Skrevet av Emne: Hobbs jakter på "sommerformen" ett par nye bilder s.3  (Lest 7203 ganger)

Utlogget Hobbs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Hobbs med en liten update.
« #30 : 20. august 2010, 14:17 »
En liten update. Har begynt å spise mer i det siste. Fant ut at jeg lå under 2k per dag, så har nå gradvis steget til mellom 2300-2600 daglig og formen har egentlig bedret seg, men vekta er fortsatt den samme. Vil opp, men med gode matkilder og uten å rase opp i vekt så er vel bare å spise enda litt mer...:p Ellers er treninga mest jogging og kroppsvektstrening for styrken m/ strikk. Gidder ikke melde meg inn på nytt gym for 2-3mnder hjemme så da blir det litt sånn.

Uansett, her er ett par bilder av dagsformen. Kritikk må dere gjerne komme med..Smiley

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Fortsatt litt tynn, hehe! Men syns spesielt armene dine skiller seg ut, veldig bra form der og fine årer! Med litt mer masse så kan det her blir strålende Cheesy Fortsett og kjør på!! Chillern tattoo også forresten Wink skal følge med her.
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Hobbs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Er nok riktig beskrivelse med "litt tynn" ja..Smiley Hehe. Takk for det, ja det er gøy når det stadig popper opp nye årer og på armene kommer de veldig tydelig frem.. Mer masse er jo ønsket mitt, så håper jeg er mer på riktig vei nå.. Smiley

Ja, den tattoen der er jeg rimelig fornøyd med..!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Bra form dette da! Kjør på videre!

Kanskje irrelvant, men må få kommentere tattisen jeg også. Er absolutt ikke fan av tatoveringer med farger (de ser ofte "møkkete" ut, hvis du skjønner), men den der var faktisk ganske så rå.

Heia heia!

Utlogget Hobbs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Takk for det! Gleder meg til studie-start i England nå. Enormt treningssenter på campus med 800,- i ÅRSavgift!:D

Ja, faktisk enig i at farger ofte ikke blir bra på huden, men hadde en tattovør med 30års erfaring så jeg tok sjansen..Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Takk for det! Gleder meg til studie-start i England nå. Enormt treningssenter på campus med 800,- i ÅRSavgift!:D

Ja, faktisk enig i at farger ofte ikke blir bra på huden, men hadde en tattovør med 30års erfaring så jeg tok sjansen..Smiley
Ser ut som om det var verdt risken Smiley Har en del kompiser og venninner som har tatovert seg i det siste. Men jeg tør liksom ikke.. hehe.

800 i ÅRSAVGIFT Shocked Hvordan er kvaliteten da? Har du sett det? Billigste jeg finner i Oslo er fitness xpress for 299,- i mnd. Flyttet inn i hybel i går, skal studere litt, så må være sparsom.. se hvordan ting går de første månedene. Aldri bodd alene før, så blir spennende!

Utlogget Hobbs

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Universitetet ble netopp kåret til det beste universitetet i England for femte gang så tipper standaren på treningssenteret er grei nok!:)
Ja, 299,- er jo billig her, men i England er jo nesten alt en tredjedel av prisen.

Bo alene kan være tøft til tider det, men du blir da voksen av det iallefall!;)

Utlogget Аня Евелин :)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 871
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 871

  • In it to win it
 Grin
..bare bli litt blekere

sikkert ikke noe pes det i England, lizzm.

-[][][]------------[][][]-

I didn`t fail, I just found 10.000 ways that didn`t work.

Utdatert treningsdagbok:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=46920.msg698519#msg698519

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!