Skrevet av Emne: HHHH - Yoke film s.86 :P  (Lest 220681 ganger)

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: HHHH - Rehab
« #735 : 07. januar 2010, 16:21 »
Haha.. Kunne like godt stått det Tongue

Kaster meg på humoren her, håper det går bra  Smiley  Cheesy Mangler vel noen a`er ved siden av H`ene også? Slik? HaHaHa
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HaHaHaH - Retard
« #736 : 07. januar 2010, 16:24 »
Kaster meg på humoren her, håper det går bra  Smiley  Cheesy Mangler vel noen a`er ved siden av H`ene også? Slik? HaHaHa

Sånn Grin Nå begynner det å ligne..

Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: HaHaHaH - Retard
« #737 : 08. januar 2010, 12:30 »
pene økter på deg Smiley hvordan går det med bryst osv?

når er du å se på scenen igjen?

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HaHaHaH - Retard
« #738 : 08. januar 2010, 21:44 »
pene økter på deg Smiley hvordan går det med bryst osv?

når er du å se på scenen igjen?

Brystet blir bedre og bedre. Skal kutte ned på reppene og få inn litt progresjon på vektene. Er bare 30 reps med 10kg hantler fortsatt Smiley Men nå, etter 4 måneder siden operasjonen, skal festet begynne å bli sterkt og jeg må stimulere det videre. Så det blir en rolig progresjon fremover. Resten av kroppen går det greit med, kneplager og slikt men ingenting å skrike for eller rope hurra Tongue Første mulighet for å konkurrere er vel til høsten. Vi får se Smiley Du da?

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HaHaHaH - Retard
« #739 : 08. januar 2010, 21:47 »
Kaliber 08.1.10

Knebøy u/ belte
2x3x150kg
5x2x170kg
4x4x150kg
Stående donkey calf raise
2 sett 120kg
Mage
2 sett


Kommentar: Blir fort sterkere i bøy merker jeg. Den siste reppen på siste sett var faktisk den jeg kjente jeg hadde mest skyv i. Tror kroppen klarer å ta seg fort igjen til gamle høyder, ser ut til å gå fortere nå faktisk enn de første øktene med bøy.. Og det er jo bra Smiley Bare å grue seg til Phillippi på Søndag..

Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: HaHaHaH - Retard
« #740 : 08. januar 2010, 23:04 »
Brystet blir bedre og bedre. Skal kutte ned på reppene og få inn litt progresjon på vektene. Er bare 30 reps med 10kg hantler fortsatt Smiley Men nå, etter 4 måneder siden operasjonen, skal festet begynne å bli sterkt og jeg må stimulere det videre. Så det blir en rolig progresjon fremover. Resten av kroppen går det greit med, kneplager og slikt men ingenting å skrike for eller rope hurra Tongue Første mulighet for å konkurrere er vel til høsten. Vi får se Smiley Du da?

dette høres jo absolutt bra ut da Smiley gleder meg til å se deg på scenen igjen det skal du bare vite! så allerede til høsten hadde jo vært kjempe gøy!!
om alt klaffer og jeg ser at alt ligger til rette så hadde jeg håpet det ble til høsten allerede igjen.
trener for å stille til høsten å satser jo på at det går i boks Smiley

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HaHaHaH - Retard
« #741 : 11. januar 2010, 01:15 »
dette høres jo absolutt bra ut da Smiley gleder meg til å se deg på scenen igjen det skal du bare vite! så allerede til høsten hadde jo vært kjempe gøy!!
om alt klaffer og jeg ser at alt ligger til rette så hadde jeg håpet det ble til høsten allerede igjen.
trener for å stille til høsten å satser jo på at det går i boks Smiley

Hadde vært gøy å fått det til nå til høsten ja, men spørs om tida rekker til... Har plenty annet å gjøre også Sad
Skulle vært bygger på heltid! Kanskje blitt litt kjedelig i lengden når jeg tenker meg om Tongue

Blir det -100 til høsten igjen?

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HaHaHaH - Retard
« #742 : 11. januar 2010, 01:20 »
Rygg Kaliber 11.1.10

Markløft uten belte
3x5x217,5kg
Halvmark
1x220kg 1x250kg (la så opp til 270, men det ble for tungt)
RDL/SLDL
3x6x130kg
Nedtrekk
3x7x80kg
Sittende alternerende hantelcurl
3x8x17,5kg
Triceps press
3x10x100kg
Dipsmaskin
3 sett (60?kg)

Kommentar: Marken var svintung, men det gikk! Smiley Skulle egentlig ta mark med strikkhjelp i dag i stedet for halvmark, men det ble ikke noe av. Angrer litt der ja. Halvmarken blir så kunstig, spesielt når man tar seg skikkelig ut først i vanlig mark. Dårlig form, brukt mye energi på oppussing de siste dagene. Har revet en vegg her mellom stua og kjøkken, og den var selvfølgelig av tømmer. Så da var det bare å investere i ei bajonettsag og sage for harde livet. Nå står det heldigvis bare igjen å ha på fuktsperre og gips Smiley

Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: HaHaHaH - Retard
« #743 : 11. januar 2010, 10:22 »
Hadde vært gøy å fått det til nå til høsten ja, men spørs om tida rekker til... Har plenty annet å gjøre også Sad
Skulle vært bygger på heltid! Kanskje blitt litt kjedelig i lengden når jeg tenker meg om Tongue

Blir det -100 til høsten igjen?

ja det er det med den tiden og at man faktiskt har litt liv utenom treninga også hehe..
håper det klaffer da, hadde vært gøy å sett deg på scena igjen til høsten!

får jeg på meg litt mer masse og forbedringen viser på de plassene den skal blir det nok minus hundre igjen ja.
om alt dette ikke klaffer og vekta kommer veldig nær 90kg så presser jeg meg ned i cbb tenker jeg.

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: HaHaHaH - Retard
« #744 : 11. januar 2010, 10:27 »
Noe CoC for tiden da tjukk? dårlig her hvertfall, har ikke rørt dem på lange tider, må prøve å få fart på klipa igjen Smiley
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HaHaHaH - Retard
« #745 : 11. januar 2010, 10:39 »
ja det er det med den tiden og at man faktiskt har litt liv utenom treninga også hehe..
håper det klaffer da, hadde vært gøy å sett deg på scena igjen til høsten!

får jeg på meg litt mer masse og forbedringen viser på de plassene den skal blir det nok minus hundre igjen ja.
om alt dette ikke klaffer og vekta kommer veldig nær 90kg så presser jeg meg ned i cbb tenker jeg.

Ok Smiley Vært bra å sett deg fylle ut -100 etter hvert.. "Bare" å skaffe seg lår a la Corneliussen eller Jerri Ossi. Tongue Da er du godt på vei i alle fall..

Noe CoC for tiden da tjukk? dårlig her hvertfall, har ikke rørt dem på lange tider, må prøve å få fart på klipa igjen Smiley

Har vært høst og juleferie på CoC fronten dessverre Sad Får begynne å trene de og logge det. Men må bestemme meg for et par faste CoC dager tror jeg... Mandag og torsdag kanskje? Smiley

Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: HaHaHaH - Retard
« #746 : 11. januar 2010, 12:50 »
Ok Smiley Vært bra å sett deg fylle ut -100 etter hvert.. "Bare" å skaffe seg lår a la Corneliussen eller Jerri Ossi. Tongue Da er du godt på vei i alle fall..


hehe ja noe sånn! ryggen skal nok også få litt kjøtt på seg men låra er deffentlig der jeg må ha mest og da spessielt bakside! det skal prioriteres så langt kneet holder Smiley

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HaHaHaH - Retard
« #747 : 11. januar 2010, 13:24 »
hehe ja noe sånn! ryggen skal nok også få litt kjøtt på seg men låra er deffentlig der jeg må ha mest og da spessielt bakside! det skal prioriteres så langt kneet holder Smiley

Plages selv med knær Smiley Blir mye frem og tilbake for å finne noe slags bentrening som fungerer. Akkurat nå er det vanlig bøy men med stanga lengre oppe på nakken og uten belte som funker Smiley

Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: HaHaHaH - Retard
« #748 : 11. januar 2010, 14:20 »
Plages selv med knær Smiley Blir mye frem og tilbake for å finne noe slags bentrening som fungerer. Akkurat nå er det vanlig bøy men med stanga lengre oppe på nakken og uten belte som funker Smiley

jeg kjører også med stanga lenger oppe på nakken men ikke uten belte... kanskje jeg får prøve det!

har alltid vært veldig forsiktig når det gjelder å trene uten belte! redd for ryggen

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: HaHaHaH - Retard
« #749 : 11. januar 2010, 14:30 »
jeg kjører også med stanga lenger oppe på nakken men ikke uten belte... kanskje jeg får prøve det!

har alltid vært veldig forsiktig når det gjelder å trene uten belte! redd for ryggen

Belte er ikke nødvendig i knebøy. I stående bicepscurl derimot er det helt livsnødvendig. Med mindre man står med ryggen inntil veggen, slik gymlæreren min sa at man måtte gjøre for å ikke ødelegge ryggen.
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!