Skrevet av Emne: HHHH - Yoke film s.86 :P  (Lest 220678 ganger)

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #165 : 18. mars 2009, 08:13 »
Mandagens trening: Bryst 16.03.09

Benkpress
3x4x157,5kg
Skråbenk
2x2x140kg
Cable flyes fra bunn
2x8x35+35kg


Diverse biceps


Kommentar: Skråbenken var tung Sad Kjenner det fortsatt i brystet (ut mot festet) av å ta "riktig" benkpress... Det har dog blitt mye bedre enn hva det var.. Kjedelig trening, sent og utkjørt etter forelesning.

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #166 : 18. mars 2009, 08:25 »
Fremside lår Tirsdag 17.03
Frontbøy
3x3x125
Knebøy
2x5x180
Benspark
2x10x20+20kg


Kommentar: Merket vekten i knebøyen denne gangen.. Ikke at det var kjempetungt, men litt mer innsats som skulle til for å flytte stanga. Knærne var imidlertid i toppform  Cheesy Tror jeg tar 5ere på 185 neste gang for så å skru ned antall rep og gå enda tyngre etter det...

Jeg og Edmund Johansen (tidligere fitness og nå CBB utøver, se her ) lekte oss med tanken av å løfte 60kg i enarmsrykk med stang.  Altså at man tar tak i stanga med en hånd og rykker den eksplosivt over hodet.

Etter at vi kjente på vekta og kapitulerte før vi hadde prøvd en gang så gikk jeg bort til Rikard (Skog) som var der. Han var selvfølgelig ikke tung å be og stanga fløy opp som luft.  Shocked Akkurat som om jeg løfter kun stanga over hodet... Syns han har vokst i det siste også - ser det på bredden. Før så var det lett å se at han var jævlig høy, men nå er han så massiv at man ikke egentlig er sikker før du står ved siden av han. Godt gjort å være 200cm og se kompakt ut!! Begynner å få slik Poundstone - look (nesten)..

Utlogget Mr. Fredriks

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 149

Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #167 : 20. mars 2009, 16:29 »
Bra økter Smiley Utrolig gjort av skog... hehe, lur han en gang til, men da filmer du Cheesy
Er edmund i slag da?
It's simple, if it jiggles, it's fat!

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #168 : 20. mars 2009, 17:03 »
Bra økter Smiley Utrolig gjort av skog... hehe, lur han en gang til, men da filmer du Cheesy
Er edmund i slag da?

Skog er stor og sterk ja- blir jo bare "værre og værre" Smiley Har tenkt på det i ettertid ja, skulle laget en fin youtube snutt av det der.... Selv om det tok bare et halvt sekund før stanga var 2,5m oppe i lufta  woot

Edmund er...... tja.... Først så klarte han å få skiveutglidning når han tok skulderpress sittende med manualer (!) en stund siden - kanskje litt over et år siden. Manualen begynte å vandre ut mot siden, han reagerte instinktivt med å ta i for å forhindre at den datt ned - og så smalt det.. Det andre som har skjedd var når han skulle tøffe seg på en nyinnkjøpt MC - på vått grass (tror jeg).. Da slo han i stykker skuldra, det er vel kragebeinet der som er løst enda.

Sånn kan det gå! Men han trener jevnt nå for tida faktisk og jobber litt på Kaliber Fitness Store nede i sentrum om du tar deg en tur dit.

Utlogget Mr. Fredriks

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 149

Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #169 : 20. mars 2009, 17:56 »
Tror jeg får sjokk den dagen jeg ser han live Smiley Skog altså Grin

Finns ikke grenser for hvor uflaks en kan ha da, når det gjelder Edmund..
Er han noe innstilt på å stille igjen da?

Så han jobber der nå ja, har ikke sett han når jeg har vært der, men så er d 1 mnds tid siden jeg var der sist.

Uansett ikke mange mnd til jeg starter på kaliber nå. Gleder meg!! biggrin
It's simple, if it jiggles, it's fat!

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #170 : 20. mars 2009, 18:07 »
Tror jeg får sjokk den dagen jeg ser han live Smiley Skog altså Grin

Finns ikke grenser for hvor uflaks en kan ha da, når det gjelder Edmund..
Er han noe innstilt på å stille igjen da?

Så han jobber der nå ja, har ikke sett han når jeg har vært der, men så er d 1 mnds tid siden jeg var der sist.

Uansett ikke mange mnd til jeg starter på kaliber nå. Gleder meg!! biggrin

Han (Edmund) er på sjappa på hverdager tror jeg. Han har nok lyst å stille igjen etter hvert, men da må han rette opp skrotten Smiley Han er uansett kanskje den mest aktive i miljøet med oppfølging og oppsett til konkurranser... Tror han er en av de flinkeste til å følge opp i landet.

Ser frem til at du kommer deg oppover til Kaliber ja Smiley Alltid fint med flere seriøse..

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #171 : 22. mars 2009, 14:37 »
På tide å logge litt igjen:

Skuldre Tordag 19.03.09
Stående militærpress
3x3x107,5kg
Sittende hantelpress
2x3x66+66kg
Sidehev
2x12x22,5kg
Sidehev i cable
2x8x30kg

Diverse triceps
Pushdown
1x10x75kg 1x8x80kg 1x4x85kg
Taupress + Dipsmaskin


Kommentar: Helt greit... Militærpress kjennes tungt uansett hva slags vekt som er på stanga.. 107,5 kjentes like jævlig ut som 95. Hantelpressen var peanuts. Pushdowns ble jeg litt vel ivrig i - 85kg var svintungt Smiley

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #172 : 22. mars 2009, 14:46 »
Mark Phillippi Uke 11: Fredag 20.03.09

Markløft
3x3x207,5
Mark på kloss [med belte]
3x3x190
Strakmark [med belte]
3x8x162,5
Stående roing
2x10x140


Kommentar: Var ikke store utfordringen denne uka, lever vel på nybegynnerøkninger enda. Håper det fortsetter. Trodde klossmarken skulle bli tyngre etter vanlig mark først, men den gikk også greit. Var en nordlending på trening (Bodøværing, huske ikke navn) med suboptimal markteknikk.. Kan ikke skjønne annet enn at det blir tungt med en gang når man begynner løftet med nesten utrettet bein, for ikke å snakke om skademulighetene. Ryggen var ikke akkurat i vater heller. Fikk likevel ikke overtalt han til å sette seg lengre ned  Grin


Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #173 : 23. mars 2009, 20:30 »
Søndagens trening: Bryst 22.03.09

Benkpress
3x3x167,5kg
Skråbenk
2x5x130kg
Cable flyes fra bunn
2x8x30+30kg
Enarms pec-deck greie
2x8x60

Diverse biceps


Kommentar: Ikke fullt så vondt i brystet under benk nå - men fortsatt svak  Cry Utsetter fot-treningen til i mårra, utslitt av forelesning no.

Utlogget Mr. Fredriks

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 149

Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #174 : 23. mars 2009, 22:25 »
Bra brystet begynner å bli bedre. Og du er ikke svak!! Cheesy Blir vel knallbra økning på deg når brystet blir bra igjen tenker jeg!

Har du vært å sett på FP i det siste? Jeg har lagt ut diettforslag nå, og lurte på om du orket å se kjapt over det? Smiley
It's simple, if it jiggles, it's fat!

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #175 : 24. mars 2009, 12:57 »
Bra brystet begynner å bli bedre. Og du er ikke svak!! Cheesy Blir vel knallbra økning på deg når brystet blir bra igjen tenker jeg!

Har du vært å sett på FP i det siste? Jeg har lagt ut diettforslag nå, og lurte på om du orket å se kjapt over det? Smiley

Heisann.

Har sett det ja. Det ser jo helt greit ut. Ved første øyekast så er det muligens høyt - 3029 kcal. Men det finner du fort ut Smiley Du går sikkert kjapt ned i begynnelsen uansett hvor mye du har i deg når du går over til dietten, men det blir spennende å se om vektnedgangen fortsetter etter hvert..

Vet ikke helt om jeg har sett hva du gjør til daglig? Studere? Jobbing (i så fall hva)?

Selv så har jeg en rolig jobb på kontorstolen, og jeg er litt usikker på om 3029 hadde fungert på meg... Men nå er du jo en god del høyere og tyngre også (tror jeg?), så det blir kanskje passende. Du har det sikkert ikke travelt heller. Hvis jeg skulle kuttet noe sånn umiddelbart så hadde det vært melken (ca 1L). Har ikke sansen for det på diett.

Melk i seg selv er ok føde, men det vil vel ikke gi noen økt forbrenning akkurat.

Det mine two cents... Smiley

Utlogget Mr. Fredriks

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 149

Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #176 : 24. mars 2009, 19:55 »
Heisann.

Har sett det ja. Det ser jo helt greit ut. Ved første øyekast så er det muligens høyt - 3029 kcal. Men det finner du fort ut Smiley Du går sikkert kjapt ned i begynnelsen uansett hvor mye du har i deg når du går over til dietten, men det blir spennende å se om vektnedgangen fortsetter etter hvert..

Vet ikke helt om jeg har sett hva du gjør til daglig? Studere? Jobbing (i så fall hva)?

Selv så har jeg en rolig jobb på kontorstolen, og jeg er litt usikker på om 3029 hadde fungert på meg... Men nå er du jo en god del høyere og tyngre også (tror jeg?), så det blir kanskje passende. Du har det sikkert ikke travelt heller. Hvis jeg skulle kuttet noe sånn umiddelbart så hadde det vært melken (ca 1L). Har ikke sansen for det på diett.

Melk i seg selv er ok føde, men det vil vel ikke gi noen økt forbrenning akkurat.

Det mine two cents... Smiley

Det er muligens litt høyt, jeg har regnet ut gjennom noe jeg fant på TN sine sider. Men som du sier det finner jeg jo fort ut. Tror nok jeg må kutte ganske fort, for 3000kcal er ikke lite mat, hehe.

Jeg jobber som kvalitetsleder, så mye kontor og bilkjøring. Så ganske stillesittende:)

Jeg veier 108-110kg nå før jeg startet, morgenvekt og 189cm høy. Melken er nok det som blir kuttet først ja. Bra input!

Takk for at du så igjennom og kom med bra feed back :-D
It's simple, if it jiggles, it's fat!

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #177 : 25. mars 2009, 13:36 »
Håvard, min kjære alltid solbrente venn  Grin 

Sjekk hjemmesida til tynnjman royholte. Han selger de ironmind strapsene.

http://www.strongmanroyholte-webshop.no/
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #178 : 25. mars 2009, 14:52 »
Det er muligens litt høyt, jeg har regnet ut gjennom noe jeg fant på TN sine sider. Men som du sier det finner jeg jo fort ut. Tror nok jeg må kutte ganske fort, for 3000kcal er ikke lite mat, hehe.

Jeg jobber som kvalitetsleder, så mye kontor og bilkjøring. Så ganske stillesittende:)

Jeg veier 108-110kg nå før jeg startet, morgenvekt og 189cm høy. Melken er nok det som blir kuttet først ja. Bra input!

Takk for at du så igjennom og kom med bra feed back :-D


No problem! Smiley Du ser jo selv hvordan det går etter hvert.. Kvalitetsleder: da forventer jeg kun kvalitetsmasse fra din side!!  Grin

Håvard, min kjære alltid solbrente venn  Grin 

Sjekk hjemmesida til tynnjman royholte. Han selger de ironmind strapsene.

http://www.strongmanroyholte-webshop.no/

Se der ja... Har allerede bestilt fra Ironbrain... Gikk ikke akkurat fort med å få de sendt over atlanteren. De sender enten med brevdue eller med båt. Kjøpte tre forskjellige - en lang, en kort og en medium Smiley Blir artig å prøve når det først kommer.. Skulle bestilt fra Roy.

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #179 : 25. mars 2009, 14:55 »
Fremside lår Tirsdag 24.03
Frontbøy
2x2x132,5
Knebøy
3x3x190
Benspark
2x10x20+20kg


Kommentar: Jeje... Merka 190 faktisk. Var noe helt annet enn å dasse med 180. Artig å kjenne litt vekt på ryggen igjen Smiley

Kenneth (Follum) var på trening (faktisk) samme kveld... Han dassa litt rundt før han ikke kom på noe mer, så ble han overbevist om å ta litt mark likevel Smiley En god stund siden sist han løfta, så han gikk opp til 220 før han begynte å bli feig. Jeg klarte å overtale han til å prøve 250 og det gikk opp!  Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!