Skrevet av Emne: HHHH - Yoke film s.86 :P  (Lest 220689 ganger)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #465 : 06. oktober 2009, 15:14 »
Meget bra av hushjelpa. Hot stuff Grin   Skjønner ikke hva hun ser i deg uansett Wink

Rusten FTW!! Giant killer!! Huse for strongman!

Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #466 : 06. oktober 2009, 15:32 »
Meget bra av hushjelpa. Hot stuff Grin   Skjønner ikke hva hun ser i deg uansett Wink

Rusten FTW!! Giant killer!! Huse for strongman!



Som jeg har sagt før - hadde flaks med ho Grin


Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #467 : 06. oktober 2009, 16:27 »
Som jeg har sagt før - hadde flaks med ho Grin



Hun vet vel ikke bedre siden hun kommer fra bygda..

Du tar sjanser når du sender henne ned til storbyen..

Fin fin innsats burde hatt noen plasseringer høyere.. Hadde hun shaka bootyen like bra som Rusten hadde hun vunnet Cheesy



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #468 : 06. oktober 2009, 16:31 »
Hun vet vel ikke bedre siden hun kommer fra bygda..

Du tar sjanser når du sender henne ned til storbyen..

Fin fin innsats burde hatt noen plasseringer høyere.. Hadde hun shaka bootyen like bra som Rusten hadde hun vunnet Cheesy

hehe Smiley hun vet ikke bedre Tongue

Men hun var ikke lett å temme, det skal sies. Jeg brukte samme strategi som med villkatter - fikk henne inn i leiligheta og der måtte hun bli. Eneste sjans hun hadde for å komme ut var for å gå på skolen og for å hente klær på forrige bopel Cheesy Så da ble hun husvarm til slutt.

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #469 : 07. oktober 2009, 06:25 »
Hmmm... Prøvde det der jeg å, men jeg havna i fengsel... Huh
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #470 : 07. oktober 2009, 06:36 »
Da er NM overstått..

Jeg kan puste lettet ut ettersom hushjelpa (Elisabet Haugsbø) fikk 3. plass i BF og husfreden er sikret en liten stund fremover. Tongue Syns hun så veldig bra ut, og plasseringen var vel fortjent. Syns dog at det er særdeles ufortjent at enkelte tilhengere av andre utøvere kommer busende inn der hun og andre ligger og forteller hvor ubrukelige de er og at de ikke fortjener plassen sin. Så da satt hun der med pokalen i hånda på gråten.. Og hva er hensikten med det?

Dømmingen i BF kan man si mye om.. Syns at alle som stod på pallen kunne godt stå der, men jeg hadde ikke vært en "god" bf-dommer, Nina hadde muligens byttet plass med noen andre. Det skal sies at jeg da ville dømt etter gamle og muligens foreldete kriterier som kanskje ikke passer inn i hvordan klassen skal dømmes nå. En tanke slo meg faktisk i det jeg satt å tenkte på hvordan det ville vært å dømme: som dommer skal man ikke la sine meninger telle i det hele tatt. Altså det er ganske åpenbart at favorisering ikke skal forekomme, og det tror jeg ikke det gjør. Det er som regel den beste som vinner, men uenigheter og feil kan vel forekomme. Den subjektiviteten jeg tenkte på er hvordan man selv vekter dommerkriteriene. Som dommer så er man i prinsippet disipler fra IFBB sitt strategiske syn, og bør innrette seg deretter. Spørsmålet bør ikke være "hvem syns jeg er best her" men kanskje "hvem tror jeg Mr Weider syns er best her". Man får jo godtgjørelser fra NKF - ergo man er ansatt som en forlenget arm fra forbundet og bør opptre så profesjonelt som mulig.

Men.. Dømmingen har ikke jeg helt grepet på, og Elisabet vil forbedre seg i den retningen jeg og hun syns er best. Håper vi får høre det dommerne fikk høre på dommer-møtet før NM, fordi det virker som at forbildene i sporten kanskje ikke passer inn lengre og vi bør innrette oss deretter.

Elisabet så uansett bra ut, og hun skal forbedre seg så mye som mulig frem mot Nordisk den 17. Smiley



Grattis med frua.
Synes komentarer fra andre utøvere som ikke blir plasert bra og fra publikum er helt på tryne. Folk må skjønne at i denne sporten er det ikke deg selv som bestemmer om du er best men 9 dommere og det virker som om de var ganske enige.
Vinn og tap med samme sinn er ikke altid like lett, men det viser hva slags person du er i bunnen. Og noen har vel kansje vist sitt sanne jeg nå.
Uansett, dere får ha lykke til i Tronheim. Driver å sparer til bart jeg nå, så jeg ikke skiller meg så mye ut når jeg kommer opp.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #471 : 07. oktober 2009, 06:38 »
enig i overnevnte. Alle kan ikke gå Craig Titus bare fordi de ikke liker plasseringen til fruen...
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #472 : 07. oktober 2009, 07:44 »
Smiley
Takk for tilbakemelding Nann. Syns også at pannelugen gjemmer henne litt, men det er ikke alltid lett å overbevise diett-jenter Grin

Vi skal øve mer på sceneopptreden fremover også slik at hun blir best mulig.

Jeg er helt enig, mindre pannelugg og mer eierskap av scenen så blir dette veldig bra!

(kanskje jeg ikke burde si noe her da hun jo er en sterk konkurrent til min bedre halvpart, men som det sies: man skal ikke konkurrere, bare levere) Wink



Utlogget Mr. Fredriks

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 149

Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #473 : 07. oktober 2009, 08:39 »
Hei. Her har det skjedd litt mens jeg har vært borte.
Du har operert ser jeg, lang tid før du er tilbake for fullt?

Og jeg visste ikke at du hadde frue som stille i BF. Hun er jo i skikkelig bra form ser jeg, utrolig artig Cheesy Gratulerer med henne 3.plass Smiley Nå har jeg så lite peiling på dømmingen i BF at jeg skal holde meg unna diskusjonen om korrekt plassering osv, men flott er hun ihvertfall Smiley

Mulig jeg treffer på deg på kaliber også nå, siden jeg har startet der!
It's simple, if it jiggles, it's fat!

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #474 : 07. oktober 2009, 10:41 »
Hvem faan var det som slang med leppa?!
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #475 : 07. oktober 2009, 10:49 »
Hvem faan var det som slang med leppa?!

Rolig no..Som e..... Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #476 : 07. oktober 2009, 11:02 »


Stemmer nok kanskje det nederst i ryggen ja (Paul til høyre) , men han har 2 uker igjen til formen er på topp Smiley
Da blir han vanskelig å slå tror jeg !!

Litt hardere, og han hadde vunnet lett i helga. Vil tro han så å si dødt løp i fysikkrunden, men at han mistet et poeng eller to til konkurrenten i friposeringsrunden, for Ståle poserte meeeget bra. ....og han må jobbe litt med poseringene bakfra....der var det en del å hente (heiser skuldrene drøyt mye en del ganger...og trykker sammen ryggen fremfor å spre vingene)

Uansett har hr. Rusten, til tross for at han er så flott allerede, fortsatt et utrolig potensiale og definitivt en mann for framtia Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #477 : 07. oktober 2009, 12:38 »
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #478 : 07. oktober 2009, 12:58 »
Grattis med frua.
Synes komentarer fra andre utøvere som ikke blir plasert bra og fra publikum er helt på tryne. Folk må skjønne at i denne sporten er det ikke deg selv som bestemmer om du er best men 9 dommere og det virker som om de var ganske enige.
Vinn og tap med samme sinn er ikke altid like lett, men det viser hva slags person du er i bunnen. Og noen har vel kansje vist sitt sanne jeg nå.
Uansett, dere får ha lykke til i Tronheim. Driver å sparer til bart jeg nå, så jeg ikke skiller meg så mye ut når jeg kommer opp.

Tror du blir bra med bart Smiley Mulig dommerne trekker de uten bart, så kan være lurt å spare opp..

Jeg er helt enig, mindre pannelugg og mer eierskap av scenen så blir dette veldig bra!

(kanskje jeg ikke burde si noe her da hun jo er en sterk konkurrent til min bedre halvpart, men som det sies: man skal ikke konkurrere, bare levere) Wink

Smiley Du får hilse Kristine og si at hun vant velfortjent, så får vi håpe at hun og Elisabet klarer å banke noen svensker, dansker og eventuelle andre.. Fra danmark kommer Runa Larsen (ukjent, visstnok bare 1 utøver), fra sverige blir det Camilla Öhmann (eks-bygger, men ganske god) og fra island var det ei ukjent ei som ikke så helt perfekt ut.

Hei. Her har det skjedd litt mens jeg har vært borte.
Du har operert ser jeg, lang tid før du er tilbake for fullt?

Og jeg visste ikke at du hadde frue som stille i BF. Hun er jo i skikkelig bra form ser jeg, utrolig artig Cheesy Gratulerer med henne 3.plass Smiley Nå har jeg så lite peiling på dømmingen i BF at jeg skal holde meg unna diskusjonen om korrekt plassering osv, men flott er hun ihvertfall Smiley

Mulig jeg treffer på deg på kaliber også nå, siden jeg har startet der!

Du får ta tak i meg og hilse om du ser meg på Kaliber Smiley Har operert ja, driver med rehab. Så du får se etter en tynn kar som vaser rundt der oppe Tongue Så kan du gratulere fruen IRL.

Litt hardere, og han hadde vunnet lett i helga. Vil tro han så å si dødt løp i fysikkrunden, men at han mistet et poeng eller to til konkurrenten i friposeringsrunden, for Ståle poserte meeeget bra. ....og han må jobbe litt med poseringene bakfra....der var det en del å hente (heiser skuldrene drøyt mye en del ganger...og trykker sammen ryggen fremfor å spre vingene)

Uansett har hr. Rusten, til tross for at han er så flott allerede, fortsatt et utrolig potensiale og definitivt en mann for framtia Smiley

Helt enig her Øyvind (så klart) Smiley Syns han har en kjempebra struktur, er bare å bygge på så blir det.....ja, hvem vet? Smiley

Er flere som har bemerket seg det med friprogrammet, så det blir vel å rette opp på det. Poseringene skal vi se over Smiley

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HHHH logg - mest tynnfeit
« #479 : 07. oktober 2009, 13:06 »
Rehab økt 2 Kaliber 06.10.09

Nedpress front
3x30x5kg
Nedpress side
3x30x5kg
Omvendt shrugs (fin beskrivelse Tongue)
3x30x5kg

Annen trening

Sittende leggpress
4 sett, opp til 105kg
Stående enarms hantelpress
10x40kg, 5x45kg, 1x50kg, 1x55kg
Tricepspress og bicepscurl
3 supersett (lett)
Grepstrening
5 sett CoC #1,5 1 forsøk 83kg hantel


Kommentar: Mye rar trening Tongue Blir beinpress i kveld eller i mårra Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!