Skrevet av Emne: new and improved condision sandefjord/oslo gp  (Lest 52836 ganger)

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
føler at jeg fant ut ifjor på den dietten (ble skadet 4 uker ut)jeg gikk da hva jeg skal gjøre for å komme iform.også bruker jeg mye bider å sammenligner,og da er det lett å se om man er objektiv og kritisk til seg selv.og kan bare få agnes til å måle meg 7 punkt ,selvom utregningen bare er tull på den siden.

MEN de siste 2 ukene er litt tricky og da har jeg en jeg rådfører meg med fra dag til dag.tror egentlig det beste er er å gjøre ting enklest mulig.

har ALDRI stått på en scene i skikklig form,men i år skal det skje!
Samme her, i år SKAL det skje!

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Ser utrolig bra ut!
Tror du kan hevde deg bra i en konk.=)

Og må nesten spørre om du har noen gode øvelser for skuldre?;p Knekker litt i skulderleddet, mest sannsynlig av at er blitt mindre priroritert.

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Ser utrolig bra ut!
Tror du kan hevde deg bra i en konk.=)

Og må nesten spørre om du har noen gode øvelser for skuldre?;p Knekker litt i skulderleddet, mest sannsynlig av at er blitt mindre priroritert.

takk,vi får se..mange gode som skal være med i begge de 2 tyngste klassene så det blir hard kamp.men fokuset mitt ligger på best mulig condision for meg selv,så får de andre komme som de er,får ikke gjort noe med de uansett Smiley

akkurat skuldre er en av få muskelgrupper jeg har lett for å bygge.har sikkert noe med at jeg ikke isolerte bryst godt nok når jeg trente det før,og dermed involverte skuldrene mye.
kjører 3 øvelser på forsiden,og 2 på baksiden.prøv å variere øvelsene mest mulig,og kjør strikt og heller med lettere vekter så øvelsene blir kjørt riktig
øvelser jeg kjører:
hantelpress
press foran i smith maskin
sidehev m hantler
sidehev i maskin
press i skuldermaskin

foroverbøy sidehev hantler(sitt. eller stående)
omvendt peck deck
omvendt stå kryss i cable cross

knekker sier du?har du vondt?isåfall prøv noen lette hantelroteringer som oppvarming

jeg ser du ikke er gamle gutten så for deg holder det med 2 øvelser på forsiden og en øvelse for baksiden 1-2 ganger i uken.ikke gjør samme feil som meg og tren deg ihjel når du er ung.då får mye mer resultater av mindre trening,rundt 3 ganger i uken med vekttrening holder i din alder.bare pass på å få i deg nok mat,hver 3 time.

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Takk for et godt svar! Smiley Er ikke vondt, men er ubehagelig og plagsomt når jeg utfører skulderøvelser. Er nok bare en litt svak muskulatur rundt skulderen, så får prøve noen rolige uker med lette skulderøkter og mye kvalitet mat. Får håper det slipper taket etterhvert da Smiley

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

gikk in på rustyiron.net for å sjekke fett%.siden jeg sitter her alene tok jeg den man sjekker 3 steder.får ikke  sjekket den 7 punkts uten andres hjelp.og den utregningen der må jo være spin gal!!wtf??

på bryst hadde jeg 3mm,alle 3 steder
på mage 3mm-3.5mm-3.5mm
på lår 3mm-4mm-5mm

satte alderen min på 33 år

og fikk under 4% kroppsfett,nærmer 3%  Huh

jeg er jo ikke blind heller.ser jo at jeg har mye mer  kroppsfett.

da har jeg fått litt oppklaring fra en av mine kontakter/hjelpere.det er bare å få det ned til 2mm innen 3uker ut overalt.under 2mm klarer ikke klypa å vise.så da er det ikke så mye som skal av likevel.mulig det at jeg holder endel væske lurer meg litt ja.skal begynne å bli gradevis tørrere fra neste søndag Wink
godt jeg bor alene for nå går det på stompene her.lever som en eremitt og tar aldri telefonen eller har kontakt med folk,bortsett fra online når det har med konkurranseforberedelsene å gjøre.de fleste norske går 12uker på diett,JEG HAR HOLDT PÅ SIDEN 1.MAI SIDEN JEG VAR EN FATSO PÅ 123KG..vanlige folk kan umulig sette seg inn i hva dem som kommer crispy inn på scenen gjennomgår.respekt til alle som har klart det.og håper jeg og klarer det iår Smiley

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Personlig så har jeg tenkt å stille crispere enn crispy cream i AF, og samtidig rocke vilt i hindreløypa og chins/dips. Alt er mulig.

Hva er årsaken til at du bruker såpass lang tid på dietten? For å miste minst mulig, eventuelt ingen, muskler samtidig som du blir steinhard?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

jepp.personlig har jeg liten tro på at man kommer i knallform på 10-12 uker diett uten å miste musklatur om man da ikke holder veldig god form året rundt.sikker flere som er uenige med meg der,men det er det er nå min mening.
starte tidlig,gå rolig nedover så slipper man å stresse seg ihjel med 2 timer cardio om dagen.

og siden du lurer på hvorfor jeg startet så tidlig.her er hvorfor Wink hahaha

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Lurer mer på hva du tenkte på da du satte på deg det røde pannebåndet der Atle Grin

>Grei off season form det der. Satser på nordisk i samme slengen?
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Lurer mer på hva du tenkte på da du satte på deg det røde pannebåndet der Atle Grin

>Grei off season form det der. Satser på nordisk i samme slengen?

vegar,det er ikke pannebånd,det er en nike sommercaps ;)ser kanske ut som et 80 talls pannebånd bakfra ja..lol
ja,satser på nordisk om jeg klarer å kvalifisere meg,men det blir en hard kamp uansett hvilken klasse jeg stiller i.mange bra folk med i begge de 2 tyngste klassene.

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Jeg blir så nysgjerrig når du rabler over tatoveringen du har på høyre underarm. Hva er det for noe? Smiley

sorry,ikke noe jeg ønsker å ta opp her.la oss holde tråden on topic=min form mot nm

Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Hei Atle, her går det veien ser jeg =)

forstår jeg det rett at du ikke stiller i stavanger open? og da isåfall hva er grunnen til det?
er jo bare supert som oppvarming det vell Smiley

gleder meg til å se deg ferdig rippet! vi treffest nok back stage Smiley

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Hei Atle, her går det veien ser jeg =)

forstår jeg det rett at du ikke stiller i stavanger open? og da isåfall hva er grunnen til det?
er jo bare supert som oppvarming det vell Smiley

gleder meg til å se deg ferdig rippet! vi treffest nok back stage Smiley

hei Smiley
takk,ja bare å kjøre på de siste ukene nå.
altså min mening har i utgangspunktet vært at en uke mellom 2 konkurranser er for kort tid til å få to formtopper.har diskutert dette med dem jeg rådfører meg med utenfor norge,og dem er av samme oppfatning.
jeg kunne selvfølgelig stilt der og bare kjørt igjennom.men ønsker ikke å komme sånn halveis inn.når jeg kommer på scenen i år så skal det være sånn at folk tenker" han har forbedret seg  bra siden sist og med rå form"
desuten er det nordisk 2 uker etter nm som jeg ønsker å prøve å kvalifisere meg til og derfor vil jeg ha full fokus på nm så jeg kan oppnå det målet.
kommer uansett mange fra oslo og stiller i stavanger.så det blir nok masse uttøvere der.

lykke til i fortsetningen på dietten.bare å gi flatt jern nå :)du har gjort en skikklig bra jobb hittil,og formen er sikkert enda bedre nå siden de siste bildene jeg så for flere uker siden;)

snakkes Smiley


Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
ja du har et poeng der, men er da noen utøvere som også har bevist at det er mulig Smiley
men skjønner at du ikke tar risken! treffer deg i oslo uansett Smiley

takk for det og i like måte! ja formen har kommet seg mye siden sist bilde oppdatering og det er nok på tide med en ny oppdatering snart hehe....

ha en fin helg så snakkes vi! Smiley

Utlogget andaas

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 568
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 568

da har jeg fått litt oppklaring fra en av mine kontakter/hjelpere.det er bare å få det ned til 2mm innen 3uker ut overalt.under 2mm klarer ikke klypa å vise.så da er det ikke så mye som skal av likevel.mulig det at jeg holder endel væske lurer meg litt ja.skal begynne å bli gradevis tørrere fra neste søndag Wink
godt jeg bor alene for nå går det på stompene her.lever som en eremitt og tar aldri telefonen eller har kontakt med folk,bortsett fra online når det har med konkurranseforberedelsene å gjøre.de fleste norske går 12uker på diett,JEG HAR HOLDT PÅ SIDEN 1.MAI SIDEN JEG VAR EN FATSO PÅ 123KG..vanlige folk kan umulig sette seg inn i hva dem som kommer crispy inn på scenen gjennomgår.respekt til alle som har klart det.og håper jeg og klarer det iår Smiley


prøvde denne siden som du brukte for å måle fettprosenten selv..det jeg la merke til var at fettprosenten ble høyere på samme antall millimeter ved økt alder Tongue...Vet du hvorfor det er slik?? Huh

Utlogget Zuul


prøvde denne siden som du brukte for å måle fettprosenten selv..det jeg la merke til var at fettprosenten ble høyere på samme antall millimeter ved økt alder Tongue...Vet du hvorfor det er slik?? Huh

Når du blir eldre blir hunden tynnere. Så vist huden er med i målingen vil jeg tro at andelen fett kontra hud vil øke

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!