om du finner noen forskningsrapporter som er positive til fjollet ditt.

Mange spør meg "hvor er vitenskapen?" og da må jeg bare si at jeg ikke har lest så mye vitenskap bak det på pga.  jeg ikke finner mye om det. Det tyder for meg at det da ikke har blitt gjort så mange undersøkelser.

Når forskere skal finne ut av hva som finnes av næring i maten, så må de først varmebehandle det for så å forske ut om hva det finnes av det. det er svært vanskelig å bryte inn i en rå grønnsak for åforske ut. Så alt i alt, inntil forskerne finner nye måter å studere rå mat på, så må man bare stole påseg selv og hva man mener er riktig.

Når det er sagt, så må jeg igjen påpeke at alle må finne ut selv hva de ønsker å spise. Jeg kan ikke påstå bastant at dette er fasiten til å leve mest mulig sunt på, selvom jeg selv mener dette. Og om du mener dette bare er fjollete, så er du velkommen til å ikke delta i trådene mine Smiley


Dessuten oppfører du deg respektløst og fanatisk, som en misjonerende religiøs. Det er INGEN her som faller for den type propaganda. Du får legge fram saken din på en saklig og vitenskapelig måte. Hvis ikke vil du bare oppleve, slik som du opplever nå, at INGEN tar deg seriøst.

Hilsen Ernæringsstudent

Huh Jeg må be deg henvise til de gangene du mener jeg har vært respektløs ovendfor noen her. Inntil du kommer med det, så ser jeg på din anklagelse mot meg som usann. At folk her velger å dømme meg for å være fanatisk, er ikke mitt ansvar. Det er det som er så fantastisk med oss mennesker, vi kan faktisk velge å ikke dømme folk Cheesy
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #37 : 10. juni 2009, 23:11 »
Vet dere; selv om dama her har ett annet syn på mat enn det de aller fleste av oss her inne har så trenger dere ikke være "dredne" mot henne. Jeg har ikke sett noen av dere hetse Jan B. sin vegetarkost noensinne ... han er riktignok ikke like ekstrem som trådstarter, men dog.

Vi trenende apekatter er verdens flinkeste til å prakke på alle dem rundt oss vårt syn på hva som er sunt og fornuftig, å da må vi tåle at andre prøver å fortelle oss hva de finner sunt og fornuftig.

Og nei, jeg er ikke enig med trådstarters synspunkt på mat, ikke i denne tråden og heller ikke i tråden hun har startet om "proteinmyten", men jeg hetser henne ikke av den grunn.

TUSEN TAKK Cheesy Jeg setter så utrolig pris på denne meldingen og ditt budskap om at man kan ha respekt for hverandre selv om man er forskjellig og er uenig! Smiley
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #38 : 10. juni 2009, 23:11 »
En ape ja, vi er altså aper og burde emulere deres levesett og kost? Aper spiser kjøtt, mange aper er også kanibaler og er kjent for å spise barna til rivaliserende stammer eller til og med rivaler innad i stammen.
Bør vi da spise barna til naboen hvis han planter en bjørk som henger litt innpå tomta vår?
Dette innlegget virker kanskje flåsete men det ligger da ikke etter et synspunkt som tilsier av vi er aper.
Urmennesket kunne spise opp til 10 kilo kjøtt på en dag, ubehandlet og brukte ofte halvparten av sin våkne tid på spising. Dette var energikrevende og stagget utviklingen av rasen vår i titusener av år, de forgreininger av mennesket som ikke lærte seg bruk av ild og annen "vitenskap" svant fort hen da de ble ressurssløsende, underutviklede undermennesker meget fort.
Det er, for meg, helt mot all intuisjon og logikk å revertere tilbake til urmennesket og tidligere stadier av utvikling om det gjelder kost, filosofi ("grynt") eller politikk ("grynt" *smack*).
Å kalle oss aper sidestiller OP med kreasjonister i mine øyne, det er selvfølgelig lov å tro hva man vil men det høres et par hakk mer fantastisk ut enn det jeg tror er mulig.
Om stråling eller annen behandling ikke tar kreften tviler jeg på at bøttevis med soya og "rene" økologiske matvarer gjør susen.
Økologisk mat er forresten, i den industrielle tidsalder, ikke særlig å trakte etter da den etter all sannsynlighet er minst like forurenset, befengt og usunn som behandlet mat alt i alt, det er en grunn til at vi f.eks sprøyter åkrene våre og det er ikke bare fordi onkel Kjell synes det er gøy å kjøre traktor...

Igjen; vi er ikke aper og om vi så hadde vært det hadde det vært like naturlig og spise kjøtt, rått eller stekt.

Celdiir

  • Gjest
Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #39 : 10. juni 2009, 23:13 »
Og nok engang var vi tilbake til en sekt som tjener penger på dette...

Sitat
The Legend of Sun Warrior

Six thousand years ago there lived a valiant long lived race of immortals called Sunwarriors. The sunwarriors through diligence and faith conquered all darkness, sickness, disease and poverty through the light and power of an ancient mystery path called Agape.

Through the Spirit, knowledge, and power of Agape, these Sunwarriors were transformed and transcended by pure light energy. The desire of the sunwarriors were to elevate the consciousness and vibration of all living things on this planet and to gain ascension to a higher sphere of existence. Many adhered to their influence and transcended this mortal plane to a higher sphere of being.

But then the Dark times were ushered in by a ruthless regime of Dark Lords who spread false propaganda misinformation to the world. This program turned the Planet against the Sunwarriors and Sungoddesses and a dark time was ushered in with much suffering, Sickness, disease, poverty and hopelessness. The Sunwarriors and Sungoddesses were forgotten and were remembered no more. But a promise was made that they would return when the planet was near the edge of destruction.

So the Gods in their mercy are sending the Sunwarriors and Sungoddesses back to this planet to finish the job they started 6 millennia ago. But many of the Sunwarriors and Sungoddesses, coming to this earth, have lost their way and forgotten who they are and what their mission is on this planet.

So the Gods set a beacon of light to gather the lost Sunwarriors and Sungoddesses and guide them back to the knowledge of the ancient way, the way of AGAPE. Now the time of darkness and ignorance and sickness, and disease is coming to a close and the sun warriors are gathering, armed with the pure light of truth and the spirit and power of AGAPE to re-introduce the Sun Warrior Way and path to transcendence and ascension.

Enter the Time of the Sunwarrior.


[...]

"Add to cart"

Dette er verre enn en South Park-episode. The Super Adventure Club gir mer mening! Grin

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #40 : 10. juni 2009, 23:23 »
Og nok engang var vi tilbake til en sekt som tjener penger på dette...

Dette er verre enn en South Park-episode. The Super Adventure Club gir mer mening! Grin
South Park referanser<3
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #41 : 10. juni 2009, 23:28 »

Mange spør meg "hvor er vitenskapen?" og da må jeg bare si at jeg ikke har lest så mye vitenskap bak det på pga.  jeg ikke finner mye om det. Det tyder for meg at det da ikke har blitt gjort så mange undersøkelser.


Det er fordi det er så dumt at ingen engang gidder å forske på det.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Patti38

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 45

Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #42 : 11. juni 2009, 11:29 »
NY REVOLUSJONÆR OPPDAGELSE:

Idioti kureres smertefritt ved inntagelse av 9mm i 900km/h oralt

Hehe Smiley
Fettprosent etter å ha gått ned 16 Kg: 23,2%

Mål for 1 juli 2010: 16%

Utlogget Azmari

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 326
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 326

Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #43 : 11. juni 2009, 11:39 »
Jeg blir litt oppgitt av diskusjonsetiquetten her, eller mangel på denslags. Det er noe jeg ser igjen overalt, det er veldig viktig for folk å ha rett, eller å få bekreftet sitt trossystem, noe som manifesterer seg i aggressivitet, ignoranse og arroganse. Anywayz...

Jeg har drevet og eksperimentert med rå mat siden jul, og gradvis jobbet meg opp mot rundt 75 % mat, det vil si at jeg spiser ett vanlig måltid om dagen, men av og til ikke. Den rå maten jeg spiser består av spirer, frukt, grønne bladgrønnsaker, og litt nøtter. På dager jeg trener tar jeg hempproteinpulver, som har 52 % protein. Selvfølgelig kommer jeg aldri opp i 2 g/kg kroppsvekt (det har jeg aldri klart med stekt mat heller), men det bekymrer jeg meg ikke så mye for så lenge jeg øker i styrke. En forskjell etter at jeg begynte å spise mer rå mat, er at jeg merker er at jeg har mye mer energi, før har det vært utenkelig for meg å gå på trening tidlig på dagen uten å ha spist noe særlig, men nå drar jeg gjerne på trening rett etter frokost. Jeg behøver også mindre søvn, har fått finere hud og er generelt mer fornøyd med livet. Men det er selvsagt noe som kan ha med årstiden å gjøre.

Folk kan leve med utrolig mange forskjellige livsstiler, kroppen kan tilpasse seg og tåler helt enorme påkjenninger. Det er mange ulike oppfatninger om hva som er "naturlig" og "opprinnelig", for eksempel ideen om hulemennesket som spiste masse rått kjøtt og levde 30 år. Andre har en idé om at vi opprinnelig er fruktetere. Hvis man nå skulle sammenligne oss med aper, som jo tross alt er svært like oss, så lever de ofte på en diett med mye frukt. Men ingen aper er vegetarianere, de spiser insekter, larver og små dyr de klarer å fange. Selv tror jeg ikke at jeg noen gang kommer til å bli veganer, det er rett og slett ikke for meg. Men andres valg må respekteres.
Dette er en informativ artikkel om barn og råveganisme: http://www.shazzie.com/life/articles/raw_vegan_children.shtml

Det finnes svært lite forskning på hva som skjer når man varmebehandler maten, men det er klart at det skjer molekylære endringer. Når du steker et egg, forandrer molekylene struktur, det ser alle, men man vet lite om hvordan dette faktisk påvirker kroppen. Men fra tid til annen dukker det opp ting som f.eks. akrylamidsaken, som skapte en del oppstandelse, siden det er selvsagt ikke spesielt hyggelig å få høre at maten din er kreftfremkallende. Men det har ikke stoppet noen fra å drikke kaffe, spise brød eller potetgull. Det finnes de som røyker til de er 100. Det meste går an, så jeg gidder ikke å bygge meg opp et trossystem, da det rett og slett ikke finnes noen universelle sannheter, bare antagelser. Selv spiser jeg den maten jeg føler for å spise, den maten jeg synes smaker godt i sin naturlige form, slik som frukt. Men kan jeg i det hele tatt stole på instinktet mitt, eller er det blitt forvrengt av kultur, propaganda, ideer og meninger? Det er umulig å svare på.


Og til sist, så vil det trolig være vanskelig å oppnå en heftig vill fysikk på en rå diett, men de her ser jo helt OK ut:
http://www.thegardendiet.com/aboutmuscle.html
http://www.thegardendiet.com/storm.html

Så kan man jo diskutere hvorvidt det nå er mest naturlig å være tynn, tykk eller muskuløs. Det tror jeg ikke at finnes noe konkret svar på.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: RAW FOOD - Den Ultimate Livsstilen!
« #44 : 11. juni 2009, 11:45 »
Dyr behandler ikke maten sin fordi de ikke KAN behandle maten sin. De er for dumme.
Slutt å sammenligne oss med aper og bikkjer, vi er mennesker, vi er smartere enn dem.

Nå er vel sammenlikningen mellom "oss" og aper ikke så feil da vi, i likhet med apene, er i gruppen primater. Jeg forstår hva du mener, men følte for å kverulere litt. Videre må jeg si at jeg er i tvil om uttalelsen din da jeg i løpet av mine 24 år har truffet, lest og hørt om mange mennesker som kan virke til å være langt mindre utviklet enn de fleste aper. Det sosiale intelligensen blant visse mennesker, spesielt med litt C2H5OH innenbords, ser ut til å være langt mindre utviklet enn den man kan se hos aper. Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!