Skrevet av Emne: Tribex Testosterone BOOOSTER  (Lest 19645 ganger)

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #105 : 06. september 2009, 13:49 »
Da sparer du heller penga dine og kjøper en multivitamin Wink

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #106 : 06. september 2009, 14:30 »
Dette er en naturlig reaksjon på å bli brun. Har man mye føflekker vil de selvfølgelig bli mye mørkere når man blir brun. Ingen nye føflekker som kommer til, og det har ingenting med melanotan å gjøre. Det samme kan gjelde fregner. Jeg har heldigvis minimalt med sånt.

Fasinerende altså, å være brun er altså så viktig at folk gladelig kjøper noe angivelig skal inneholde melanotan og sprøyter det inn i kroppen? Man vet du jo sjelden hvem som har laget og med hvilken hensikt. Og skulle du være heldig å ha kjøpt noe som faktisk inneholder melanotan så trenger man ikke å ha doktorgrad for å tenke seg at en langtidseffekt av dette som påvirker kroppens egen homeostase, hormoner, cellefunksjoner etc. kan være skadelig på lengre sikt, dessuten er melanotan er såpass nytt at det hverken er ferdigtestet eller godkjent med det formål det selges som. Jeg tror jeg fortsetter med skokrem, det er ihvertfall ferdigtestet på skinn;-)
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #107 : 06. september 2009, 14:44 »
http://www.youtube.com/watch?v=0g6QXkE68io

Hormoner? Det får kun kroppen til å øke melaninproduksjonen. Dette er noe man får kjøpt over nett overalt.

Jeg synes hvertfall det er verdt det. Gidder ikke å være bleikfis resten av livet eller en rosa reke.




Synes man blir rimelig mer attraktiv, og dette bare etter noen dagers bruk. Så klart har melanotan potensialet til å gjøre deg kjempebrun, men man trenger ikke å overdrive Wink

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #108 : 06. september 2009, 14:54 »
microape: De sier jo faktisk i videoen at det er et syntetisk hormon.

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #109 : 06. september 2009, 15:09 »
Men ikke noe om kroppens naturlig hormonproduksjon. Om det endrer produksjonen så kan de isåfall ikke være negativt, for når man kutter ut bruken så blir ikke hudfargen helt slik den var igjen etter noen måneder. Altså, man får en naturlig brunere hudfarge selv etter endt bruk.

Andre positive sider; forhindrer solbrenthet og evt. hudkreft som man gjerne får ved for blek hud. Man kan vel egentlig si at man er sunnere om man bruker melanotan. For å ikke nevne sparte utgifter i forhold til solarium, solkrem osv. Og man kan leve et enkelere liv der det er mye sterk sol.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #110 : 06. september 2009, 15:39 »
For å forandre hudfarge, sexlyst etc. så må det nødvendigvis påvirke kroppens endokrine system da. Det er jo ett syntetisk hormon som likner kroppens eget alfa-MSH. Det man forsker på er jo nettopp om dette på lengre sikt fører til f.eks celleforandringer/funksjoner som er forstadiet til utvikling av bl.a kreft. At hudfargen ikke når sin opprinnelige tilstand ved at du slutter er jo ingen indikasjon på at det ikke finnes negative virkninger, snarere tvert imot....da kan det ha skjedd en mer permanent forandring i kroppen. Men jeg vet ikke så mye om dette til å hevde det ene eller andre, jeg er bare skeeeeeeeeptisk:-)
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #111 : 06. september 2009, 15:40 »
Og hvis de bildene er av deg microape.....du bør rydde litt på kjøkkenbenken din
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #112 : 06. september 2009, 15:42 »
Det hindrer hvertfall en type kreft som jeg burde være redd for og det er bra nok for meg når det kommer til akkurat den saken.

Og akkurat DEN permanente endringen i kroppen ser ikke jeg på som negativ Tongue Og sexlyst-delen er ikke noe jeg merker sånn kjempemye til. Men litt kanskje...hehe Wink

edit: Kos med litt rot! Men er nok ikke meg Wink

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #113 : 06. september 2009, 16:18 »
Blir helt svimmel så mye vås enkelte klarer å få frem i løpet av en tråd.  what


Forøvrig, honnør til Glucifer for å bidra på en fornuftig og god måte, og for ikke å ha forlatt forumet for lengst.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #114 : 06. september 2009, 16:23 »
hehe....som student med eksamenstid så får man fort andre ting som er mer interessant enn å åpne disse tykke bøkene, dessuten får jeg testet hva som allerede sitter av kunnskap...og lært noe nytt;-)

190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #115 : 06. september 2009, 17:11 »
Da sparer du heller penga dine og kjøper en multivitamin Wink

Jeg har allerede Mivitotal - flex.

Er bare en urt i denne. Spirualia ellerno, for å øke opptaket.

Så nei, det er andre urter enn de jeg har sett i multivitaminer, som f.eks Solaray spectro. Og det kan være mulig det øker testosteron nivået også, selv om det ikke er 100% bevisst, så har det visst sammenhenger som gjør at man kan konkludere med at man får økt testo-nivå.

uten å si noe sikkert.

Men man gjør hva man vill, trenger ikke å slenge ut mye dritt om de som velger å kjøpe det. Alle er ikke like fattige at man ikke har råd å teste ett produkt for 350kr.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #116 : 06. september 2009, 17:30 »
Kjøp kun solaray spectro da, så sparer du sikkert litt moneys Wink Hvis alle er ute etter å øke testonivået sitt så det det bedre å heller gå for de ekte sakene enn å tulle rundt med alle slags mulige ting som bare kanskje øker det såvidt. Money out the window.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #117 : 06. september 2009, 17:35 »
Kjøp kun solaray spectro da, så sparer du sikkert litt moneys Wink Hvis alle er ute etter å øke testonivået sitt så det det bedre å heller gå for de ekte sakene enn å tulle rundt med alle slags mulige ting som bare kanskje øker det såvidt. Money out the window.

er ikke samme urtene i solaray.. som jeg sa istad.

Dessuten er det din mening om det er penger ut vinduet, syns ikke jeg Wink

og "ekte vare" er uaktuelt.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #118 : 06. september 2009, 17:39 »
Diskusjonene går jo stort sett ut på å fremme ulike sider ved en sak da, selv om det innimellom kommer noen spisse innlegg så er det jo ingen som bestemmer hva du skal gjøre, det får du gleden av å gjøre selv. Når det gjelder konklusjonen din, så er det snarere det motsatte som er resultatet av de studier som er gjort.....grunnen til at jeg forholder meg til det er at man da faktisk måler ulike parametere i blodet, proteinsyntese, økning i muskelmasse etc. for å teste effekten, noe som er ett relativt håndfast bevis. Subjektive opplevelser fra brukere blir lite relevante da det finnes mange ting som kan gjøre at en plutselig får litt fremgang, og som ikke har noe med innholdet vs. testosteronproduksjonen å gjøre. Men skulle du sitte igjen med en positiv opplevelse etter å ha prøvd det fordi det gir økt motivasjon og resultater, så spiller det vel egentlig ingen rolle om det placebo eller ei rotplante som er årsaken.
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #119 : 06. september 2009, 18:38 »
Diskusjonene går jo stort sett ut på å fremme ulike sider ved en sak da, selv om det innimellom kommer noen spisse innlegg så er det jo ingen som bestemmer hva du skal gjøre, det får du gleden av å gjøre selv. Når det gjelder konklusjonen din, så er det snarere det motsatte som er resultatet av de studier som er gjort.....grunnen til at jeg forholder meg til det er at man da faktisk måler ulike parametere i blodet, proteinsyntese, økning i muskelmasse etc. for å teste effekten, noe som er ett relativt håndfast bevis. Subjektive opplevelser fra brukere blir lite relevante da det finnes mange ting som kan gjøre at en plutselig får litt fremgang, og som ikke har noe med innholdet vs. testosteronproduksjonen å gjøre. Men skulle du sitte igjen med en positiv opplevelse etter å ha prøvd det fordi det gir økt motivasjon og resultater, så spiller det vel egentlig ingen rolle om det placebo eller ei rotplante som er årsaken.

sant, det forstår jeg.

Men er det tribullus du sikter til? Jeg husker jeg prøvde den, og den følte jeg ikke hjalp noe.

Er det gjort no forskning på innholdet i det nye preparatet som blir solgt i norge? husker ikke helt hva den het. Men googla stoffene, og stod en del om det der fra utenlanske sider.

Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!