Skrevet av Emne: new and improved condision sandefjord/oslo gp  (Lest 52839 ganger)

Utlogget Zuul

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 24. sept)
« #255 : 02. oktober 2009, 23:27 »
lykke til

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 24. sept)
« #256 : 03. oktober 2009, 10:18 »
Lykke til i morgen, Atle!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 24. sept)
« #257 : 03. oktober 2009, 10:34 »
Lykke til i morgen!
Skal heie på deg!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 24. sept)
« #258 : 03. oktober 2009, 14:50 »
thanks Smiley
bilde tatt idag tidlig rett før jeg kuttet væsken.synes jeg holder mye væske enda så håper det bedrer seg til imorgen.107.5kg her...
(ser ut som jeg står lit skjeft men bilde er tatt på taket av bilen med selvutløser.var 3 grader så greide ikke få på meg poseringsbuksen ordntlig engang..lol )

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #259 : 03. oktober 2009, 18:47 »
da er jeg på rett vei.droppet 1.2kg siden idag tidlig.veide inn på 106.3kg
satser på å klare 3-4 kg til innen jeg skal på scenen,og da bør jeg være rimelig tørr.i ettertid ser jeg at jeg nok tok inn litt for stor mengde carb på torsdagen,men det skal gå allikevel  Tongue

Utlogget MrogMs-Supermann

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #260 : 04. oktober 2009, 21:57 »
Sant det. Dumt å ha så mye muskler å ikke få vist det frem.
er jo mulig noen går opp og ned..time will show
stor,men minst 10kg off...ja hadde klart noen kg lett på en uke,men tipper han ikke gadd en mulig ny nedtur til helgen.som jeg sa i stavanger open tråden.det hjelper ikke å være stor om man ikke er iform Wink

er jo mulig noen går opp og ned..time will show
stor,men minst 10kg off...ja hadde klart noen kg lett på en uke,men tipper han ikke gadd en mulig ny nedtur til helgen.som jeg sa i stavanger open tråden.det hjelper ikke å være stor om man ikke er iform Wink


Jeg syns du er veldig rask til å dra konklusjoner Atle.
Jeg har faktisk vert i knallform siden tidlig i juli, men har vert veldig syk i løpet av dietten. Holdt derfor mye vann under Stavanger. Veide en god del mer da en jeg har gjort ukene før.
Kroppen min tålte rett og slett ikke påkjenningen siste uken.
På grunnlag av dette fant jeg ut i samarbeid med Kim, som har fulgt meg opp tett hele veien, at det var mest riktig og kaste inn håndkle med tanke på helsen min.
Jeg har jo tross alt en liten sønn, som jeg gjerne vil se vokse opp, og en kone som betyr mer for meg enn det kroppsbyggingen gjør.

Kommer sterkere tilbake når jeg er frisk og da må du passe deg Wink

Mvh Erik
 

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #261 : 04. oktober 2009, 22:05 »
Jeg syns du er veldig rask til å dra konklusjoner Atle.
Jeg har faktisk vert i knallform siden tidlig i juli, men har vert veldig syk i løpet av dietten. Holdt derfor mye vann under Stavanger. Veide en god del mer da en jeg har gjort ukene før.
Kroppen min tålte rett og slett ikke påkjenningen siste uken.
På grunnlag av dette fant jeg ut i samarbeid med Kim, som har fulgt meg opp tett hele veien, at det var mest riktig og kaste inn håndkle med tanke på helsen min.
Jeg har jo tross alt en liten sønn, som jeg gjerne vil se vokse opp, og en kone som betyr mer for meg enn det kroppsbyggingen gjør.

Kommer sterkere tilbake når jeg er frisk og da må du passe deg Wink

Mvh Erik
 

erik,du må ikke ta deg nær av det jeg sier.alle vet at jeg er stor i kjeften og direkte.du var totalt off i stavanger,og jeg var off i nm nå.det er jeg den første til å inrømme.
ja,jeg hørte dette med dine helseproblemer,og det er selvfølgelig pri en at den kommer først!
ta det rolig og la helsa komme først,feks ved å la of season vekten gå ned,også kommer du sterkt tilbake.deffa og iform er det ikke mange som tar deg her i landet.


Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #262 : 04. oktober 2009, 22:21 »
ok,da er det på tide med oppsummering fra nm.jeg hadde en dårlig følelse helt fra shitloadingen var ferdig torsdag.jeg var full av væske og fikk den ikke vekk.
itillegg måtte jeg tre veldig gode byggere.og da nytter det ikke komme off.det er min egen skyld så ingen bortforklaringer.jeg hadde 3 byggere som var bedre enn meg idag.
nå er det sikkert mange som koser seg over at atle ble rævkjørt.til dere kan jeg fortelle at jeg overhodet ikke er skuffet.hadde jeg vært iform,og blitt rævkjørt hadde saken vært en annen.

se og lær nå er man off så innrøm det som jeg gjør istedenfor og bortforklare med masse piss eller svada

jeg lever fortsatt mitt gode liv,som mange av dere haters kan se langt etter Smiley

så vil jeg gratulere daniel kompis med 2.plassen og beste posør prisen.herlig ass.ikke lenge før du er nr1 i -90 klassen med din fremgang om dagen,og kansje det dukker en ny sponsor opp snart også Wink

så vil jeg gratulere jørgen med overall.vi har konkurrert lenge sammen men aldri pratet noe særlig(slo faktisk jørgen en gang på sm for mange år siden som jeg er litt stolt av hehe),men på nm lå vi ved siden av hverandre og pratet litt.og jørgen ga meg gode råd som far siden jeg får unge snart.han har jo 2 barn selv..hyggelig!
bra du greide målet ditt,jørgen!lykke til på nordisk Smiley

vil også ønske min gamle kompis knut lykke til på nordisk!kult å konkurrere sammen.

nå skal jeg bar slappe av og ta det rolig med trening.trene 3 ganger i uken tenker jeg fremover og leve livet!et liv jeg digger  Grin

Utlogget KennethF

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

  • No Pain No Gain
Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #263 : 04. oktober 2009, 22:28 »
Synes ikke du var så ille som du skal ha det til selv, men delegaten din hadde ikke gjort jobben med fargen din, du ble alt for lys...å det tapte du litt på.....

Nå kan du heller konse om baby i steden for diett og bygging Grin

Kenneth.


Styremedlem i NKF (Norges Kroppsbygger Forbund)

3 pl CB +180cm Oslo Grand Prix 2010
7 pl CB +180cm NORDISK 2008
1 pl CB +180cm NM2008
2 pl CB +180cm SM 2008
6 pl AF +180 Oslo Grand Prix 2006
3 pl AF +180 Sandefjord 2006

www.kennethfoss.com

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #264 : 04. oktober 2009, 22:45 »
Synes ikke du var så ille som du skal ha det til selv, men delegaten din hadde ikke gjort jobben med fargen din, du ble alt for lys...å det tapte du litt på.....

Nå kan du heller konse om baby i steden for diett og bygging Grin

Kenneth.

ja kan være fargen ikke var bra.skal sjekke bildene,men det var formen min som ikke holdt mål som er årsaken til at jeg ble rævkjørt.så ingen bortforklaringer fra meg.gutta var bedre.
ja nå er det baby på programmet..blir bra Smiley

denne er til marius,selvom jeg ikke liker deg måtte jeg le av det du sa under intervju på iform...haha..følgende melding kommer fra marius til marika under intervjuet:

Må si en ting til! Det er en som tror han kommer til å vinne hele greia i dag. Han heter Ali. Jeg regner med at han får sjokk i dag, for han får nok ikke pallplass. Får han pallplass, så gir jeg fra meg min i hvertfall.


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #265 : 04. oktober 2009, 22:55 »
Hyggelig å hilse på deg i dag. Det var synd du ikke traff med formen, men det kan jo skje den beste.

Det er jo egentlig veien mot målet som er det det dreier seg om. Ekstra moro om man kan tttoppe heie driden på slutten ved å treffe med formen og plassere seg bra, men for min del så har jeg innsett at det egentlig er det man gjør til daglig som er moro, at man står på og forsøker å gjøre  formen bedre og bedre.

Lykke til videre som far. Kos deg!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #266 : 04. oktober 2009, 23:11 »
Alle kan ikke vinne og alle kan ikke ha dagen Atle.
Du har uansett gjort en helvetes jobb for å stå der du sto i dag og det kan ingen ta fra deg. De fleste hadde gitt seg halveis vis ikke før.
Gutta du møtte var gode, så sånn får det bare bli denne gangen.
Nå kommer det en liten en som kommer til å bli mye viktigere fremover, og så ser vi deg muligens på scenen igjen om noen år. Hils den kommende mor og lykke til de neste ukene!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Invalesco

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

  • Jeg skal bli stor !
Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #267 : 04. oktober 2009, 23:14 »
Bra innsats du har gjort Atle! veldig bra!

Lykke til videre som far! ser frem til å se deg igjen på scenen, enda råere!

Henrik
Oslo Styrkeløft Klubb
Vekt 100 kg høyde 190cm.
Benkpress 145 konkuranse
Knebøy    190 konkuranse
Markløft   217,5kg konkuranse
17 år

Norgesmester i Styrkeløft
Ungdom -100   2009

Sølv Benk NM 09  
inntill 100kg       



En hindring er det du ser når du slutter å fokusere på målet.

Bildeprofil

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #268 : 05. oktober 2009, 10:17 »
Likte kommentaren til Marius veldig godt jeg. Traff spikeren midt på hodet som det heter. Er populært blant byggere å gå rundt å mislike Marius har jeg skjønt. Kult at Thomas Wolden slo Ali Tabra.

Utlogget OMD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #269 : 05. oktober 2009, 11:38 »
Flere synes Marius er hoven og litt arrogant - jeg personlig synes han er litt kul nettopp pga at han driter i hele janteloven og sier akkurat det han føler og tenker.
Folk må da ha litt humor og ta ting med en klype salt som det heter - fyren er jo litt sprø på en morsom måte. Ta han for den han er - et showmenneske innen BB-verdenen ...

...men kan godt forstå at folk som ikke kjenner han, eller ikke liker folk som digger seg selv
og sier hva de mener har dette synspunktet  Smile
Ole M D

..Et liv uten trening, er et liv uten mening...



http://olemortend.blogspot.com/
http://omdfitness.com/index.html



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!