Skrevet av Emne: BodybJunior Bygger - Logg  (Lest 72653 ganger)

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BodybJunior Bygger - Årsbeste økt, IGJEN!! LOGG
« #285 : 01. november 2010, 17:24 »
Dere gjør ikke valget lettere....

DELOAD

Disco 60 min 50% av normal intensivitet på bryst og triceps, 16-18 rep 3-5 sett per øvelse.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BodybJunior Bygger - Årsbeste økt, IGJEN!! LOGG
« #286 : 02. november 2010, 21:25 »
Deload

Disco på rygg og biceps.. Masse småsnacks, ble litt pump igrunn Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: BodybJunior Bygger - Årsbeste økt, IGJEN!! LOGG
« #287 : 02. november 2010, 22:55 »
Haha, disco. Old school poses, old school dansing.. Liker stilen Smiley

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BodybJunior Bygger - Årsbeste økt, IGJEN!! LOGG
« #288 : 03. november 2010, 20:01 »
Haha, disco. Old school poses, old school dansing.. Liker stilen Smiley

Stjelt det fra veteranene; Daniel og Jan Wink

Onsdag

30 min tung kardio - herlig.

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: BodybJunior Bygger - Årsbeste økt, IGJEN!! LOGG
« #289 : 03. november 2010, 21:34 »
Stjelt det fra veteranene; Daniel og Jan Wink

Onsdag

30 min tung kardio - herlig.
Kardio har du ikke stjelt av oss ivertfall!!! Wink Den skal du ha lov og ha for deg selv gitt Wink

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: BodybJunior Bygger - Årsbeste økt, IGJEN!! LOGG
« #290 : 03. november 2010, 21:37 »
Har ikke sett gjennom det du har skrevet her eller på bildetråden.. Lurte på om du har tenkt å stille noen gang?

P.S.: Lår blir aldri for stort!  Cool

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BodybJunior Bygger - Årsbeste økt, IGJEN!! LOGG
« #291 : 03. november 2010, 22:28 »
Kardio har du ikke stjelt av oss ivertfall!!! Wink Den skal du ha lov og ha for deg selv gitt Wink
Enkelt og greit; Jeg er kardiokongen Wink

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: BodybJunior Bygger - Årsbeste økt, IGJEN!! LOGG
« #292 : 03. november 2010, 22:35 »
Har ikke sett gjennom det du har skrevet her eller på bildetråden.. Lurte på om du har tenkt å stille noen gang?

P.S.: Lår blir aldri for stort!  Cool
Cheesy

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BodybJunior Bygger - Årsbeste økt, IGJEN!! LOGG
« #293 : 03. november 2010, 22:38 »
Har ikke sett gjennom det du har skrevet her eller på bildetråden.. Lurte på om du har tenkt å stille noen gang?

P.S.: Lår blir aldri for stort!  Cool

Ligger det noe spesielt bak det spørsmålet? Er det noe du ønsker å påpeke HHHH? Synes det er utrolig gøy med slike spørsmål fra utøvere som deg! Det er nesten slik at dere er den siste instansen spørsmålet går igjennom angående temaet før beslutningen i valget bestemmes.

For å svare på spørsmålet; Jeg synes jeg har en altfor ujevn fysikk, derfor bulker jeg litt moderat frem mot dietten i 2011 starter. Etter neste ekstremdiett så håper jeg at magen har flatet seg mer ut, da jeg ikke ble helt fornøyd med magen etter årets diett (avataren min) - Det var ikke langt unna denne gangen, men jeg ser for meg at jeg klarer å ta det siste etter neste diett.

Altså, jeg vill ikke være fornøyd med kroppen min i en konkurransesammenheng før våren 2012! Det jeg har utrolig lyst til er å stille i AF, synes det ser ut som en utrolig morsom og spennende konkurranse - Det jeg gruer meg mest til med å stille meg på en scene og vise meg frem er alle ryktene rundt sporten. Jeg er og kommer alltid til å være 100% dopingfri som jeg er veldig åpen om, jeg er veldig usikker på om jeg kan hevde meg på grunn av dette men det er ett valg jeg har tatt som aldri blir å endres. En annen ting er at jeg utsetter familien min for utrolig mye belastende spørsmål siden jeg åpenlyst har klart meg bra uten dopingmidler, og derfor er det også latterlig mye 'mistanker' blant sjalu naboer osv. Det betyr ikke noe for meg, for jeg vet at jeg er 100% dopingfri, men det dannes utrolig mye rart når noen utpeker seg i massen.

Takk for interessen HHHH!

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: BodybJunior Bygger - Årsbeste økt, IGJEN!! LOGG
« #294 : 03. november 2010, 23:12 »
Smiley

Angående fysikken din så ser den veldig bra ut på bilder, fullstendig god nok til at jeg ville vurdert å hive meg med på en konkurranse. Det hadde nok vært lettere å vurdere om jeg hadde sett deg live eller noen bilder i line-up posering i samme form som på avataren din, men å stille i AF hadde jeg nok vurdert.

Et par gode argument for å stille er å se på andre som har stilt, f.eks. PG eller han jeg skal nevne nedenfor her. Spør du de så er det eneste de angrer på er å ikke ha stilt før de faktisk gjorde det. Det er for lett å lure seg inn i en tankegang hvor alt skal være perfekt når en først skal på scenen - at det er en slags ende på reisen og manifestasjonen av alle oppofrelsene og motstanden du har møtt og beseiret på veien. Og her kommer det andre argumentet: den første gangen en stiller så er det mye usikkerhet, og mye læring og tilvenning skjer. Altså så blir det andre faktorer som du mest sannsynlig ikke forestiller deg i jakten på det perfekte (fysikken) som overskygger arbeidet du har lagt ned. Nå er det ikke en regel at det går til pysis den første gangen en trår på scenen, men i alle fall om en stiller i AF så er det høy sannsynlighet for det.


Angående dopinggreiene så er det ikke uvanlig å være med i AF 100% dopingfri. Jeg kjenner flere som har gjort det (og fortsetter å gjøre det), og underlig nok så gjør de ikke stort utav det. Det er mange som har din innstilling, altså å ville stille dopingfri og bevise til seg selv og til andre at det går ann, men de fleste tenker ikke på at det vil påvirke familien / venner negativt. Om jeg skal spekulere så tror jeg ikke heller at det har vært noen sak i ettertid.

Jørgen Kvam er en jeg kjenner på Kaliber som har gitt litt mer lyd fra seg enn andre angående dopingproblematikken, og han gjorde absolutt en god figur på scenen. Jeg tror faktisk han ble "dømt ned" for å være for stor Tongue Hehe.. Men igjen, så var det mye småting han kunne gjort annerledes, og han har bare stilt en gang. Nedenfor er noen bilder av han, og en artikkel som ble skrevet i bt - men dog med litt annen vinkling enn hva utøverne selv kunne ønsket:

http://www.bt.no/sport/article216473.ece

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BodybJunior Bygger - Årsbeste økt, IGJEN!! LOGG
« #295 : 03. november 2010, 23:42 »
Smiley

Angående fysikken din så ser den veldig bra ut på bilder, fullstendig god nok til at jeg ville vurdert å hive meg med på en konkurranse. Det hadde nok vært lettere å vurdere om jeg hadde sett deg live eller noen bilder i line-up posering i samme form som på avataren din, men å stille i AF hadde jeg nok vurdert.

Et par gode argument for å stille er å se på andre som har stilt, f.eks. PG eller han jeg skal nevne nedenfor her. Spør du de så er det eneste de angrer på er å ikke ha stilt før de faktisk gjorde det. Det er for lett å lure seg inn i en tankegang hvor alt skal være perfekt når en først skal på scenen - at det er en slags ende på reisen og manifestasjonen av alle oppofrelsene og motstanden du har møtt og beseiret på veien. Og her kommer det andre argumentet: den første gangen en stiller så er det mye usikkerhet, og mye læring og tilvenning skjer. Altså så blir det andre faktorer som du mest sannsynlig ikke forestiller deg i jakten på det perfekte (fysikken) som overskygger arbeidet du har lagt ned. Nå er det ikke en regel at det går til pysis den første gangen en trår på scenen, men i alle fall om en stiller i AF så er det høy sannsynlighet for det.


Angående dopinggreiene så er det ikke uvanlig å være med i AF 100% dopingfri. Jeg kjenner flere som har gjort det (og fortsetter å gjøre det), og underlig nok så gjør de ikke stort utav det. Det er mange som har din innstilling, altså å ville stille dopingfri og bevise til seg selv og til andre at det går ann, men de fleste tenker ikke på at det vil påvirke familien / venner negativt. Om jeg skal spekulere så tror jeg ikke heller at det har vært noen sak i ettertid.

Jørgen Kvam er en jeg kjenner på Kaliber som har gitt litt mer lyd fra seg enn andre angående dopingproblematikken, og han gjorde absolutt en god figur på scenen. Jeg tror faktisk han ble "dømt ned" for å være for stor Tongue Hehe.. Men igjen, så var det mye småting han kunne gjort annerledes, og han har bare stilt en gang. Nedenfor er noen bilder av han, og en artikkel som ble skrevet i bt - men dog med litt annen vinkling enn hva utøverne selv kunne ønsket:

http://www.bt.no/sport/article216473.ece

Tusen takk for dette innspillet HHHH!
Jeg har 'hørt' at det er en del som stiller uten å ha brukt noen form for dopingmidler, men når du bare får høre det fra tredjeparter er det ikke så veldig pålitelig informasjon. Når jeg får faktaene servert på gullfat som du gjør her HHHH, så gir du meg ett stort håp og en enorm lyst til å sette igang med forberedelsene så fort som mulig. Honnør!

Nok en gang, takk for fine ord! De kommer veldig godt med og gjør veldig stor uttelling på motivasjonen min - Mennesker som meg glemmer aldri slik interesse som mange av de aktive utøverne har vist for meg. Dette gjelder også for alle andre/oss som har startet i værste tenkelige situasjon, som overvektig! Jeg er ubeskrivelig takknemmelig for dette, og har hovedsakelig ildsjelene bak treningsforum å takke for all denne ekstra motivasjonen og veiledningen jeg har fått opp igjennom årene!

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: BodybJunior Bygger - Årsbeste økt, IGJEN!! LOGG
« #296 : 03. november 2010, 23:52 »
Jeg blir så glad hver gang jeg ser det står 100% Dopingfri under avataren din Smiley Særlig nå som du ser ut til å rykke inn i utøvermiljøet. Ja, jeg si jeg har fordommer...

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: BodybJunior Bygger - Årsbeste økt, IGJEN!! LOGG
« #297 : 04. november 2010, 03:17 »
Tusen takk for dette innspillet HHHH!
Jeg har 'hørt' at det er en del som stiller uten å ha brukt noen form for dopingmidler, men når du bare får høre det fra tredjeparter er det ikke så veldig pålitelig informasjon. Når jeg får faktaene servert på gullfat som du gjør her HHHH, så gir du meg ett stort håp og en enorm lyst til å sette igang med forberedelsene så fort som mulig. Honnør!

Nok en gang, takk for fine ord! De kommer veldig godt med og gjør veldig stor uttelling på motivasjonen min - Mennesker som meg glemmer aldri slik interesse som mange av de aktive utøverne har vist for meg. Dette gjelder også for alle andre/oss som har startet i værste tenkelige situasjon, som overvektig! Jeg er ubeskrivelig takknemmelig for dette, og har hovedsakelig ildsjelene bak treningsforum å takke for all denne ekstra motivasjonen og veiledningen jeg har fått opp igjennom årene!

Kjempebra Smiley

Som sagt så tror jeg absolutt at du bør vurdere å stille snart Smiley Selv ville jeg prøvd meg til våren - om det passer selvsagt (men det "passer" som regel aldri, en må bare prøve å få det til uansett). Du har jo bevist at du klarer å komme deg i grei form, og at kroppen din ikke er for motstridig til å kvitte seg med flesk, så det er jo egentlig enda en god grunn til å prøve seg.


Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BodybJunior Bygger - Årsbeste økt, IGJEN!! LOGG
« #298 : 04. november 2010, 19:57 »
Jeg blir så glad hver gang jeg ser det står 100% Dopingfri under avataren din Smiley Særlig nå som du ser ut til å rykke inn i utøvermiljøet. Ja, jeg si jeg har fordommer...

Det er akkurat det budskapet jeg ønsker å spre med kombinasjonen av resultatet etter en lang diett + garantien om at jeg aldri har brukt noen form for doping - Gleder meg å høre, Ralphern Smiley

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BodybJunior Bygger - Årsbeste økt, IGJEN!! LOGG
« #299 : 04. november 2010, 19:59 »
Kjempebra Smiley

Som sagt så tror jeg absolutt at du bør vurdere å stille snart Smiley Selv ville jeg prøvd meg til våren - om det passer selvsagt (men det "passer" som regel aldri, en må bare prøve å få det til uansett). Du har jo bevist at du klarer å komme deg i grei form, og at kroppen din ikke er for motstridig til å kvitte seg med flesk, så det er jo egentlig enda en god grunn til å prøve seg.



Alt du har kommentert er limt i hjernebarken min HHHH, takk for alle innspillene dine, håper du følger med videre på hva som blir å skje Smiley Du har definitvt motivert meg veldig mye med din interesse, takk!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!