Skrevet av Emne: Piratequeen - Koser seg på trening om dagen!  (Lest 22017 ganger)

Utlogget Piratequeen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 194

  • Liten, men med stort mot!
Sv: Piratequeen satser på ALT!
« #45 : 21. september 2009, 10:45 »
Ja, er kanskje lurere det! Får se hva jeg finner! Cheesy

Sitter å leser Anatomi nå...burde være motivasjon nok til å gå ned i vekt...prøver fortvilt å finne musklene det er snakk om, men de er ganske godt gjemt dessverre  what
Holder ikke å ha gode mål og forsetter, om man ikke har tenkt å gjøre hva som skal til for å gjennomføre det!

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Piratequeen satser på ALT!
« #46 : 21. september 2009, 10:48 »
Ja, er kanskje lurere det! Får se hva jeg finner! Cheesy

Sitter å leser Anatomi nå...burde være motivasjon nok til å gå ned i vekt...prøver fortvilt å finne musklene det er snakk om, men de er ganske godt gjemt dessverre  what
Denne siden kan være en kjekk når man leter etter muskler.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Piratequeen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 194

  • Liten, men med stort mot!
Sv: Piratequeen satser på ALT!
« #47 : 21. september 2009, 10:50 »
Genialt! TUUUSEN TAKK! Har letet etter noe slikt, men fant ikke noe som var oversiktlig nok....men den der var super!!

 I Love You
Holder ikke å ha gode mål og forsetter, om man ikke har tenkt å gjøre hva som skal til for å gjennomføre det!

Utlogget Piratequeen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 194

  • Liten, men med stort mot!
Sv: Piratequeen satser på ALT!
« #48 : 21. september 2009, 19:01 »
Har hatt besøk de siste dagene, så kostholdet har dessverre sklidd totalt ut...men det setter jeg en fin strek over og tenker fremover...

Dagens kosthold:

Frokost: 40g havregryn, 20g proteinpulver, 3 dl melk, 2 tran-kapsler
Mellommåltid: 1 kopp te med litt rosiner + et eple
Lunsj: Stor salat med fetaost og oliven
Middag: En grov tortillas med 1 kyllingfilet og salat
Kvelds: 125g laks + en maiskolbe (som jeg plukket fra en fin åker i helgen... :Smiley Heeelt lovlig!!! )

Dagens trening:
40 min jogging i skogen!

Imorgen starter jeg på RYP, samt uke 3 i springe-programmet mitt! Blir kjekt!!!  biggrin
Holder ikke å ha gode mål og forsetter, om man ikke har tenkt å gjøre hva som skal til for å gjennomføre det!

Utlogget Piratequeen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 194

  • Liten, men med stort mot!
Sv: Piratequeen trener RYP + masse annet!!
« #49 : 22. september 2009, 10:31 »
Dagens trening:

RYP uke 1, dag 1:

Knebøy: 2*15*43kg
Strakmark: 1*15*34kg
Skråbenk: 2*15*7kg (per hantel)
Nedtrekk: 1*15*25kg
Stående roing: 1*15*13,5 kg
Arnoldpress: 2*15*4,5kg (per hantel)
Bicepscurl: 1*15*3 kg (per hantel)

+ Magedrill (etter litt tips fra Guerreeira her på forumet, dog endel lettere  :Smiley ) 20 Benløft, 20 sit-ups, 30 sek planke....2 ganger på rad! Tungt nok i starten det, men trur nok jeg fort kan avansere den!  Grin

Springetrening Uke 3, dag 1:


10 min jogg
12 min tempotrening
5 min jogg

Godt å endelig komme i gang med RYP, følte kanskje ikke at dette var en tung og bra trening, men regner med det øker fort! Uvant å ta 15 reps, men det gikk helt greit på så lette vekter! Gleder meg til torsdag og ny treningsøkt!!! Cheesy
Holder ikke å ha gode mål og forsetter, om man ikke har tenkt å gjøre hva som skal til for å gjennomføre det!

Utlogget Piratequeen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 194

  • Liten, men med stort mot!
Sv: Piratequeen satser på ALT!
« #50 : 22. september 2009, 10:51 »
Tok noen kroppsmål i dag også, slik at jeg har flere ting å sammenligne med etter endt diett, enn bare kg og fett%:

Midje: 69 cm (smaleste punkt)
Mage: 84 cm (på det breieste punktet)
Hofta: 98 cm
Lår: 60,5 cm
Legg: 34,5 cm
Overarm: 30 cm

 woot
Holder ikke å ha gode mål og forsetter, om man ikke har tenkt å gjøre hva som skal til for å gjennomføre det!

Utlogget Piratequeen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 194

  • Liten, men med stort mot!
Sv: Piratequeen legger ut bilder!
« #51 : 23. september 2009, 11:01 »
I utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt å legge ut bilder slik at andre kan se de...da dette ikke er bilder jeg er så veldig stolt av...men etter å ha tittet endel rundt på forummet, ser jeg nytten ved å faktisk legge de ut....det kan være nyttig å få noen objektive synspunkt på hva og hvordan jeg kan forbedre fysikken!

Kan jo fortelle hvilke mål jeg har iforhold til det utseendemessige:
- Lavere fettprosent
- Bli bedre proposjonert (føler selv at jeg har en pæreformet kropp, og prøver derfor å endre litt på det, i den grad det er mulig   Huh )
- Få en litt mer muskuløs kropp
- Føle meg bedre i bikini til neste sommer  :Smiley

Nå er jeg forsåvidt mer interessert i den helsemessige virkningen av trening, enn hvordan jeg ser ut...men det hadde samtidig vært gøy å være stolt av hvordan jeg ser ut også!!


Såh...her kommer det noen bilder  Smiley
Holder ikke å ha gode mål og forsetter, om man ikke har tenkt å gjøre hva som skal til for å gjennomføre det!

Utlogget Piratequeen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 194

  • Liten, men med stort mot!
Sv: Piratequeen (bilder s.4) RYP + Omtrent alt annet!
« #52 : 23. september 2009, 16:52 »
Dagens trening:

2 timer rask gange ute i det fine været  Gå
45 min rolig svømming
Holder ikke å ha gode mål og forsetter, om man ikke har tenkt å gjøre hva som skal til for å gjennomføre det!

Utlogget Piratequeen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 194

  • Liten, men med stort mot!
Sv: Piratequeen (bilder s.4)
« #53 : 23. september 2009, 17:54 »
Jeg hadde satt stor pris på om noen har tips til hvordan jeg kan klare å få stor forskjell mellom bildet jeg la ut nå, og bildene jeg forhåpentligvis kan legge ut om nesten 13 uker (når jeg er ferdig med ryp)!

Jeg gikk forresten ned 10 kg for noen år siden...og har holdt et høyt aktivitetsnivå, samt et ok kosthold siden da....men de neste 5 kiloene er rett og slett altfor glad i å sitte på kroppen min  what

Så håper noen med kunnskap eller erfaring har noen gode tips!!  Cool
Holder ikke å ha gode mål og forsetter, om man ikke har tenkt å gjøre hva som skal til for å gjennomføre det!

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Piratequeen (bilder s.4) - RYP + Omtrent alt annet!
« #54 : 23. september 2009, 17:57 »
Jeg hadde satt stor pris på om noen har tips til hvordan jeg kan klare å få stor forskjell mellom bildet jeg la ut nå, og bildene jeg forhåpentligvis kan legge ut om nesten 13 uker (når jeg er ferdig med ryp)!

Jeg gikk forresten ned 10 kg for noen år siden...og har holdt et høyt aktivitetsnivå, samt et ok kosthold siden da....men de neste 5 kiloene er rett og slett altfor glad i å sitte på kroppen min  what

Så håper noen med kunnskap eller erfaring har noen gode tips!!  Cool
Er målet å få størst mulig forskjell på bildene, eller reell form? Dersom målet er å få størst mulig forskjell på bildene er det mye som kan gjøres. Blant annet holdning, lyssetting og ansiktsutrykk. Har du dårlig holdning på bilde 1 og god holdning på bilde 2 så vil bare det gjøre at du ser mye sprekere ut. Dersom du ser trøtt ut på bilde 1 og opplagt ut på bilde 2 så gir selvsagt det utslag også. Mye småtriks som kan gjøres Tongue

Dersom målet er å gå ned i vekt så er det bare en ting å gjøre, spis mindre! Sulten er din venn Tongue
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Piratequeen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 194

  • Liten, men med stort mot!
Sv: Piratequeen (bilder s.4)
« #55 : 23. september 2009, 18:03 »
Er målet å få størst mulig forskjell på bildene, eller reell form? Dersom målet er å få størst mulig forskjell på bildene er det mye som kan gjøres. Blant annet holdning, lyssetting og ansiktsutrykk. Har du dårlig holdning på bilde 1 og god holdning på bilde 2 så vil bare det gjøre at du ser mye sprekere ut. Dersom du ser trøtt ut på bilde 1 og opplagt ut på bilde 2 så gir selvsagt det utslag også. Mye småtriks som kan gjøres Tongue

Dersom målet er å gå ned i vekt så er det bare en ting å gjøre, spis mindre! Sulten er din venn Tongue
Mente jo selvsagt reel form....men kan jo ta tipsene dine til meg uansett...sånn i tilfelle jeg ikke når målene jeg ønsker meg  Wink

Jeg ligger på ca 1600-2000 kcal om dagen (øker litt de dagene jeg har veldig tunge treningsøkter) er det for mye? Er jo redd for å skakk-kjøre forbrenningen også  :Smiley
Holder ikke å ha gode mål og forsetter, om man ikke har tenkt å gjøre hva som skal til for å gjennomføre det!

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Piratequeen (bilder s.4)
« #56 : 23. september 2009, 18:06 »
Dersom du ikke går ned i vekt, og målet er å gå ned i vekt så er det for mye.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Piratequeen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 194

  • Liten, men med stort mot!
Sv: Piratequeen (bilder s.4)
« #57 : 23. september 2009, 18:12 »
Dersom du ikke går ned i vekt, og målet er å gå ned i vekt så er det for mye.

Det er notert! Da holder jeg meg på ca 1600 kcal i et par uker først, så får jeg heller kutte 2-300 til om det ikke skjer noe!
Holder ikke å ha gode mål og forsetter, om man ikke har tenkt å gjøre hva som skal til for å gjennomføre det!

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Sv: Piratequeen (bilder s.4)
« #58 : 23. september 2009, 19:45 »
Det er notert! Da holder jeg meg på ca 1600 kcal i et par uker først, så får jeg heller kutte 2-300 til om det ikke skjer noe!
Hold deg der, gå ikke under 15-1600kcal. Jeg kan ikke få uttrykket nok hvor sint jeg er på meg selv for at jeg fucka opp forbrenningen min for noen år siden, det er først nå den sure svie kommer.

Pass heller på sukkerinntaket (tenk insulinnivå),nok protein, nok fett, drikk en god del grønn te, tren intervaller en-to gang i uka, vær tålmodig.
Smiley

Utlogget Piratequeen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 194

  • Liten, men med stort mot!
Sv: Piratequeen (bilder s.4)
« #59 : 23. september 2009, 20:01 »
Hoff ja, jeg blir forvirret....fryktelig vanskelig å finne ut hvilket kalori-nivå jeg skal ligge på, har prøvd det meste mellom 1400 og 2500... og siden treningsnivået er såpass høyt enkelte dager, skulle jeg jo trodd jeg gikk nedover i vekt...men men...får se hvordan det går med 1600kcal over noen uker og vurdere igjen deretter...!

Målte forresten fettprosenten på treningssenteret for et par uker siden til 22%. Fikk en oversikt over hvordan det var fordelt på kroppen også, noe som viste at det var ca 29-30% fra hofta og ned og 16-20% på overkroppen! Så det er tydelig hvor fettet ligger...synd det ikke går ann å slanke seg på noen kroppsdeler  :Smiley
Holder ikke å ha gode mål og forsetter, om man ikke har tenkt å gjøre hva som skal til for å gjennomføre det!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!