Skrevet av Emne: Gaspari Nutritions  (Lest 3391 ganger)

Utlogget Pappalou

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Gaspari Nutritions
« : 19. november 2009, 09:51 »
Gaspari nutritions SizeOn og SuperPump250.   

Har nettopp testet disse produktene, kjøpte di i sverige da jeg var sørpå sist.
Noen som vet om jeg kan bestille disse trygt inn til landet?
Norge har jo ikke akkurat enkle kosttilskuddslover.. dem er jo så rund som man kan få dem.

Novadex Xt og PlasmaJet er vel bare tøv og prøve å få inn via post.

Kim

Utlogget Pappalou

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Gaspari Nutritions
« #1 : 19. november 2009, 09:54 »
Tenkte du på hvor jeg hadde planer om å bestille fra? så enten Sverige eller England.

Utlogget Pappalou

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Gaspari Nutritions
« #2 : 19. november 2009, 15:03 »
Bestilte du den pakken med alle 4 i? er den jeg har hatt:) Uten noe problem?


Takker for svar

Utlogget Pappalou

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Gaspari Nutritions
« #3 : 19. november 2009, 15:24 »
Nei burde ikke være, er eneste Novadex XT jeg va litt usikker på.

Vi få prøve:)

Utlogget Pappalou

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Gaspari Nutritions
« #4 : 19. november 2009, 15:35 »
Ja, superpump ga en fin energi før trening:)

Har du noen anbefalninger og komme med?Smiley

Utlogget loco123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: Gaspari Nutritions
« #5 : 10. januar 2010, 04:47 »
Produktet vil ha miiiiinimal virkning på testonivåer osvosv..
Ville ikke anbefalt produktet, heller ikke size on.

Eneste jeg kan anbefale er Superpump 250, som gir veldig fin energi til trening..

Har du testet novedex selv da eller? lest veldig mye bra om dette produktet på andre forum.

Utlogget Treningsfreek

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 178

  • Mean and clean!
Sv: Gaspari Nutritions
« #6 : 10. januar 2010, 18:12 »
Har du testet novedex selv da eller? lest veldig mye bra om dette produktet på andre forum.
Merk deg det at de som selger og produserer kosttilskudd kan lage forskjellige brukere på forum akkurat som meg og deg, og skryte sine egne produkter opp i skyene, uten at noen aner om de faktisk mener det eller bare skriver det for å få solgt produktet. Og jo, det skjer, det kan du banne på!
Alder: 22 år
BP: 107,5 kg
ML: 150kg
KB: uvisst
188cm/91 kg
("Thor is here, Odin is here, how can you miss!?

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Gaspari Nutritions
« #7 : 10. januar 2010, 20:37 »
Merk deg det at de som selger og produserer kosttilskudd kan lage forskjellige brukere på forum akkurat som meg og deg, og skryte sine egne produkter opp i skyene, uten at noen aner om de faktisk mener det eller bare skriver det for å få solgt produktet. Og jo, det skjer, det kan du banne på!

Kan ikke si meg mer enig der. +1 honnør.
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Gaspari Nutritions
« #8 : 10. januar 2010, 20:42 »
når en av verdens største hvis ikke største da bodybuilding tilskudd side bodybuilding.com har disconntiniued produktet så ville jeg ihvertfall vært skeptisk...
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Gaspari Nutritions
« #9 : 10. januar 2010, 20:58 »
når en av verdens største hvis ikke største da bodybuilding tilskudd side bodybuilding.com har disconntiniued produktet så ville jeg ihvertfall vært skeptisk...

" BB.com voluntarily chose to stop carrying it due to increased scrutiny it has been receiving from the government. They were carrying some products that the FDA didn't like and while Novedex is not on any FDA ban list, BB.com is being extremely (some might say overly) cauious and pulled a number of products.

Novedex is safe, legal and DSHEA compliant for sale as a nutritional supplement. The FDA does not have any issues with our product and it is available for sale in most supplement stores and online websites. "

Dette er tatt fra en post av en gaspari rep på bodybuilding.com sine forum. Så det at novedex ikke selges på bodybuilding.com lenger, har ingenting å si.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Gaspari Nutritions
« #10 : 10. januar 2010, 21:34 »
" BB.com voluntarily chose to stop carrying it due to increased scrutiny it has been receiving from the government. They were carrying some products that the FDA didn't like and while Novedex is not on any FDA ban list, BB.com is being extremely (some might say overly) cauious and pulled a number of products.

Novedex is safe, legal and DSHEA compliant for sale as a nutritional supplement. The FDA does not have any issues with our product and it is available for sale in most supplement stores and online websites. "

Dette er tatt fra en post av en gaspari rep på bodybuilding.com sine forum. Så det at novedex ikke selges på bodybuilding.com lenger, har ingenting å si.

når en ansatt av gaspari som sier dette må det vel sies og ta dette med en klype salt vel, han ville jo sagt hva som helst for og selge produktene sine...

men interessant og lese uansett takk for innspillet.

(jeg er ikke noe anti gaspari person, bare la merke til at bb.com ikke solgte det videre så da syntes jeg bare det var litt spesiellt da de selger nå nesten alt....)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget loco123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: Gaspari Nutritions
« #11 : 12. januar 2010, 04:05 »
Merk deg det at de som selger og produserer kosttilskudd kan lage forskjellige brukere på forum akkurat som meg og deg, og skryte sine egne produkter opp i skyene, uten at noen aner om de faktisk mener det eller bare skriver det for å få solgt produktet. Og jo, det skjer, det kan du banne på!

Ja selvfølgelig er jeg klar over dette, men ser jo etter om dette er medlemmer som er der for å hype opp et produkt kontra vanlige medlemmer ved å se litt på tidligere innlegg. Har testet flere andre testoboostere med positiv effekt. Lurer fortsatt på hvorfor figuz fraråder innkjøp av novedex?

Utlogget Treningsfreek

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 178

  • Mean and clean!
Sv: Gaspari Nutritions
« #12 : 12. januar 2010, 11:19 »
Ja selvfølgelig er jeg klar over dette, men ser jo etter om dette er medlemmer som er der for å hype opp et produkt kontra vanlige medlemmer ved å se litt på tidligere innlegg. Har testet flere andre testoboostere med positiv effekt. Lurer fortsatt på hvorfor figuz fraråder innkjøp av novedex?
Så du mener test. nivåene dine ble høyere når du tok disse "testo-booster" produktene?
Grunnen til at "figuz" blandt andre, inkludert meg selv fraråder å bruke penger på slike produkter er at de gir minimal, om noen effekt. Har du noen studier å vise til som sier noe annet? Ikke det nei... Derfor vil de fleste anbefale deg å bruke penger på mat og tilskudd som man vet med 100% sikkerhet VIRKER, kreatin mono og proteiner f.eks... Lykke til!
Alder: 22 år
BP: 107,5 kg
ML: 150kg
KB: uvisst
188cm/91 kg
("Thor is here, Odin is here, how can you miss!?

Utlogget loco123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: Gaspari Nutritions
« #13 : 13. januar 2010, 05:50 »
Min personlige mening er at både libido, appetitt, styrke (15kg benkpress på en halvannen måned, noe som er uvanlig for meg som har trent i ca 4 år) andel muskler øker. Dette er typiske karakteristikker for det mannlige kjønnshormonet testosteron. Jeg har ingen annen forskning enn den som er produsert av de ulike firmaene selv, men det er jo den samme forskningen som ligger til grunn for feks superpump 250. hehe

Utlogget Diiaz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 145
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 145

Sv: Gaspari Nutritions
« #14 : 13. januar 2010, 13:04 »
jeg fikk en boks novedex xt av en kompis for lenge siden.. fikk ikke noe særlig økt styrke men jeg mener selv at mange blodårer ble mer synlig på armene, og den ene jeg har på kassa ble også mer synlig Tongue

hvis noen er ekstra interessert(sikter til treningsfreek b.l.a.Smiley) så har gaspari nutrition laget en "clinical study" for produktet, gidda selv ikke å lese, vet bare at den finnes..:
http://www.gasparinutrition.com/Portals/0/NovedexXTClinicalTrial.PDF

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!