Skrevet av Emne: new and improved condision sandefjord/oslo gp  (Lest 52840 ganger)

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

mailet med bjørn nå og det ordnet seg.stiller for haralds gym siden der jeg kjenner flest som hjelper til og stoler mest på borgan og co backstage  Wink

Utlogget OMD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

mailet med bjørn nå og det ordnet seg.stiller for haralds gym siden der jeg kjenner flest som hjelper til og stoler mest på borgan og co backstage  Wink

høres bra ut - trenger ikke mer stress en nødvendig backstage, for der er det nok fra før! hehehe!
Ole M D

..Et liv uten trening, er et liv uten mening...



http://olemortend.blogspot.com/
http://omdfitness.com/index.html



Utlogget Skr3d3

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 35

Syk form deg!:) Rett og slett rått! Leste det du sa om gener, ble litt glad over å se noen uten super gener med super form, fikk litt motivasjon der ja.
Stå på videre!!
I heard that there was this ninja who was eating at a diner, and when some dude dropped a spoon, the ninja killed the whole town.

Xbox360 Gamertag:     ninjashreD
PS3 ID:                         ninjaShredd

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

høres bra ut - trenger ikke mer stress en nødvendig backstage, for der er det nok fra før! hehehe!
hehe sant,men blir nok LITT exstra spenning i år,men tar bare på meg ipoden som vanlig jeg og lar meg ikke stresse Smiley

Syk form deg!:) Rett og slett rått! Leste det du sa om gener, ble litt glad over å se noen uten super gener med super form, fikk litt motivasjon der ja.
Stå på videre!!
formen er på vei,men langt fra sceneform ennå.
bare å trene jevnt og spise bra år ut og år inn,være tålmodig.og viktigst av alt ta seg fri en uke imellom når kroppen er sliten så kommer resultatene(ta seg fri har jeg først vært flink med de siste årene,vært mye overtrening oppgjennom årene her).rett før dietten startet dro jeg på lang ferie uten trening til marbella for å lade opp.etter konkurransene blir det lang ferie igjen Smiley

Utlogget Akilles.

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

  • 01 OKT. 2008
mailet med bjørn nå og det ordnet seg.stiller for haralds gym siden der jeg kjenner flest som hjelper til og stoler mest på borgan og co backstage  Wink

Snakket med bjørn jeg også, er senest 2måneder før en konk.du kan bytte klubb
DU KAN BLI AKKURAT DET DU VIL. VIL DU DET BARE HARDT NOK!!

"du, det er ikke vektene som er tunge vet du, det er hodet ditt som sier til kroppen at vektene er tunge - kom igjen da..."

http://www.bjorgulfhansen.com/news.php



Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Inspirerende og underholdende tråd, fortsett å oppdatere underveis og lykke til videre!!  Thumbsup
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Inspirerende og underholdende tråd, fortsett å oppdatere underveis og lykke til videre!!  Thumbsup

thanks,ja vi får holde den levende en stund til med litt mer action Wink

har ihvertfall bestemt meg for å droppe stavanger og satse alt på nm.så de pengepremiene for dem andre sloss om Smiley

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

ryggbilder tatt idag tidlig..

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Ligger vel greit i rute her, så nå er det bare å stå på helt inn.

Kom på at jeg har noen bilder fra når vi stillte i klubbmesterskapet på Haralds i 97 Grin
Kanskje jeg skulle rote de frem å scanne dem inn...
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

ryggbilder tatt idag tidlig..
Syk rygg på deg!
 Med den smale midja ser det utrolig kult ut!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Ligger vel greit i rute her, så nå er det bare å stå på helt inn.

Kom på at jeg har noen bilder fra når vi stillte i klubbmesterskapet på Haralds i 97 Grin
Kanskje jeg skulle rote de frem å scanne dem inn...

haha..var det den gangen jeg kom sist,og var både tynn og feit?
husker jeg stilte 2 ganger i klubbmesteskapet første gangen var vi 3 stykker som stilte og jeg ble sist.var vel du som vant da Wink
andre gangen var det mange flere og jeg vant,uten at nivået var sååå mye å skryte av da.men jeg hadde grei deff.så vidt jeg husker veide jeg inn på 87kg den siste gangen.

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Syk rygg på deg!
 Med den smale midja ser det utrolig kult ut!

holder masse væske og for mye fett ennå.væsken bekymrer meg ikke for den vet jeg slipper jo nærmere jeg kommer nm.men fettet må det jobbes mer med for å få vekk.
var på posten nå og hentet klypa nå,og ble litt forsinket til maten.ca en halvtime for måtte handle på ica også.merka jeg ble helt desperat etterhvert som tiden gikk over..sultfølelsen er her ja Smiley

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

gikk in på rustyiron.net for å sjekke fett%.siden jeg sitter her alene tok jeg den man sjekker 3 steder.får ikke  sjekket den 7 punkts uten andres hjelp.og den utregningen der må jo være spin gal!!wtf??

på bryst hadde jeg 3mm,alle 3 steder
på mage 3mm-3.5mm-3.5mm
på lår 3mm-4mm-5mm

satte alderen min på 33 år

og fikk under 4% kroppsfett,nærmer 3%  Huh

jeg er jo ikke blind heller.ser jo at jeg har mye mer  kroppsfett.

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
holder masse væske og for mye fett ennå.væsken bekymrer meg ikke for den vet jeg slipper jo nærmere jeg kommer nm.men fettet må det jobbes mer med for å få vekk.
var på posten nå og hentet klypa nå,og ble litt forsinket til maten.ca en halvtime for måtte handle på ica også.merka jeg ble helt desperat etterhvert som tiden gikk over..sultfølelsen er her ja Smiley
Ser bra ut på siste bildene,er i rute, og ser veldig fremgang i skulre og ryggtykkelse/muskelkvalitet.
Hva med og ha en person til og se på seg en gang i uken fremover imot stevnet da+ måling, så vet du at du er på rett vei Smiley  (du kan jo det her veldig bra selv også,men du vet hva jeg mener,man blir jo litt blind på seg selv)

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Ser bra ut på siste bildene,er i rute, og ser veldig fremgang i skulre og ryggtykkelse/muskelkvalitet.
Hva med og ha en person til og se på seg en gang i uken fremover imot stevnet da+ måling, så vet du at du er på rett vei Smiley  (du kan jo det her veldig bra selv også,men du vet hva jeg mener,man blir jo litt blind på seg selv)

føler at jeg fant ut ifjor på den dietten (ble skadet 4 uker ut)jeg gikk da hva jeg skal gjøre for å komme iform.også bruker jeg mye bider å sammenligner,og da er det lett å se om man er objektiv og kritisk til seg selv.og kan bare få agnes til å måle meg 7 punkt ,selvom utregningen bare er tull på den siden.

MEN de siste 2 ukene er litt tricky og da har jeg en jeg rådfører meg med fra dag til dag.tror egentlig det beste er er å gjøre ting enklest mulig.

har ALDRI stått på en scene i skikklig form,men i år skal det skje!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!