Skrevet av Emne: WSM 2009 - DISKUSJONEN  (Lest 61214 ganger)

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239


Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #376 : 03. oktober 2009, 13:10 »
Syns vi alle samme skal takke TF for fantastisk dekning Tongue
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #377 : 03. oktober 2009, 13:11 »
Det er helt utrolig hvordan Savickas utklasser de andre i markløft.
Kan ikke skjønne annet enn at dette er en verdig vinner!

Hvor ble det av Koklyaev i år? Skadet?

rev av biceps eller hva det var rett etter VPC

forøvrig grattis til Big Z Cheesy



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #378 : 03. oktober 2009, 13:12 »
Syns vi alle samme skal takke TF for fantastisk dekning Tongue

HAHA... tidenes dårligste dekning av wsm.
hadde det ikke vært for marunde-muscle forumet og ironmind hadde vi ikke fått vite noe som helst.

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #379 : 03. oktober 2009, 13:36 »


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #380 : 03. oktober 2009, 13:52 »
You don't have to be fat to be strong, but if you want to be the strongest there is no choice Grin Kanon at den sterkeste vant selv et friidrettstevne som WSM. Det er herlig slik Ironmind skriver det: "And today Zydrunas Savickas won the World’s Strongest Man contest - the contest that dwarfs all others in strongman.  Beyond the glitzy title that now proclaims what he is, many would argue that Zydrunas Savickas also deserves that accolade even if all the letters are lowercase - he’s that strong." Altså ; ikke bare er han Verdens Sterkeste Mann men mange vil si han også er verdens sterkeste mann. Det burde alltid ha betydd det samme, men har nesten aldri gjort det. Før nå. Nå gjenstår det bare for Pudzianowski å stille på Arnolds. Da får Savickas virkelig vise hvem som er den sterkeste. Nå viste han bare at: "You don't have to be lean to be fit". Essz!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #381 : 03. oktober 2009, 13:57 »
Jeg synes dere er pokker så ufine som klager på oppdateringene som har kommet! De oppdateringene dere har fått her er absolutt ALLE de oppdateringene vi har fått fra dem som er der nede, og de er mer enn gode nok for folk flest! Er man mer enn normalt interessert er det en selvfølge at man følger med på de stedene hvor de faktisk har folk som er på konkurransestedet nettopp for å oppdatere!

Det føles pokker så bortkasta å bruke energi på å gjøre forsøk på å oppdatere dere her når alt man får er utakknemlig piss ...
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #382 : 03. oktober 2009, 14:03 »
Jeg synes dere er pokker så ufine som klager på oppdateringene som har kommet! De oppdateringene dere har fått her er absolutt ALLE de oppdateringene vi har fått fra dem som er der nede, og de er mer enn gode nok for folk flest! Er man mer enn normalt interessert er det en selvfølge at man følger med på de stedene hvor de faktisk har folk som er på konkurransestedet nettopp for å oppdatere!

Det føles pokker så bortkasta å bruke energi på å gjøre forsøk på å oppdatere dere her når alt man får er utakknemlig piss ...
Så slutt med oppdateringer da. Det var nok slik at folk flest hadde fått inntrykk av at det skulle bli jevnlige og gode oppdateringer fra Malta, men se på siden over oppdatering og se hvor mangelfull den virker. Dere i Norge har sikkert oppdatert det som har kommet fra Malta, men de som har kommet med rapporter har vel kommet med svært få og ganske dårlige rapporter. Jeg driter egentlig i det, men det er veldig lite profesjonelt å ta kritikk så personlig.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #383 : 03. oktober 2009, 14:04 »
Jeg synes dere er pokker så ufine som klager på oppdateringene som har kommet! De oppdateringene dere har fått her er absolutt ALLE de oppdateringene vi har fått fra dem som er der nede, og de er mer enn gode nok for folk flest! Er man mer enn normalt interessert er det en selvfølge at man følger med på de stedene hvor de faktisk har folk som er på konkurransestedet nettopp for å oppdatere!

Det føles pokker så bortkasta å bruke energi på å gjøre forsøk på å oppdatere dere her når alt man får er utakknemlig piss ...


Er ikke oppdateringene som vi klager på, er den TOTALE mangelen på det. De fleste oppdateringene som har kommet er jo ikke TF som har kommet med, men andre.
Om dere ikke hadde skapt forventninger ved å annonsere at dere skulle oppdatere så hadde vel ingen klagd heller, men når dere setter det på forsiden burde det da komme oppdateringer også.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #384 : 03. oktober 2009, 14:06 »
Er ikke oppdateringene som vi klager på, er den TOTALE mangelen på det. De fleste oppdateringene som har kommet er jo ikke TF som har kommet med, men andre.
Om dere ikke hadde skapt forventninger ved å annonsere at dere skulle oppdatere så hadde vel ingen klagd heller, men når dere setter det på forsiden burde det da komme oppdateringer også.
har du ikke lest hver rapport som har kommet?
Ingenting av det er hentet fra noen andre kiler enn våre, bortsett fra den totale repslisten på markløften som Teletubbi la ut her sist.. den kopierte jeg. Etter at jeg la inn de resultatene jeg fikk fra malta.

ingen av oss har sittet med twitter eller marunde hele dagene og klipt info.

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #385 : 03. oktober 2009, 14:08 »
Sitat
Svend Karlsen, Dag Inge Dahl og Guri Eirin Skog vil daglig komme med stemninger, historier, utsagn og resultater fra gjengen som er samlet på Malta.
Dere lover men kan ikke innfri...

Utlogget 110%

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 61

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #386 : 03. oktober 2009, 14:15 »
Slapp av folkens. De prøvde så godt  de kunne  å komme med oppdateringer. Det kom kansje ikke så mye, med dere burde være glade for at det i det hele kom noen oppdateringer fra en norsk side. Det kom jo resultater hver dag og det må da være godt nokk. Greit, jeg må innrømme at de kunne gjort det bedre, men sånn ble det ikke denne gangen. Men uansett: Takk for alle oppdateringene, både fra Svend, Egil og alle andre.

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #387 : 03. oktober 2009, 14:36 »
Dere som er brukere av forumet her har jo snappet mer info fra Ironmind og Marundemuscle etc. og delt med resten så da har dere jo fått mye info og burde være tilfredstilt, jeg mener, hva skulle dere gjort uten forumet? Smiley

Det har nok vært litt mer mangelfull informasjon her på forsiden etter at Richard Skog ikke kom videre til finalen, vi hadde plutselig ikke med en nordmann lenger og det var kanskje litt nedtur for mange der nede på Malta. Vi dekker i utgangspunktet ikke konkurranser hvor vi ikke har med nordmenn med i (les: Mr. Olympia etc.).  Og det var bare Svend som rapportere på slutten som også hadde mange andre oppgaver.

Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #388 : 03. oktober 2009, 14:39 »
Dere som er brukere av forumet her har jo snappet mer info fra Ironmind og Marundemuscle etc. og delt med resten så da har dere jo fått mye info og burde være tilfredstilt, jeg mener, hva skulle dere gjort uten forumet? Smiley

Det har nok vært litt mer mangelfull informasjon her på forsiden etter at Richard Skog ikke kom videre til finalen, vi hadde plutselig ikke med en nordmann lenger og det var kanskje litt nedtur for mange der nede på Malta. Vi dekker i utgangspunktet ikke konkurranser hvor vi ikke har med nordmenn med i (les: Mr. Olympia etc.).  Og det var bare Svend som rapportere på slutten som også hadde mange andre oppgaver.



Kansje brukt andre forum som de du nevner :Smiley Hadde det blitt brukt like mye tid på å samle info som på unnskyldninger hadde det vært skryt å få.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: WSM 2009 - DISKUSJONEN
« #389 : 03. oktober 2009, 14:41 »
Kansje brukt andre forum som de du nevner :Smiley Hadde det blitt brukt like mye tid på å samle info som på unnskyldninger hadde det vært skryt å få.

Edit: Glemte å takke alle som har skaffet rask info og delt med oss andre.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!