Skrevet av Emne: HHHH - Yoke film s.86 :P  (Lest 220689 ganger)

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #255 : 19. mai 2009, 21:47 »
Mandagens trening: Bryst 18.05.09

Benkpress
3x5x165kg
Hammer decline press
2x8x110+110kg
Cable flyes fra bunn
2x8x30+30kg
Enarms flyes
2x8x60kg

Diverse biceps
Stangcurl (litt cheat ja) 3x6x85kg


Kommentar: Grei trening. Benken var medium tung.

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #256 : 19. mai 2009, 21:49 »
Fremside lår Tirsdag 19.05.09

Knebøy
3x5x190kg
5x200kg
10x140kg
Benpress (magasin-load)
3x15x140kg
Benspark
2x10x20+20kg


Kommentar: Endelig litt sterkere i bøyen etter alt vaset i det siste. Alle settene var egentlig greie.

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #257 : 19. mai 2009, 21:55 »
Du er altfor sterk Wink På tide å starte med diett Smiley
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #258 : 19. mai 2009, 22:33 »
Du er altfor sterk Wink På tide å starte med diett Smiley

Hehe... Har begynt på diett.. ketosediett. Artig å prøve det også. Litt artig å spise egg, bacon, flintstek osv. på diett Grin

Utlogget Mr. Fredriks

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 149

Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #259 : 20. mai 2009, 10:15 »
Utrolig sterk bøy på deg! Smiley
Ketosediett ja.. Hørtes godt ut, men hvordan føler du kroppen og hodet blir? Kanskje tidlig å si noe om det enda ? Smiley
It's simple, if it jiggles, it's fat!

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #260 : 20. mai 2009, 10:23 »
Hehe... Har begynt på diett.. ketosediett. Artig å prøve det også. Litt artig å spise egg, bacon, flintstek osv. på diett Grin
Jeg går på høykarb/høyfett/medium protein- dietten, og jeg føler meg litt doven om dagen.....
Hver økt blir ett slit, men da kutter jeg bare ned på setta Wink
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #261 : 20. mai 2009, 11:23 »
Utrolig sterk bøy på deg! Smiley
Ketosediett ja.. Hørtes godt ut, men hvordan føler du kroppen og hodet blir? Kanskje tidlig å si noe om det enda ? Smiley

Mandag og tirsdag (i går) var første dagene på ketose, så det var rimelig spesielt. Kjentes ganske likt ut som siste delen av en konkurransediett - null karb og alt som hører med. Tunnelsyn, skjelving, problemer med å fokusere synet for ikke å glemme slapphet, trøtthet osv. Men i løpet av beintreninga tror jeg kroppen slo over til å prioritere ketoner, så nå er formen en del bedre. Tror ikke jeg er helt i ketose enda, men formen er hvertfall mye bedre enn de forrige dagene.

Blir artig å se hvordan formen blir. Tror konsentrasjonen faktisk blir bedre, kan virke litt sånn nå, og det er det samme som dama har erfart. Skal jo sies å være fortrinnene til en slik diett - hjernefunksjon og mangel på søtsug og hunger. Blir ikke store måltidene nå i begynnelsen, ettersom jeg spiser faktisk mere fett enn protein for å kickstarte ketosen.

Jeg går på høykarb/høyfett/medium protein- dietten, og jeg føler meg litt doven om dagen.....
Hver økt blir ett slit, men da kutter jeg bare ned på setta Wink

Haha!!! Grin Litt rart egentlig, ettersom Ola Dunk favoriserer jo den typen kosthold. For meg til å tenke på hvor slitsomt det er å ha spisedag - i alle fall de gangene jeg spiser dritmat.. Da tenker jeg på hvordan de har det alle som lever på hurtigmat, må være slitsomt i lengden. Kunne ikke tenke meg å ha det slik hver dag!? Det er vel noe med mengden man presser i seg også kanskje Smiley

Selv så tror jeg spisedagene fremover blir rene oppkarbingsdager, har jo ikke lyst på feit mat hvertfall.

Hvor høyt skal du opp før du begrenser matinntaket igjen? Eller har du ikke gått opp så mye kanskje?

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #262 : 20. mai 2009, 13:46 »

Hvor høyt skal du opp før du begrenser matinntaket igjen? Eller har du ikke gått opp så mye kanskje?

Har vel ikke spesiellt lyst til å bli "feitere" nå Wink
Har stabilisert meg rundt 100 kg (igjen) og det er ca 10 kg opp fra Sandefjord. Vekta på Oslo GP regner jeg egentlig ikke med, siden jeg pressa 7 kg på 6 dager.

Prøver å spise greit, men det skeies fortsatt ut rett som det er. Har jeg hatt lyst på noe, så har jeg unna meg det.
Har ikke helt motivasjon til bloddiett enda Smiley og sixpack`n er jeg ikke så bekymra for.
Har gått å lurt litt på NM, men klarer ikke bestemme meg. Akkurat nå har jeg lyst, men ikke motivasjon nok!
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #263 : 20. mai 2009, 13:56 »
Har vel ikke spesiellt lyst til å bli "feitere" nå Wink
Har stabilisert meg rundt 100 kg (igjen) og det er ca 10 kg opp fra Sandefjord. Vekta på Oslo GP regner jeg egentlig ikke med, siden jeg pressa 7 kg på 6 dager.

Prøver å spise greit, men det skeies fortsatt ut rett som det er. Har jeg hatt lyst på noe, så har jeg unna meg det.
Har ikke helt motivasjon til bloddiett enda Smiley og sixpack`n er jeg ikke så bekymra for.
Har gått å lurt litt på NM, men klarer ikke bestemme meg. Akkurat nå har jeg lyst, men ikke motivasjon nok!

Motivasjon: Hard konkurranse Tongue Og selvsagt muligheten for Nordisk i Trondheim Smiley

Du skal vel til Bø i helga? Da prates vi sikkert der. Lurer på å ta oppkarbing på lørdagen faktisk, mulig det passer bedre enn å tygge egg. 100kg er jo ikke noe vekt, sikkert i god form enda regner jeg med. Ingen stress å være med i NM om du først bestemmer deg da Smiley

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #264 : 20. mai 2009, 14:26 »
Motivasjon: Hard konkurranse Tongue Og selvsagt muligheten for Nordisk i Trondheim Smiley

Du skal vel til Bø i helga? Da prates vi sikkert der. Lurer på å ta oppkarbing på lørdagen faktisk, mulig det passer bedre enn å tygge egg. 100kg er jo ikke noe vekt, sikkert i god form enda regner jeg med. Ingen stress å være med i NM om du først bestemmer deg da Smiley

Ja, skal oppover med Apaco, VargThor, JanB og Loco? en tur. Høres ut som en fin gjeng Wink
Vi skal ha yogaoppvisning i thigts, med glamourmodeller i bakgrunn Cool
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #265 : 20. mai 2009, 14:31 »
Ja, skal oppover med Apaco, VargThor, JanB og Loco? en tur. Høres ut som en fin gjeng Wink
Vi skal ha yogaoppvisning i thigts, med glamourmodeller i bakgrunn Cool

Vært mye bedre med det motsatte: Glamourmodellen har yogaoppvisning, mens dere står å sikler iført tights.. Ikke lett å gjemme iveren sin da Wink

Utlogget Mr. Fredriks

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 149

Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #266 : 20. mai 2009, 14:32 »
Hørtes ut som en tøff start må jeg si! Merker kunn slapphet og trøtthet jeg. Men er vel sånn som det skal være på en diett. Bra det begynner å gå seg til. Kommer nok ikke til å prøve meg på ketosediett syns det virker litt skummelt at hjernen skal drives av fett, når den egentlig vil ha karbo.. Men kan jo hende om du er utrolig fornøyd med dietten i forhold til "vanlig" diett, at du kan lure meg når jeg starter på kaliber.

Du skal nedover til Bø ja, kunne jeg tenkt meg selv også!!

F.Frank: Den yogaoppvisningen tror jeg blir magisk biggrin
It's simple, if it jiggles, it's fat!

Utlogget Mr. Fredriks

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 149

Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #267 : 20. mai 2009, 14:33 »
Vært mye bedre med det motsatte: Glamourmodellen har yogaoppvisning, mens dere står å sikler iført tights.. Ikke lett å gjemme iveren sin da Wink

Haha:)
It's simple, if it jiggles, it's fat!

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #268 : 20. mai 2009, 14:36 »
Hørtes ut som en tøff start må jeg si! Merker kunn slapphet og trøtthet jeg. Men er vel sånn som det skal være på en diett. Bra det begynner å gå seg til. Kommer nok ikke til å prøve meg på ketosediett syns det virker litt skummelt at hjernen skal drives av fett, når den egentlig vil ha karbo.. Men kan jo hende om du er utrolig fornøyd med dietten i forhold til "vanlig" diett, at du kan lure meg når jeg starter på kaliber.

Har vært skeptisk til keto-diett selv... Skummelt å basere dietten sin på kjøtt og flesk synes jeg. Tror ikke det er så skummelt at jeg prøver det nå uansett, kaloriene er jo under kontroll og da bryr jeg meg ikke så mye dersom styrken holder seg og formen blir bedre Smiley Vi får krysse fingrene, men er ikke værre enn å slå om dersom det ikke fungerer.

Utlogget Mr. Fredriks

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 149

Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #269 : 20. mai 2009, 14:44 »
Har vært skeptisk til keto-diett selv... Skummelt å basere dietten sin på kjøtt og flesk synes jeg. Tror ikke det er så skummelt at jeg prøver det nå uansett, kaloriene er jo under kontroll og da bryr jeg meg ikke så mye dersom styrken holder seg og formen blir bedre Smiley Vi får krysse fingrene, men er ikke værre enn å slå om dersom det ikke fungerer.

Har full tro på at det fungerer for å komme i form så lenge kaloriene er under kontroll. En har jo sett mange eksempler på det. Men vitkig å fungere så optimalt som mulig på en diett i forhold til det vanlige livet også, jobb, sambo, trening osv. Uansett blir du jo en erfaring rikere Smiley
It's simple, if it jiggles, it's fat!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!