Skrevet av Emne: Milos Sarcev  (Lest 8520 ganger)

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Milos Sarcev
« #30 : 13. mars 2005, 22:27 »


Francis er bedre kjent som mannen som innførte symmetri i kroppsbygging (pga beina). Dexter er også svært symmetrisk og estetisk, og er en av svært få store proffbyggere som har klart å beholde en smal midje (i motsetning til Ronnie som du nevner her).

For MEG er symmetri og estetikk viktigere en ekstrem masse. Men jeg forstår at du liker det, og det er det ingen som nekter deg......

Helt enig! Masse er ikke "all that" i mine øyne heller, men det er veldig fasinerende og se på. Dexter er en flott bygger. bestandig i form. se på art arwood, mannen ser ut som en freak ikke har han fin fysikk for fem flate øre.
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Milos Sarcev
« #31 : 13. mars 2005, 22:29 »


Helt enig! Masse er ikke "all that" i mine øyne heller, men det er veldig fasinerende og se på. Dexter er en flott bygger. bestandig i form. se på art arwood, mannen ser ut som en freak ikke har han fin fysikk for fem flate øre.

Kan du legge ut bilde av han? Fant ingenting når jeg søkte :S






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Mr.Rambo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

SV: Milos Sarcev
« #32 : 13. mars 2005, 22:31 »
du finner hvis du skriver artwood

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Milos Sarcev
« #33 : 13. mars 2005, 23:05 »


Francis er bedre kjent som mannen som innførte symmetri i kroppsbygging (pga beina). Dexter er også svært symmetrisk og estetisk, og er en av svært få store proffbyggere som har klart å beholde en smal midje (i motsetning til Ronnie som du nevner her).

For MEG er symmetri og estetikk viktigere en ekstrem masse. Men jeg forstår at du liker det, og det er det ingen som nekter deg......

Hva mener du med "p.g.a. beina"? At han var utrolig estetisk er det ingen tvil om. Personlig synes jeg ikke at overkroppen hans var symmetrisk med beina, men så er jeg heller ikke dommer i kroppsbygging...

Og det var vel ikke akkurat han som innførte symmetri. Frank Zane var jo 10-15 år tidligere ute. Synes han var mer symmetrisk enn Benfatto.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Milos Sarcev
« #34 : 13. mars 2005, 23:49 »
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Milos Sarcev
« #35 : 13. mars 2005, 23:57 »
du finner hvis du skriver artwood

Art Atwood.

Utlogget OmgImPumping

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

SV: Milos Sarcev
« #36 : 14. mars 2005, 07:54 »
Å herregud.


"Ronnie er bedre siden han er mer markert og større og dritt"? Hehe, føler på meg her at du ikke ve helt hva du snakker om. Hvis en bygger er større betyr det ikke at han er bedre. Ta Dexter Jackson f.eks. Hvorfor tror du han vinner konkurranser når alle han vinner over er større enn ham? Ronnie er best, uten tvil. Men man trenger ikke være størst for å være best, det er jo de som er like stor som Ronnie som ikke er i nærheten av toppen engang.

Du er jo helt på trynet. Jeg sa, Ronnie er bedre siden han er mer MARKERT og større og estetisk. Han er dessuten sinnsykt god til å pose. Hva er det som ikke er estetisk med han? Magen hans? Ja greit, men det er alt. Du må virkelig slutte å ta ting ut av context.

Og dette er spørsmålet mitt: Hva er det Milos Sarcev har, som ingen andre har? Svar nå da.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Milos Sarcev
« #37 : 14. mars 2005, 08:06 »


Han vant Master Olympia i 2002 da Borgan var med og kom på 3.

Nei det var en annen - han trailersjaføren du vet.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Milos Sarcev
« #38 : 14. mars 2005, 08:19 »


Hva mener du med "p.g.a. beina"? At han var utrolig estetisk er det ingen tvil om. Personlig synes jeg ikke at overkroppen hans var symmetrisk med beina, men så er jeg heller ikke dommer i kroppsbygging...

Og det var vel ikke akkurat han som innførte symmetri. Frank Zane var jo 10-15 år tidligere ute. Synes han var mer symmetrisk enn Benfatto.


For å kødde det til ekstra her så hadde vel Zane en del asymmetrier som han greide å skjule gjennom godt poseringsarbeide. Det var vel mye av grunnen til at han innførte, og benyttet en del asymmetriske poseringer i sine grunnposeringer.

Det dere egentlig "krangler" om er vel mer det som på byggermunne omtales som det noe diffuse begrepet "struktur". Og der kommer jo i stor grad estetiske filosoferinger inn i bildet - noen liker mora og andre liker dattra liksom.

Selv synes jeg Reeves, Nubret, Zane, Labrada, Haney m.fl. er byggere som fyller mine kriterier til fine "byggerstrukturer".
Benfatto synes jeg rett og slett ikke var særlig bra, og D. Jackson synes jeg har såpass ekstreme lats-fester at det drar kraftig ned på den estetiske delen (i mine øyne seff...).

At Benfatto var den som innførte symetrien til kroppsbygging er selvfølgelig bare tullball - han var jo ikke iøynefallende symetrisk en gang.....
At enkelte her nærmest omtaler Jackson som knøttliten sammenlignet med de han slår, tror jeg simpelthen må bygge på en missforståelse... for han er grisesvær! I allefall muskulært sett......

Hmm ja - og en skal fra en dommers synsvinkel leite lenge etter en mer symmetrisk bygger enn R. Coleman da...... Symmetri er jo ikke annet enn en vurdering av om venstre og høyre kroppshalvdel er likt utviklet.
Når det gjelder å sammenligne utvikling på ulike kroppsdeler så er det det i stor grad en vurdering av "harmoni" mellom muskelgruppene. Det vil rimelig nok være en gråsone der harmoni-betraktningene påvirkes av den grunnleggende strukturen (muskelfester mm)


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Mr.Rambo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

SV: Milos Sarcev
« #39 : 14. mars 2005, 08:23 »
aiwass les de tidligere innleggene og ta deg en tur på google først  :Smiley

Utlogget Ingar87

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 268

  • The Juggernaut
SV: Milos Sarcev
« #40 : 14. mars 2005, 09:06 »
Å herregud.

Du er jo helt på trynet. Jeg sa, Ronnie er bedre siden han er mer MARKERT og større og estetisk. Han er dessuten sinnsykt god til å pose. Hva er det som ikke er estetisk med han? Magen hans? Ja greit, men det er alt. Du må virkelig slutte å ta ting ut av context.

Og dette er spørsmålet mitt: Hva er det Milos Sarcev har, som ingen andre har? Svar nå da.

Du snakker om mer markert? Mener du Ronnie er den mest markerte av alle? Det er jeg forsåvidt ikke helt enig i. Og er Coleman den mest estetiske? Jaha  Huh Ronnie Coleman er best, uten tvil. Men det betyr jo ikke at alle må ha ham som favorittbygger, ditt naut. Hvis noen liker fysikken på andre byggere bedre så trenger de ikke å fiske frem hva som er så spesielt med de bare for deg, det er jo individuellt hva man synes ser bra ut, ikke sant? Finn deg et annet forum å skrive dritt på.

Og jeg mener ikke Coleman akkurat er den beste poseren, heller. Det finnes mange bedre. Du har F.eks Darrem Charles, Chris Cormier etc.
GridIron Barbell

210-150-230 @ 88kg RAW

Sterk, blid og fordomsfri.

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Milos Sarcev
« #41 : 14. mars 2005, 09:37 »
Noen liker jo byggere bare pga personligheten deres! De må jo ikke ha den beste fysikken for å være favoritten til en person. se bare på Gunther..
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Milos Sarcev
« #42 : 14. mars 2005, 09:43 »


For å kødde det til ekstra her så hadde vel Zane en del asymmetrier som han greide å skjule gjennom godt poseringsarbeide. Det var vel mye av grunnen til at han innførte, og benyttet en del asymmetriske poseringer i sine grunnposeringer.

Det dere egentlig "krangler" om er vel mer det som på byggermunne omtales som det noe diffuse begrepet "struktur". Og der kommer jo i stor grad estetiske filosoferinger inn i bildet - noen liker mora og andre liker dattra liksom.

Selv synes jeg Reeves, Nubret, Zane, Labrada, Haney m.fl. er byggere som fyller mine kriterier til fine "byggerstrukturer".
Benfatto synes jeg rett og slett ikke var særlig bra, og D. Jackson synes jeg har såpass ekstreme lats-fester at det drar kraftig ned på den estetiske delen (i mine øyne seff...).

At Benfatto var den som innførte symetrien til kroppsbygging er selvfølgelig bare tullball - han var jo ikke iøynefallende symetrisk en gang.....
At enkelte her nærmest omtaler Jackson som knøttliten sammenlignet med de han slår, tror jeg simpelthen må bygge på en missforståelse... for han er grisesvær! I allefall muskulært sett......

Hmm ja - og en skal fra en dommers synsvinkel leite lenge etter en mer symmetrisk bygger enn R. Coleman da...... Symmetri er jo ikke annet enn en vurdering av om venstre og høyre kroppshalvdel er likt utviklet.
Når det gjelder å sammenligne utvikling på ulike kroppsdeler så er det det i stor grad en vurdering av "harmoni" mellom muskelgruppene. Det vil rimelig nok være en gråsone harmoni-betraktningene påvirkes av den grunnleggende strukturen (muskelfester mm)

Bra innlegg. Her avslører du mine manglende kunnskaper om temaet. Jeg synes ikke beina til Benfatto var i harmoni med overkroppen, det var det jeg ville frem til. Og du har sikkert rett m.h.t. Zane.

Men Benfatto så utrolig bra ut til å være mann, for å si det på den måten...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget OmgImPumping

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

SV: Milos Sarcev
« #43 : 14. mars 2005, 11:00 »
Og dette er spørsmålet mitt: Hva er det Milos Sarcev har, som ingen andre har? "Hi! I'm average bodybuilder!" HVA ER DET HAN HAR SOM ER SÅ UNIKT?

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Milos Sarcev
« #44 : 14. mars 2005, 11:16 »
Og dette er spørsmålet mitt: Hva er det Milos Sarcev har, som ingen andre har? "Hi! I'm average bodybuilder!" HVA ER DET HAN HAR SOM ER SÅ UNIKT?

Du fremstiller deg selv som en kverulerende tosk med slike innlegg! Det han har er for det første MASSE kunnskap om hav han driver med. Han har en fin og harmonisk fysikk! Les tidligere innlegg!
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!